Ga maar TR'e. Ben je goed in.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:29 schreef Stokstaart het volgende:
pleur maar op hier post ik niet meer smerige joden TT
quote:Op zondag 4 maart 2012 20:29 schreef Stokstaart het volgende:
Reejageer je af op moody dan mattiquote:Op zondag 4 maart 2012 20:29 schreef Stokstaart het volgende:
Niet zo janken ik geloof er immers weer door jou in.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geld is straks op als jullie geen CL halen.
Mijn prognose: Ajax 1 , Twente 2 en PSV 3
Iets voorspellen is iets anders dan iemand iets gunnen. Echt bekijk het maar.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Niet zo janken ik geloof er immers weer door jou in.
Ik hunt NOOIT. Had een geniale TT bedacht maar laat maar weer zitten.quote:
Sowieso niet PSV.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:32 schreef stevenmac26 het volgende:
ik hoop dat ajax kampioen wordt maar als ik naar het beestje verstand wat ik heb luister dan wordt het alsnog psv of twente
Neehee.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:32 schreef stevenmac26 het volgende:
ik hoop dat ajax kampioen wordt maar als ik naar het beestje verstand wat ik heb luister dan wordt het alsnog psv of twente
PSV zie ik de komende 2 weken niet zonder kleerscheuren doorkomen. Voor Twente ben ik banger.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:32 schreef stevenmac26 het volgende:
OVer 2 weken hebben we waars. Siggie, Crack en Boertje weerquote:Op zondag 4 maart 2012 20:32 schreef stevenmac26 het volgende:
Siggie zien we volgend jaar wel weerquote:Op zondag 4 maart 2012 20:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
OVer 2 weken hebben we waars. Siggie, Crack en Boertje weer).
Dat is ook zo en vergeet AZ niet want die hobbelen rustig doorquote:Op zondag 4 maart 2012 20:32 schreef stevenmac26 het volgende:
Zou het? hij is in zijn carriere net een halfjaar basisspeler geweest door constante blessures.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Siggie zien we volgend jaar wel weer
Daarom, die is er pas echt volgend jaar weer bijquote:Op zondag 4 maart 2012 20:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou het? hij is in zijn carriere net een halfjaar basisspeler geweest door constante blessures.
En raakt dan weer geblesseerd.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daarom, die is er pas echt volgend jaar weer bij
Beide ploegen spelen beter ja. AZ blijft ook nog steeds een gevaarlijke outsider.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:32 schreef stevenmac26 het volgende:
Tegen Rukkkende Kar Club?quote:Op zondag 4 maart 2012 20:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Zou hij in de basis staan volgende week?
Hopelijk niet.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Zou hij in de basis staan volgende week?
Twente staat er sowieso het beste voor en spelen angstaanjagend volwassen. Het gaat lastig worden.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:34 schreef Caland het volgende:
Gaat weer tussen Ajax en Twente. AZ outsider.
PSV beter vinden dan Ajaxquote:Op zondag 4 maart 2012 20:35 schreef eight het volgende:
[..]
Beide ploegen spelen beter ja. AZ blijft ook nog steeds een gevaarlijke outsider.
Aan de ene kant denk ik: hij kan er niks van, weg bij Ajax. Maar na vandaag denk ik ook; misschien dat hij nu doorstoot, en hij scoort er weer 1 of 2quote:
ja, en deze keer weer een vermoeidheid breuk ofzoquote:
Twente door Ajax daar waar Ajax juist werd weggespeeld door Psv.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:35 schreef Smoofie het volgende:
Wel raar, FCT werd thuis weggespeeld door PSV
was niet mooiboi genoeg voor de spelers van twentequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |