Ga maar TR'e. Ben je goed in.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:29 schreef Stokstaart het volgende:
pleur maar op hier post ik niet meer smerige joden TT
quote:Op zondag 4 maart 2012 20:29 schreef Stokstaart het volgende:
Reejageer je af op moody dan mattiquote:Op zondag 4 maart 2012 20:29 schreef Stokstaart het volgende:
Niet zo janken ik geloof er immers weer door jou in.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geld is straks op als jullie geen CL halen.
Mijn prognose: Ajax 1 , Twente 2 en PSV 3
Iets voorspellen is iets anders dan iemand iets gunnen. Echt bekijk het maar.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Niet zo janken ik geloof er immers weer door jou in.
Ik hunt NOOIT. Had een geniale TT bedacht maar laat maar weer zitten.quote:
Sowieso niet PSV.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:32 schreef stevenmac26 het volgende:
ik hoop dat ajax kampioen wordt maar als ik naar het beestje verstand wat ik heb luister dan wordt het alsnog psv of twente
Neehee.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:32 schreef stevenmac26 het volgende:
ik hoop dat ajax kampioen wordt maar als ik naar het beestje verstand wat ik heb luister dan wordt het alsnog psv of twente
PSV zie ik de komende 2 weken niet zonder kleerscheuren doorkomen. Voor Twente ben ik banger.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:32 schreef stevenmac26 het volgende:
OVer 2 weken hebben we waars. Siggie, Crack en Boertje weerquote:Op zondag 4 maart 2012 20:32 schreef stevenmac26 het volgende:
Siggie zien we volgend jaar wel weerquote:Op zondag 4 maart 2012 20:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
OVer 2 weken hebben we waars. Siggie, Crack en Boertje weer).
Dat is ook zo en vergeet AZ niet want die hobbelen rustig doorquote:Op zondag 4 maart 2012 20:32 schreef stevenmac26 het volgende:
Zou het? hij is in zijn carriere net een halfjaar basisspeler geweest door constante blessures.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Siggie zien we volgend jaar wel weer
Daarom, die is er pas echt volgend jaar weer bijquote:Op zondag 4 maart 2012 20:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou het? hij is in zijn carriere net een halfjaar basisspeler geweest door constante blessures.
En raakt dan weer geblesseerd.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daarom, die is er pas echt volgend jaar weer bij
Beide ploegen spelen beter ja. AZ blijft ook nog steeds een gevaarlijke outsider.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:32 schreef stevenmac26 het volgende:
Tegen Rukkkende Kar Club?quote:Op zondag 4 maart 2012 20:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Zou hij in de basis staan volgende week?
Hopelijk niet.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Zou hij in de basis staan volgende week?
Twente staat er sowieso het beste voor en spelen angstaanjagend volwassen. Het gaat lastig worden.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:34 schreef Caland het volgende:
Gaat weer tussen Ajax en Twente. AZ outsider.
PSV beter vinden dan Ajaxquote:Op zondag 4 maart 2012 20:35 schreef eight het volgende:
[..]
Beide ploegen spelen beter ja. AZ blijft ook nog steeds een gevaarlijke outsider.
Aan de ene kant denk ik: hij kan er niks van, weg bij Ajax. Maar na vandaag denk ik ook; misschien dat hij nu doorstoot, en hij scoort er weer 1 of 2quote:
ja, en deze keer weer een vermoeidheid breuk ofzoquote:
Twente door Ajax daar waar Ajax juist werd weggespeeld door Psv.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:35 schreef Smoofie het volgende:
Wel raar, FCT werd thuis weggespeeld door PSV
was niet mooiboi genoeg voor de spelers van twentequote:
Verschil is klein maar spelen toch vaak een betere wedstrijd.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Even zappen naar EL1 nu
[..]
PSV beter vinden dan Ajax
Ajax heeft B-elftalquote:Op zondag 4 maart 2012 20:37 schreef eight het volgende:
[..]
Verschil is klein maar spelen toch vaak een betere wedstrijd.
Maar verliezen van Twente thuis met 2-6quote:Op zondag 4 maart 2012 20:37 schreef eight het volgende:
[..]
Verschil is klein maar spelen toch vaak een betere wedstrijd.
Ik vrees dat dat ijdele hoop is. Ebecilio kan er gewoon niks van, dat veranderd niet in 1 wedstrijd.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Aan de ene kant denk ik: hij kan er niks van, weg bij Ajax. Maar na vandaag denk ik ook; misschien dat hij nu doorstoot, en hij scoort er weer 1 of 2
Maakt geen reet uit natuurlijk in de voorspel discussie. Al kun je wel stellen dat Ajax alleen maar zal verbeteren ten opzichte wat ze nu laten zien. Al sta ik qua wedstrijdgokken dit weekend alweer op -30 euro dus wie ben ik om te voorspellenquote:
Kloptquote:Op zondag 4 maart 2012 20:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat ijdele hoop is. Ebecilio kan er gewoon niks van, dat veranderd niet in 1 wedstrijd.
Als ze door het ijs zakken dan is het ook meteen goed mis.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar verliezen van Twente thuis met 2-6
Ajax verliest van Utrecht met 6-4quote:Op zondag 4 maart 2012 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar verliezen van Twente thuis met 2-6
Als Soeleejmani nog blessed is, dan zeker.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
KloptMaar toch denk ik dat hij volgende week in de basis staat.. Tegen RKC..
Dit dus, paar jaar terug verloor psv thuis met 2-5 van ajax om daarna alsnog kampioen te worden overigensquote:Op zondag 4 maart 2012 20:38 schreef eight het volgende:
[..]
Als ze door het ijs zakken dan is het ook meteen goed mis.
Geweldige trainerquote:Op zondag 4 maart 2012 20:39 schreef Tarado het volgende:
zo 04 mrt 2012, 20:04
Neeskens wint met 24-0
KIMBERLEY - Coach Johan Neeskens heeft een historische overwinning geboekt in de Zuid-Afrikaanse beker. Zijn elftal Mamelodi Sundowns was met 24-0 te sterk voor vierdeklasser Powerlines FC. Bij rust stond het al 10-0 voor de koploper op het hoogste niveau.
En thuis.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar PSV 1e, tegen een medetopclub die 2/3e? staat en dan met 2-6 verliezen
Maar Ajax verloor toen van elke degredatie kanidaat.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit dus, paar jaar terug verloor psv thuis met 2-5 van ajax om daarna alsnog kampioen te worden overigens
Dan is dat van Ajax toch minimaal net zo erg tegen Utrechtquote:Op zondag 4 maart 2012 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar PSV 1e, tegen een medetopclub die 2/3e? staat en dan met 2-6 verliezen
Niet, ze wonnen alleen maar met 2-0 thuis van willem 2 terwijl 3-0 de titel had opgeleverdquote:Op zondag 4 maart 2012 20:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar Ajax verloor toen van elke degredatie kanidaat.
Ach, wie weet heeft hij toevallig de aandacht van wat scouts van een Engelse middenmotor op zich gevestigd na vandaag. Dat zou wel echt briljant zijn, hem verkopen voor een Emnes-achtige prijsquote:Op zondag 4 maart 2012 20:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
KloptMaar toch denk ik dat hij volgende week in de basis staat.. Tegen RKC..
quote:Op zondag 4 maart 2012 20:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ach, wie weet heeft hij toevallig de aandacht van wat scouts van een Engelse middenmotor op zich gevestigd na vandaag. Dat zou wel echt briljant zijn, hem verkopen voor een Emnes-achtige prijs.
De Mul 5 miljoen taferelen om dan vervolgens 5 jaar op de tribune te zittenquote:Op zondag 4 maart 2012 20:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ach, wie weet heeft hij toevallig de aandacht van wat scouts van een Engelse middenmotor op zich gevestigd na vandaag. Dat zou wel echt briljant zijn, hem verkopen voor een Emnes-achtige prijs.
quote:Op zondag 4 maart 2012 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een heerlijke avond zo genieten van de goals van Twente
0-1, 0-2, 0-3, 0-4, 1-5, 2-6.
Elke goal om een harde plasser van te krijgen
Je klinkt als een calimero supporter. Doe eens niet.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een heerlijke avond zo genieten van de goals van Twente
0-1, 0-2, 0-3, 0-4, 1-5, 2-6.
Elke goal om een harde plasser van te krijgen
Dat seizoen werd het 1-5 :pquote:Op zondag 4 maart 2012 20:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niet, ze wonnen alleen maar met 2-0 thuis van willem 2 terwijl 3-0 de titel had opgeleverd
Ik sta altijd 90 minutenquote:Op zondag 4 maart 2012 20:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
http://www.afca.nl/nieuws/rebirth-of-the-southside/
Dus dat was het
ojaquote:
In dezelfde zomer verkochten we Babel voor 19quote:Op zondag 4 maart 2012 20:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De Mul 5 miljoen taferelen om dan vervolgens 5 jaar op de tribune te zitten
Voor de rest kan hij niks.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
In dezelfde zomer verkochten we Babel voor 19
Martin van Geel, de beste verkoper van Nederland
en met een kleine portemonnee zeer nuttig.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
In dezelfde zomer verkochten we Babel voor 19
Martin van Geel, de beste verkoper van Nederland
quote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en met een kleine portemonnee zeer nuttig.
oke, nooit meer wat van gehoordquote:
Bij Willem II, AZ, Roda en Feyenoord zijn zijn prestaties gewoon goed te noemen. Bij Ajax mocht hij shoppen met een te groot budget.quote:
Klopt, dat kan ik niet ontkennenquote:Op zondag 4 maart 2012 20:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Bij Willem II, AZ, Roda en Feyenoord zijn zijn prestaties gewoon goed te noemen. Bij Ajax mocht hij shoppen met een te groot budget.
Die gaan echt niet naar feyenoord hoorquote:Op zondag 4 maart 2012 20:50 schreef Caland het volgende:
Van Geel heeft toch ook Huntelaar en Suarez gehaald?
ROnaldo en Zlatanquote:Op zondag 4 maart 2012 20:50 schreef ValHallen het volgende:
Die jaren toen gingen echt nergens over qua verkoopbedragen. Drenthe toen.
Huh?quote:Op zondag 4 maart 2012 20:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die gaan echt niet naar feyenoord hoor
Klopt, hij heeft ook veel goede dingen gedaan. Maar wat mij betreft kocht hij teveel op naam (Luque, Urzaiz, Roger en die ex-verdediger van Bayern München)quote:Op zondag 4 maart 2012 20:50 schreef Caland het volgende:
Van Geel heeft toch ook Huntelaar en Suarez gehaald?
Zlatan was zelfs 70 miljoen + Eto'oquote:
Luque, de man van 2 miljoen per jaar.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Klopt, hij heeft ook veel goede dingen gedaan. Maar wat mij betreft kocht hij teveel op naam (Luque, Urzaiz, Roger en die ex-verdediger van Bayern München)
Al heeft hij dat niet, het lijkt me onwaarschijnlijk dat hij over een paar jaar miljoenen kan besteden op de transfermarkt, daarom is hij op dit moment de perfecte TD voor jullie.quote:
quote:
Precies, MvG zonder geld is top.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Al heeft hij dat niet, het lijkt me onwaarschijnlijk dat hij over een paar jaar miljoenen kan besteden op de transfermarkt, daarom is hij op dit moment de perfecte TD voor jullie.
Ik had het eigenlijk over Ajaxquote:Op zondag 4 maart 2012 20:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Behalve heel Feijenoord - dat op een haar na dood was - van de ondergang redden, categorie 2 inloodsen en de toptalenten van die club ja-ren-lang bijtekenen.
Daarnaast haalde hij de beste spits van Nederland naar de club voor onder het miljoen (Hoi Mounir EL Hamdaoui) en was hij verantwoordelijk voor het bijtekenen van BMI, Clasie et cetera.
ECht... Die ajacieden.
quote:Op zondag 4 maart 2012 20:55 schreef Caland het volgende:
Typerend weer, manager supporterszaken van PSV bij 'de reunie'
Zegt zelf helemaal niks met voetbal te hebben.
Siggie is beter. En je hebt 'm gehuurd.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Behalve heel Feijenoord - dat op een haar na dood was - van de ondergang redden, categorie 2 inloodsen en de toptalenten van die club ja-ren-lang bijtekenen.
Daarnaast haalde hij de beste spits van Nederland naar de club voor onder het miljoen (Hoi Mounir EL Hamdaoui) en was hij verantwoordelijk voor het bijtekenen van BMI, Clasie et cetera.
ECht... Die ajacieden.
Neequote:Op zondag 4 maart 2012 20:57 schreef eight het volgende:
Hebben de psv supporters eigenlijk nog het clublied gezongen in de 19 min?
Ik las dit en dacht 'jezus, spot on deze gozert'. Blijk ik het zelf geschreven te hebben twee minuten terug.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:55 schreef Helpmefok het volgende:
ECht... Die ajacieden.
Ik zeg toch niet dat hij gekocht is? En die Siggie is écht niet beter dan Guidetti hoorquote:Op zondag 4 maart 2012 20:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Siggie is beter. En je hebt 'm gehuurd.
Jawel.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat hij gekocht is? En die Siggie is écht niet beter dan Guidetti hoor![]()
.
Het clublied werd gefloten.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:57 schreef eight het volgende:
Hebben de psv supporters eigenlijk nog het clublied gezongen in de 19 min.?
Nee want toen scoorde twente tochquote:Op zondag 4 maart 2012 20:57 schreef eight het volgende:
Hebben de psv supporters eigenlijk nog het clublied gezongen in de 19 min.?
quote:
800.000 euro en hij kwam naar Feijenoord. Zijn salaris. Ik zeg nergens dat hij gekocht is. Je lult uit je nek.quote:Daarnaast haalde hij de beste spits van Nederland naar de club voor onder het miljoen
Ik beweer nergens dat jij beweert dat hij gekocht is, ik zeg alleen dat hij gehuurd is.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
800.000 euro en hij kwam naar Feijenoord. Zijn salaris. Ik zeg nergens dat hij gekocht is. Je lult uit je nek.
quote:
Wees dan duidelijk wáárop je "Jawel" zegt.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik beweer nergens dat jij beweert dat hij gekocht is, ik zeg alleen dat hij gehuurd is.
Danku!quote:Op zondag 4 maart 2012 21:00 schreef ValHallen het volgende:
Zinloze discussie, Guidetti is beter dan Siggy. En zal beter blijven. Wat Siggy nou niet meteen een slechte spits maakt verder.
Kan je ook niet meer zekerheid zeggen ditquote:Op zondag 4 maart 2012 21:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wees dan duidelijk wáárop je "Jawel" zegt.
En nee, die gast is helemaal niet beter. ALleen al omdat hij geblesseerd isMaar buiten dat, denk je nou echt dat die gast internationale (wereld)top wordt? Dat wordt Guidetti namelijk wel
.
quote:Op zondag 4 maart 2012 21:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
4 ton per seizoenshelft.
Edit: vuile sneleditter
Ajax spitsen horen langzaam, technisch, groot en (kop)sterk te zijn. Kluivertquote:Op zondag 4 maart 2012 21:02 schreef ajacied4lf het volgende:
Gaat weer nergens over. Ik hoop dat Siggy voor altijd bij Ajax blijft. Eindelijk weer eens een 'Ajax spits'.
Die altijd geblesseerd is?quote:Op zondag 4 maart 2012 21:02 schreef ajacied4lf het volgende:
Gaat weer nergens over. Ik hoop dat Siggy voor altijd bij Ajax blijft. Eindelijk weer eens een 'Ajax spits'.
Dat was vroegah.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ajax spitsen horen langzaam, technisch, groot en (kop)sterk te zijn. Kluivert
Zulke spelers zitten meteen bij Chelsea, Barcelona, Real madrid etc.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Maar wel de perfecte Ajax spits. Net als Kanu bijvoorbeeld.
Inlijsten/in de troffeekast, eerste en laatste keer.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zou Ebecilio doen met de bal die hij mee naar huis mocht nemen?
Klopt. De Ajaxspitsen die we de laatste jaren hebben opgeleid komen allemaal talent tekort (Poepon, Nando Rafael)quote:Op zondag 4 maart 2012 21:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zulke spelers zitten meteen bij Chelsea, Barcelona, Real madrid etc.
Ik denk dat we blij moeten zijn met Siggy, hij deed het prima de eerste paar wedstrijden.
Alleen moeten we hopen dat hij niet net als Robben isdaar lijkt het wel op.
Ik geef sowieso echt geen fuck om auto's. no homo.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik ben voor het eerst TopGear aan het kijken, en ik vind het helemaal niks.
Ik alleen om mijn eigen auto.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik geef sowieso echt geen fuck om auto's. no homo.
Kan echt niet nee. Ach, kan er niet verdrietig van worden. Vind Inter zo'n verschrikkelijke schijtclub.quote:
Stoere boi.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Onzin voor je leven!
Ik doe ok mee hoor.
Jou mogen ze wel bannen, voor een hele lange tijd.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Onzin voor je leven!
Ik doe ok mee hoor.
Ja, ik moet toch nog even een record wiet roken breken.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Jou mogen ze wel bannen, voor een hele lange tijd.
Stoer.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, ik moet toch nog even een record wiet roken breken.
Respect.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, ik moet toch nog even een record wiet roken breken.
Sorryquote:Op zondag 4 maart 2012 21:34 schreef GGMM het volgende:
Steven, niet doen man. Deze SC zakt in zonder jou.
Wantquote:
Ik kreeg al een waarschuwing dat ik moet stoppenquote:
Ik heb nog niets gekregenquote:Op zondag 4 maart 2012 21:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kreeg al een waarschuwing dat ik moet stoppen
Check trouwens even de meest recente slotjes in ONZquote:Op zondag 4 maart 2012 21:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kreeg al een waarschuwing dat ik moet stoppen
Iedereen gaat gewoon door of niet?quote:Op zondag 4 maart 2012 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Check trouwens even de meest recente slotjes in ONZ
Oerbeer is ook wakker geworden.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Iedereen gaat gewoon door of niet?
ff baggeren geoorloofd, 50topics ofzo had ikquote:
Hij werd mod in Klaagbaak. Misschien kreeg hij veel anti-ggmm klachtenquote:Op zondag 4 maart 2012 21:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Deden ze dat ook voor jou toen je mod werd?
Ik ben nooit ONZ-mod geweest.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Deden ze dat ook voor jou toen je mod werd?
Hoi.quote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 21:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jammer dat Waterreus niet bij SV zit straks
Heel jammer ja.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jammer dat Waterreus niet bij SV zit straks
Oh, nee.quote:
I think i like itquote:Op zondag 4 maart 2012 21:50 schreef J2T het volgende:
Today was a good day (L)
Volgende week lekker RKC. Ik zeg ik hou ervan.
Mag ik dat nu nog doen dan? lekker topics openen?quote:Op zondag 4 maart 2012 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, nee.
Toen reageerde er 3 mensen in m'n welkomstopicMaar ik stond toen nog wel bekend als VBL-troll
Kunnen we jouw ontgroening dan niet overdoen?quote:Op zondag 4 maart 2012 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, nee.
Toen reageerde er 3 mensen in m'n welkomstopicMaar ik stond toen nog wel bekend als VBL-troll
Jojoortjes ontgroening lijkt me leuker.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:51 schreef eight het volgende:
[..]
Kunnen we jouw ontgroening dan niet overdoen?
Ik zou het niet doen nee.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mag ik dat nu nog doen dan? lekker topics openen?
Als je nooit toenadering zoekt hoef je ook niet iemand te verlaten.quote:
Inderdaad. Zo ongeveer hetzelfde als klappen voor Duitsers die met tanks je stad komen binnenvallen.quote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 21:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad. Zo ongeveer hetzelfde als klappen voor Duitsers die met tanks je stad komen binnenvallen.
Dat gebeurde toch ook?quote:Op zondag 4 maart 2012 21:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad. Zo ongeveer hetzelfde als klappen voor Duitsers die met tanks je stad komen binnenvallen.
Wat zit je dwars?quote:Op zondag 4 maart 2012 21:52 schreef Muto het volgende:
[..]
Als je nooit toenadering zoekt hoef je ook niet iemand te verlaten.
Whehe lulquote:Op zondag 4 maart 2012 21:53 schreef Caland het volgende:
[..]
alleen in amsterdamquote:
Jules Deelderquote:
Ik ben er nogquote:Op zondag 4 maart 2012 22:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Met GHB dealers.
Niet te geloven dat dit kan in Nederland.
Saai onderwerp. Net met die tandarts gezien?quote:Op zondag 4 maart 2012 22:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Met GHB dealers.
Niet te geloven dat dit kan in Nederland.
Jep.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Saai onderwerp. Net met die tandarts gezien?
Hahah, ik dacht het maar zette het maar niet neer. Gelukkig ben jij er nog.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk na 6 minuten?quote:Op zondag 4 maart 2012 22:01 schreef Caland het volgende:
Ik ben echt helemaal gesloopt. Straks lekker in slaap vallen met Sjek.
Ik hou het bij lijntjes. Dat heb ik van Davids geleerd in de jeugdopleiding.quote:
Ik heb heb verkocht en zelf genomen jaquote:
Verkocht?quote:Op zondag 4 maart 2012 22:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb heb verkocht en zelf genomen ja
Leek wel even zo jaquote:Op zondag 4 maart 2012 22:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Pervers tandartsje. Ik dacht: die gaat haar zo aanranden, zo in die tandartsstoel
steven je fantaseert teveel.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja, verkochtquote:
nee hoor, kan het zo maken voor je als je wilquote:
je moet niet zo dom lullen manquote:Op zondag 4 maart 2012 22:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
nee hoor, kan het zo maken voor je als je wil
Nopequote:
Wat jij wilquote:
Geen eens toegediend?quote:Op zondag 4 maart 2012 22:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
altijd tof doen dit dat.quote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 22:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
altijd tof doen dit dat.
tony steven montana
En poppersquote:
neem wat horetjes mee zaterdagquote:Op zondag 4 maart 2012 22:08 schreef stevenmac26 het volgende:
Hee maar stokkie, zijn er nog geile sletten in roffa?
Na GHB komt Aids ja.quote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 22:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
En poppersKrijg je een slappe anus van
dan gaan ze gewoon slapen toch?quote:Op zondag 4 maart 2012 22:08 schreef Caland het volgende:
Als mensen fout gaan op GHB ziet dat er zo eng uit
Ja we gaan stappen, dan moeten we de hoeren opduikenquote:Op zondag 4 maart 2012 22:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
neem wat horetjes mee zaterdag
maar geen amsterdamse horetjes met accent.
Beter kijk je naar Cody en Dave op Discovery Channel.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Saai onderwerp. Net met die tandarts gezien?
Ja, of spastische bewegingen maken, helemaal trillen (Patrick) of inderdaad volledig out gaan/quote:
Speed is wel lekker hoor. Zeker als je even doormoet. Of Coke. Maar daar moet je wel geld voor hebbenquote:Op zondag 4 maart 2012 22:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, of spastische bewegingen maken, helemaal trillen (Patrick) of inderdaad volledig out gaan/
Sowieso kutdrugs man, ga je echt naar de tering van. Één van de weinige zooi die ik nooit ga doen.
quote:
Nieuwe ONZ mod.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wie de neuk is dat? Nog nooit gezien als mod.
Speed is voor paupers.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Speed is wel lekker hoor. Zeker als je even doormoet. Of Coke. Maar daar moet je wel geld voor hebben
dat ben ik ookquote:
Dat is gewoon nice als je ff snel waus wilt worden.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is waar ook. Jij zuipt ook atlas-bier.
Kan je toch ook vodka gaan zuipen ofzo?quote:Op zondag 4 maart 2012 22:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat is gewoon nice als je ff snel waus wilt worden.![]()
Ken jij duur bier met 12% dan?
Ben een tijdje alcoholic geweest man. Sterke drank heb ik afgezworen om die reden.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan je toch ook vodka gaan zuipen ofzo?
geweest?quote:Op zondag 4 maart 2012 22:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ben een tijdje alcoholic geweest man. Sterke drank heb ik afgezworen om die reden.
ik zuip je lachend onder de tafelquote:
We zullen zien ouwequote:
patje is een watjequote:Op zondag 4 maart 2012 22:25 schreef stevenmac26 het volgende:
maar 2 notes erbij voor die 50 schijttopics
Echt hequote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 22:37 schreef Stokstaart het volgende:
FUUUUUUUU 100 euro verloren op Inter + 50 van Psv vandaag 150 verloren
quote:Op zondag 4 maart 2012 22:37 schreef Stokstaart het volgende:
quote:Op zondag 4 maart 2012 22:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Wedden op PSV in een topper.. sukkel.
Waarom geloof ik dit niet?quote:Op zondag 4 maart 2012 22:37 schreef Stokstaart het volgende:
Hij zei het vanmiddag al, dus ik geloof het welquote:
leuke ui heb jequote:
Inter - Catania Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: Enkelvoudig, 1 ¤ 100,00 1,72 2-2 Lopendquote:
Oh, okequote:Op zondag 4 maart 2012 22:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij zei het vanmiddag al, dus ik geloof het wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |