Tijdelijke versie. Vanwege Pasen.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Iehl.. Ik heb ze trouwens nog nergens zien staan..
quote:Op zondag 4 maart 2012 17:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jammer. Ik heb sommige programma's er graag in staan maar door mijn spastischheid en snelheid bij selecteren start ik steeds per ongeluk hele grote logge programma's op ...
Helemaal niet pure chocolade, alleen veel meer cacao dan normaal. En ik vind ze niet lekker, ze smaken naar van die chocoladekoffiebonenquote:Op zondag 4 maart 2012 17:30 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie de tijdelijk M & M's al geprobeerd? Pure chocolade.
Die zijn lekkerquote:Op zondag 4 maart 2012 17:30 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 4 maart 2012 17:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Helemaal niet pure chocolade, alleen veel meer cacao dan normaal. En ik vind ze niet lekker, ze smaken naar van die chocoladekoffiebonen
Bijna puur dan. Pietje Precies!quote:Op zondag 4 maart 2012 17:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Helemaal niet pure chocolade, alleen veel meer cacao dan normaal. En ik vind ze niet lekker, ze smaken naar van die chocoladekoffiebonen
Die had ik vrijdag en zaterdagquote:Op zondag 4 maart 2012 17:31 schreef SiIk het volgende:
Je moet die gewone M&Ms hebben. Zonder nootjes enzo
Ik vond eergister die Crunchy toch ook erg smakelijk. Ze zijn handig omdat ze je handen niet vettig maken dus dan kun je goed doorgamen zonder je toetsenbod schmutzig te maken.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:31 schreef SiIk het volgende:
Je moet die gewone M&Ms hebben. Zonder nootjes enzo
Chocoladekoffiebonen?quote:Op zondag 4 maart 2012 17:33 schreef SiIk het volgende:
[..]
Als je mij ergens 's nachts voor wakker mag maken
Jaquote:
quote:
Ik ook dus had bij het tanken een zak gekocht, ik heb 1 handje op en nu is de zak leegquote:Op zondag 4 maart 2012 17:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die had ik vrijdag en zaterdag![]()
Ik lust ze allemaal wel eigenlijk, Normaal, Pinda en Crispy
In dat geval.... geef je telefoonnummer maar. Dan bel ik vannacht als er een gele auto voor de deur staat.quote:
Waarom nou tijdelijk...quote:Op zondag 4 maart 2012 17:30 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Mijn moeder heeft die meestal op tafel staan. Ik kan er ook maar moeilijk vanaf blijven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |