SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op zondag 4 maart 2012 20:42 schreef Muisraket het volgende:
Alternatieve TT: No assholes, just pussies.Fedje!
Goed punt..quote:
hoi muisjequote:Op zondag 4 maart 2012 20:42 schreef Muisraket het volgende:
Alternatieve TT: No assholes, just pussies.Fedje!
nu doen dusquote:Op zondag 4 maart 2012 20:43 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Goed punt..
Nooit tijd voor genomen om paint daarvoor op te starten. Oei wat een lame excuse als ik dat zo lees
Slecht hoorquote:Op zondag 4 maart 2012 20:43 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Goed punt..
Nooit tijd voor genomen om paint daarvoor op te starten. Oei wat een lame excuse als ik dat zo lees
Dat is mijn bijnaam voor haarquote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 20:45 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Wat een deprimerende laatste posts in het vorige topique trouwens..
Was het weer tijd voor groepstherapie, of wat?
quote:
Nee, LSD.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:45 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Wat een deprimerende laatste posts in het vorige topique trouwens..
Was het weer tijd voor groepstherapie, of wat?
Sommigequote:Op zondag 4 maart 2012 20:57 schreef DeJori het volgende:
50 Pictures of Vladimir Putin Looking Like a Complete Badass
quote:Op zondag 4 maart 2012 21:04 schreef bijdehand het volgende:
Die vent is toch van de KGBDie kan echt alles hebben
quote:Na het opdoeken van de KGB-dependance en -gevangenissen in de DDR eind 1990 keerde hij terug naar Leningrad. Van juli 1998 tot augustus 1999 was hij hoofd van de Federalnaja Sloezjba Bezopasnosti, kortweg FSB (de opvolger van de KGB)
En zie daar waarom hij alles kan en waarom hij zo awesome is.quote:
Poetin awesome?quote:Op zondag 4 maart 2012 21:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En zie daar waarom hij alles kan en waarom hij zo awesome is.
Ja. Poetin is een held.quote:
Ongeacht wat je vindt van zijn leiderschap, hij kan echt superveel enzo.quote:
Ik weet er echt veel te weinig van om er echt inhoudelijk op te reageren, maar je eerste zin is wel waar, ja.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ongeacht wat je vindt van zijn leiderschap, hij kan echt superveel enzo.
Al denk ik dat Rusland, net als Duitsland vroeger, niet toe is aan een echte democratie.
Rusland is tofquote:Op zondag 4 maart 2012 21:12 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik weet er echt veel te weinig van om er echt inhoudelijk op te reageren, maar je eerste zin is wel waar, ja.
Welvaart en betere betrekkingen tot de westerse wereldquote:Op zondag 4 maart 2012 21:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ongeacht wat je vindt van zijn leiderschap, hij kan echt superveel enzo.
Al denk ik dat Rusland, net als Duitsland vroeger, niet toe is aan een echte democratie.
Daar heb je de keuze tussen communisten, extreem-rechtsen en poetin zeg maar.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:13 schreef DeJori het volgende:
[..]
Welvaart en betere betrekkingen tot de westerse wereld
Eindelijk uitslapenquote:
Ik denk het nietquote:
quote:
Als het niet met je moeder of met DJ is, dan is het gewoon een datequote:
Ik denk bij Stefanosquote:
Nee ik hoop dat er nog meer mensen meegaanquote:Op zondag 4 maart 2012 21:42 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
[..]
Als het niet met je moeder of met DJ is, dan is het gewoon een date
Wat dacht je mensen waar je gewoon mee bevriend bent?quote:Op zondag 4 maart 2012 21:42 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
[..]
Als het niet met je moeder of met DJ is, dan is het gewoon een date
Ssst, ik wist al dat mijn conclusie kant noch wal raakte..quote:Op zondag 4 maart 2012 21:44 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wat dacht je mensen waar je gewoon mee bevriend bent?Ik noem het ook geen date als ik met een vriendin van de middelbare ga eten als we allebei niets voor elkaar voelen.
Daar zit toch een stripwinkel tegenoverquote:Op zondag 4 maart 2012 21:44 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Prima eten daar, net zoals bij de tapasbar tegenover
Morgen als we in de trein zitten ga ik vragen of er nog meer mensen mee willenquote:Op zondag 4 maart 2012 21:44 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wat dacht je mensen waar je gewoon mee bevriend bent?Ik noem het ook geen date als ik met een vriendin van de middelbare ga eten als we allebei niets voor elkaar voelen.
Volgens mij daar naast inderdaad.. Zit alle 3 iig in dezelfde straat zo ongeveerquote:Op zondag 4 maart 2012 21:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Daar zit toch een stripwinkel tegenoverOf zit daarnaast een tapasbar?
Oh misschien kunnen we wel tapas gaan eten daarquote:Op zondag 4 maart 2012 21:48 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Volgens mij daar naast inderdaad.. Zit alle 3 iig in dezelfde straat zo ongeveer
Waarom twijfel je, als ik vragen mag?quote:Op zondag 4 maart 2012 22:03 schreef BarrieButsers het volgende:
Soms als ik zat ben begint een vriendin over blowen en iedere keer zeg ik dan dat ik dat wel een keer wil doen. Al tien keer hebben we iets afgesproken maar normaal vergeten we het. Maar deze keer niet. Twijfels.
Weet eigenlijk niet goed waarom. Misschien omdat ik het nog nooit gedaan heb en daarom niet weet hoe ik erop reageer. De controle die ik bang ben te verliezen of zo. Plus het idee om dat met haar te doen vind ik raar. Aan de andere kant ben ik wel nieuwschierig hoe het is, lekker tegenstrijdig.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:38 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Waarom twijfel je, als ik vragen mag?
Ach ik heb precies hetzelfdequote:Op zondag 4 maart 2012 22:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Weet eigenlijk niet goed waarom. Misschien omdat ik het nog nooit gedaan heb en daarom niet weet hoe ik erop reageer. De controle die ik bang ben te verliezen of zo. Plus het idee om dat met haar te doen vind ik raar. Aan de andere kant ben ik wel nieuwschierig hoe het is, lekker tegenstrijdig.
Herkenbaar.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Weet eigenlijk niet goed waarom. Misschien omdat ik het nog nooit gedaan heb en daarom niet weet hoe ik erop reageer. De controle die ik bang ben te verliezen of zo. Plus het idee om dat met haar te doen vind ik raar. Aan de andere kant ben ik wel nieuwschierig hoe het is, lekker tegenstrijdig.
Juistemquote:
Het ligt meer persoonlijkerquote:Op zondag 4 maart 2012 19:55 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wat heb je te verliezen? Neem aan dat er genoeg mensen op je school zitten dat je *redelijk* anoniem bent, toch?
Tsja zij heeft dat wel vaker gedaan maar ik ken haar te goed. Vind het maar raar om zoiets te doen met haar erbij. Die paar keer dat ik eens heb gerooktquote:Op zondag 4 maart 2012 23:07 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Herkenbaar.Als je twijfelt zou ik zeggen niet doen. Mocht je het toch doen, dan is er nu wel in ieder geval iemand bij je, alleen was het wel optimaler geweest als zij meer ervaring zou hebben of niet zou blowen.
Je nachtelijke breindiarree is indrukwekkend.quote:Op maandag 5 maart 2012 05:20 schreef BarrieButsers het volgende:
Oh iemand trouwens enig idee waarom ze in dat liedje van Anousjka zingen, ik bouw voor jou een droompaleis, onder de parade? Bedoel is daar vroeger iets geweest ofzo? Moest denken aan de efteling, daar hebben ze wel zo'n put waarbij je naar beneden kan kijken en dan dingen zit maar kan me niet voorstellen dat ze dat bedoelen want die put stond op de markt plus het lijkt me niet dat als je daar naar beneden keek je ook dingen zag bewegen.![]()
quote:
Mij omdat ik er geen een keer zin in hebquote:Op maandag 5 maart 2012 05:09 schreef BarrieButsers het volgende:
En wat houdt jou (en bijdehand) tegen?
Wat is dit?quote:Op maandag 5 maart 2012 05:20 schreef BarrieButsers het volgende:
Oh iemand trouwens enig idee waarom ze in dat liedje van Anousjka zingen, ik bouw voor jou een droompaleis, onder de parade? Bedoel is daar vroeger iets geweest ofzo? Moest denken aan de efteling, daar hebben ze wel zo'n put waarbij je naar beneden kan kijken en dan dingen zit maar kan me niet voorstellen dat ze dat bedoelen want die put stond op de markt plus het lijkt me niet dat als je daar naar beneden keek je ook dingen zag bewegen.![]()
Ga dan rukkenquote:
Nah...quote:
Nah....quote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 09:13 schreef bijdehand het volgende:
Ik hoorde trouwens van een maat van mij gisteren een leuk garpje maar hij is leuker om uit te spreken
Sommige grappen moet je horen om ze, als je ze leest, niet zo grappig zijn.quote:
Mijn luchtwegen zijn niet zo super, ik ben niet altijd even stabiel en vaak waren het situaties waarin ik niet iedereen even erg vertrouwde.quote:Op maandag 5 maart 2012 05:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Tsja zij heeft dat wel vaker gedaan maar ik ken haar te goed. Vind het maar raar om zoiets te doen met haar erbij. Die paar keer dat ik eens heb gerookt
waren bijvoorbeeld ook nooit met haar.En wat houdt jou (en bijdehand) tegen?
Aww.quote:Op maandag 5 maart 2012 05:10 schreef BarrieButsers het volgende:
Moggel trouwens, ben nu al wakker door die kutvogels. En het is maart en er zijn al muggen.
Gebrek aan doorzettingsvermogen toch?quote:Op maandag 5 maart 2012 05:13 schreef BarrieButsers het volgende:
Oh en TM half dronken is ook zonde van je geld.
Wow!quote:Op maandag 5 maart 2012 05:20 schreef BarrieButsers het volgende:
Spacecakequote:Op maandag 5 maart 2012 09:42 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Mijn luchtwegen zijn niet zo super, ik ben niet altijd even stabiel en vaak waren het situaties waarin ik niet iedereen even erg vertrouwde.
Lastig te doseren (zou jij moeten weten), weer gebrek aan mensen die ik heel erg vertrouw en weer instabiliteit, dus dat gaat hem (voorlopig) ook niet worden.quote:
Je weet hoeveel wiet er in een cake gaat, je weet hoe groot je cake word. Dus 1 kwart cake is 1 kwart van de wiet die je er in stopt?quote:Op maandag 5 maart 2012 09:47 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Lastig te doseren (zou jij moeten weten), weer gebrek aan mensen die ik heel erg vertrouw en weer instabiliteit, dus dat gaat hem (voorlopig) ook niet worden.
Ik bedoel meer dosering als in dat je als je denkt dat je niets voelt, soms te snel een volgend plakje neemt, waardoor je een dosis hebt die voor jou te hoog is, alleen maar omdat het even duurt voordat er effecten optreden.quote:Op maandag 5 maart 2012 10:01 schreef shifto het volgende:
[..]
Je weet hoeveel wiet er in een cake gaat, je weet hoe groot je cake word. Dus 1 kwart cake is 1 kwart van de wiet die je er in stopt?Lijkt me simpel genoeg
Aan de andere kant, het is ook maar wietquote:Op maandag 5 maart 2012 10:02 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dosering als in dat je als je denkt dat je niets voelt, soms te snel een volgend plakje neemt, waardoor je een dosis hebt die voor jou te hoog is, alleen maar omdat het even duurt voordat er effecten optreden.
Aan de andere kant, een vriendin die veel blowt heeft het me toentertijd om een reden verboden.quote:Op maandag 5 maart 2012 10:09 schreef shifto het volgende:
[..]
Aan de andere kant, het is ook maar wiet
Zal ik als mede groot gebruiker die blokkering dan maar opheffen?quote:Op maandag 5 maart 2012 10:10 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Aan de andere kant, een vriendin die veel blowt heeft het me toentertijd om een reden verboden.![]()
De omstandigheden zijn nog niet compleet veranderd, dus nee. (Gast, leer lezen!)quote:Op maandag 5 maart 2012 10:11 schreef shifto het volgende:
[..]
Zal ik als mede groot gebruiker die blokkering dan maar opheffen?
Je ne compres pas?quote:Op maandag 5 maart 2012 10:12 schreef Muisraket het volgende:
[..]
De omstandigheden zijn nog niet compleet veranderd, dus nee. (Gast, leer lezen!)
Denken dat ik me om laat praten door shifto, bitch please!quote:Op maandag 5 maart 2012 10:15 schreef bijdehand het volgende:
Serieus mr, als je het niet wil doen doe je het niet
Stom van mij, bitchy van jouquote:Op maandag 5 maart 2012 10:15 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Denken dat ik me om laat praten door shifto, bitch please!
[ afbeelding ]
Sorry schat.quote:
Krijg hongerquote:Op maandag 5 maart 2012 10:18 schreef DuTank het volgende:
Spacecake maken is easy. Je bakt gewoon een cake, alleen dit is anders:
- Laat boter smelten in een kommetje dat in een pan water staat op het vuur.
- Verkruimel zo'n 3-5 gram wiet en stop dit uiteindelijk in de gesmolten boter. Even roeren uiteraard.
- Boter in de koelkast, dat het weer hard wordt.
- Nu kun je de cake gaan bakken zoals elke andere cake.
Snij in plakjes en vreet er eentje opEn wacht ruim een uur.
Maakt niet uit lieverd, jou kan ik alles vergevenquote:
'Krijg'quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |