Depay erin en op naar de 4-3quote:Op zondag 4 maart 2012 17:10 schreef mrstylo het volgende:
Kut banktwitter:RikElfrink twitterde op zondag 04-03-2012 om 15:22:52Bank #PSV is Pieters, Vennegoor, Lens, Wuytens, Depay, Tyton, Derijck. #psvtwe reageer retweet
Wat zal hij na deze wedstrijd te vertellen hebben?quote:"Dit was de kampioenswedstrijd", jubelde PSV’er Dries Mertens na de 3-2 zege op Feyenoord en hij piekte daarmee een weekje te vroeg.
quote:
Ajax moet d**d, PSV moet kapotquote:
Dat niet helaas.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:12 schreef Elusive het volgende:
TWENTE OLE OLE OLE! TWENTE KAMPIOENEN!!!!!!!!!!!!!!!
We hebben Ebecilio, no worriesquote:Op zondag 4 maart 2012 17:12 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Jammer dat we nog uit moeten tegen Twente
Zeker welquote:
"We gaven geen signaal af"quote:Op zondag 4 maart 2012 17:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Rutten: "We speelden niet goed in de organisatie"
Ik kijk het nu via de Turk die zend het gratis uit via de satelliet, mag dat wel?quote:Op zondag 4 maart 2012 17:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Owja dan komen nog de mensen met pauper streams die niet eens 5 euro per maand over hebben.
Zolang EL duurder is dan Sport1 zal ik het nooit nemenquote:Op zondag 4 maart 2012 17:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Owja dan komen nog de mensen met pauper streams die niet eens 5 euro per maand over hebben.
met 13 minuten nog te gaan?quote:Op zondag 4 maart 2012 17:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
0-4 wtf
Ze moeten oppassen dat het straks niet 0-19 gaat worden!
U mad?quote:Op zondag 4 maart 2012 17:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik ga geen eredivisielive betalen want de helft van de wedstrijden zie ik in het stadion, zou je ook eens moeten proberenquote:Op zondag 4 maart 2012 17:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |