abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108705308
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_108705371
:9
Ja doei.
pi_108705393
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 17:46 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik twijfelde of ik naar de combat zou gaan ;) Heb voor de shape gekozen!
:D dat vind ik te ingewikkeld!! Combat lekker simpel, net als de pump. Heerlijk. En de instructeur is zo'n schatje!!
pi_108705395
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 17:51 schreef motorbloempje het volgende:
:9
Ja, jij lust er ook wel pap van!
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_108705452
De duutser kookt vanavond! O+
pi_108705573
Is t dan wel sport...? O-)
Be someone that makes you happy
pi_108705642
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 17:55 schreef Nallie het volgende:
Is t dan wel sport...? O-)
Het draagt denk ik wel bij aan de endorfinen?
pi_108705666
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 17:57 schreef sigme het volgende:

[..]

Het draagt denk ik wel bij aan de endorfinen?
En de blij :)
pi_108705743
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 17:52 schreef Perruche het volgende:

[..]

:D dat vind ik te ingewikkeld!! Combat lekker simpel, net als de pump. Heerlijk. En de instructeur is zo'n schatje!!
Pump lijkt mij te zwaar, shape is inderdaad ingewikkeld, denk dat combat tegenvalt maar ga gewoon alles uitproberen :Y
Worry is a misuse of imagination
  zondag 4 maart 2012 @ 18:06:21 #10
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108706134
Zo, m'n D vulde beter dan verwacht!

Gemengde sla met thousand island dressing, tomaten, komkommer, ui, twee gekookte eitjes en daarbij kipfilet in sweet chili sauce :9~.
Niet meer actief op Fok!
pi_108707158
idd volgens mij ook wat laag in de calorien sigme, mar gebakje maakt het goed :')

Spinazietaart staat in de oven :9
pi_108707219
Net weer thuis.Dit weekend lekker aan het trainen geweest. Heb nu wel spierpijn in mijn hele lichaam.. Maar goede indicatie dat ik lekker bezig ben geweest! Ben wel echt gesloopt nu. Ik was vrijdag nog max gaan stappen terwijl ik eigenlijk had gepland om om 1 uur naar huis te gaan. Dat werd uiteindelijk half5 en om half 8 ging de wekker al weer. Was wel een mooie avond. En 'gewoon' thuis geslapen ;)

Ik hou wel van een whiskey op zn tijd. Heb paar keer whiskey proeverij gedaan, is echt leuk! Eén keer met wat vrienden zelf een 'whiskeyproeverij' gedaan met iets te grote glazen. :7 Die avond/nacht is voor mij uiteindelijk in de cel geëindigd :+ . Geen strafblad aan over gehouden gelukkig.
pi_108707274
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 18:23 schreef the85mc het volgende:
Ik hou wel van een whiskey op zn tijd. Heb paar keer whiskey proeverij gedaan, is echt leuk! Eén keer met wat vrienden zelf een 'whiskeyproeverij' gedaan met iets te grote glazen. :7 Die avond/nacht is voor mij uiteindelijk in de cel geëindigd :+ . Geen strafblad aan over gehouden gelukkig.
:o :D wat had je gedaan??
pi_108707324
Whiskey vind ik dan weer niks. Tenzij An tips heeft over fatsoenlijke whiskey?
pi_108707413
Ter informatie: het regent helemaal niet zo erg als jullie beweren!
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_108707469
Ik ga deze week weer meedoen met goed eten :+

trieste lijstje van vandaag:

B: 3 volkorencrackers met kaas
S: tuin snoeien
T: 2 aftereights
D: soort stoofpotje met varkenslap, chorizo, aardappel, ui, paprika, kruiden, wijn, bouillon.

Er is overigens geen fruit of yoghurt in huis.. Dus er valt ook niet veel meer van te maken.

*kruipt in donker hoekje
pi_108707506
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 18:24 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:o :D wat had je gedaan??
Jas kwijtraken, ruzie maken met uitsmijter over jas. Passerende politie agent erbij halen om te laten helpen. Politie agent wilde niet, maar toch proberen te overtuigen. En dan eindigen in de cel door openbare orde verstoring/overlast.. Ik moet er wel bij vertellen dat ik net niet nuchter was...
pi_108707526
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 18:27 schreef LieLie het volgende:
Ik ga deze week weer meedoen met goed eten :+

trieste lijstje van vandaag:

B: 3 volkorencrackers met kaas
S: tuin snoeien
T: 2 aftereights
D: soort stoofpotje met varkenslap, chorizo, aardappel, ui, paprika, kruiden, wijn, bouillon.

Er is overigens geen fruit of yoghurt in huis.. Dus er valt ook niet veel meer van te maken.

*kruipt in donker hoekje
Voornemens zijn ook heel belangrijk?
pi_108707540
quote:
2s.gif Op zondag 4 maart 2012 18:24 schreef sigme het volgende:
Whiskey vind ik dan weer niks. Tenzij An tips heeft over fatsoenlijke whiskey?
Dan moet je een single malt uit kustgebied, of beter nog een schots eilandje proberen. Die hebben een zachte smaak.
pi_108707593
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 18:28 schreef the85mc het volgende:

[..]

Jas kwijtraken, ruzie maken met uitsmijter over jas. Passerende politie agent erbij halen om te laten helpen. Politie agent wilde niet, maar toch proberen te overtuigen. En dan eindigen in de cel door openbare orde verstoring/overlast.. Ik moet er wel bij vertellen dat ik net niet nuchter was...
_O- net niet nee?? :+
pi_108707619
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 18:28 schreef the85mc het volgende:

[..]

Dan moet je een single malt uit kustgebied, of beter nog een schots eilandje proberen. Die hebben een zachte smaak.
o|O dat is geen whiskey maar whisky. en daar vroeg ze niet naar :+ *)
pi_108707631
quote:
10s.gif Op zondag 4 maart 2012 18:28 schreef sigme het volgende:

[..]

Voornemens zijn ook heel belangrijk?
Je moet ergens beginnen :D
Paar dagen in Berlijn geweest, staat niet gelijk aan heel goed eten, en dit weekend heel weinig gedaan :P
pi_108707660
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 18:30 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:D
pi_108707669
Was wel een duur avondje stappen. Jas 200e, had na die 'proeverij' nog keihard gezopen blijkbaar 100e en boete 150 e.. Maar wel een mooi verhaal 8-)
pi_108707688
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 18:31 schreef the85mc het volgende:
Was wel een duur avondje stappen. Jas 200e, had na die 'proeverij' nog keihard gezopen blijkbaar 100e en boete 150 e.. Maar wel een mooi verhaal 8-)
Onbetaalbaar :Y O-)
  Vis een optie? zondag 4 maart 2012 @ 18:32:58 #26
70532 loveli
N
pi_108707744
En wat heb je ervan geleerd?
crap in = crap out
pi_108707757
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 18:30 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

zei ik whiskey :X Ik drink nooit amerikaanse whiskey.. Zat ff terug te lezen en je hebt gelijk!
pi_108707783
quote:
6s.gif Op zondag 4 maart 2012 18:32 schreef loveli het volgende:
En wat heb je ervan geleerd?
Politieagenten er niet bij halen als je lam bent :D
pi_108707804
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 18:33 schreef the85mc het volgende:

[..]

zei ik whiskey :X Ik drink nooit amerikaanse whiskey.. Zat ff terug te lezen en je hebt gelijk!
Iers is ook met e, en daar zitten nog best aardige tussen. Maar het zoetige van veel whiskey spreekt me totaal niet aan. Weeīg, wordt er misselijk van (zelfs na 1 nip :+ )
pi_108707882
Sommige schotse zijn echt te heftig, ook voor mij. Je huis ruikt naar de resten van een afgebrand huis als je sommige flessen alleen nog maar opendraait. Fan proef je alleen maar een rooksmaak. Dat gaat me net iets te ver.
pi_108707929
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 18:35 schreef the85mc het volgende:
Sommige schotse zijn echt te heftig, ook voor mij. Je huis ruikt naar de resten van een afgebrand huis als je sommige flessen alleen nog maar opendraait. Fan proef je alleen maar een rooksmaak. Dat gaat me net iets te ver.
:9~ keep on talking..

en idd; soms ruikt de vaatwasser naar bbq na een avondje pimpelen _O-
pi_108707988
Misschien wel lekker, whisky met barbecue saus ;)
pi_108708109
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 18:38 schreef the85mc het volgende:
Misschien wel lekker, whisky met barbecue saus ;)
Briljant idee, dat bestaat vást nog niet :o :+
pi_108708285
Oh, ik stond net op vanaf de bank om ovenschotel in de oven te gooien, maar man wat zitten mn bovenbenen ineens vast. Heb weekendje zeiltraining gedaan en als ik ergens geen spierpijn verwacht dan is het in je benen. Had het eerder in schouders en triceps verwacht.
pi_108708372
Over whiskysaus gesproken.. ik ga binnenkort weer eens gravadlax met Talisker en hofmastersas (puntjes en streepjes zelf er bij denken op de goede plaatsen) maken geloof ik. Heb ik ineens enķrme trek in :') :+
pi_108708426
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 18:23 schreef the85mc het volgende:
Net weer thuis.Dit weekend lekker aan het trainen geweest. Heb nu wel spierpijn in mijn hele lichaam.. Maar goede indicatie dat ik lekker bezig ben geweest! Ben wel echt gesloopt nu. Ik was vrijdag nog max gaan stappen terwijl ik eigenlijk had gepland om om 1 uur naar huis te gaan. Dat werd uiteindelijk half5 en om half 8 ging de wekker al weer. Was wel een mooie avond. En 'gewoon' thuis geslapen ;)

Lucky bastard! }:| Maar nog paar jaar en dan is 'ie kwijt :) Of is het niet meer zo dat je hem 7jr hebt?

Geweldig voetbalmiddagje trouwens!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_108708493
Nee heb een notering (of hoe heet zoiets? aantekening?) gehad en dat hou je 2 jaar. Dat voorval is alweer 3 jaar terug dus ik mag weer ;) Maar als ik whisky drink dan moet ik er altijd even aan terug denken haha
pi_108708542
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 18:49 schreef the85mc het volgende:
Nee heb een notering (of hoe heet zoiets? aantekening?) gehad en dat hou je 2 jaar. Dat voorval is alweer 3 jaar terug dus ik mag weer ;) Maar als ik whisky drink dan moet ik er altijd even aan terug denken haha
Bedoelde m'n eigen :@ Belediging van een ambtenaar en zulks...

En ik was toen ook aan de whisky :X En bier en wodka en van alles, maar ook whisky!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_108708554
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 18:35 schreef the85mc het volgende:
Ik heb het liefste whisky die proeft (en ruikt) als een moeras (met in de verte wat verbrand rubber) :+.
pi_108708594
Wij hadden gisteravond weer iemand die zijn handen niet thuis kon houden :')
Ik snap dat echt niet hoor..
Drank is er voor de lol niet als misdraagmeter.
Ruzie maken om een jas is uiteraard heul wat anders :D
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_108708638
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 18:50 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Bedoelde m'n eigen :@ Belediging van een ambtenaar en zulks...
_O- wat had je gezegd?
pi_108708678
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 18:52 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

_O- wat had je gezegd?
En wat had de domme lamlul gedaan (of gelaten)?
pi_108708680
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 18:50 schreef V1z0R het volgende:

[..]

En ik was toen ook aan de whisky :X En bier en wodka en van alles, maar ook whisky!
Maar toch, het kwam door de whisky. Duivelsdrank dat het is :+
pi_108709011
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 18:53 schreef the85mc het volgende:

[..]

Maar toch, het kwam door de whisky. Duivelsdrank dat het is :+
Yup }:|

Ml, teveel om te herhalen :@

sigme, wildplassen :D Alleen ik was te dronken om te merken dat ik bij de bosjes van het politiebureau zelf stond...
  Vis een optie? zondag 4 maart 2012 @ 19:01:50 #45
70532 loveli
N
pi_108709063
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 19:00 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Yup }:|

Ml, teveel om te herhalen :@

sigme, wildplassen :D Alleen ik was te dronken om te merken dat ik bij de bosjes van het politiebureau zelf stond...
Oh, kom op, doe ons een plezier en noem alles op. Het blijft tussen jou en ons.
crap in = crap out
pi_108709149
Na een middag klussen is het toch tijd voor pizza :P
pi_108709394
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 19:01 schreef loveli het volgende:

[..]

Oh, kom op, doe ons een plezier en noem alles op. Het blijft tussen jou en ons.
_O-
pi_108709403
Pizza is nom!

Pff, ik ben zo klaar als een klontje. Ik doe denk ik wat HPKW deed en ik ga lekker vroeg naar bed vanaaf :+

Ik heb ook giga spierpijn :X

Lijstje van vandaag:

O: smoothie
T: rijstwafels met pindakaas
L: bagels met roomkaas, gerookte kip en honing mosterd dressing en nog sla/tomaat shizzle.
D: gewokte rijst met ui, broccoli, peentjes etc, mossels en sojasaus en limoen
T: kwark
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  Vis een optie? zondag 4 maart 2012 @ 19:12:52 #49
70532 loveli
N
pi_108709590
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 19:08 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

_O-
Ik ben te doorzichtig he?
crap in = crap out
pi_108709777
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 19:12 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik ben te doorzichtig he?
Voor iemand die zelfs op FB oppast ( heb er vrijdag even aan moeten wennen dat jij toch echt bij oa die foto en uitspraken hoort) ben je best grappig als je V1z dat zegt :P
pi_108710024
Loveli snapt zelfs Duitse humor! :Y
pi_108710032
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 18:47 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Lucky bastard! }:| Maar nog paar jaar en dan is 'ie kwijt :) Of is het niet meer zo dat je hem 7jr hebt?

Sterker nog. Het strafblad bestaat niet meer. Het is nu justitueel documentatie register. Daar blijft alles op staan. Hij is alleen tot op zekere hoogte opvraagbaar, afhankelijk van de functie, dus noteringen kunnen in die categorie vallen.
pi_108710107
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2012 19:20 schreef An24 het volgende:

[..]

Sterker nog. Het strafblad bestaat niet meer. Het is nu justitueel documentatie register. Daar blijft alles op staan. Hij is alleen tot op zekere hoogte opvraagbaar, afhankelijk van de functie, dus noteringen kunnen in die categorie vallen.
Weer wat geleerd.
pi_108710512
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2012 19:20 schreef An24 het volgende:

[..]

:{ Kan ik m'n carričre als agent wel vergeten. Dan maar kamerlid bij de PVV :+
pi_108710555
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 19:28 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Daarvoor is een 'aantekening' een pre :Y ^O^
pi_108710607
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 19:29 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Daarvoor is een 'aantekening' een pre :Y ^O^
Ik sta ook niet geheel negatief tegenover de notie tot het urineren in andermans brievenbus :)
pi_108710666
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 19:30 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ik sta ook niet geheel negatief tegenover de notie tot het urineren in andermans brievenbus :)
Nou kijk! Ik zou zeggen: carriëre move :Y
  Vis een optie? zondag 4 maart 2012 @ 19:31:30 #58
70532 loveli
N
pi_108710672
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 19:30 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Vraagt iemand zich nog af waarom ik m'n adresgegevens niet op FB zet?
crap in = crap out
pi_108710732
_O- V1z je gaat je gang maar.
pi_108710826
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 19:31 schreef loveli het volgende:

[..]

Vraagt iemand zich nog af waarom ik m'n adresgegevens niet op FB zet?
Die zie ik toch bij niemand staan? Of lees ik nu verkeerd?
*FB aanslingert.
  Vis een optie? zondag 4 maart 2012 @ 19:35:58 #61
70532 loveli
N
pi_108710890
Bij wijze van ;)
crap in = crap out
pi_108711001
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 18:47 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ik had hier een hard juichende Tukker :D

Lijstje
OL kwark, banaan, bosbessen, havermout
T boterham pindakaas
B huis opruimen
S hardlopen en daarna:
100 crunches
30 squats
10 keer opdrukken vanaf de knieën, jawel
3 x 10 arm/schouder oefening met de bodyband
Touwtjespringen

Toen viel ik bijna om, dus

T halve boterham hagelslag
D risotto met bleekselderij, panchetta en paddestoelen mix met rucola-salade
T bakje yoghurt
pi_108711043
quote:

[..]

Of animal cop :')
pi_108711044
Hai! O+
pi_108711123
quote:

[..]

:D nu stemmen de meeste agenten sowieso VVD of PVV, dus dat klopt dan weer mooi :')
pi_108711218
Oh ja lijstje:

B: 3 zelfgebakken spelt-zuurdesem boterhammen met kipfilet-ei-notenpast en een beker verse jus
T: glas fanta bij de buuf
B: 20-30 paaltjes in de grond zetten
T: 2 blokjes choco en een tomaat
T: rozijnenkoek van de biowinkel (ik moet eens uitzoeken hoe ik die kan maken)
T: bakje dorito chips
D: groentensoep met veel groente en stokbrood kruidenboter en creme de brie
T: iets van fruit en veel water.
pi_108712008
Ik eet bietjes met witte kaas en rucola, oorspronkelijk was het met risotto maar dat bleek ik toch niet te hebben, dus dan maar met couscous :P
pi_108712296
Zo, volkorenpizza. :9 Op zich is 'ie best aardig gelukt, maar de bodem blijft altijd een beetje zacht. Weet iemand daar een oplossing voor? Zou het komen doordat de groente teveel vocht verliest ofzo?

Know that while you sleep
Everything has changed
pi_108712333
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 19:56 schreef Probability het volgende:
Ik eet bietjes met witte kaas en rucola, oorspronkelijk was het met risotto maar dat bleek ik toch niet te hebben, dus dan maar met couscous :P
Lekker!! Is de witte kaas schaap of geit?

Hai Coco, hoe is het? :*
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_108712409
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 20:01 schreef Mini. het volgende:
Zo, volkorenpizza. :9 Op zich is 'ie best aardig gelukt, maar de bodem blijft altijd een beetje zacht. Weet iemand daar een oplossing voor? Zou het komen doordat de groente teveel vocht verliest ofzo?

[ afbeelding ]
Dat zou zeker kunnen. Eventueel eerst de groenten bakken voor je het op de pizza gooit?
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_108712456
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2012 20:01 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Het is van apetina? Volgens de site is het van koemelk..
pi_108712475
quote:

[ afbeelding ]
groente even bakken en saus goed koken?
pi_108712480
quote:

[ afbeelding ]
Er zit veel te veel op :o Dan bak je je pizza niet, maar dan kook je hem..
pi_108712532
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 20:04 schreef Probability het volgende:

[..]

Bij mij zit er vaak nog meer op.
pi_108712610
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 20:04 schreef Probability het volgende:

[..]

Valt best mee hoor! Maar ik zal de volgende keer de groente van tevoren bakken en de saus wat verder in laten koken. :)
Gelukkig smaakt 'ie toch wel. :P
Everything has changed
pi_108712645
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 20:04 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Bij mij zit er vaak nog meer op.
Het kān wel maar de bodem wordt niet lekker knapperig.. En ik weet het beter want mijn ouders hebben een pizza/steenoven in de tuin :P
pi_108712728
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 20:03 schreef Probability het volgende:

[..]

Het is van apetina? Volgens de site is het van koemelk..
Ah ja, dat is idd gewoon kaas van koemelk die ze als een soort feta verkopen. Echte vind ik wel lekkerder, maar verder niet verkeerd :9. Vind de combi bieten/witte kaas heerlijk!
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_108712741
quote:

[ afbeelding ]
Heb je een gewone oven? Misschien de bodem heel even voorbakken?
pi_108712764
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 20:06 schreef Probability het volgende:

[..]

Het kān wel maar de bodem wordt niet lekker knapperig.. En ik weet het beter want mijn ouders hebben een pizza/steenoven in de tuin :P
En ik weet het beter :D Menn
pi_108712767
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 20:06 schreef Probability het volgende:

[..]

Jaloers! :D
pi_108712783
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2012 20:08 schreef LieLie het volgende:

[..]

Dat doe ik ook vaak :9
pi_108712894
Lijstje:

O: 4 boterhammen met mosterdkaas, jam, kipsalade
T: sinaasappel, kiwi
T: 2 knäckebröd kaas en mosterd
B: half uurtje wandelen
T: appeltaart
T: kopje tomatensoep
D: pasta met pestosaus, worteltjes, zalm/deeg ding uit de oven
T: koffie
T: misschien nog een bakje yoghurt oid
pi_108712961
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2012 20:08 schreef LieLie het volgende:

[..]

Yep, een heel gewoon oventje.
Thanks voor alle tips, ze staan genoteerd voor poging 2! :)
Everything has changed
pi_108712987
quote:
10s.gif Op zondag 4 maart 2012 20:08 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

En ik weet het beter :D Menn
Ja je praat hier tegen de pizza expert :P O-)
  zondag 4 maart 2012 @ 20:16:08 #85
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108713293
Ik zie mooie lijstjes!

Toch nog een uurtje op de fiets boven gezeten, 30 km...
Zo maar eens een bak kwark en vla en dan slapen, ben zo moe van een hele dag niks doen :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_108713300
Anna, 100 crunches? My god!! Dat zijn er 50 te veel ;) goed hoor!
pi_108713415
Lijstje:
O: bakje allbran met sojamelk
S: buikspieren + bodycombat
L: pompoensoep en een tosti
T: half roombroodje, handje walnoten, koekje
B: 1,5 uur door de stad sjouwen
D: witvis met mosterdsaus, gebakken krieltjes, 1 venkelknol en 1 wortel gesauteerd
T: thee thee thee thee thee! Met 4 blokjes chocolade.
pi_108713462
Weekend om snel te vergeten qua eten. :9

O: Havermout, fruitmixje
L: 4 bth met rookvlees/2 gekookte eieren
T: 2 bth kaas
D: Gigantische hoevelheid chinees :')
pi_108713686
flink gesport, Anna!
pi_108714305
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 20:08 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Dat doe ik ook vaak :9
Dat is ook wel een goede ja :)
pi_108714336
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2012 20:01 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Wat beter, thx O+
  zondag 4 maart 2012 @ 20:37:12 #92
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108714660
Wat is gigantisch veel chinees?
Ik eet alleen 2 bakken tjap tjoy op, nu jij 85 :P

Coco, mutstje O+

Veel goed lijstjes en veel gesport dames (de heren geloof ik niet :') ) ^O^
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_108714904
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 20:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat is gigantisch veel chinees?
Ik eet alleen 2 bakken tjap tjoy op, nu jij 85 :P

Coco, mutstje O+

Veel goed lijstjes en veel gesport dames (de heren geloof ik niet :') ) ^O^
1 bak tjap tjoy, halve bak foe jong hai en een halve kilo witte ( ;( ) rijst en twee stokjes saté. :9~ Dat vind ik voor mijn doen best gigantisch veel. :P

Ik heb nog wel 'gesport' vandaag. 30 pushups. :')

Anna: Goed bezig met die pushups. Worden er vanzelf meer. :Y
  zondag 4 maart 2012 @ 20:44:58 #94
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108715211
Rijst en sate is niet zo goed voor je }:|

Ow ik kauw gewoon echt alles weg tot ik vol zit en daarom doe ik dat met groente :')
Ik kan gewoon NIKS met mate :(
pi_108715399
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 20:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Rijst en sate is niet zo goed voor je }:|

Ow ik kauw gewoon echt alles weg tot ik vol zit en daarom doe ik dat met groente :')
Ik kan gewoon NIKS met mate :(
Boks :')
pi_108715481
Ik heb vandaag een uur met zo'n gele tas vol meuk door de Ikea gesjouwd, en daarna met nog meer zooi naar huis gelopen en de boel in elkaar geschroefd, telt dat ook als S? :+

Nu kan ik wel fijn allemaal dingen opruimen, en ik heb een kruidenrekje. O+
Everything has changed
pi_108715565
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 20:49 schreef Mini. het volgende:
Ik heb vandaag een uur met zo'n gele tas vol meuk door de Ikea gesjouwd, en daarna met nog meer zooi naar huis gelopen en de boel in elkaar geschroefd, telt dat ook als S? :+

Op zondag naar de Ikea.. vrijwillig of onder dwang? En heb je nog mensen geslagen?
pi_108715589
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 20:49 schreef Mini. het volgende:

Kruidenrekjes O+
pi_108715816
Mijn definitieve lijst van vandaag:
O: 4 boterhammen filet americain, glas melk
T: appel
L: 4boterhammen ham smeerkaas
T: appel
S: 7 uur fanatiek zeilen
T: flink stuk chocolade, 50 gram ofzo
D: broccoliovenschotel

Nu moe en mn bed in!
pi_108715845
Kruiden O+
Heb een kastje en een plantenbakje vol :9

Lijstje voor morgen:

O: 3 gebakken eieren met tomaat en champi's
T: 3 boterhammen (spelt-zuurdesem) met vleeswaar/geitenkaas
L: komkommer met 2 tomaten met kruiden en zonnebloempitten (net geroosterd) is een enorme bak dus ik eet vast niet alles
T: op terugweg in auto (morgen veel reizen) een halve rozijnenkoek
T: als ik op tijd thuis ben een appel of peer anders komt die na mijn D
D: knolselderijschotel uit de oven
T: nog iets te knabbelen, nootjes oid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')