Haha was een geweldige voetballer :dquote:
Als premier?quote:
Ik hoop het niet, dat was 1 van de positieve kanten van deze uitslag naar mijn idee...quote:Op zondag 4 maart 2012 18:15 schreef ajacied4lf het volgende:
Benieuwd of Rutten nog blijft na vandaag ...
Ze moesten even resetten na die rode kaart...quote:Op zondag 4 maart 2012 18:15 schreef Geo4kant het volgende:
Vind het wel slecht van Twente.. ze gingen vanaf de 45e tot 65e minuut niet meer voetballen.. als ze nou gewoon bleven spelen had je hier met 0-7 gewonnen.
Je zou het haast denken iddquote:
die slappeling gaat gelijk naar huisquote:Op zondag 4 maart 2012 18:16 schreef Caland het volgende:
Ik verheug me nu al op het interview met Mertens
Niet echt.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:16 schreef beantherio het volgende:
Zonder die rode kaart had het 0-10 geworden
quote:Op zondag 4 maart 2012 18:16 schreef Ties02 het volgende:
iedereen die paar die nog over waren gaan naar huis![]()
quote:Op zondag 4 maart 2012 18:17 schreef Doublepain het volgende:
Kijk ze allemaal trollen om PSV
Uit angst
PSV
Wij noemen dat gewoon genieten, maar okquote:Op zondag 4 maart 2012 18:17 schreef Doublepain het volgende:
Uit angst
PSV
Hypocriet, ik verwachtte je al.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Helemaal niets, helemaal niets, helemaal niets in Eindhoven!
Duh.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:17 schreef Geo4kant het volgende:
Zou Rutten nu opstappen?Of krijg je zo'n cliche speech van nee ik dien mijn contract uit?
hahahahaha we trollen om de gemeente eindhovenquote:Op zondag 4 maart 2012 18:17 schreef Doublepain het volgende:
Uit angst
PSV
quote:Op zondag 4 maart 2012 18:17 schreef Doublepain het volgende:
Uit angst
PSV
van dit PSV word je niet angstig hoor.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:17 schreef Doublepain het volgende:
Uit angst
PSV
aangestoken door Groningenquote:Op zondag 4 maart 2012 18:17 schreef Doublepain het volgende:
Uit angst
PSV
Onmogelijk, kan niet, Boeken kan PSV niet aan 4 extra goals helpen in de (terechte) 3 minuten blessure tijdquote:
volgende week kansloos Avondje nac voor julliequote:Op zondag 4 maart 2012 18:18 schreef Doublepain het volgende:
Altijd hetzelfde
Psv wint:
Kut subsidie
Psv verliest:
Haha zelfs met 30 mil niks
Mooi
middagje nac.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:19 schreef vincerusso het volgende:
[..]
volgende week kansloos Avondje nac voor jullie
Die hebben ook te veel middelmatige wedstrijden gespeeld afgelopen paar weken, die gaan meer punten verliezen dan PSVquote:
Yepquote:Op zondag 4 maart 2012 18:20 schreef Toto69 het volgende:
Toch wel een spannende competitie voor ons landje. Er is echt geen zinnig woord te zeggen over welke wedstrijd dan ook. Iedereen kan van iedereen winnen.
quote:Op zondag 4 maart 2012 18:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Die vuile aandachtshoer voorzitter bij Twente wtf
quote:Op zondag 4 maart 2012 18:20 schreef Rickazio het volgende:
Toivonen: Even uitblazen bij de Ikea morgen
Geef hem wat krediet. Net compleet vernedert en toch voor de camera komen. Huldequote:Op zondag 4 maart 2012 18:21 schreef TwenteFC het volgende:
Hahha Toivoinen heeft effe geen zin in Nederlands praten.
Onzin. Bij hem is het zo camera aan, piemeltje omhoog.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:21 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Lijkt misschien raar, maar hij is door de dolle heen en zo trots als een pauw net zoals de Twente supporters.. hij doet het niet zo zeer om de aandacht, maar gewoon puur omdat zijn liefde voor FC Twente net zo diep zit als bij de supporters.
Rickazio voor PSVquote:Op zondag 4 maart 2012 18:21 schreef J2T het volgende:
[..]
Veel plezier donderdag tegen Valencia hork.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |