quote:Op zondag 4 maart 2012 17:46 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik twijfelde of ik naar de combat zou gaanHeb voor de shape gekozen!
Ja, jij lust er ook wel pap van!quote:
Het draagt denk ik wel bij aan de endorfinen?quote:
En de blijquote:Op zondag 4 maart 2012 17:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Het draagt denk ik wel bij aan de endorfinen?
Pump lijkt mij te zwaar, shape is inderdaad ingewikkeld, denk dat combat tegenvalt maar ga gewoon alles uitproberenquote:Op zondag 4 maart 2012 17:52 schreef Perruche het volgende:
[..]dat vind ik te ingewikkeld!! Combat lekker simpel, net als de pump. Heerlijk. En de instructeur is zo'n schatje!!
quote:Op zondag 4 maart 2012 18:23 schreef the85mc het volgende:
Ik hou wel van een whiskey op zn tijd. Heb paar keer whiskey proeverij gedaan, is echt leuk! Eén keer met wat vrienden zelf een 'whiskeyproeverij' gedaan met iets te grote glazen.Die avond/nacht is voor mij uiteindelijk in de cel geëindigd
. Geen strafblad aan over gehouden gelukkig.
Jas kwijtraken, ruzie maken met uitsmijter over jas. Passerende politie agent erbij halen om te laten helpen. Politie agent wilde niet, maar toch proberen te overtuigen. En dan eindigen in de cel door openbare orde verstoring/overlast.. Ik moet er wel bij vertellen dat ik net niet nuchter was...quote:
Voornemens zijn ook heel belangrijk?quote:Op zondag 4 maart 2012 18:27 schreef LieLie het volgende:
Ik ga deze week weer meedoen met goed eten
trieste lijstje van vandaag:
B: 3 volkorencrackers met kaas
S: tuin snoeien
T: 2 aftereights
D: soort stoofpotje met varkenslap, chorizo, aardappel, ui, paprika, kruiden, wijn, bouillon.
Er is overigens geen fruit of yoghurt in huis.. Dus er valt ook niet veel meer van te maken.
*kruipt in donker hoekje
Dan moet je een single malt uit kustgebied, of beter nog een schots eilandje proberen. Die hebben een zachte smaak.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:24 schreef sigme het volgende:
Whiskey vind ik dan weer niks. Tenzij An tips heeft over fatsoenlijke whiskey?
quote:Op zondag 4 maart 2012 18:28 schreef the85mc het volgende:
[..]
Jas kwijtraken, ruzie maken met uitsmijter over jas. Passerende politie agent erbij halen om te laten helpen. Politie agent wilde niet, maar toch proberen te overtuigen. En dan eindigen in de cel door openbare orde verstoring/overlast.. Ik moet er wel bij vertellen dat ik net niet nuchter was...
quote:Op zondag 4 maart 2012 18:28 schreef the85mc het volgende:
[..]
Dan moet je een single malt uit kustgebied, of beter nog een schots eilandje proberen. Die hebben een zachte smaak.
Je moet ergens beginnenquote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 18:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]dat is geen whiskey maar whisky. en daar vroeg ze niet naar
![]()
Onbetaalbaarquote:Op zondag 4 maart 2012 18:31 schreef the85mc het volgende:
Was wel een duur avondje stappen. Jas 200e, had na die 'proeverij' nog keihard gezopen blijkbaar 100e en boete 150 e.. Maar wel een mooi verhaal
zei ik whiskeyquote:Op zondag 4 maart 2012 18:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]dat is geen whiskey maar whisky. en daar vroeg ze niet naar
![]()
Iers is ook met e, en daar zitten nog best aardige tussen. Maar het zoetige van veel whiskey spreekt me totaal niet aan. Weeīg, wordt er misselijk van (zelfs na 1 nipquote:Op zondag 4 maart 2012 18:33 schreef the85mc het volgende:
[..]
zei ik whiskeyIk drink nooit amerikaanse whiskey.. Zat ff terug te lezen en je hebt gelijk!
quote:Op zondag 4 maart 2012 18:35 schreef the85mc het volgende:
Sommige schotse zijn echt te heftig, ook voor mij. Je huis ruikt naar de resten van een afgebrand huis als je sommige flessen alleen nog maar opendraait. Fan proef je alleen maar een rooksmaak. Dat gaat me net iets te ver.
Briljant idee, dat bestaat vást nog nietquote:Op zondag 4 maart 2012 18:38 schreef the85mc het volgende:
Misschien wel lekker, whisky met barbecue saus
Lucky bastard!quote:Op zondag 4 maart 2012 18:23 schreef the85mc het volgende:
Net weer thuis.Dit weekend lekker aan het trainen geweest. Heb nu wel spierpijn in mijn hele lichaam.. Maar goede indicatie dat ik lekker bezig ben geweest! Ben wel echt gesloopt nu. Ik was vrijdag nog max gaan stappen terwijl ik eigenlijk had gepland om om 1 uur naar huis te gaan. Dat werd uiteindelijk half5 en om half 8 ging de wekker al weer. Was wel een mooie avond. En 'gewoon' thuis geslapen![]()
Ik hou wel van een whiskey op zn tijd. Heb paar keer whiskey proeverij gedaan, is echt leuk! Eén keer met wat vrienden zelf een 'whiskeyproeverij' gedaan met iets te grote glazen.Die avond/nacht is voor mij uiteindelijk in de cel geëindigd
. Geen strafblad aan over gehouden gelukkig.
Bedoelde m'n eigenquote:Op zondag 4 maart 2012 18:49 schreef the85mc het volgende:
Nee heb een notering (of hoe heet zoiets? aantekening?) gehad en dat hou je 2 jaar. Dat voorval is alweer 3 jaar terug dus ik mag weerMaar als ik whisky drink dan moet ik er altijd even aan terug denken haha
Ik heb het liefste whisky die proeft (en ruikt) als een moeras (met in de verte wat verbrand rubber)quote:Op zondag 4 maart 2012 18:35 schreef the85mc het volgende:
Sommige schotse zijn echt te heftig, ook voor mij. Je huis ruikt naar de resten van een afgebrand huis als je sommige flessen alleen nog maar opendraait. Fan proef je alleen maar een rooksmaak. Dat gaat me net iets te ver.
quote:Op zondag 4 maart 2012 18:50 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Bedoelde m'n eigenBelediging van een ambtenaar en zulks...
En wat had de domme lamlul gedaan (of gelaten)?quote:
Maar toch, het kwam door de whisky. Duivelsdrank dat het isquote:Op zondag 4 maart 2012 18:50 schreef V1z0R het volgende:
[..]
En ik was toen ook aan de whiskyEn bier en wodka en van alles, maar ook whisky!
Yupquote:Op zondag 4 maart 2012 18:53 schreef the85mc het volgende:
[..]
Maar toch, het kwam door de whisky. Duivelsdrank dat het is
Oh, kom op, doe ons een plezier en noem alles op. Het blijft tussen jou en ons.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:00 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Yup![]()
Ml, teveel om te herhalen
sigme, wildplassenAlleen ik was te dronken om te merken dat ik bij de bosjes van het politiebureau zelf stond...
quote:Op zondag 4 maart 2012 19:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Oh, kom op, doe ons een plezier en noem alles op. Het blijft tussen jou en ons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |