Natrappen is gewoon rood.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:48 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat is ie, maar ik zag echt wel een opzettelijke trappende beweging. Ik vond het donkergeel trouwens maar geen rood.
Heel vreemd die opmerking, maar rare inhoudelijke opmerkingen maakt die Derksen wel vaker. Mihaylov is de beste keeper van de eredivisie op dit moment.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:47 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Maar vind je dat zelf ook? Ik zie Mihaylov als een hele stabiele keeper die nooit veel goals doorlaat.
Dit.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:50 schreef iBenny het volgende:
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Wie gaat er winnen?
Je hebt gestemd op: FC Twente
quote:Op zondag 4 maart 2012 17:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Grappig die poll. Voor de wedstrijd had PSV meer votes
quote:Op zondag 4 maart 2012 17:50 schreef iBenny het volgende:
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Wie gaat er winnen?
Je hebt gestemd op: FC Twente
Tja, ik heb ook gestemd toen het 0-4 stond. Toen vond ik het niet zo lastig om te gaan stemmenquote:Op zondag 4 maart 2012 17:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Grappig die poll. Voor de wedstrijd had PSV meer votes
Te laat man. Bij 0-3 had ik meer hoop.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:51 schreef Jojoortje het volgende:
En nu lukt niks meer bij Twente. Wordt nog spannend
"tijdrekken"quote:Op zondag 4 maart 2012 17:51 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wat deed miyhalov nou waar ie geel voor kreeg?
plek waar het schijnbaar niet mag om de bal uit te nemen.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:51 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Volgens de regels wel ja, maar als je in ogenschouw neemt wat dit met de wedstrijd gaat doen, de ernst en significantie van de overtreding dan denk ik dat geel echt volstaan had. Maar goed, de beslissing van de scheidsrechter is gewoon volgens het boekje en hoe zwak natrappen ook is gewoon dom. Maar goed, dat wisten we al van Douglasquote:
Je bent wel een optimistquote:Op zondag 4 maart 2012 17:52 schreef Zorro het volgende:
Michailov kan blij zijn met geel. Wanneer is de laatste keer dat een keeper met 2x geel wegens tijdrekken is weggestuurd? Dus die kan nu zijn gang gaan.
Ballen uit de goal halen, ze moeten erin!quote:Op zondag 4 maart 2012 17:51 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
tijdrekkenquote:Op zondag 4 maart 2012 17:51 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Maar die hebben dan ook een spits die meer kan dan intikken.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:52 schreef Stokstaart het volgende:
Feyenoord scoorde ook in 30 minuten 3x tegen Twente
quote:Op zondag 4 maart 2012 17:52 schreef Stokstaart het volgende:
Feyenoord scoorde ook in 30 minuten 3x tegen Twente
Kan mij niet snel genoeg bij deze standquote:Op zondag 4 maart 2012 17:52 schreef Ajacied422 het volgende:
wtf alweer bijna 20 minuten voorbij van deze helft
Tering wat een gelul.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:52 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Volgens de regels wel ja, maar als je in ogenschouw neemt wat dit met de wedstrijd gaat doen, de ernst en significantie van de overtreding dan denk ik dat geel echt volstaan had. Maar goed, de beslissing van de scheidsrechter is gewoon volgens het boekje en hoe zwak natrappen ook is gewoon dom. Maar goed, dat wisten we al van Douglas
De regels zijn leidend, je kan de regels niet veranderen volgens het wedstrijdbeeld. Natrappen = rood, simpeler kan het niet.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:52 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Volgens de regels wel ja, maar als je in ogenschouw neemt wat dit met de wedstrijd gaat doen, de ernst en significantie van de overtreding dan denk ik dat geel echt volstaan had. Maar goed, de beslissing van de scheidsrechter is gewoon volgens het boekje en hoe zwak natrappen ook is gewoon dom. Maar goed, dat wisten we al van Douglas
tijd voor een liedjequote:Op zondag 4 maart 2012 17:52 schreef Ajacied422 het volgende:
wtf alweer bijna 20 minuten voorbij van deze helft
QFTquote:Op zondag 4 maart 2012 17:52 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Maar Feyenoord is dan ook een bazenclub hé
Met john wel jaquote:Op zondag 4 maart 2012 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Rutten gaat vol op de aanval.
McClaren countert zo een 1-5.
Iddquote:Op zondag 4 maart 2012 17:53 schreef truedestiny het volgende:
Het zou mij niets verbazen als Boekel zo een heel makkelijk rode kaart geeft voor Twente.
mits PSV keeperquote:Op zondag 4 maart 2012 17:53 schreef Elusive het volgende:
dus als het 10-0 staat en je stompt de keeper op z'n bek dan moet dat kunnen, want het staat toch al 10-0 joh
Als je daadwerkelijk had begrepen wat je net had geschreven, dan had je tot de conclusie moeten komen dat dit rood was.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:52 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Vreemd, of nietquote:Op zondag 4 maart 2012 17:54 schreef Ascendancy het volgende:
Wat is die ballenjongen ook opeens snel steeds![]()
Wat een onzin zegquote:Op zondag 4 maart 2012 17:52 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja, wedden voor een kistje bier van niet.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
2-4 Matavz "68
3-4 Labyad "75
4-4 Mertens "83
5-4 Lange Jan "90
Maar tolbomen gaf de eerste natrap. Waarom was dat dan geen rood?quote:Op zondag 4 maart 2012 17:53 schreef Merkie het volgende:
[..]
De regels zijn leidend, je kan de regels niet veranderen volgens het wedstrijdbeeld. Natrappen = rood, simpeler kan het niet.
Mulder of Isaksson had er al 4 doorgelaten inmiddelsquote:
Net zoals ajacieden zijn die denken dat ze kampioen worden.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:55 schreef muzas het volgende:
Denken die PSV'ers zou serieus dat ze hier nog een punt uit kunnen slepen?
quote:Op zondag 4 maart 2012 17:55 schreef muzas het volgende:
camperenquote:Op zondag 4 maart 2012 17:55 schreef Stiggie het volgende:
helft veld kan worden verhuurd voor parkeerplaatsbazenopmerking
Niet alleen PSVers. Is best wel reeël dat het nog 4-4 wordt, misschien zelfs wel 5-4.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:55 schreef muzas het volgende:
campingplaatsquote:Op zondag 4 maart 2012 17:55 schreef Stiggie het volgende:
helft veld kan worden verhuurd voor parkeerplaatsbazenopmerking
Ja, dik eenrichtingsverkeer en een man minderquote:
Als iedereen van PSV over schiet kan ik ook nog wel keepen.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:55 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Mulder of Isaksson had er al 4 doorgelaten inmiddels
En vermeer, tjah, die maakt ze zelf wel als de tegenstander het niet doet.
quote:Op zondag 4 maart 2012 17:57 schreef gebruikersnaam het volgende:
Wat staat drietje nu met zijn armen omhoog? Kriebelde het gras soms onder zijn oksels?
Waarom zou je dan je armen omhoog doen ipv omlaag?quote:Op zondag 4 maart 2012 17:57 schreef gebruikersnaam het volgende:
Wat staat drietje nu met zijn armen omhoog? Kriebelde het gras soms onder zijn oksels?
Jaaa zo van: IN YOUR FACE!!quote:Op zondag 4 maart 2012 17:56 schreef Zehlambal het volgende:
Wat zou ik 't toch prachtig vinden als twente nu ff naar de 1-5 countert
nee, ajax staat 5de ofzoquote:Op zondag 4 maart 2012 17:57 schreef Iwanius het volgende:
Ligt het aan mij of gaat het niet zo goed met de voetbalploeg van zelf benoemde voetbalstad nr.#1 van Nederland....
Orgineel hoor!quote:Op zondag 4 maart 2012 17:57 schreef gebruikersnaam het volgende:
Wat staat driesje nu met zijn armen omhoog? Kriebelde het gras soms onder zijn oksels?
Wedstrijd of 3 a 4 denk jaquote:
Ik gok op 2quote:
geoden garp manquote:Op zondag 4 maart 2012 17:58 schreef tong80 het volgende:
Ruttren laat Kim Holland warm lopen.
Hij wil meer op balbezit gaan spelen.
'zo echt he, was me nog niet eens opgevallenquote:Op zondag 4 maart 2012 17:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zo die piepo zet bij die corner de bal bijna op de penaltystip
Je moet wat als je het niveau niet aankan...quote:Op zondag 4 maart 2012 17:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zo die piepo zet bij die corner de bal bijna op de penaltystip
Ja.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:59 schreef Evertjan het volgende:
is dit nou die kampioenswedstrijd waar Mertens het over heeft?
Ach ze lullen wel meer voor de wedstrijd. Liedjes en zutquote:Op zondag 4 maart 2012 17:59 schreef Evertjan het volgende:
is dit nou die kampioenswedstrijd waar Mertens het over heeft?
Ik vind het knap hoe ze dit volhouden. Slopend is dit. Mentaal vooral.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:59 schreef Zorro het volgende:
Twente wordt weer wat rustiger. Als PSV binnen 5 minuten scoort raken ze denk ik weer helemaal in paniek.
Het kan nog hoor.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:00 schreef mrstylo het volgende:
70+ minuten nu, PSV gaat echt niet winnen.
Dat je nog aan winnen durft / durfde te denkenquote:Op zondag 4 maart 2012 18:00 schreef mrstylo het volgende:
70+ minuten nu, PSV gaat echt niet winnen.
Als supporter kán je dat toch ook niet anders? Blijven hopen.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat je nog aan winnen durft / durfde te denken![]()
Arrogant die PSV'ers he.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat je nog aan winnen durft / durfde te denken![]()
Ik zou hopen op een gelijkspelquote:Op zondag 4 maart 2012 18:01 schreef muzas het volgende:
[..]
Als supporter kán je dat toch ook niet anders? Blijven hopen.
achja.quote:
Die hebben Zoetquote:Op zondag 4 maart 2012 18:03 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Pfff, RKC heeft nog een betere verdediging dan dit...
78quote:Op zondag 4 maart 2012 18:03 schreef tong80 het volgende:
Nog één Twente dan is het evenaring van PSV - Wageningen in 1988
Ook de coach is genoeg aan te rekenen.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:03 schreef YazooW het volgende:
En dan allemaal janken op Rutten, die verdedigers van PSV zijn gewoon 3x niks, daar kan Fredje ook niks aan doen.
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:03 schreef YazooW het volgende:
En dan allemaal janken op Rutten, die verdedigers van PSV zijn gewoon 3x niks, daar kan Fredje ook niks aan doen.
Goed oferzicht ookquote:
en dat is het verschil tussen ons en de amsterdammers, je moet ze eens zien toen ebecillio een fout maakte, nog net niet of ze zochten 'm hier persoonlijk op om 'm te lynchenquote:Op zondag 4 maart 2012 18:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik moet gewoon lachen, en dit is mijn club.
Wellicht zwaar gestraft maar als je boos wilt zijn moet je dat zijn op die domme nieuwe-Nederlander.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:04 schreef davihaa het volgende:
Ben nog steeds boos om het feit dat de scheids deze wedstrijd heeft vermoord. Hadden we nog heerlijk kunnen genieten van Ola John in de 2e helft.
Als ze dit niveau de rest van het seizoen kunnen vasthouden zeker. Maar dat gebeurt in Nederland tegenwoordig niet meerquote:
Hij kwam van fer, behield het oferzicht en schoot de bal in de ferre hoek.quote:
This is madnessquote:Op zondag 4 maart 2012 15:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
0-2 in de 83ste minuut met op de achtergrond een leeglopende ArenA zou ook mooi zijn
Het was niet eens geel, gewoon een natuurlijke beweging hoor.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wellicht zwaar gestraft maar als je boos wilt zijn moet je dat zijn op die domme nieuwe-Nederlander.
Liever op Toivonen, als ze iemand op de Nederlandse velden een nekschot moeten geven is hij het wel, met z'n arrogante pauperkop.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wellicht zwaar gestraft maar als je boos wilt zijn moet je dat zijn op die domme nieuwe-Nederlander.
Zit het zo diep?quote:Op zondag 4 maart 2012 18:05 schreef Muto het volgende:
Maar PSV won wel de kampioenswedstrijd vorige week.
Voor een kickboxer wel ja.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:05 schreef davihaa het volgende:
[..]
Het was niet eens geel, gewoon een natuurlijke beweging hoor.
Inderdaad het zijn pieken en dalenquote:Op zondag 4 maart 2012 18:05 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Als ze dit niveau de rest van het seizoen kunnen vasthouden zeker. Maar dat gebeurt in Nederland tegenwoordig niet meer
dus deze wedstrijd is een incidentquote:Op zondag 4 maart 2012 18:05 schreef Muto het volgende:
Is het nou eens ofer met die flauwe woordgrapjes?quote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 18:05 schreef Muto het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |