Ik vadsigquote:Op zondag 4 maart 2012 16:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ongezond leven en toch niet vadsig zijn![]()
Maar nu doe ik ook wat gezonder leven
En ik beweeg meer dan genoeg ik fiets 17 km per dag en eet gezond.quote:
Krachttraining? Verder, definieer 'gezond'. Echt zo'n modewoord is dat. 'gezond eten', 'gezond en verantwoord eten'. 'ja nou ik eet gezond ik snap er niks van waarom ik dik aan het worden ben', 'ja ik eet gezond maar ik kom niet aan'. Ophouden met die onzin. Er bestaat geen 'gezond' of 'ongezond' eten. Er bestaan alleen hoeveelheden, energiewaardes en macronutriënten, afgezet tegen wat je lichaam nodig heeft.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En ik beweeg meer dan genoeg ik fiets 17 km per dag en eet gezond.
Waarom krachttraining?quote:Op zondag 4 maart 2012 16:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Krachttraining? Verder, definieer 'gezond'. Echt zo'n modewoord is dat. 'gezond eten', 'gezond en verantwoord eten'. 'ja nou ik eet gezond ik snap er niks van waarom ik dik aan het worden ben', 'ja ik eet gezond maar ik kom niet aan'. Ophouden met die onzin. Er bestaat geen 'gezond' of 'ongezond' eten. Er bestaan alleen hoeveelheden, energiewaardes en macronutriënten, afgezet tegen wat je lichaam nodig heeft.
Of vrouwen dat belangrijk vindenquote:
kan beterquote:
Ik heb een goed lichaamquote:
Daar hoef je niet voor naar de sportschool en krachttraining te doenquote:Op zondag 4 maart 2012 17:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kvind het wel heerlijk om aan mijn lichaam te werken en het mooier te maken.
quote:Op zondag 4 maart 2012 17:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar hoef je niet voor naar de sportschool en krachttraining te doen
Hoe wou jij het doen dan?quote:Op zondag 4 maart 2012 17:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar hoef je niet voor naar de sportschool en krachttraining te doen
Ik heb weinig met metal, maar ik hoorde Heidevolk laatst en het is zo enorm epic om dat soort teksten in het Nederlands te horenquote:Op zondag 4 maart 2012 17:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
18 maart is er Paganfest in Tilburg, met Korplikaani, Equilibrium, Heidevolk en Eluveitie. Heb ik al een meet gepland....
Heidevolk is wel baas ja. Maar is niet bepaald metal.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb weinig met metal, maar ik hoorde Heidevolk laatst en het is zo enorm epic om dat soort teksten in het Nederlands te horen
quote:Op zondag 4 maart 2012 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heidevolk is wel baas ja. Maar is niet bepaald metal.
quote:Heidevolk is een Nederlandse folk-/Vikingmetalband
Toffe bands wel maar beetje veel van het goeiequote:Op zondag 4 maart 2012 17:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
18 maart is er Paganfest in Tilburg, met Korplikaani, Equilibrium, Heidevolk en Eluveitie. Heb ik al een meet gepland....
Door iig niet te doen of krachttraining het toverwoord isquote:
Pics van je lichaamquote:Op zondag 4 maart 2012 17:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toffe bands wel maar beetje veel van het goeie
[..]
Door iig niet te doen of krachttraining het toverwoord is
Het is gewoon Folk, maar dan iets ruiger. Zou het geen metal willen noemen.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:18 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]![]()
Nou heb ik er verder weinig verstand van, dat is sowieso niet mijn genre
Nooit.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toffe bands wel maar beetje veel van het goeie
Is goedquote:
hahaquote:Op zondag 4 maart 2012 17:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is gewoon Folk, maar dan iets ruiger. Zou het geen metal willen noemen.
[..]
Nooit.
dm?quote:Op zondag 4 maart 2012 17:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is goed
[..]
hahaeigenlijk wil ik ook wel gaan
NEEEEEEEEquote:Op zondag 4 maart 2012 17:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet haten
Hoewel ik bij jou toch geen metal opzet maar zoiets
Nog meer nummers die je kwijt bent?quote:Op zondag 4 maart 2012 17:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
NEEEEEEEE
THanks man!
Held!
Dat nummer zocht ik al een eeuwigheid!
Maar wat vind je dan van Iron Maiden? Ook geen metal?quote:Op zondag 4 maart 2012 17:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is gewoon Folk, maar dan iets ruiger. Zou het geen metal willen noemen.
Overigens moet ik die tekst ook gewoon hier delenquote:Op zondag 4 maart 2012 17:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb weinig met metal, maar ik hoorde Heidevolk laatst en het is zo enorm epic om dat soort teksten in het Nederlands te horen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iron Maiden is het soms wel soms niet. Ik gun ze het voordeel van de twijfel. Een beetje het oude heavy metal misschien.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:22 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar wat vind je dan van Iron Maiden? Ook geen metal?
Wel typisch dat je naar dat soort muziek luistert, jij kunt beter naar 50 cent gaan luisteren.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:24 schreef benzin het volgende:
[..]
Overigens moet ik die tekst ook gewoon hier delen![]()
eerst even eentje makenquote:
zwemmen, turnen, martial arts... kom op zeg, alsof krachttraining de heilige graal isquote:
Zwemmen!quote:Op zondag 4 maart 2012 17:25 schreef Lynthy het volgende:
[..]
zwemmen, turnen, martial arts... kom op zeg, alsof krachttraining de heilige graal is
Krachttraining vind ik maar saai.... beetje aan apparaten hangen in een hokquote:Op zondag 4 maart 2012 17:25 schreef Lynthy het volgende:
[..]
zwemmen, turnen, martial arts... kom op zeg, alsof krachttraining de heilige graal is
Ik gok dat de gemiddelde zwemmer ook aan krachttraining doet dus kom straks niet met argumenten dat ze zo een geweldig lichaam hebbenquote:Op zondag 4 maart 2012 17:25 schreef Lynthy het volgende:
[..]
Het is wel de makkelijkste manierquote:Op zondag 4 maart 2012 17:25 schreef Lynthy het volgende:
[..]
Je moet ook niet aan apparaten hangenquote:Op zondag 4 maart 2012 17:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Krachttraining vind ik maar saai.... beetje aan apparaten hangen in een hok
Ik zei net dat ik het zelf niet luister toch? Ik geef alleen aan dat ik de opbouw van de tekst echt fantastisch vind, het zou zo een vertaling uit het Engels kunnen zijn.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:25 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wel typisch dat je naar dat soort muziek luistert, jij kunt beter naar 50 cent gaan luisteren.
Dat dusquote:
Ag het is net hoe hoog je de lat wilt leggen. Vind een enigzins getraind lichaam van mannen wel mooi maar kan net zo goed voor iemand vallen die het heeft afgetraind met macdonalds en bierquote:Op zondag 4 maart 2012 17:18 schreef xFriendx het volgende:
Volgens mij vinden dames het wel iets belangrijk, dat een vent wat doet aan zijn lichaam, alleen denk ik wel dat de mannen zelf vaak weer overschatten hoe belangrijk het is.
Zal dus wel iets meespelen maar niet zoveel als veel mannen zelf denken
Waarom moet je alles met krachttraining combineren dan? Dat is pas lame.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:30 schreef kingtoppie het volgende:
En turnen zonder krachttraining te gaan doen... Vind ik ook wel een beetje lame trouwens.
Nog 2 nachtjes slapenquote:
Date?quote:
Omdat je daar veel kracht vandaan kunt halen?quote:Op zondag 4 maart 2012 17:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Waarom moet je alles met krachttraining combineren dan? Dat is pas lame.
Turnen heb je wel krachttraining voor nodig lijkt mequote:Op zondag 4 maart 2012 17:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Waarom moet je alles met krachttraining combineren dan? Dat is pas lame.
Je kunt niet in die ringen blijven hangen zonder krachttraining lijkt me.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Turnen heb je wel krachttraining voor nodig lijkt me
Het ging me meer om dat hij t/m die post al meerdere sporten had genoemd waarvan hij vond dat het samen met krachttraining moest. Dus ik vroeg waarom vanalles daar perse mee gecombineerd moet worden, kan je iets niet gewoon voor de leuk doen?quote:Op zondag 4 maart 2012 17:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Turnen heb je wel krachttraining voor nodig lijkt me
dit vind ik een mooi lichaam, itt tot van die lame opgepompte anabolen sportschoolboysquote:Op zondag 4 maart 2012 17:30 schreef kingtoppie het volgende:
En turnen zonder krachttraining te gaan doen... Vind ik ook wel een beetje lame trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 26-07-2011 00:33 schreef HappyGirl91
Heldin! _O_
[Drommel]Ik zou jou voor de leuk doen.[/Drommel]quote:Op zondag 4 maart 2012 17:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het ging me meer om dat hij t/m die post al meerdere sporten had genoemd waarvan hij vond dat het samen met krachttraining moest. Dus ik vroeg waarom vanalles daar perse mee gecombineerd moet worden, kan je iets niet gewoon voor de leuk doen?
dat kan prima hoorquote:Op zondag 4 maart 2012 17:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je kunt niet in die ringen blijven hangen zonder krachttraining lijkt me.
Als ik geen krachttraining doe:quote:Op zondag 4 maart 2012 17:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het ging me meer om dat hij t/m die post al meerdere sporten had genoemd waarvan hij vond dat het samen met krachttraining moest. Dus ik vroeg waarom vanalles daar perse mee gecombineerd moet worden, kan je iets niet gewoon voor de leuk doen?
quote:Op zondag 4 maart 2012 17:36 schreef Lynthy het volgende:
[..]
dit vind ik een mooi lichaam, itt tot van die lame opgepompte anabolen sportschoolboysDat vind ik ook een mooi lichaam, dat valt wel te behalen met opdrukken situps en een dumbell maar ik gok dat hij wel naar de sportschool gaat, dat gaat gewoon een stuk makkelijker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
[..]
dit vind ik een mooi lichaam, itt tot van die lame opgepompte anabolen sportschoolboysHai, ik ben de man van je dromenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Krijg je de juiste mindset van...quote:Op zondag 4 maart 2012 17:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb zelf niets met die muziek, maar ook niet met 50 cent, ik luister goede muziek![]()
quote:Op zondag 4 maart 2012 17:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Als ik geen krachttraining doe:
1 ga ik dood
2 krijg ik geen playtime
3 heb ik minder chicks
Punt 1 vond ik sneuer.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hoewel ik het voor punt 3 niet doe om het maar even duidelijk te maken
feit blijft dat je niet per se krachttraining nodig hebt om een mooi lichaam te verkrijgen, wat eerder werd beweerd .. en sommige mensen hebben van nature al een mooie bouw, dat verschilt ook nog eensquote:Op zondag 4 maart 2012 17:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat vind ik ook een mooi lichaam, dat valt wel te behalen met opdrukken situps en een dumbell maar ik gok dat hij wel naar de sportschool gaat, dat gaat gewoon een stuk makkelijker.
Dat kan ook, maar ik dacht dat we het over het uiterlijk van je lijf hadden?quote:Op zondag 4 maart 2012 17:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En ook daar is geen krachttraining voor vereist.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar ik dacht dat we het over het uiterlijk van je lijf hadden?
[..]
dit vind ik een mooi lichaam, itt tot van die lame opgepompte anabolen sportschoolboysMee eens die man heeft een mooi lichaamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Mja, ik weet niet, ik schaar opdrukken ook al onder krachttraining eigenlijk, en sit-ups zijn ook al redelijk intensief..quote:Op zondag 4 maart 2012 17:41 schreef Lynthy het volgende:
[..]
feit blijft dat je niet per se krachttraining nodig hebt om een mooi lichaam te verkrijgen, wat eerder werd beweerd .. en sommige mensen hebben van nature al een mooie bouw, dat verschilt ook nog eens
We gaan samen naar de filmquote:
Ik vraag me af wat jij onder krachttraining verstaat eigenlijk...quote:Op zondag 4 maart 2012 17:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En ook daar is geen krachttraining voor vereist.
Ja dusquote:
sportschool gewichten etc?quote:Op zondag 4 maart 2012 17:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat jij onder krachttraining verstaat eigenlijk...
Trainingen met als doel meer kracht te krijgen.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat jij onder krachttraining verstaat eigenlijk...
>>insert Sherlock image here<<quote:Op zondag 4 maart 2012 17:45 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Trainingen met als doel meer kracht te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |