Ik vadsigquote:Op zondag 4 maart 2012 16:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ongezond leven en toch niet vadsig zijn![]()
Maar nu doe ik ook wat gezonder leven
En ik beweeg meer dan genoeg ik fiets 17 km per dag en eet gezond.quote:
Krachttraining? Verder, definieer 'gezond'. Echt zo'n modewoord is dat. 'gezond eten', 'gezond en verantwoord eten'. 'ja nou ik eet gezond ik snap er niks van waarom ik dik aan het worden ben', 'ja ik eet gezond maar ik kom niet aan'. Ophouden met die onzin. Er bestaat geen 'gezond' of 'ongezond' eten. Er bestaan alleen hoeveelheden, energiewaardes en macronutriënten, afgezet tegen wat je lichaam nodig heeft.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En ik beweeg meer dan genoeg ik fiets 17 km per dag en eet gezond.
Waarom krachttraining?quote:Op zondag 4 maart 2012 16:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Krachttraining? Verder, definieer 'gezond'. Echt zo'n modewoord is dat. 'gezond eten', 'gezond en verantwoord eten'. 'ja nou ik eet gezond ik snap er niks van waarom ik dik aan het worden ben', 'ja ik eet gezond maar ik kom niet aan'. Ophouden met die onzin. Er bestaat geen 'gezond' of 'ongezond' eten. Er bestaan alleen hoeveelheden, energiewaardes en macronutriënten, afgezet tegen wat je lichaam nodig heeft.
Of vrouwen dat belangrijk vindenquote:
kan beterquote:
Ik heb een goed lichaamquote:
Daar hoef je niet voor naar de sportschool en krachttraining te doenquote:Op zondag 4 maart 2012 17:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kvind het wel heerlijk om aan mijn lichaam te werken en het mooier te maken.
quote:Op zondag 4 maart 2012 17:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar hoef je niet voor naar de sportschool en krachttraining te doen
Hoe wou jij het doen dan?quote:Op zondag 4 maart 2012 17:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar hoef je niet voor naar de sportschool en krachttraining te doen
Ik heb weinig met metal, maar ik hoorde Heidevolk laatst en het is zo enorm epic om dat soort teksten in het Nederlands te horenquote:Op zondag 4 maart 2012 17:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
18 maart is er Paganfest in Tilburg, met Korplikaani, Equilibrium, Heidevolk en Eluveitie. Heb ik al een meet gepland....
Heidevolk is wel baas ja. Maar is niet bepaald metal.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb weinig met metal, maar ik hoorde Heidevolk laatst en het is zo enorm epic om dat soort teksten in het Nederlands te horen
quote:Op zondag 4 maart 2012 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heidevolk is wel baas ja. Maar is niet bepaald metal.
quote:Heidevolk is een Nederlandse folk-/Vikingmetalband
Toffe bands wel maar beetje veel van het goeiequote:Op zondag 4 maart 2012 17:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
18 maart is er Paganfest in Tilburg, met Korplikaani, Equilibrium, Heidevolk en Eluveitie. Heb ik al een meet gepland....
Door iig niet te doen of krachttraining het toverwoord isquote:
Pics van je lichaamquote:Op zondag 4 maart 2012 17:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toffe bands wel maar beetje veel van het goeie
[..]
Door iig niet te doen of krachttraining het toverwoord is
Het is gewoon Folk, maar dan iets ruiger. Zou het geen metal willen noemen.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:18 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]![]()
Nou heb ik er verder weinig verstand van, dat is sowieso niet mijn genre
Nooit.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toffe bands wel maar beetje veel van het goeie
Is goedquote:
hahaquote:Op zondag 4 maart 2012 17:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is gewoon Folk, maar dan iets ruiger. Zou het geen metal willen noemen.
[..]
Nooit.
dm?quote:Op zondag 4 maart 2012 17:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is goed
[..]
hahaeigenlijk wil ik ook wel gaan
NEEEEEEEEquote:Op zondag 4 maart 2012 17:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet haten
Hoewel ik bij jou toch geen metal opzet maar zoiets
Nog meer nummers die je kwijt bent?quote:Op zondag 4 maart 2012 17:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
NEEEEEEEE
THanks man!
Held!
Dat nummer zocht ik al een eeuwigheid!
Maar wat vind je dan van Iron Maiden? Ook geen metal?quote:Op zondag 4 maart 2012 17:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is gewoon Folk, maar dan iets ruiger. Zou het geen metal willen noemen.
Overigens moet ik die tekst ook gewoon hier delenquote:Op zondag 4 maart 2012 17:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb weinig met metal, maar ik hoorde Heidevolk laatst en het is zo enorm epic om dat soort teksten in het Nederlands te horen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iron Maiden is het soms wel soms niet. Ik gun ze het voordeel van de twijfel. Een beetje het oude heavy metal misschien.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:22 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar wat vind je dan van Iron Maiden? Ook geen metal?
Wel typisch dat je naar dat soort muziek luistert, jij kunt beter naar 50 cent gaan luisteren.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:24 schreef benzin het volgende:
[..]
Overigens moet ik die tekst ook gewoon hier delen![]()
eerst even eentje makenquote:
zwemmen, turnen, martial arts... kom op zeg, alsof krachttraining de heilige graal isquote:
Zwemmen!quote:Op zondag 4 maart 2012 17:25 schreef Lynthy het volgende:
[..]
zwemmen, turnen, martial arts... kom op zeg, alsof krachttraining de heilige graal is
Krachttraining vind ik maar saai.... beetje aan apparaten hangen in een hokquote:Op zondag 4 maart 2012 17:25 schreef Lynthy het volgende:
[..]
zwemmen, turnen, martial arts... kom op zeg, alsof krachttraining de heilige graal is
Ik gok dat de gemiddelde zwemmer ook aan krachttraining doet dus kom straks niet met argumenten dat ze zo een geweldig lichaam hebbenquote:Op zondag 4 maart 2012 17:25 schreef Lynthy het volgende:
[..]
Het is wel de makkelijkste manierquote:Op zondag 4 maart 2012 17:25 schreef Lynthy het volgende:
[..]
Je moet ook niet aan apparaten hangenquote:Op zondag 4 maart 2012 17:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Krachttraining vind ik maar saai.... beetje aan apparaten hangen in een hok
Ik zei net dat ik het zelf niet luister toch? Ik geef alleen aan dat ik de opbouw van de tekst echt fantastisch vind, het zou zo een vertaling uit het Engels kunnen zijn.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:25 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wel typisch dat je naar dat soort muziek luistert, jij kunt beter naar 50 cent gaan luisteren.
Dat dusquote:
Ag het is net hoe hoog je de lat wilt leggen. Vind een enigzins getraind lichaam van mannen wel mooi maar kan net zo goed voor iemand vallen die het heeft afgetraind met macdonalds en bierquote:Op zondag 4 maart 2012 17:18 schreef xFriendx het volgende:
Volgens mij vinden dames het wel iets belangrijk, dat een vent wat doet aan zijn lichaam, alleen denk ik wel dat de mannen zelf vaak weer overschatten hoe belangrijk het is.
Zal dus wel iets meespelen maar niet zoveel als veel mannen zelf denken
Waarom moet je alles met krachttraining combineren dan? Dat is pas lame.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:30 schreef kingtoppie het volgende:
En turnen zonder krachttraining te gaan doen... Vind ik ook wel een beetje lame trouwens.
Nog 2 nachtjes slapenquote:
Date?quote:
Omdat je daar veel kracht vandaan kunt halen?quote:Op zondag 4 maart 2012 17:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Waarom moet je alles met krachttraining combineren dan? Dat is pas lame.
Turnen heb je wel krachttraining voor nodig lijkt mequote:Op zondag 4 maart 2012 17:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Waarom moet je alles met krachttraining combineren dan? Dat is pas lame.
Je kunt niet in die ringen blijven hangen zonder krachttraining lijkt me.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Turnen heb je wel krachttraining voor nodig lijkt me
Het ging me meer om dat hij t/m die post al meerdere sporten had genoemd waarvan hij vond dat het samen met krachttraining moest. Dus ik vroeg waarom vanalles daar perse mee gecombineerd moet worden, kan je iets niet gewoon voor de leuk doen?quote:Op zondag 4 maart 2012 17:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Turnen heb je wel krachttraining voor nodig lijkt me
dit vind ik een mooi lichaam, itt tot van die lame opgepompte anabolen sportschoolboysquote:Op zondag 4 maart 2012 17:30 schreef kingtoppie het volgende:
En turnen zonder krachttraining te gaan doen... Vind ik ook wel een beetje lame trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 26-07-2011 00:33 schreef HappyGirl91
Heldin! _O_
[Drommel]Ik zou jou voor de leuk doen.[/Drommel]quote:Op zondag 4 maart 2012 17:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het ging me meer om dat hij t/m die post al meerdere sporten had genoemd waarvan hij vond dat het samen met krachttraining moest. Dus ik vroeg waarom vanalles daar perse mee gecombineerd moet worden, kan je iets niet gewoon voor de leuk doen?
dat kan prima hoorquote:Op zondag 4 maart 2012 17:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je kunt niet in die ringen blijven hangen zonder krachttraining lijkt me.
Als ik geen krachttraining doe:quote:Op zondag 4 maart 2012 17:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het ging me meer om dat hij t/m die post al meerdere sporten had genoemd waarvan hij vond dat het samen met krachttraining moest. Dus ik vroeg waarom vanalles daar perse mee gecombineerd moet worden, kan je iets niet gewoon voor de leuk doen?
quote:Op zondag 4 maart 2012 17:36 schreef Lynthy het volgende:
[..]
dit vind ik een mooi lichaam, itt tot van die lame opgepompte anabolen sportschoolboysDat vind ik ook een mooi lichaam, dat valt wel te behalen met opdrukken situps en een dumbell maar ik gok dat hij wel naar de sportschool gaat, dat gaat gewoon een stuk makkelijker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
[..]
dit vind ik een mooi lichaam, itt tot van die lame opgepompte anabolen sportschoolboysHai, ik ben de man van je dromenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Krijg je de juiste mindset van...quote:Op zondag 4 maart 2012 17:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb zelf niets met die muziek, maar ook niet met 50 cent, ik luister goede muziek![]()
quote:Op zondag 4 maart 2012 17:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Als ik geen krachttraining doe:
1 ga ik dood
2 krijg ik geen playtime
3 heb ik minder chicks
Punt 1 vond ik sneuer.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hoewel ik het voor punt 3 niet doe om het maar even duidelijk te maken
feit blijft dat je niet per se krachttraining nodig hebt om een mooi lichaam te verkrijgen, wat eerder werd beweerd .. en sommige mensen hebben van nature al een mooie bouw, dat verschilt ook nog eensquote:Op zondag 4 maart 2012 17:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat vind ik ook een mooi lichaam, dat valt wel te behalen met opdrukken situps en een dumbell maar ik gok dat hij wel naar de sportschool gaat, dat gaat gewoon een stuk makkelijker.
Dat kan ook, maar ik dacht dat we het over het uiterlijk van je lijf hadden?quote:Op zondag 4 maart 2012 17:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En ook daar is geen krachttraining voor vereist.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar ik dacht dat we het over het uiterlijk van je lijf hadden?
[..]
dit vind ik een mooi lichaam, itt tot van die lame opgepompte anabolen sportschoolboysMee eens die man heeft een mooi lichaamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Mja, ik weet niet, ik schaar opdrukken ook al onder krachttraining eigenlijk, en sit-ups zijn ook al redelijk intensief..quote:Op zondag 4 maart 2012 17:41 schreef Lynthy het volgende:
[..]
feit blijft dat je niet per se krachttraining nodig hebt om een mooi lichaam te verkrijgen, wat eerder werd beweerd .. en sommige mensen hebben van nature al een mooie bouw, dat verschilt ook nog eens
We gaan samen naar de filmquote:
Ik vraag me af wat jij onder krachttraining verstaat eigenlijk...quote:Op zondag 4 maart 2012 17:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En ook daar is geen krachttraining voor vereist.
Ja dusquote:
sportschool gewichten etc?quote:Op zondag 4 maart 2012 17:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat jij onder krachttraining verstaat eigenlijk...
Trainingen met als doel meer kracht te krijgen.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat jij onder krachttraining verstaat eigenlijk...
>>insert Sherlock image here<<quote:Op zondag 4 maart 2012 17:45 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Trainingen met als doel meer kracht te krijgen.
Goed en met jou?quote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 17:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet niet, van 50cent word ik verdrietig. Is dat de goede mindset?![]()
![]()
Ik vroeg me al af wat laxa was, maar verhelderende edit.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:47 schreef Lot88 het volgende:
zit je een keer beneden is er een reclame van lexa.nl op zegt mam ''zo lotte''
En het dan raar vinden dat ik 90% van de tijd weg ben als zij hier zijn..
Krachtigquote:
Primaquote:
Dan kan het feestje beginnenquote:
Weet je moeder al van de taart, man, springen?quote:Op zondag 4 maart 2012 17:47 schreef Lot88 het volgende:
Dat is zòòò herkenbaarquote:Op zondag 4 maart 2012 17:47 schreef Lot88 het volgende:
Nee ze weet wel meer niet overigensquote:Op zondag 4 maart 2012 17:48 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Weet je moeder al van de taart, man, springen?
Mfn, waar blijft je verontschuldigingquote:Op zondag 4 maart 2012 17:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Anders raak ik bij het minste en geringste geblesseerd met American Football
Als je een blessure al vergelijkt met doodgaan, nee die krijg je niet.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:50 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mfn, waar blijft je verontschuldiging
quote:Op zondag 4 maart 2012 17:51 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat voor huwelijkse voorwaarden heb jij met je man?
Het probleem is dat ik helemaal niet op Thaise vrouwen val, wat nou advertenties die bij je passenquote:
Figuurlijk dood, zo zonde dat er een ambulance moet komen elke keer als je weer in het veld staatquote:Op zondag 4 maart 2012 17:52 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als je een blessure al vergelijkt met doodgaan, nee die krijg je niet.
Geef ze meer dan datequote:Op zondag 4 maart 2012 17:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik helemaal niet op Thaise vrouwen val, wat nou advertenties die bij je passenVolgens mij heeft Google nog niet genoeg data over mij
[..]
dit vind ik een mooi lichaam, itt tot van die lame opgepompte anabolen sportschoolboysZiet er een beetje zielig uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 maart 2012 17:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Anders konden we samen ons droomhuis vinden bij Jaap
Het gaat om de spieren niet die tanlinequote:Op zondag 4 maart 2012 17:58 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wel beter dan die dude met tanline op de eerste pagina.
Zei ik van niet dan?quote:Op zondag 4 maart 2012 18:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het gaat om de spieren niet die tanline
http://bodyspace.bodybuil(...)user-photos/11069872quote:Op zondag 4 maart 2012 17:58 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wel beter dan die dude met tanline op de eerste pagina.
nee hoor, lekker juist, ga jij maar geilen op je matties in de sportschoolquote:
Hij is no homo tochquote:Op zondag 4 maart 2012 18:02 schreef Lynthy het volgende:
[..]
nee hoor, lekker juist, ga jij maar geilen op je matties in de sportschool
quote:Op zondag 4 maart 2012 18:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
http://bodyspace.bodybuil(...)user-photos/11069872
Oordeel nog eens. Dit is toch het volmaakte mannelijke lichaam.
quote:Op zondag 4 maart 2012 18:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Niet voor mij, ik wil lang niet zo droog en ik hoop dat je er niet zoveel van kan zienquote:Op zondag 4 maart 2012 18:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Bah.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dus als je gaat bankdrukken met 20kilo dan is het geen krachttraining meer?quote:Op zondag 4 maart 2012 17:45 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Trainingen met als doel meer kracht te krijgen.
Voor deze maak ik gerust een uitzondering.quote:
Guns met een omtrek van 50 cm en zulke dikke onderarmen, matig zegt mevrouw. Matig. Waarschijnlijk val jij dan ook op vrouwen.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:04 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Bah.
Vooral die benen en aders zijn erg walgelijk, zijn armen zijn ook matig en die blokje zien er raar uit.
ik kan daar echt niet nat van wordenquote:Op zondag 4 maart 2012 18:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
sorry dat vind ik niet mooi hoorquote:Op zondag 4 maart 2012 18:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hoe kom je in vredesnaam bij die conclusie, dat stelde ik helemaal niet.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus als je gaat bankdrukken met 20kilo dan is het geen krachttraining meer?
Als je gaat opdrukken boven de 30 herhalingen is het geen krachttraining meer?
Ik vind het niet zo duidelijk.
Matig alsin niet mooi, niet dat ze te dun zijn ofzo.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Voor deze maak ik gerust een uitzondering. [ afbeelding ]
[..]
Guns met een omtrek van 50 cm en zulke dikke onderarmen, matig zegt mevrouw. Matig. Waarschijnlijk val jij dan ook op vrouwen.
Ik concludeer niks, ik zeg dat ik het niet duidelijk vind, dat is mijn conclusie.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:06 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hoe kom je in vredesnaam bij die conclusie, dat stelde ik helemaal niet.
Dan gebruik je het woord 'dus' verkeerd in je eerste zin.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik concludeer niks, ik zeg dat ik het niet duidelijk vind, dat is mijn conclusie.
Nee er staat namelijk aan het einde van de zin een vraagteken.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dan gebruik je het woord 'dus' verkeerd in je eerste zin.
Duidelijk is het ook niet, maar ik ga niet letterlijk elke handeling voor je uittypen die daar onder kan vallen.
waarom heeft ie zo'n rooie kop? moet ie poepen ofzo?quote:
Veel mannen begrijpen niet dat meer in de buurt komt van het ideale lichaam.quote:
En dan nog gebruik je 'dus' verkeerd.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee er staat namelijk aan het einde van de zin een vraagteken.
Grammaticaal gezien heeft mfn gelijk hoor, je stelde het als een conclusiequote:Op zondag 4 maart 2012 18:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee er staat namelijk aan het einde van de zin een vraagteken.
Ja dat is mooiquote:Op zondag 4 maart 2012 18:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets vind ik wel nice maar gespierder zou ik niet willen worden
Veel beter inderdaad.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets vind ik wel nice maar gespierder zou ik niet willen worden
Waarom? Oprechte vraag. Wat communiceert hij naar jou met een dergelijke foto?quote:
houd jij je truukjes maar bij jequote:Op zondag 4 maart 2012 18:12 schreef Lot88 het volgende:
http://nikkibrandyberry.files.wordpress.com/2011/07/gb7.jpg
hier kan ik t ook op <3
Ik pijl gewoon wat jij onder krachttraining vind vallen, ik concludeer niet dat jij dat onder krachttraining vindt vallen, want er staat een vraagteken achter.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:11 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En dan nog gebruik je 'dus' verkeerd.
Een vraagteken doet daar hier niet eens wat aan af. Echt hoe kom je erbij dat ik dan bedoelde dat jouw voorbeelden het geval zijn?
quote:Op zondag 4 maart 2012 18:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik pijl gewoon wat jij onder krachttraining vind vallen, ik concludeer niet dat jij dat onder krachttraining vindt vallen, want er staat een vraagteken achter.
quote:Op zondag 4 maart 2012 18:11 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Grammaticaal gezien heeft mfn gelijk hoor, je stelde het als een conclusie
Dat kan prima in een taart lijkt me. Ik zal em vast bestellen.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:12 schreef Lot88 het volgende:
http://nikkibrandyberry.files.wordpress.com/2011/07/gb7.jpg
hier kan ik t ook op <3
Ik concludeer iets met een vraagteken, dan vind ik het geen conclusie omdat ik iemand aan het pijlen ben en het niet als waarheid beschouw.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:11 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Grammaticaal gezien heeft mfn gelijk hoor, je stelde het als een conclusie
graag! Alleen laat ik hem dan niet meer gaanquote:Op zondag 4 maart 2012 18:13 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat kan prima in een taart lijkt me. Ik zal em vast bestellen.
Wij vallen op mannetjes en niet op jongetjes.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:13 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Al die foto's van die gespierde mannen gadverdamme!
Stelletje flikkers
Dat jij dat vindt is al weer heel wat anders.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik concludeer iets met een vraagteken, dan vind ik het geen conclusie omdat ik iemand aan het pijlen ben en het niet als waarheid beschouw.
Kan je dan niet nu de conclusie trekken dat ik niet bedoeld had die conclusie te trekken dat jij dat krachttraining zou moeten vinden?quote:
Je hebt al duidelijk gemaakt wat je eigenlijk bedoelde, ik blijf er alleen bij dat je taalgebruik daar echter niet bij paste.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kan je dan niet nu de conclusie trekken dat ik niet bedoeld had die conclusie te trekken dat jij dat krachttraining zou moeten vinden?
quote:Op zondag 4 maart 2012 18:13 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Al die foto's van die gespierde mannen gadverdamme!
Stelletje flikkers
Ik vat je niet. Dus duidt erop dat je dat samenvat, punt.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik concludeer iets met een vraagteken, dan vind ik het geen conclusie omdat ik iemand aan het pijlen ben en het niet als waarheid beschouw.
Hoe pijl jij iets bij mensen dan? Ik zeg wel vaker: Dus je bedoelt dit en dit?quote:Op zondag 4 maart 2012 18:14 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat jij dat vindt is al weer heel wat anders.
Liever een leuk zacht jochie dan een opgefokte stier als jullie zo geweldig vindenquote:Op zondag 4 maart 2012 18:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wij vallen op mannetjes en niet op jongetjes.
Ik vind het gewoon lelijk, uit proportie. Zijn arm is net zo groot als dat hoofd van hem.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarom? Oprechte vraag. Wat communiceert hij naar jou met een dergelijke foto?
[..]
houd jij je truukjes maar bij je
Hou je mond nou maar gewoon.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe pijl jij iets bij mensen dan? Ik zeg wel vaker: Dus je bedoelt dit en dit?
Dan kan iemand positief antwoorden en iemand kan negatief antwoorden. Maar om nou te gaan zeggen dat ik een conclusie getrokken heb als ik dat doe...
Dus als je gaat bankdrukken met 20kilo dan is het geen krachttraining meer?quote:Op zondag 4 maart 2012 18:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe pijl jij iets bij mensen dan? Ik zeg wel vaker: Dus je bedoelt dit en dit?
Dan kan iemand positief antwoorden en iemand kan negatief antwoorden. Maar om nou te gaan zeggen dat ik een conclusie getrokken heb als ik dat doe...
MFN is echter dan dit photoshop geval. Die huid is te gaaf, daar zal wel weer aan gerommeld zijn.quote:
Stel je eens voor hoe groot zijn penis dan wel niet moet zijn.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:17 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon lelijk, uit proportie. Zijn arm is net zo groot als dat hoofd van hem.
Het is een wereld van verschil om enkel 'dus' te zeggen of 'dus je bedoelt'. Dus ja, je bent onduidelijk plus dat het grammaticaal fout was.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
O, maar in dat geval wel dus?
Dan is het niet grammaticaal fout maar gewoon onduidelijk
Ik gok gevalletje overcompensatiequote:Op zondag 4 maart 2012 18:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Stel je eens voor hoe groot zijn penis dan wel niet moet zijn.
quote:Op zondag 4 maart 2012 18:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 maart 2012 18:17 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Liever een leuk zacht jochie dan een opgefokte stier als jullie zo geweldig vinden
Ligt eraan of hij op Fok zit uiteraardquote:Op zondag 4 maart 2012 18:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat vind ik niet, uit praktijk ervaring gaat het prima om iets te pijlen of je iets snapt door simpelwegquote:Op zondag 4 maart 2012 18:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het is een wereld van verschil om enkel 'dus' te zeggen of 'dus je bedoelt'. Dus ja, je bent onduidelijk plus dat het grammaticaal fout was.
En ja dat was een conclusie.
ja, die is lekkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2012 18:23:37 ]
Zie dan die aanpassing bij mij boven, is een wereld van verschilquote:Op zondag 4 maart 2012 18:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat vind ik niet, uit praktijk ervaring gaat het prima om iets te pijlen of je iets snapt door simpelweg
''dus'' te zeggen zonder ''dus je bedoelt''
Dat bedoel ik jaquote:Op zondag 4 maart 2012 18:22 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
In mijn gedachten hebben dat soort kerels altijd mini piemels.
quote:
Ik negeerde je nietquote:Op zondag 4 maart 2012 18:23 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Zie dan die aanpassing bij mij boven, is een wereld van verschil
Of ga je me nu de hele avond negeren![]()
Zeggen en typen is ook heel wat anders.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat vind ik niet, uit praktijk ervaring gaat het prima om iets te pijlen of je iets snapt door simpelweg
''dus'' te zeggen zonder ''dus je bedoelt''
Was het maar zo. Deze man maakt gehakt van je zusje met een enkele zwaai van zijn zwans. Grote omvang. Lijkt dik. Massief. Strak.quote:
Hij is zooooquote:Op zondag 4 maart 2012 18:23 schreef Lot88 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ancilla.. Ik ben niet echt van de vrouwen maar voor haar zou ik denk ik wel een uitzondering maken
quote:Op zondag 4 maart 2012 18:23 schreef Techno het volgende:
[..]
ja, die is lekker
Techno.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bezet.quote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 18:23 schreef Techno het volgende:
[..]
ja, die is lekker
Ik ruik een consensus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
Doe eens een foto dan van jouw droomman?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Weer Gerard Butler?quote:Op zondag 4 maart 2012 18:23 schreef Lot88 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ancilla.. Ik ben niet echt van de vrouwen maar voor haar zou ik denk ik wel een uitzondering maken
Het is gewoon lelijk, de enige die dit moei vinden zijn fanatieke bodybuilders.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Was het maar zo. Deze man maakt gehakt van je zusje met een enkele zwaai van zijn zwans. Grote omvang. Lijkt dik. Massief. Strak.
Heb geen ideale van hoe iets er uit moet zien maar in ieder geval niet wat jullie willenquote:Op zondag 4 maart 2012 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Doe eens een foto dan van jouw droomman?
Blanke vrouwen die denken die denken dat ze een dergelijke ass ^ kunnen verkrijgen zonder krachttraining. 'ja gewoon lekker GEZOND en VERANTWOORD eten en fietsen jaa dan komt dat wel' Schattig.quote:
Gelul.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:26 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het is gewoon lelijk, de enige die dit moei vinden zijn fanatieke bodybuilders.
Ik voel iets opkomen vanuit mijn maagquote:Op zondag 4 maart 2012 18:27 schreef Cassandra87 het volgende:
[ afbeelding ] Ik vind hem ook zo leuk
En hij heeft ook een knappe vriendin
[ afbeelding ]
Ik roep het tegen elke vrouw die ooit maar 1 woord over haar kont heeftquote:Op zondag 4 maart 2012 18:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Blanke vrouwen die denken die denken dat ze een dergelijke ass ^ kunnen verkrijgen zonder krachttraining. 'ja gewoon lekker GEZOND en VERANTWOORD eten en fietsen jaa dan komt dat wel' Schattig.
[..]
Gelul.
Tsja sorry jochies kunnen mij niet bekoren, anders zou ik ze wel postenquote:Op zondag 4 maart 2012 18:28 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik voel iets opkomen vanuit mijn maag
quote:Op zondag 4 maart 2012 18:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik roep het tegen elke vrouw die ooit maar 1 woord over haar kont heeft
Mijn hart slaat elke keer toch wel een beetje op hol als ik een vrouw in de sportschool zie squatten
Je roept het ook tegen vrouwen die het niet over hun kont hebben.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mijn hart slaat elke keer toch wel een beetje op hol als ik een vrouw in de sportschool zie squatten
Jij hebt smaak meisjequote:Op zondag 4 maart 2012 18:29 schreef Lot88 het volgende:
[..]
jup vind heath ledger ook nog steeds sop waardig jammer dati al een x aantal jaar dood is
Ik zie alleen mijn vriendin dat doen. De meeste vrouwen en meisjes in de sportschool lijken liever een beetje aan te kloten op de tredmolen of fiets, en dan wat 'buikspieroefeningen'. En dan weer lekker volhamsteren thuis.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 maart 2012 18:29 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Tsja sorry jochies kunnen mij niet bekoren, anders zou ik ze wel posten
Matt Bomer komt nog het dichtste bij
fietsen in de sportschool? dat kan je buiten toch ook...quote:Op zondag 4 maart 2012 18:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik zie alleen mijn vriendin dat doen. De meeste vrouwen en meisjes in de sportschool lijken liever een beetje aan te kloten op de tredmolen of fiets, en dan wat 'buikspieroefeningen'. En dan weer lekker volhamsteren thuis.
Klopt elke vrouw hoort te squatten in de perfecte wereldquote:Op zondag 4 maart 2012 18:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je roept het ook tegen vrouwen die het niet over hun kont hebben.
Kun je nagaan.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:31 schreef Lot88 het volgende:
[..]
fietsen in de sportschool? dat kan je buiten toch ook...
Ik dacht trouwens eerder dat je de deadlift een beetje vanuit een squat positie moest doen alleen daar heb ik dus schijnbaar te lange benen voorquote:Op zondag 4 maart 2012 18:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kun je nagaan.Vrouwen zie je zelden tot bijna nooit serieus bezig in de gym. Het zijn hamsters, allemaal.
http://stronglifts.com/deadlift-hips-low-high-position-technique/quote:Op zondag 4 maart 2012 18:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens eerder dat je de deadlift een beetje vanuit een squat positie moest doen alleen daar heb ik dus schijnbaar te lange benen voor
Geen idee, ik werk nog aan mn techniek maar de 90 kilo ging nog vrij makkelijk dus ik denk rond de 110quote:
Nee.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:38 schreef Cassandra87 het volgende:
Knappe jochies:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hmmzzzzquote:Op zondag 4 maart 2012 18:38 schreef Cassandra87 het volgende:
Knappe jochies:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 maart 2012 18:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
dan vind je mijn haar ook te lang
Jij hebt gewoon stoer haarquote:Op zondag 4 maart 2012 18:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
dan vind je mijn haar ook te lang
Geef je Detroit n knuffeltje van mij?quote:Op zondag 4 maart 2012 18:41 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik vind dat juist weer mooi
Ik heb blijkbaar toch wel een type
Waarom?quote:
Tuurlijk! Neem je het dan wel even voor mij op zodat ik t kan zien? :pquote:Op zondag 4 maart 2012 18:42 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Waarom?![]()
Hij is een kast in elkaar aan het zetten. Als ik hem nu knuffel krijg ik een dreun. Mag ik jou de schuld geven?
Owja, ik herinner me ineens dat ik die foto al eens gezien had!quote:
Hij werkt nog superquote:Op zondag 4 maart 2012 18:43 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Tuurlijk! Neem je het dan wel even voor mij op zodat ik t kan zien? :p
Omdat ik hem al heul lang niet meer voorbij heb zien komen. Moest ff checken ofti nog in werking was
Ik ben niet zo open en ik hou mezelf erg snel tegenquote:Op zondag 4 maart 2012 18:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Owja, ik herinner me ineens dat ik die foto al eens gezien had!
En jij hebt moeite met versieren?!?
you're doing it wrong, wtf manquote:Op zondag 4 maart 2012 18:46 schreef RBWO het volgende:
Fuck. Gister gevraagd aan een leuke meid na een aantal dates wat ze er van vind. Zit ze nog teveel met haar "ex" in d'r hoofd.
Als ik het hele verhaal moet tikken dan schiet dat niet op manquote:
Hij bedoelt dat je niet naar dat soort dingen moet vragenquote:Op zondag 4 maart 2012 18:48 schreef RBWO het volgende:
[..]
Als ik het hele verhaal moet tikken dan schiet dat niet op man. Ken haar al wel wat langer dan een paar dates (jaartje of 2? Altijd wel goed contact gehad) haha.
En verder?quote:
Dat moet je niet doen man. Misschien kom je ineens dinsdag wat tegenquote:Op zondag 4 maart 2012 18:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo open en ik hou mezelf erg snel tegen
Buiten dat moet je zo veel indruk achterlaten dat ze niet eens meer aan haar ex wilt denkenquote:Op zondag 4 maart 2012 18:50 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat je niet naar dat soort dingen moet vragen
Ik ga even naar de snackbar
quote:Op zondag 4 maart 2012 18:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat moet je niet doen man. Misschien kom je ineens dinsdag wat tegen
Gewoon niet zenuwachtig zijn, jij bent gewoon een vrouwenmagneet man!
Haha ik begrijp het. Is lastig uit te leggen maar wilde toch een post maken hier zonder een onderbouwing van een A4-tje wat er precies gebeurd isquote:Op zondag 4 maart 2012 18:50 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat je niet naar dat soort dingen moet vragen
Ik ga even naar de snackbar
Dat is me een keer gelukt, maar nog geen 2 maanden later was de volgende alweer aan de beurtquote:Op zondag 4 maart 2012 18:50 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Buiten dat moet je zo veel indruk achterlaten dat ze niet eens meer aan haar ex wilt denken
Ja nee, nu moet je!quote:Op zondag 4 maart 2012 18:51 schreef RBWO het volgende:
[..]
Haha ik begrijp het. Is lastig uit te leggen maar wilde toch een post maken hier zonder een onderbouwing van een A4-tje wat er precies gebeurd is
Das wel rot voor je manquote:Op zondag 4 maart 2012 18:51 schreef RBWO het volgende:
[..]
Haha ik begrijp het. Is lastig uit te leggen maar wilde toch een post maken hier zonder een onderbouwing van een A4-tje wat er precies gebeurd is
Klopt, maar je moet er wel voor open staan. Kan me niet voorstellen dat jij moeilijk aan de vrouw kan komen, jij bent gewoon fokking (pun intendedquote:
En op wie val jij stiekem?quote:
Haha wellicht zal ik straks een A4-tje posten ja.quote:
Nou die kan ie in zijn zak stekenquote:Op zondag 4 maart 2012 18:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt, maar je moet er wel voor open staan. Kan me niet voorstellen dat jij moeilijk aan de vrouw kan komen, jij bent gewoon fokking (pun intended) hott
Wat heb je aan stiekemquote:Op zondag 4 maart 2012 18:56 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb liever dat mensen stiekem op mij vallen
quote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 18:57 schreef xFriendx het volgende:
Ik val ook wel op Snarf, waarom ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |