Snarf is, wat ik heb gelezen, wel het type waar ik voor zou vallen ja, qua karakter in elk gevalquote:Op zondag 4 maart 2012 18:57 schreef xFriendx het volgende:
Ik val ook wel op Snarf, waarom ook niet.
Je hebt haar toch gemeet kerel?quote:Op zondag 4 maart 2012 18:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Snarf is, wat ik heb gelezen, wel het type waar ik voor zou vallen ja, kwa karakter in elk geval
Iets is beter dan niets maar het is uiteraard beter dat als hij/zij dat openlijk doet ik het wederzijds isquote:Op zondag 4 maart 2012 18:59 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar tijn als het stiekem is weet je het toch nietDat heeft geen nut
Ik val stiekem op Detroit
Ik val op oudere meisjes over het algemeen.. Ik ben zelf onstabiel qua gevoel en kan daardoor moeilijker aan mezelf werken... (Tjah het gaat niet helemaal goed in mijn koppie)quote:Op zondag 4 maart 2012 18:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt, maar je moet er wel voor open staan. Kan me niet voorstellen dat jij moeilijk aan de vrouw kan komen, jij bent gewoon fokking (pun intended) hott
Ik ben er speciaal voor in de woonkamer gaan zitten.quote:
Dan is het niet stiekem meerquote:Op zondag 4 maart 2012 18:59 schreef tijnbrein het volgende:
Maar als ik een stiekeme aanbid(st)er heb mag die best wel een dm of pm sturen aan mij
Het is ook niet de bedoeling dat het stiekem blijftquote:
Aanbidders horen ook niet stiekem te zijn, die moeten hun muil open trekken.*quote:
Iddquote:Op zondag 4 maart 2012 18:59 schreef tijnbrein het volgende:
Maar als ik een stiekeme aanbid(st)er heb mag die best wel een dm of pm sturen aan mij
Hoe jong ben jij?quote:
Hallo daar.quote:
Mannen Heloef geen jochiesquote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 19:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jawel maar niet gesproken. Ik kende bijna niemand
C_A had zijn moeder kunnen zijnquote:
quote:
Tsss, haters.quote:
Tienermoedertje dan.quote:
Dan ben je er ook jong wee vanafquote:Op zondag 4 maart 2012 19:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan had ze wel heel jong moeder geweest
is dat een vrouw?quote:Op zondag 4 maart 2012 19:08 schreef kingtoppie het volgende:
Ayumu kijkt niet zo nauw naar leeftijd heloef
Sorry, mijn zusje zal altijd baby blijven hoe oud ze ook wordt. Jij bent jonger dan mijn zusje. Go figure..quote:
waarom welquote:Op zondag 4 maart 2012 19:10 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ja CA waarom ben je nog geen moeder?
Nee ik wil C_A gewoon voor mijzelfquote:
quote:
Ja maar ik ben geen reetridder.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:08 schreef kingtoppie het volgende:
Ayumu kijkt niet zo nauw naar leeftijd heloef
Liefde kent geen leeftijd.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:10 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Sorry, mijn zusje zal altijd baby blijven hoe oud ze ook wordt. Jij bent jonger dan mijn zusje. Go figure..
En wat is het dan?quote:Op zondag 4 maart 2012 19:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
Mijn nick, al jaaaaren..
Voordat ik wist dat je namen niet vertaald in het Japans
De wet wel..quote:Op zondag 4 maart 2012 19:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar ik ben geen reetridder.
[..]
Liefde kent geen leeftijd.
Gewoon wachten tot ze 16 is dusquote:
Er is vandaag ergens een meisje geboren. Moet je voorstellen dat zij over 16 jaar je vriendinnetje zal zijnquote:Op zondag 4 maart 2012 19:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar ik ben geen reetridder.
[..]
Liefde kent geen leeftijd.
Oh zoquote:Op zondag 4 maart 2012 19:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
M'n eigen naam, maar dan verjapansd..
Hoe heet jij?quote:Op zondag 4 maart 2012 19:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
M'n eigen naam, maar dan verjapansd..
Iets met een J aan het beginquote:
Boh, lekker strak.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:12 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Er is vandaag ergens een meisje geboren. Moet je voorstellen dat zij over 16 jaar je vriendinnetje zal zijn
Kun is een toevoeging uit het Japans, dat wordt meestal door hen gebruik onder vrienden. Zo heb je ook San, Sama en Chan.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:12 schreef heloef het volgende:
Ik weet wel wat een Kun is, dat is de bijnaam van een voetballer die, dat weer heeft uit een of ander stripboek.
Johnquote:
Net zo als dat je ineens iemand van 3 jaar jonger heel volwassen kan vindenquote:Op zondag 4 maart 2012 19:12 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Er is vandaag ergens een meisje geboren. Moet je voorstellen dat zij over 16 jaar je vriendinnetje zal zijn
Nou ja zeg.quote:
Kan tot 40 jaarquote:Op zondag 4 maart 2012 19:13 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het is toch zo'n beetje de leeftijd ervoor??
http://www.myspace.com/johnpevyquote:Op zondag 4 maart 2012 19:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kun is een toevoeging uit het Japans, dat wordt meestal door hen gebruik onder vrienden. Zo heb je ook San, Sama en Chan.
[..]
John
quote:Op zondag 4 maart 2012 19:15 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Vrouw van 66 bevallen, ik heb allang geen haast meer
Hahaquote:Op zondag 4 maart 2012 19:15 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Vrouw van 66 bevallen, ik heb allang geen haast meer
De TV heeft smaakquote:Op zondag 4 maart 2012 19:16 schreef Cassandra87 het volgende:
Ajax samenvatting en mijn tv valt standby
Ja kan, ik ben niet de enige, wel lang geweestquote:Op zondag 4 maart 2012 19:16 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee, die noemt zich blijkbaar ook jofunu
Voortaan lekker thuis samen met je man op de bank dan, geen wilde weekends meer.quote:
Dat moet ze helemaal zelf weten, vind ik..quote:Op zondag 4 maart 2012 19:18 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Voortaan lekker thuis samen met je man op de bank dan, geen wilde weekends meer.
Dag sportschoolabonnement.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:17 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik vind het een goed excuus om een nieuwe tv te kopenVoor op de slaapkamer
Mag ik mee?quote:Op zondag 4 maart 2012 19:19 schreef Cassandra87 het volgende:
Detroit en ik gaan binnenkort naar het stadion denk ik
Das toch nog ¤600 per jaar heurquote:Op zondag 4 maart 2012 19:19 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Als ik het van 50,- per maand moet laten afhangen
quote:Op zondag 4 maart 2012 19:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das toch nog ¤600 per jaar heur
Ik wil ook naar een stadion mits er een goeie band speeltquote:Op zondag 4 maart 2012 19:19 schreef Cassandra87 het volgende:
Detroit en ik gaan binnenkort naar het stadion denk ik
Alsof ik alleen in het weekend seks hebquote:Op zondag 4 maart 2012 19:18 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Voortaan lekker thuis samen met je man op de bank dan, geen wilde weekends meer.
Hoiquote:
En ¤6.000 per decenniaquote:Op zondag 4 maart 2012 19:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das toch nog ¤600 per jaar heur
Zitten de samenvatting te kijken, ik mis het voetbal wel, en Detroit vind het wel leuk eens mee te gaanquote:Op zondag 4 maart 2012 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil ook naar een stadion mits er een goeie band speelt
Veel plezierquote:Op zondag 4 maart 2012 19:22 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Zitten de samenvatting te kijken, ik mis het voetbal wel, en Detroit vind het wel leuk eens mee te gaan
Het valt erg mee hoorquote:Op zondag 4 maart 2012 19:22 schreef twi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een slechte fotosoep trouwens
Hoiquote:
Wat is er meid, gooi het er uit.quote:
Jij hebt helemaal geen seks toch?quote:Op zondag 4 maart 2012 19:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Alsof ik alleen in het weekend seks heb
[..]
Hoi
Neequote:Op zondag 4 maart 2012 19:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Why so sad, kutblessure van het vele vingeren?
Jongen, het is weekend, dus kutblessure van het vele neuken.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Why so sad, kutblessure van het vele vingeren?
quote:Op zondag 4 maart 2012 19:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weer eenzaam en alleen enzo. Maar verder gaat het wel hoor.
Schaamlippen penis anus vingeren, met je lange piemel slingeren.quote:
Allemaal zo ver weg.quote:
Helikopterenquote:Op zondag 4 maart 2012 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Schaamlippen penis anus vingeren, met je lange piemel slingeren.
Ik.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:28 schreef Drommeldaris het volgende:
Wie van de mannen kan er zonder handen helicopteren?
quote:Op zondag 4 maart 2012 19:28 schreef Drommeldaris het volgende:
De grote seksgod drommel'drilboor'daris?quote:Op zondag 4 maart 2012 19:28 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik neem voorlopig wel genoegen met mijn rechterhand.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:26 schreef tijnbrein het volgende:
Ik neem voorlopig wel genoegen met een kusje, handje vasthouden en een knuffel
Groot gelijk. Vrouwenquote:Op zondag 4 maart 2012 19:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik neem voorlopig wel genoegen met mijn rechterhand.
Vrouwenquote:
Dat ook maar dat ga ik natuurlijk hier niet neerzetten. Oeps toch welquote:Op zondag 4 maart 2012 19:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik neem voorlopig wel genoegen met mijn rechterhand.
Inderdaad mannen zijn veel leukerquote:
Oh daar gaat het dus steeds fout.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet weten dat dat de ultieme versiertruc is
Wat is lekkerder aftrekken of afgetrokken worden?quote:
Daarom luidt het adagium ook:quote:
Oh dat is waarquote:Op zondag 4 maart 2012 19:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel stukken leuker en makkelijker om mee om te gaan. Vrouwen vind ik wel eerder knap.
Ik ook niet hoor. Roddelenquote:Op zondag 4 maart 2012 19:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dat is waarmaar toch zou ik niet zonder vrouwen kunnen
Het laatste, Vooral als je het samen doet en lekker aan het kussen bent met elkaar.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is lekkerder aftrekken of afgetrokken worden?
Ik ga niet met vrouwen om, kan prima zonder.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dat is waarmaar toch zou ik niet zonder vrouwen kunnen
Dat is niet echt wat ik bedoelde.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Alsof ik alleen in het weekend seks heb
Ik doe liever wat andersquote:
Ja dat is wel lekkerquote:Op zondag 4 maart 2012 19:32 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Het laatste, Vooral als je het samen doet en lekker aan het kussen bent met elkaar.
quote:Op zondag 4 maart 2012 19:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hoe zorg je dat een homo seks heeft met een vrouw?
Nou vertel.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hoe zorg je dat een homo seks heeft met een vrouw?
quote:
Waarom eigenlijk niet? Geloof mij maar, het is echt lekkerquote:Op zondag 4 maart 2012 19:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik doe liever wat andershaha
[..]
Ja dat is wel lekkeralhoewel ik nog nooit met een man gezoend heb
Gaan jij en Newb nog verkleed naar Paganfest?quote:Op zondag 4 maart 2012 19:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk niet? Geloof mij maar, het is echt lekker
Met meisjes ookquote:Op zondag 4 maart 2012 19:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk niet? Geloof mij maar, het is echt lekker
Niet verkleed denk ik. Ik ga wel een klein beetje geschikte kleren aan doen, maar ga er niet teveel aandacht aan besteden...quote:Op zondag 4 maart 2012 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gaan jij en Newb nog verkleed naar Paganfest?
Het was ook wel een beetje eenquote:Op zondag 4 maart 2012 19:38 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik zie een overeenkomst in jullie reacties
Heloef@twitterquote:Op zondag 4 maart 2012 19:41 schreef heloef het volgende:
Ik heb twee leuke momenten mensen.
Ten eerste.
Er werkt een leuk meisje bij de snackbar, ik heb haar al 4x eerder gezien maar het dringt nu pas door.![]()
Ten tweede.
Ik zag vandaag 3 mooie meisjes aan de overkant van de straat. Eentje was heel, heel, heel mooi. Zo mooi dat ik spontaan wegliep.
Tot zover mijn fantastische leven.
Fijn voor jequote:Op zondag 4 maart 2012 19:41 schreef heloef het volgende:
Ten eerste.
Er werkt een leuk meisje bij de snackbar, ik heb haar al 4x eerder gezien maar het dringt nu pas door.![]()
Ten tweede.
Ik zag vandaag 3 mooie meisjes aan de overkant van de straat. Eentje was heel, heel, heel mooi. Zo mooi dat ik spontaan wegliep.
Hahahaa. Wtf man!quote:Op zondag 4 maart 2012 19:41 schreef heloef het volgende:
Je kan er betere dingen mee doen dan hier posten...quote:Op zondag 4 maart 2012 19:41 schreef heloef het volgende:
Ten eerste.
Ten tweede.
Meisjes die in de snackbar werkenquote:Op zondag 4 maart 2012 19:41 schreef heloef het volgende:
Ten eerste.
Ten tweede.
quote:Op zondag 4 maart 2012 19:41 schreef heloef het volgende:
Ten eerste.
Ten tweede.
Inderdaad het is meer wat voor Facebook/Twitter maar ik kon het niet laten.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je kan er betere dingen mee doen dan hier posten...
Ik maak progressie, de vorige keer rende ik weg.quote:
Nog 12 stappen en dan ben je misschien in staat haar aan te sprekenquote:Op zondag 4 maart 2012 19:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik maak progressie, de vorige keer rende ik weg.
Het is gewoon creepy...quote:Op zondag 4 maart 2012 19:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik maak progressie, de vorige keer rende ik weg.
Dat is een geldigere redenquote:Op zondag 4 maart 2012 19:43 schreef Drommeldaris het volgende:
Er staat bij mij ook een leuk meisje bij de snackbar, ik heb haar zo'n 30 keer eerder gezien () maar het was weer te druk en haar hele familie staat binnen een straal van een paar meter
Dat aanspreken heb ik al een keer gedaan, toen rende ik weg en toen liep ik weg.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog 12 stappen en dan ben je misschien in staat haar aan te spreken
Relapsequote:Op zondag 4 maart 2012 19:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat aanspreken heb ik al een keer gedaan, toen rende ik weg en toen liep ik weg.
Ik ga alleen maar achteruit ofzo.
gheheh en t staat ook zo raar om 4x per week langs te gaan, lijk je zon ongezonde niet-kunnen-kokende man =Dquote:
Ik dacht gewoon hetzelfde als alle andere jongens die haar zagen.quote:
We kwamen er net achter dat iedereen in dit topic stiekem op jou valt.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gheheh en t staat ook zo raar om 4x per week langs te gaan, lijk je zon ongezonde niet-kunnen-kokende man =D
en ói trouwens =D
praten en wegrennen..... hahahaha dat is raar =p kun je beter stilstaan en mompelen =pquote:Op zondag 4 maart 2012 19:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat aanspreken heb ik al een keer gedaan, toen rende ik weg en toen liep ik weg.
Ik zal niet meer wegrennen.quote:
Ik durf meisje nooit aan te spreken dus je bent al verder dan mijquote:Op zondag 4 maart 2012 19:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zal niet meer wegrennen.
Maar aanspreken ook niet.
Rustig doorlopen. Me gusta.
Nee zo ging het niet.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:47 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
praten en wegrennen..... hahahaha dat is raar =p kun je beter stilstaan en mompelen =p
hm.. ik wilde een grapje typen dat t zeer doet als iederen op me val _ geplet op de grond, stapel mensen erboven op_ maar t lukte me niet om t goed te verwoorden =pquote:Op zondag 4 maart 2012 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We kwamen er net achter dat iedereen in dit topic stiekem op jou valt.
Ze heeft dikke tetten volgens mijquote:Op zondag 4 maart 2012 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We kwamen er net achter dat iedereen in dit topic stiekem op jou valt.
liesquote:Op zondag 4 maart 2012 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb vandaag met een leuk Aziatisch meisje gepraat.
Stappenplanquote:Op zondag 4 maart 2012 19:46 schreef heloef het volgende:
[..]
ook dat jaquote:Op zondag 4 maart 2012 19:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gheheh en t staat ook zo raar om 4x per week langs te gaan, lijk je zon ongezonde niet-kunnen-kokende man =D
en ói trouwens =D
oooh ok, das niet zo raar =pquote:Op zondag 4 maart 2012 19:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee zo ging het niet.
In november had ik een meisje aangesproken, ik december ben ik er voor een weggerend en maart liep ik weg.
En hoe verschilt dat met je andere posts?quote:Op zondag 4 maart 2012 19:48 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hm.. ik wilde een grapje typen dat t zeer doet als iederen op me val _ geplet op de grond, stapel mensen erboven op_ maar t lukte me niet om t goed te verwoorden =p
We snappen het zo ook wel.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:48 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hm.. ik wilde een grapje typen dat t zeer doet als iederen op me val _ geplet op de grond, stapel mensen erboven op_ maar t lukte me niet om t goed te verwoorden =p
Redelijk.quote:
Nee, echt niet. Ze was best knap. Maar toen moest ik verder met werk en zulks.quote:
En daarna weer zo'n plan voor het aansprekenquote:Op zondag 4 maart 2012 19:49 schreef twi het volgende:
[..]
Stappenplan
1. Wegrennen
2. Weglopen
3. Achteruit schuifelen
4. Stil blijven staan
5. Vooruit schuifelen
6. ....
dat is idd t aller leukste aan mijn persoontje...quote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 19:07 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
*fotoboek spiekt* Jij lijkt me wel leuk
Maar daar heb je niets aan he
Uiteindelijk schoot ik er geen moer mee op, dus zoveel verschil maakt het niet.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik durf meisje nooit aan te spreken dus je bent al verder dan mij
Niet voor mijquote:Op zondag 4 maart 2012 19:50 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat is idd t aller leukste aan mijn persoontje...
dat ik me n u realiseer dat t niet grappig is en normaal nonstop op "verzenden" druk zonder na te denken... iets met ADHD en impulsiviteit enzo..quote:
Jawel jij durft soort van meisjes aan te spreken ik durf dat dus nietquote:Op zondag 4 maart 2012 19:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Uiteindelijk schoot ik er geen moer mee op, dus zoveel verschil maakt het niet.
een aziaat die lies heet =p gehehehe...quote:
Navelinas van de markt, is het magische stukje informatie wat ik je bij deze schenk.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:51 schreef Sinosappel het volgende:
Jahoor twi het is weer zo ver.
Net het laatste mandarijntje uit het netje verorberd, ranzig godverdomme![]()
![]()
Open een KLB-topicquote:Op zondag 4 maart 2012 19:51 schreef Sinosappel het volgende:
![]()
En geen t-shirt zeker?quote:
Ach ik ook 9 van de 10 keer niet.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jawel jij durft soort van meisjes aan te spreken ik durf dat dus nietjij bent verder man
Ik hou van jou en heb jou gemistquote:Op zondag 4 maart 2012 19:51 schreef Sinosappel het volgende:
![]()
mmm thanks voor de tip! 6quote:Op zondag 4 maart 2012 19:52 schreef twi het volgende:
[..]
Navelinas van de markt, is het magische stukje informatie wat ik je bij deze schenk.
Aawwww Lott!!!quote:
mja maar da sook ogemakkelijk, want je weet allebei dondersgoed dat je elkaar eerder heb gezien.. ik probeer meestal beetje onopvallend (wat vast niet zo heel onopvallend overkomt) in mn tas te rommelen, of druk bezig met smsen ofzo =pquote:Op zondag 4 maart 2012 19:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach ik ook 9 van de 10 keer niet.
Ik prefereer het rustig weglopen en doen alsof je ze nooit gezien hebt.
Goed en met jou? <3quote:Op zondag 4 maart 2012 19:55 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Aawwww Lott!!!![]()
Ik hou ook van jou en hoe gaat het met jou?
Dat doe ik ookquote:Op zondag 4 maart 2012 19:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach ik ook 9 van de 10 keer niet.
Ik prefereer het rustig weglopen en doen alsof je ze nooit gezien hebt.
quote:Op zondag 4 maart 2012 19:53 schreef twi het volgende:
[..]
Been there, done that.
De laatste mandarijn
Lesbolove.quote:
Mannen hebben geen tas jeweetsquote:Op zondag 4 maart 2012 19:55 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja maar da sook ogemakkelijk, want je weet allebei dondersgoed dat je elkaar eerder heb gezien.. ik probeer meestal beetje onopvallend (wat vast niet zo heel onopvallend overkomt) in mn tas te rommelen, of druk bezig met smsen ofzo =p
Wat, ik maak nu eenmaal een blijvende indruk met mijn topiques.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]![]()
Ik dacht, die maakt ie net aan. Kijk ik naar de datum veranderd mijn hoofd van zo:![]()
![]()
![]()
twi's KLB topics blijven je gewoon bij.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]![]()
Ik dacht, die maakt ie net aan. Kijk ik naar de datum veranderd mijn hoofd van zo:![]()
![]()
![]()
Stiekem heb jij ook gewoon net zo'n sick geheugen als ik.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:56 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
twi's KLB topics blijven je gewoon bij.
Zelfs nog maanden later denk ik eraan.
Ik onthou alleen de belangrijke dingen.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:57 schreef twi het volgende:
[..]
Stiekem heb jij ook gewoon net zo'n sick geheugen als ik.
Oeh, i like you.quote:
Jij snapt hetquote:
quote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 19:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik onthou alleen de belangrijke dingen.
Drommel is één groot wtf-moment.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wtf-moment op fok dan. Samen met die opmerking van Drommel
Dat over die sinasappels en mijn homograpje?quote:Op zondag 4 maart 2012 19:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wtf-moment op fok dan. Samen met die opmerking van Drommel
quote:
Push-ups voor elkequote:Op zondag 4 maart 2012 20:00 schreef Drommeldaris het volgende:
Haters![]()
Ik moet sinds kort pushups doen voor elke bijdehante opmerking die ik maak tijdens de training, het werkt wel
Ik heb vandaag geprobeert te flirten met een leuke dame uit de supermarkt, maar ze keek steevast vooruit...ach ja.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:43 schreef Drommeldaris het volgende:
Er staat bij mij ook een leuk meisje bij de snackbar, ik heb haar zo'n 30 keer eerder gezien () maar het was weer te druk en haar hele familie staat binnen een straal van een paar meter
Dit heb ik even gemist. Quote iemand?quote:Op zondag 4 maart 2012 20:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat over die sinasappels en mijn homograpje?
Jammerquote:Op zondag 4 maart 2012 20:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb vandaag geprobeert te flirten met een leuke dame uit de supermarkt, maar ze keek steevast vooruit...ach ja.
Heb al in geen tijden meer geflirt, voor het eerst in enkele jaren nu denk ik. Magoed
Wat zou dat fijn zijn.quote:
Het is nog geen St. Patricks Day hoor...quote:Op zondag 4 maart 2012 20:02 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik zie mijn body al transformeren en groen worden
Ze was te druk bezig met boodschappen doen, ze keek niet eens om d'r heen. Maar er is altijd nog morgenquote:
Hoe zorg je dat een homo een vrouw neukt?quote:Op zondag 4 maart 2012 20:03 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dit heb ik even gemist. Quote iemand?
Wanneer is dat eigenlijk?quote:
Aubergine pakken en knipogen.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb vandaag geprobeert te flirten met een leuke dame uit de supermarkt, maar ze keek steevast vooruit...ach ja.
Heb al in geen tijden meer geflirt, voor het eerst in enkele jaren nu denk ik. Magoed
Hoe laat je een homo seks hebben met een vrouw.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:03 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dit heb ik even gemist. Quote iemand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Flirten met meisjes die aan het werk zijnquote:Op zondag 4 maart 2012 20:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ik had t laatst wel ind e supermarkt.. maakte een leuk (vond ik) grapje en kreeg een knipoog terug...quote:Op zondag 4 maart 2012 20:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet van het diëtenquote:Op zondag 4 maart 2012 20:05 schreef kingtoppie het volgende:
Drommel en panzer, dit is wel een leuk topic voor jullie: [Dieetclub] # 357 Back to the good old days
Het was een vrouw die net als ik boodschappen deed. Ik zei al, ik ga niet met 16 jarigen flirtenquote:Op zondag 4 maart 2012 20:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Flirten met meisjes die aan het werk zijn
Ohh, wat zei je? "Wat een mooie meloenen he, ja die van uw ook hoorquote:Op zondag 4 maart 2012 20:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het was een vrouw die net als ik boodschappen deed. Ik zei al, ik ga niet met 16 jarigen flirten
Tot wat?quote:
"Wat een smakelijke kadetjes heeft u."quote:Op zondag 4 maart 2012 20:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ohh, wat zei je? "Wat een mooie meloenen he, ja die van uw ook hoor"
Als dat geen chaos wordtquote:Op zondag 4 maart 2012 20:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
In the sims
We worden huisgenootjes
IRL of bij de sims?quote:Op zondag 4 maart 2012 20:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
In the sims
We worden huisgenootjes
quote:Op zondag 4 maart 2012 20:05 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik had t laatst wel ind e supermarkt.. maakte een leuk (vond ik) grapje en kreeg een knipoog terug...
die jongen zal ongetwijfekd gedacht hebben dak een downer ben ofzo...
had al mn spullen op de lopendeband gezet en die jongen begint te scannen en daarna leg ik ene plastic tasje op de band... zegt de jongen: "die heb ik al voor je aangeslagen"
waarop ik zeg "ooh, das mooi kan ik alles er meteen indoen..." en doe mn spullen vanaf de lopende band direct in t tasje...
vod t zelf echt geniaal en die jongen moest lachen... =D succes verzekerd =D
Neen. Wat moet je?quote:
Nee, ik probeerde oogcontact te maken, maar ze keek niet om. Was eigenlijk alleen maar voor de fun verder hoor, leek me eens leuk om weer 's te proberen.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ohh, wat zei je? "Wat een mooie meloenen he, ja die van uw ook hoor"
Vertel.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hoe zorg je dat een homo een vrouw neukt?
Vanaf hier lol dikkige studentjesquote:Op zondag 4 maart 2012 20:05 schreef twi het volgende:
[..]
Deze heb ik gemist, die zijn altijd wel amusant. Linkje.
Gewoon dr kut volschijtenquote:Op zondag 4 maart 2012 20:10 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Vertel.
[..]
Vanaf hier lol dikkige studentjes
Als ik het vraag doet ze het ook. Alleen ik vraag het niet in het topic.quote:
Dit ja.. Heloef kan echt geen nee zeggen tegen Pindatje..quote:Op zondag 4 maart 2012 20:10 schreef twi het volgende:
[..]
Met z'n cursor hoverend over het MSN-icoontje.
Ik moet je voor de 1094812513412ste keer uithoren over een paar dingen. En even ranten over sziget. En je de dagelijkse dilemma's even voorleggen en even wat persoonlijks zeggen.quote:
Jij wel?quote:Op zondag 4 maart 2012 20:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dit ja.. Heloef kan echt geen nee zeggen tegen Pindatje..
Dit is wel waar trouwens.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dit ja.. Heloef kan echt geen nee zeggen tegen Pindatje..
quote:Op zondag 4 maart 2012 20:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat heeft dat met sinaasappels te maken?
gheheheh ik hou va grapjes inde supermarkt... ook een keer bij de potten specibonen, stond op 1 van de blikjes "gesorteerd" dus ik zei (was de bedoeling dat ik het dacht) " oooh das handig, hoef ik dat zelf niet meer te doen"quote:Op zondag 4 maart 2012 20:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]![]()
Ik stond een keertje met m'n schapjes aan de lopende band, komt er een oud vrouwtje achter me staan en zet haar dingen er rustig op. Draai ik me om en zeg "hey!, dat had ik nog nodig!", pakte iets van haar spullen, zette het bij mijn spullen en keek vervolgens strak vooruit.....dat oude vrouwtje kon de grap echter niet echt waarderen -_-
Dat krijg je als je soms impulsief bent he, ik kon er wel om lachen
Wat zijn specibonen? Die lijken me niet echt gezondquote:Op zondag 4 maart 2012 20:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gheheheh ik hou va grapjes inde supermarkt... ook een keer bij de potten specibonen, stond op 1 van de blikjes "gesorteerd" dus ik zei (was de bedoeling dat ik het dacht) " oooh das handig, hoef ik dat zelf niet meer te doen"
Hequote:Op zondag 4 maart 2012 20:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gheheheh ik hou va grapjes inde supermarkt... ook een keer bij de potten specibonen, stond op 1 van de blikjes "gesorteerd" dus ik zei (was de bedoeling dat ik het dacht) " oooh das handig, hoef ik dat zelf niet meer te doen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |