abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 6 maart 2012 @ 21:24:23 #176
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_108798457
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 21:22 schreef DS4 het volgende:

[..]

Het is wel heel storend dat je mijn quote verknipt zodat ik nu alsnog moet herhalen dat je appels met peren aan het vergelijken bent en derhalve jouw vraag niet relevant is in dezen.
Welke relevant deel heb ik volgens jou dan weggelaten uit je quote?

Dit?
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 20:52 schreef DS4 het volgende:

Of is het nu toch appels met peren vergelijken? Want het is echt van tweeën één.
Ik heb nu al wel duidelijk uitgelegd waarom dit geen appels met peren vergelijken is.

Meer staat er niet in de posts die ik gequote heb. Dus zo heel storend kan het 'verknippen' toch echt niet zijn. Wat storend is, is dat je niet gewoon antwoord kan geven op een vraag.

[ Bericht 14% gewijzigd door Doc op 06-03-2012 21:39:01 ]
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 6 maart 2012 @ 21:25:38 #177
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_108798519
Bijft natuurlijk dus de vraag over: Wat doe jij met personen die zich hinderlijk voor je voordeur ophouden en na herhaaldelijk vragen niet wil vertrekken?

[ Bericht 73% gewijzigd door Doc op 06-03-2012 21:39:40 ]
  dinsdag 6 maart 2012 @ 21:51:03 #178
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_108799948
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 19:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Rutger is gewoon een hypocriete lul

Uit de PowNews uitzending van 22 september 2011.

[...]
Ik raad iedereen die in deze reeks heeft gepost dat hij of zij vindt dat Kinneging agressief etc. was aan om even naar dit filmpje te kijken. Wat ontzettend onbeschoft is Castricum zeg en hij komt ook behoorlijk agressief over als hij in dat gebouw van De Telegraaf is. Hij heeft daar natuurlijk niets te zoeken en als ze hem zeggen dat hij weg moet gaan, moet hij gewoon weggaan.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 6 maart 2012 @ 21:52:16 #179
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_108800010
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 20:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

dat geeft nog steeds geen enkel recht handtastelijk te worden. walgelijk dat mensen dat goedpraten :r
Iemand sjaal aanraken is toch niet zo agressief? Als Kinneging Rutger in elkaar had geslagen had ik nog wel een eindje met je standpunt meegegaan...
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_108800670
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 21:22 schreef Doc het volgende:

[..]

Wat doejij bij irriitante hangjongeren op je stoep?
Een open en eerlijk gesprek voeren met een kopje thee erbij.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 6 maart 2012 @ 22:15:30 #181
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_108801273
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 22:04 schreef Ulx het volgende:

[..]

Een open en eerlijk gesprek voeren met een kopje thee erbij.
^O^ zo simpel is het.

Maar met dat antwoord heeft DS4 misschien wat moeite, anders had hij dat allang kunnen geven.
pi_108802078
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 22:15 schreef Doc het volgende:

[..]

^O^ zo simpel is het.

Maar met dat antwoord heeft DS4 misschien wat moeite, anders had hij dat allang kunnen geven.
Ach, misschien is een kopje thee drinken voor de gemiddelde powner ook wel te Cohennerig.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 6 maart 2012 @ 22:39:23 #183
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_108802444
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 22:31 schreef Ulx het volgende:
misschien is een kopje thee drinken voor de gemiddelde powner ook wel te Cohennerig.
verdorrie doe ik het weer - het verknippen van posts :+
pi_108803236
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 21:24 schreef Doc het volgende:

Ik heb nu al wel duidelijk uitgelegd waarom dit geen appels met peren vergelijken is..
Nee. Ik heb al lang en breed vastgesteld dat rutger niet keer op keer die kinneging en zijn vrouw lastig heeft gevallen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_108803314
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 22:15 schreef Doc het volgende:

^O^ zo simpel is het.

Nou, ik doe dat niet. Maar dat is helemaal niet relevant, omdat het een wezenlijk andere situatie is.

Natuurlijk zijn er situaties dat een draai om de oren gerechtvaardigd kan zijn, maar die zijn net zo relevant als hetgeen jij hebt bedacht.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 6 maart 2012 @ 23:02:25 #186
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_108803451
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 22:56 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nee. Ik heb al lang en breed vastgesteld dat rutger niet keer op keer die kinneging en zijn vrouw lastig heeft gevallen.
Dat zeg ik toch ook niet dat hij dat wel gedaan heeft?

Ik had speciaal voor jou de uitleg erbij gegeven:

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 21:08 schreef Doc het volgende:

Aangezien die vragen je blijkbaar verwarren nog verder toegelicht: als ik het heb over types die dit hinderlijk gedrag keer op keer vertonen dan is dat dus niet in een tijdspanne van 15 minuten maar dus simpelweg veel vaker dan alleen vandaag vertonen. En ik specificeer ook nog eens dat
dit gedrag over deze langere tijdsspanne niet alleen specifiek jouw voordeur betreft, maar dat een heleboel personen eerder met dit hinderlijke ophouden bij de voordeur te maken hebben gehad. Duidelijk?
pi_108803503
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 23:02 schreef Doc het volgende:

Dat zeg ik toch ook niet dat hij dat wel gedaan heeft?

Ik had speciaal voor jou de uitleg erbij gegeven:

Als het keer op keer is maar steeds bij anderen zou ik de deur dicht doen, want dan heb ik het weer gehad.

Is het zo duidelijk genoeg voor je?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 6 maart 2012 @ 23:05:37 #188
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_108803550
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 23:04 schreef DS4 het volgende:

[..]

Als het keer op keer is maar steeds bij anderen zou ik de deur dicht doen, want dan heb ik het weer gehad.

Is het zo duidelijk genoeg voor je?
Maar bij klierende jongeren die hinderlijk voor je deur staan en zich denigrerend over het werk van je zwangere vrouw uitlaten doe je dat niet?
pi_108803711
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 23:05 schreef Doc het volgende:

Maar bij klierende jongeren die hinderlijk voor je deur staan en zich denigrerend over het werk van je zwangere vrouw uitlaten doe je dat niet?
Als de deur dicht is merk ik daar niets van en is er dus geen probleem.

En dat denigrerend uitlaten... was het naar analogie niet mijn vrouw die dat had gedaan mbt de jongeren? Ja!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 6 maart 2012 @ 23:19:40 #190
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_108803966
Op de vraag Wat doe jij met personen die zich hinderlijk voor je voordeur ophouden en na herhaaldelijk vragen niet wil vertrekken?

Reageer je met
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 22:58 schreef DS4 het volgende:

Natuurlijk zijn er situaties dat een draai om de oren gerechtvaardigd kan zijn, maar die zijn net zo relevant als hetgeen jij hebt bedacht.
Maar eerder zeg je op de originele vraag: En als iemand zich hinderlijk voor je voordeur ophoudt en na herhaaldelijk vragen niet wil vertrekken: hoeveel agressie is dan veroorloofd?

quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 23:20 schreef DS4 het volgende:

[..]

0,0. Zeker als de deur dichtdoen heel simpel is.
Wat is het verschil in de vragen dat je zulke verschillen antwoorden geeft? Aan de situatie is in de vragen in ieder geval echt geen verschil.

Ik bedoel: ik zou een draai om de oren toch als agressief gedrag kenmerken, terwijl je eerder dus beweert dat 0,0 agressie geoorloofd is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Doc op 06-03-2012 23:35:47 ]
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 6 maart 2012 @ 23:23:31 #191
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_108804095
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 23:11 schreef DS4 het volgende:

[..]

Als de deur dicht is merk ik daar niets van en is er dus geen probleem.

En dat denigrerend uitlaten... was het naar analogie niet mijn vrouw die dat had gedaan mbt de jongeren? Ja!
Ja. Als jouw vrouw tegen klierende jongens/mannen zou zeggen dat ze zich dienen te gedragen, zou jij het heel normaal vinden als ze de dag erop op de stoep staan om even met haar te gaan praten? Dan doe je verder niets: alleen de deur dicht?

Dat is namelijk exact de situatie waar we het nu over hebben.
pi_108809537
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 23:23 schreef Doc het volgende:

Ehhh, NEE!

Maar ik lees hierboven dat jij wat moeite hebt met situaties uit elkaar houden en verschillen herkennen, waardoor je ook denkt dat ik mijzelf tegen heb gesproken...
pi_108809649
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 23:23 schreef Doc het volgende:

[..]

Ja. Als jouw vrouw tegen klierende jongens/mannen zou zeggen dat ze zich dienen te gedragen, zou jij het heel normaal vinden als ze de dag erop op de stoep staan om even met haar te gaan praten? Dan doe je verder niets: alleen de deur dicht?

Ik kan het mishebben hoor maar tussen het tegen iemand zeggen dat hij zich dient te gedragen en het via de televisie een oproep doen een bepaalde journalist van het Binnenhof te weren zit dacht ik wel een verschil.
Je kunt Rutger Castrium vervelend vinden maar wat die Naema Tahir deed was ook niet erg netjes.
pi_108809953
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 07:57 schreef yyyentle het volgende:

[..]

Ik kan het mishebben hoor maar tussen het tegen iemand zeggen dat hij zich dient te gedragen en het via de televisie een oproep doen een bepaalde journalist van het Binnenhof te weren zit dacht ik wel een verschil.
Je kunt Rutger Castrium vervelend vinden maar wat die Naema Tahir deed was ook niet erg netjes.
Maar is dat een reden om te gaan stalken? Castricum kondigde aan "verhaal te halen" volgens de powned website.
  woensdag 7 maart 2012 @ 08:27:42 #195
359381 malleable
a/b should be solve(bx = a)
pi_108809985
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 08:24 schreef Ulx het volgende:

[..]

Maar is dat een reden om te gaan stalken? Castricum kondigde aan "verhaal te halen" volgens de powned website.
Ach over een paar jaar komt er een televisie programma die het leuk vind om bij de kinderen van rutger aan te bellen en te vragen wat ze er van vinden dat hun papa een arrogante klootzak zonder fatsoen is. Kijken wat rutger daar van vindt, moet kunnen toch?
pi_108810075
quote:

[..]

Naema Tahir en haar echtgenoot zijn geen mensen die ervoor hebben gekozen anoniem te blijven dat ten eerste, maar als ik dat filmpje zo beluister en hoor, kan ik dat geen stalken noemen hoor!
Maar misschien is jouw definitie van stalken een andere dan de mijne, dat kan en mag c_/

Misschien moeten de stalkslachtoffers maar eens aangifte bij de politie gaan doen. 8-)
pi_108810162
quote:

Maar is dat een reden om te gaan stalken?
Nee, maar dat deed Rutger dan ook niet.

Net zo min als dat wat Rutger doet ook maar enigszins hetzelfde is als een groepje jongeren die doelbewust gaan klieren met het doel vervelend te zijn.

Alles wat Rutger doet wordt zo uit proportie getrokken dat als we hetzelfde doen met de acties van Kinneging dat we moeten afvragen of wat Rutger doet nu echt een reden is om beide knieschijven kapot te schieten...

Op dat niveau zijn we beland om het gedrag van die kale gek goed te praten. En dat allemaal omdat Rutger niet lief gevonden wordt...
pi_108810216
9 topics over eigenlijk..... niks. Een vervelend jongetje en een onvolwassen kerel.
Een nieuw FOK! hoogtepunt dieptepunt.
  woensdag 7 maart 2012 @ 08:49:43 #199
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_108810246
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 08:47 schreef Godtje het volgende:
9 topics over eigenlijk..... niks. Een vervelend jongetje en een onvolwassen kerel.
Een nieuw FOK! hoogtepunt dieptepunt.
Vreemde reacties vind ik dit. Juist dit soort zaken biedt voer voor discussie, omdat er aan alle kanten van het spectrum voor- en tegenstanders zijn. Er zijn veel ernstiger zaken in NWS waar veel minder op gereageerd wordt, omdat iedereen het dan wel eens is.
Life is what you make it.
  woensdag 7 maart 2012 @ 08:50:37 #200
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_108810259
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 08:36 schreef yyyentle het volgende:

[..]

Naema Tahir en haar echtgenoot zijn geen mensen die ervoor hebben gekozen anoniem te blijven dat ten eerste, maar als ik dat filmpje zo beluister en hoor, kan ik dat geen stalken noemen hoor!
Maar misschien is jouw definitie van stalken een andere dan de mijne, dat kan en mag c_/

Misschien moeten de stalkslachtoffers maar eens aangifte bij de politie gaan doen. 8-)
Misschien moeten ze eerst maar eens vragen aan mensen of ze weg willen gaan voordat ze agressief worden.
Life is what you make it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')