Ja misschien geel verder niet.quote:
Nee hoor, het was een natrappende beweging, dat is gewoon rood.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:50 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja misschien geel verder niet.
Dit is als of je iemand z'n rijbewijs afpakt voor 2 km per uur te hard
Scheidsrechters die zich willen laten zien
/carequote:Op zondag 4 maart 2012 17:53 schreef Antilurker het volgende:
Godverdomme lekker duidelijk zo'n kutOP
Goed de situatie beschreven, waar het over gaat etc....
2/10
Scheidsrechterlijke dwalen; waar is die gele kaart voor mihaylov op gebaseerd dan?quote:Op zondag 4 maart 2012 17:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee hoor, het was een natrappende beweging, dat is gewoon rood.
Hoezo is dit weer niet goed dan, dit is toch een klacht?quote:Op zondag 4 maart 2012 17:54 schreef GGMM het volgende:
Ik neem hem wel ff mee naar vbl, miss dat het daar wat wordt.
quote:Op zondag 4 maart 2012 17:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee hoor, het was een natrappende beweging, dat is gewoon rood.
Die was onterecht, maar dat staat los van de rode kaart van Douglas. Die is gewoon terecht.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:55 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Scheidsrechterlijke dwalen; waar is die gele kaart voor mihaylov op gebaseerd dan?
Maar in vbl kijkt iedereen, weet iedereen waar het over gaat, dus geef ik het topic meer kans van slagen. Je OP is nou niet bepaald denderend namelijk.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:55 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hoezo is dit weer niet goed dan, dit is toch een klacht?
nee, als 51 kilometer te hardquote:Op zondag 4 maart 2012 17:50 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja misschien geel verder niet.
Dit is als of je iemand z'n rijbewijs afpakt voor 2 km per uur te hard
Scheidsrechters die zich willen laten zien
Zet je Twente-bril af.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:59 schreef Ascendancy het volgende:
Stom, maar onterecht. Daarnaast gaf Toivonen de eerste natrap.
Sterker nog, volgens mij is een natrappende beweging al rood.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:59 schreef TheGeneral het volgende:
100% terecht. Natrappen is rood. Ook al trapte hij zachtjes na, het blijft rood.
Oh ja, als je 0-4 voor staat mag je gewoon natrappen.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:00 schreef Mwanatabu het volgende:
Het was rood volgens het boekje maar ik zou begrepen hebben als hij met geel had volstaan.
quote:
quote:
quote:
FLIKKER OP MAN TWENTE DE BOM 1-5quote:Op zondag 4 maart 2012 17:59 schreef Ascendancy het volgende:
Stom, maar onterecht. Daarnaast gaf Toivonen de eerste natrap.
Dat is inderdaad zo.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sterker nog, volgens mij is een natrappende beweging al rood.
Neej, dit was gewoon rood.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:01 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Er is zo iets als in de geest van de regels handelen. Dat geld voor de wet ook
Natuurlijk niet. Dat zeg ik niet. Het is alleen dat je weet dat de wedstrijd dan onevenredig zwaar beïnvloed wordt als je rood geeft. Op zich ligt die fout ook eerder weer bij Douglas, die is in de eerste plaats zo dom om dit te doen.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:01 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Oh ja, als je 0-4 voor staat mag je gewoon natrappen.
Nah ik twijfel eigenlijk niet dat het een bewuste beweging was.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:01 schreef Wilskracht het volgende:
Het was geen natrappen zijn voet kwam tijdens het landen per ongeluk tegen Toivonen aan.
Dus terecht. Als je geen rood wilt moet je niet natrappen, dan ben je gewoon niet goed in het hoofd.quote:
Ik ben het eens met de mod.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:03 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Dat zeg ik niet. Het is alleen dat je weet dat de wedstrijd dan onevenredig zwaar beïnvloed wordt als je rood geeft. Op zich ligt die fout ook eerder weer bij Douglas, die is in de eerste plaats zo dom om dit te doen.
Je geeft zelf het antwoord al. Dan moet Douglas maar niet zo ongelooflijk stom doen.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:03 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Dat zeg ik niet. Het is alleen dat je weet dat de wedstrijd dan onevenredig zwaar beïnvloed wordt als je rood geeft. Op zich ligt die fout ook eerder weer bij Douglas, die is in de eerste plaats zo dom om dit te doen.
Waarom wordt het in dit geval zwaarder beïnvloed dat een willekeurige andere speler die rood krijgt voor natrappen?quote:Op zondag 4 maart 2012 18:03 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat heeft er niks mee te maken calimero, natrappen doe je niet. Een harde tackle in een belangrijke wedstrijd kan eens gebeuren, maar dit is altijd triest en dien je altijd te bestraffen. Wat meestal ook gebeurt gelukkig, of direct of achteraf.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:03 schreef Boterbartje het volgende:
Mensen die ajax/feyenoord/az minded zijn![]()
Flikker op de scheidsrechter gelijk te geven omdat je voor andere club bent
als jullie buitenspeldoelpunt hebben ga wel lopen huilen
TWENTE![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 4 maart 2012 18:03 schreef Boterbartje het volgende:
Mensen die ajax/feyenoord/az minded zijn![]()
Flikker op de scheidsrechter gelijk te geven omdat je voor andere club bent
als jullie buitenspeldoelpunt hebben ga wel lopen huilen
TWENTE![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is ook wel weer zo. Gelukkig heeft Fer de deur weer keihard in het slot gegooid want als PSV weer in de buurt was gekomen, dan was deze beslissing echt onder een vergrootglas gegaan.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:05 schreef Adames het volgende:
[..]
Waarom wordt het in dit geval zwaarder beïnvloed dat een willekeurige andere speler die rood krijgt voor natrappen?
Ik weet juist wel zeker dat het minder wordt beïnvloed door deze score.
Meld je aan voor de scheidsrechters cursus en ga fluiten......quote:Op zondag 4 maart 2012 18:04 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik ben het eens met de mod.
Volgens de regels was het misschien rood, maar nu ga je van een prachtige voetbalwedstrijd, naar een 2e helft met alleen maar anti-voetbal. Dat is jammer van de prachtige wedstrijd.
Tevens was geel naar mij mening voldoende geweest.
Als PSV dichterbij kwam dan was Douglas nog eens extra onder de vergrootglas gekomen, niet deze prima beslissing. (verder fluit hij wel als een flapdrol)quote:Op zondag 4 maart 2012 18:07 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo. Gelukkig heeft Fer de deur weer keihard in het slot gegooid want als PSV weer in de buurt was gekomen, dan was deze beslissing echt onder een vergrootglas gegaan.
Maar goed, gebeurd is gebeurd, Douglas heeft al vaker bewezen een ongecontroleerde imbeciel te zijn en de scheids valt gewoon weinig te verwijten. Ik vind het gewoon jammer van de wedstrijd.
Dan was Douglas aan de schandpaal gegaan ja.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:07 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo. Gelukkig heeft Fer de deur weer keihard in het slot gegooid want als PSV weer in de buurt was gekomen, dan was deze beslissing echt onder een vergrootglas gegaan.
Maar goed, gebeurd is gebeurd, Douglas heeft al vaker bewezen een ongecontroleerde imbeciel te zijn en de scheids valt gewoon weinig te verwijten. Ik vind het gewoon jammer van de wedstrijd.
Twente wint nog met 9 man van dat feyenoordquote:Op zondag 4 maart 2012 18:05 schreef Bombvis het volgende:
Minimaal 2 wedstrijden trouwens, dan mist hij Feyenoord
Calimero? Twente is de belangrijkste titel kandidaat hoorquote:Op zondag 4 maart 2012 18:06 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat heeft er niks mee te maken calimero, natrappen doe je niet. Een harde tackle in een belangrijke wedstrijd kan eens gebeuren, maar dit is altijd triest en dien je altijd te bestraffen. Wat meestal ook gebeurt gelukkig, of direct of achteraf.
quote:Op zondag 4 maart 2012 18:09 schreef Paul-89 het volgende:
Je had beter een topic kunnen openen met de vraag of een mafkees als Douglas wel in Oranje hoort.
Dat hebben we gezien in december jaquote:Op zondag 4 maart 2012 18:10 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Twente wint nog met 9 man van dat feyenoord
Gaat ie nu ook toch? Overigens fluit de scheids verder als een ontbindende drol uit de krochten van een Middeleeuws riool, dus die mag wat mij betreft ook wel even onder de loep genomen worden.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:08 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dan was Douglas aan de schandpaal gegaan ja.
Je kunt altijd een tt change aanvragen bij de mods.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:11 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wou je van die incompetente flikers als anita of pieters erin zetten
Maar ik denk niet dat het past.
Beter was de TT geweest of jij niet je kop moest houden als je geen fatsoenlijk iets hebt te melden met betrekking tot een topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |