Snarf is, wat ik heb gelezen, wel het type waar ik voor zou vallen ja, qua karakter in elk gevalquote:Op zondag 4 maart 2012 18:57 schreef xFriendx het volgende:
Ik val ook wel op Snarf, waarom ook niet.
Je hebt haar toch gemeet kerel?quote:Op zondag 4 maart 2012 18:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Snarf is, wat ik heb gelezen, wel het type waar ik voor zou vallen ja, kwa karakter in elk geval
Iets is beter dan niets maar het is uiteraard beter dat als hij/zij dat openlijk doet ik het wederzijds isquote:Op zondag 4 maart 2012 18:59 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar tijn als het stiekem is weet je het toch nietDat heeft geen nut
Ik val stiekem op Detroit
Ik val op oudere meisjes over het algemeen.. Ik ben zelf onstabiel qua gevoel en kan daardoor moeilijker aan mezelf werken... (Tjah het gaat niet helemaal goed in mijn koppie)quote:Op zondag 4 maart 2012 18:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt, maar je moet er wel voor open staan. Kan me niet voorstellen dat jij moeilijk aan de vrouw kan komen, jij bent gewoon fokking (pun intended) hott
Ik ben er speciaal voor in de woonkamer gaan zitten.quote:
Dan is het niet stiekem meerquote:Op zondag 4 maart 2012 18:59 schreef tijnbrein het volgende:
Maar als ik een stiekeme aanbid(st)er heb mag die best wel een dm of pm sturen aan mij
Het is ook niet de bedoeling dat het stiekem blijftquote:
Aanbidders horen ook niet stiekem te zijn, die moeten hun muil open trekken.*quote:
Iddquote:Op zondag 4 maart 2012 18:59 schreef tijnbrein het volgende:
Maar als ik een stiekeme aanbid(st)er heb mag die best wel een dm of pm sturen aan mij
Hoe jong ben jij?quote:
Hallo daar.quote:
Mannen Heloef geen jochiesquote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 19:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jawel maar niet gesproken. Ik kende bijna niemand
C_A had zijn moeder kunnen zijnquote:
quote:
Tsss, haters.quote:
Tienermoedertje dan.quote:
Dan ben je er ook jong wee vanafquote:Op zondag 4 maart 2012 19:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan had ze wel heel jong moeder geweest
is dat een vrouw?quote:Op zondag 4 maart 2012 19:08 schreef kingtoppie het volgende:
Ayumu kijkt niet zo nauw naar leeftijd heloef
Sorry, mijn zusje zal altijd baby blijven hoe oud ze ook wordt. Jij bent jonger dan mijn zusje. Go figure..quote:
waarom welquote:Op zondag 4 maart 2012 19:10 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ja CA waarom ben je nog geen moeder?
Nee ik wil C_A gewoon voor mijzelfquote:
quote:
Ja maar ik ben geen reetridder.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:08 schreef kingtoppie het volgende:
Ayumu kijkt niet zo nauw naar leeftijd heloef
Liefde kent geen leeftijd.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:10 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Sorry, mijn zusje zal altijd baby blijven hoe oud ze ook wordt. Jij bent jonger dan mijn zusje. Go figure..
En wat is het dan?quote:Op zondag 4 maart 2012 19:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
Mijn nick, al jaaaaren..
Voordat ik wist dat je namen niet vertaald in het Japans
De wet wel..quote:Op zondag 4 maart 2012 19:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar ik ben geen reetridder.
[..]
Liefde kent geen leeftijd.
Gewoon wachten tot ze 16 is dusquote:
Er is vandaag ergens een meisje geboren. Moet je voorstellen dat zij over 16 jaar je vriendinnetje zal zijnquote:Op zondag 4 maart 2012 19:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar ik ben geen reetridder.
[..]
Liefde kent geen leeftijd.
Oh zoquote:Op zondag 4 maart 2012 19:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
M'n eigen naam, maar dan verjapansd..
Hoe heet jij?quote:Op zondag 4 maart 2012 19:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
M'n eigen naam, maar dan verjapansd..
Iets met een J aan het beginquote:
Boh, lekker strak.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:12 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Er is vandaag ergens een meisje geboren. Moet je voorstellen dat zij over 16 jaar je vriendinnetje zal zijn
Kun is een toevoeging uit het Japans, dat wordt meestal door hen gebruik onder vrienden. Zo heb je ook San, Sama en Chan.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:12 schreef heloef het volgende:
Ik weet wel wat een Kun is, dat is de bijnaam van een voetballer die, dat weer heeft uit een of ander stripboek.
Johnquote:
Net zo als dat je ineens iemand van 3 jaar jonger heel volwassen kan vindenquote:Op zondag 4 maart 2012 19:12 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Er is vandaag ergens een meisje geboren. Moet je voorstellen dat zij over 16 jaar je vriendinnetje zal zijn
Nou ja zeg.quote:
Kan tot 40 jaarquote:Op zondag 4 maart 2012 19:13 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het is toch zo'n beetje de leeftijd ervoor??
http://www.myspace.com/johnpevyquote:Op zondag 4 maart 2012 19:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kun is een toevoeging uit het Japans, dat wordt meestal door hen gebruik onder vrienden. Zo heb je ook San, Sama en Chan.
[..]
John
quote:Op zondag 4 maart 2012 19:15 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Vrouw van 66 bevallen, ik heb allang geen haast meer
Hahaquote:Op zondag 4 maart 2012 19:15 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Vrouw van 66 bevallen, ik heb allang geen haast meer
De TV heeft smaakquote:Op zondag 4 maart 2012 19:16 schreef Cassandra87 het volgende:
Ajax samenvatting en mijn tv valt standby
Ja kan, ik ben niet de enige, wel lang geweestquote:Op zondag 4 maart 2012 19:16 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee, die noemt zich blijkbaar ook jofunu
Voortaan lekker thuis samen met je man op de bank dan, geen wilde weekends meer.quote:
Dat moet ze helemaal zelf weten, vind ik..quote:Op zondag 4 maart 2012 19:18 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Voortaan lekker thuis samen met je man op de bank dan, geen wilde weekends meer.
Dag sportschoolabonnement.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:17 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik vind het een goed excuus om een nieuwe tv te kopenVoor op de slaapkamer
Mag ik mee?quote:Op zondag 4 maart 2012 19:19 schreef Cassandra87 het volgende:
Detroit en ik gaan binnenkort naar het stadion denk ik
Das toch nog ¤600 per jaar heurquote:Op zondag 4 maart 2012 19:19 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Als ik het van 50,- per maand moet laten afhangen
quote:Op zondag 4 maart 2012 19:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das toch nog ¤600 per jaar heur
Ik wil ook naar een stadion mits er een goeie band speeltquote:Op zondag 4 maart 2012 19:19 schreef Cassandra87 het volgende:
Detroit en ik gaan binnenkort naar het stadion denk ik
Alsof ik alleen in het weekend seks hebquote:Op zondag 4 maart 2012 19:18 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Voortaan lekker thuis samen met je man op de bank dan, geen wilde weekends meer.
Hoiquote:
En ¤6.000 per decenniaquote:Op zondag 4 maart 2012 19:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das toch nog ¤600 per jaar heur
Zitten de samenvatting te kijken, ik mis het voetbal wel, en Detroit vind het wel leuk eens mee te gaanquote:Op zondag 4 maart 2012 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil ook naar een stadion mits er een goeie band speelt
Veel plezierquote:Op zondag 4 maart 2012 19:22 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Zitten de samenvatting te kijken, ik mis het voetbal wel, en Detroit vind het wel leuk eens mee te gaan
Het valt erg mee hoorquote:Op zondag 4 maart 2012 19:22 schreef twi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een slechte fotosoep trouwens
Hoiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |