Dit doen wetenschappers. Elke dag. Over de hele wereld. Vaak onafhankelijk van elkaar.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:48 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je onder logisch vat:
Voor sommigen is logisch:
Om je heen kijken, zie ik God? Nee ok dan bestaat hij niet.
Maar logischer vind ik:
Onderzoeken wat er achter zit, hoe dingen in elkaar zitten
en alles gewoon goed bekijken.
Dit is waar de schoen wringt. Deze wetenschappers, die zo goed alles bekijken en zo, jeweetwel. Daar betalen we ze voor.quote:Dan is er maar 1 conclusie mogelijk die logisch is:
God bestaat
Wetenschappers zijn geperverteerd door de duivel!!!!!quote:Op zondag 4 maart 2012 17:45 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dit doen wetenschappers. Elke dag. Over de hele wereld. Vaak onafhankelijk van elkaar.
[..]
Dit is waar de schoen wringt. Deze wetenschappers, die zo goed alles bekijken en zo, jeweetwel. Daar betalen we ze voor.
Die komen helemaal niet tot jouw conclusie. Sterker nog. Steeds vaker komen ze tot de conclusie dat op plekken waar mensen vroeger dachten "ah dat heeft god persoonlijk gedaan" helemaal geen god nodig is (geweest).
Leg eens uit hoe dit komt dan? Wereldwijde samenzwering? Kijken ze niet goed genoeg? Is de wetenschap volgens jou geen valide kennismethode? Leg uit.
Je blijft het over logisch hebben. Ik denk niet dat dat woord betekent wat jij denkt dat het betekent.quote:Dan is er maar 1 conclusie mogelijk die logisch is:
God bestaat
SSssst. iks nay eggen zay over onze ackt pay met de uivel day.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wetenschappers zijn geperverteerd door de duivel!!!!!
Hepet sepijt mepij, epik zepal verpoorzepichtepicheper zepijn.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:55 schreef SpecialK het volgende:
[..]
SSssst. iks nay eggen zay over onze ackt pay met de uivel day.
Gvd, je hebt gelijk!quote:Op zondag 4 maart 2012 18:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
God bestaat wel!
[ afbeelding ]
Nou dan weet ik niet waar je die rare verhalen hoort hoor???quote:Op zondag 4 maart 2012 17:45 schreef SpecialK het volgende:
Die komen helemaal niet tot jouw conclusie. Sterker nog. Steeds vaker komen ze tot de conclusie dat op plekken waar mensen vroeger dachten "ah dat heeft god persoonlijk gedaan" helemaal geen god nodig is (geweest).
Dan ben ik wel benieuwd waar jij dit soort rare verhalen hoort.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:01 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nou dan weet ik niet waar je die rare verhalen hoort hoor???
Maar dingen als evolutie worden steeds meer en meer ontkracht,
Ten eerste zou het eventueel incorrect zijn van de evolutietheorie nou niet bepaald een bevestiging zijn van creationisme. Ten tweede zijn evolutie en geloof helemaal niet strijdig met elkaar. Vooral dat laatste is erg belangrijk om je te realiseren.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:01 schreef bianconeri het volgende:
en vele wetenschappers gaan juist weer in God geloven simpelweg omdat er geen andere manier is om dingen uit te leggen.
quote:Op zondag 4 maart 2012 19:01 schreef bianconeri het volgende:
vele wetenschappers gaan juist weer in God geloven simpelweg omdat er geen andere manier is om dingen uit te leggen.
Daar zijn religieuze propaganda-sites voor.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:10 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dan ben ik wel benieuwd waar jij dit soort rare verhalen hoort.
Neem ons (of jezelf) nu eens 1 keer serieus en geef een ferme ondebouwing van de claim dat "vele wetenschappers gaan juist weer in God geloven simpelweg omdat er geen andere manier is om dingen uit te leggen"quote:Op zondag 4 maart 2012 19:01 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Maar dingen als evolutie worden steeds meer en meer ontkracht, en vele wetenschappers gaan juist weer in God geloven simpelweg omdat er geen andere manier is om dingen uit te leggen.
Onderbouwen of hou je bek. (om je maar eens op dezelfde liefdevolle manier toe te spreken zoals je anderen ook toespreekt)quote:Op zondag 4 maart 2012 19:01 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Maar dingen als evolutie worden steeds meer en meer ontkracht, en vele wetenschappers gaan juist weer in God geloven simpelweg omdat er geen andere manier is om dingen uit te leggen.
Werkelijk ? En wat is het bewijs dat "God" een betere manier om dingen uit te leggen is dan "Zeus" of "Brahma" of "Vliegend Spaghetti Monster" ?quote:Op zondag 4 maart 2012 19:01 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Gelul natuurlijk. Epicuris kon God kennlijk niet begrijpen. Logisch, want Zijns wegen zijn ondoorgrondelijkquote:
Klinkt als een makkelijke verklaring voor iets wat je niet lukt om te begrijpen.quote:Zijns wegen zijn ondoorgrondelijk
Nee, maar SingleCoil toont wel aan dat de conclusie van Epicurus niet helemaal klopt. Of God wel of niet te bewijzen is staat daar los van.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:20 schreef BlackLodge het volgende:
[..]
Klinkt als een makkelijke verklaring voor iets wat je niet lukt om te begrijpen.
Hoe klopt het niet dan? Want als God echt de almachtige is zoals vele mensen hem noemen, vanwaar dan de terechte vragen in de quote van Epicurus?quote:Op zondag 4 maart 2012 21:59 schreef claus_johann het volgende:
[..]
Nee, maar SingleCoil toont wel aan dat de conclusie van Epicurus niet helemaal klopt.
Haha tja en katholieken zijn lekker betrouwbaar op het gebied van de Bijbel?quote:Op zondag 4 maart 2012 19:10 schreef Molurus het volgende:
Ten tweede zijn evolutie en geloof helemaal niet strijdig met elkaar. Vooral dat laatste is erg belangrijk om je te realiseren.
Zo was ik erg onder de indruk van hoe Kenneth Miller, een katholieke celbioloog,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |