Die omslag maken is best wel lastig merk ik... Ik heb gewoon geen enkel scenario in m'n hoofd waarbij Pieterke een paar weken eerder komt... Ook Martijn niet trouwens, die is nog haske druk bezig om op z'n werk alles zo voor te bereiden dat ie er bij 42 weken 4 weken tussenuit kan...quote:Op zondag 4 maart 2012 20:19 schreef covie het volgende:
Ik denk dat je de 40 weken niet haalt dit keer fluugs, dus ik zou emotioneel gezien ook de omslag maar eens proberen te maken![]()
Ja klopt, zei ik net in het vorige topic ook al... Alleen waren ze toen niet zo heftig als nu... Het zal er bijhoren bij mij denk ik, maar fijn is anders...quote:Op zondag 4 maart 2012 20:26 schreef Sonnetje85 het volgende:
Vorige keer had je toch ook al lang van te voren last va voorweeen fluugs?
Althans k kan me herinneren dat ik er van overtuigd was dat jij en Pessie me in gingen halen![]()
Nja hopelijk doen ze wel iets!
Vandaag de zolder opgeruimd. Weer een hoop weggedaan (blijven ieder jaar bezig). Volgende.week gaan ze beginnen aan de babykamer
![]()
En nu ben ik verrot, heb ook de woonkamer schoongemaakt, gisteren de bovenverdieping. Dus morgen doe k niks...
Aah komt allemaal vast goed!quote:Op zondag 4 maart 2012 20:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die omslag maken is best wel lastig merk ik... Ik heb gewoon geen enkel scenario in m'n hoofd waarbij Pieterke een paar weken eerder komt... Ook Martijn niet trouwens, die is nog haske druk bezig om op z'n werk alles zo voor te bereiden dat ie er bij 42 weken 4 weken tussenuit kan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van F. (2012) en M. (2016)
Oh daar heb ik overheen gelezen.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja klopt, zei ik net in het vorige topic ook al... Alleen waren ze toen niet zo heftig als nu... Het zal er bijhoren bij mij denk ik, maar fijn is anders...
Zolder ruimen! Toch iets van nesteldrang dus
Het staat op de planning voor volgende week zondagquote:Op zondag 4 maart 2012 20:54 schreef Asyniur het volgende:
Maar ik begin er pas aan na de bevalling, dus als jij jouw dadendrang nou eens wat eerder uitvoert? Dan hoef ik het niet meer te doen
Aah mooi, ik verheug me alvast op een opgeruimde kastquote:Op zondag 4 maart 2012 21:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het staat op de planning voor volgende week zondag
Fijn!quote:Op maandag 5 maart 2012 06:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
Misselijk
Marjoleintje, leuk kamertje!
Heb je niet gemist nee, ik wacht ook nieuwsgierig af.quote:Op maandag 5 maart 2012 07:40 schreef KatyM het volgende:
Fijne dag iedereen!Nog geen naam en foto van PE he, of heb ik dat gemist?
Dat geldt ook alleen bij je eerste kind he?quote:Op maandag 5 maart 2012 09:30 schreef Kuukske het volgende:
Boh, wat is dat verlof toch heerlijk. Iedere morgen om een uur of negen je bed es uit komen rollen. Ik geniet er echt van, zolang dat nog kan.
Jeetje, bagger zeg! Gelukkig gaat het nu weer wat beter, sterkte!quote:Op maandag 5 maart 2012 08:46 schreef Sorbootje het volgende:
Goedemorgen!
Ik ben ook weer enigszins onder de levenden. Wat een K-week heb ik achter de rug zeg. Ik denk dat ik wel 50 keer heb overgegeven.
Maar goed, nu weer op kantoor. Beetje slapjes nog en uiteraard nog wel misselijk, maar het is te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |