Die gaan echt niet naar feyenoord hoorquote:Op zondag 4 maart 2012 20:50 schreef Caland het volgende:
Van Geel heeft toch ook Huntelaar en Suarez gehaald?
ROnaldo en Zlatanquote:Op zondag 4 maart 2012 20:50 schreef ValHallen het volgende:
Die jaren toen gingen echt nergens over qua verkoopbedragen. Drenthe toen.
Huh?quote:Op zondag 4 maart 2012 20:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die gaan echt niet naar feyenoord hoor
Klopt, hij heeft ook veel goede dingen gedaan. Maar wat mij betreft kocht hij teveel op naam (Luque, Urzaiz, Roger en die ex-verdediger van Bayern München)quote:Op zondag 4 maart 2012 20:50 schreef Caland het volgende:
Van Geel heeft toch ook Huntelaar en Suarez gehaald?
Zlatan was zelfs 70 miljoen + Eto'oquote:
Luque, de man van 2 miljoen per jaar.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Klopt, hij heeft ook veel goede dingen gedaan. Maar wat mij betreft kocht hij teveel op naam (Luque, Urzaiz, Roger en die ex-verdediger van Bayern München)
Al heeft hij dat niet, het lijkt me onwaarschijnlijk dat hij over een paar jaar miljoenen kan besteden op de transfermarkt, daarom is hij op dit moment de perfecte TD voor jullie.quote:
quote:
Precies, MvG zonder geld is top.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Al heeft hij dat niet, het lijkt me onwaarschijnlijk dat hij over een paar jaar miljoenen kan besteden op de transfermarkt, daarom is hij op dit moment de perfecte TD voor jullie.
Ik had het eigenlijk over Ajaxquote:Op zondag 4 maart 2012 20:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Behalve heel Feijenoord - dat op een haar na dood was - van de ondergang redden, categorie 2 inloodsen en de toptalenten van die club ja-ren-lang bijtekenen.
Daarnaast haalde hij de beste spits van Nederland naar de club voor onder het miljoen (Hoi Mounir EL Hamdaoui) en was hij verantwoordelijk voor het bijtekenen van BMI, Clasie et cetera.
ECht... Die ajacieden.
quote:Op zondag 4 maart 2012 20:55 schreef Caland het volgende:
Typerend weer, manager supporterszaken van PSV bij 'de reunie'
Zegt zelf helemaal niks met voetbal te hebben.
Siggie is beter. En je hebt 'm gehuurd.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Behalve heel Feijenoord - dat op een haar na dood was - van de ondergang redden, categorie 2 inloodsen en de toptalenten van die club ja-ren-lang bijtekenen.
Daarnaast haalde hij de beste spits van Nederland naar de club voor onder het miljoen (Hoi Mounir EL Hamdaoui) en was hij verantwoordelijk voor het bijtekenen van BMI, Clasie et cetera.
ECht... Die ajacieden.
Neequote:Op zondag 4 maart 2012 20:57 schreef eight het volgende:
Hebben de psv supporters eigenlijk nog het clublied gezongen in de 19 min?
Ik las dit en dacht 'jezus, spot on deze gozert'. Blijk ik het zelf geschreven te hebben twee minuten terug.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:55 schreef Helpmefok het volgende:
ECht... Die ajacieden.
Ik zeg toch niet dat hij gekocht is? En die Siggie is écht niet beter dan Guidetti hoorquote:Op zondag 4 maart 2012 20:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Siggie is beter. En je hebt 'm gehuurd.
Jawel.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat hij gekocht is? En die Siggie is écht niet beter dan Guidetti hoor![]()
.
Het clublied werd gefloten.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:57 schreef eight het volgende:
Hebben de psv supporters eigenlijk nog het clublied gezongen in de 19 min.?
Nee want toen scoorde twente tochquote:Op zondag 4 maart 2012 20:57 schreef eight het volgende:
Hebben de psv supporters eigenlijk nog het clublied gezongen in de 19 min.?
quote:
800.000 euro en hij kwam naar Feijenoord. Zijn salaris. Ik zeg nergens dat hij gekocht is. Je lult uit je nek.quote:Daarnaast haalde hij de beste spits van Nederland naar de club voor onder het miljoen
Ik beweer nergens dat jij beweert dat hij gekocht is, ik zeg alleen dat hij gehuurd is.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
800.000 euro en hij kwam naar Feijenoord. Zijn salaris. Ik zeg nergens dat hij gekocht is. Je lult uit je nek.
quote:
Wees dan duidelijk wáárop je "Jawel" zegt.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik beweer nergens dat jij beweert dat hij gekocht is, ik zeg alleen dat hij gehuurd is.
Danku!quote:Op zondag 4 maart 2012 21:00 schreef ValHallen het volgende:
Zinloze discussie, Guidetti is beter dan Siggy. En zal beter blijven. Wat Siggy nou niet meteen een slechte spits maakt verder.
Kan je ook niet meer zekerheid zeggen ditquote:Op zondag 4 maart 2012 21:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wees dan duidelijk wáárop je "Jawel" zegt.
En nee, die gast is helemaal niet beter. ALleen al omdat hij geblesseerd isMaar buiten dat, denk je nou echt dat die gast internationale (wereld)top wordt? Dat wordt Guidetti namelijk wel
.
quote:Op zondag 4 maart 2012 21:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
4 ton per seizoenshelft.
Edit: vuile sneleditter
Ajax spitsen horen langzaam, technisch, groot en (kop)sterk te zijn. Kluivertquote:Op zondag 4 maart 2012 21:02 schreef ajacied4lf het volgende:
Gaat weer nergens over. Ik hoop dat Siggy voor altijd bij Ajax blijft. Eindelijk weer eens een 'Ajax spits'.
Die altijd geblesseerd is?quote:Op zondag 4 maart 2012 21:02 schreef ajacied4lf het volgende:
Gaat weer nergens over. Ik hoop dat Siggy voor altijd bij Ajax blijft. Eindelijk weer eens een 'Ajax spits'.
Dat was vroegah.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ajax spitsen horen langzaam, technisch, groot en (kop)sterk te zijn. Kluivert
Zulke spelers zitten meteen bij Chelsea, Barcelona, Real madrid etc.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Maar wel de perfecte Ajax spits. Net als Kanu bijvoorbeeld.
Inlijsten/in de troffeekast, eerste en laatste keer.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zou Ebecilio doen met de bal die hij mee naar huis mocht nemen?
Klopt. De Ajaxspitsen die we de laatste jaren hebben opgeleid komen allemaal talent tekort (Poepon, Nando Rafael)quote:Op zondag 4 maart 2012 21:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zulke spelers zitten meteen bij Chelsea, Barcelona, Real madrid etc.
Ik denk dat we blij moeten zijn met Siggy, hij deed het prima de eerste paar wedstrijden.
Alleen moeten we hopen dat hij niet net als Robben isdaar lijkt het wel op.
Ik geef sowieso echt geen fuck om auto's. no homo.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik ben voor het eerst TopGear aan het kijken, en ik vind het helemaal niks.
Ik alleen om mijn eigen auto.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik geef sowieso echt geen fuck om auto's. no homo.
Kan echt niet nee. Ach, kan er niet verdrietig van worden. Vind Inter zo'n verschrikkelijke schijtclub.quote:
Stoere boi.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Onzin voor je leven!
Ik doe ok mee hoor.
Jou mogen ze wel bannen, voor een hele lange tijd.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Onzin voor je leven!
Ik doe ok mee hoor.
Ja, ik moet toch nog even een record wiet roken breken.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Jou mogen ze wel bannen, voor een hele lange tijd.
Stoer.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, ik moet toch nog even een record wiet roken breken.
Respect.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, ik moet toch nog even een record wiet roken breken.
Sorryquote:Op zondag 4 maart 2012 21:34 schreef GGMM het volgende:
Steven, niet doen man. Deze SC zakt in zonder jou.
Wantquote:
Ik kreeg al een waarschuwing dat ik moet stoppenquote:
Ik heb nog niets gekregenquote:Op zondag 4 maart 2012 21:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kreeg al een waarschuwing dat ik moet stoppen
Check trouwens even de meest recente slotjes in ONZquote:Op zondag 4 maart 2012 21:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kreeg al een waarschuwing dat ik moet stoppen
Iedereen gaat gewoon door of niet?quote:Op zondag 4 maart 2012 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Check trouwens even de meest recente slotjes in ONZ
Oerbeer is ook wakker geworden.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Iedereen gaat gewoon door of niet?
ff baggeren geoorloofd, 50topics ofzo had ikquote:
Hij werd mod in Klaagbaak. Misschien kreeg hij veel anti-ggmm klachtenquote:Op zondag 4 maart 2012 21:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Deden ze dat ook voor jou toen je mod werd?
Ik ben nooit ONZ-mod geweest.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Deden ze dat ook voor jou toen je mod werd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |