Welke relevant deel heb ik volgens jou dan weggelaten uit je quote?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:22 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het is wel heel storend dat je mijn quote verknipt zodat ik nu alsnog moet herhalen dat je appels met peren aan het vergelijken bent en derhalve jouw vraag niet relevant is in dezen.
Ik heb nu al wel duidelijk uitgelegd waarom dit geen appels met peren vergelijken is.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:52 schreef DS4 het volgende:
Of is het nu toch appels met peren vergelijken? Want het is echt van tweeën één.
Ik raad iedereen die in deze reeks heeft gepost dat hij of zij vindt dat Kinneging agressief etc. was aan om even naar dit filmpje te kijken. Wat ontzettend onbeschoft is Castricum zeg en hij komt ook behoorlijk agressief over als hij in dat gebouw van De Telegraaf is. Hij heeft daar natuurlijk niets te zoeken en als ze hem zeggen dat hij weg moet gaan, moet hij gewoon weggaan.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Rutger is gewoon een hypocriete lul
Uit de PowNews uitzending van 22 september 2011.
[...]
Iemand sjaal aanraken is toch niet zo agressief? Als Kinneging Rutger in elkaar had geslagen had ik nog wel een eindje met je standpunt meegegaan...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dat geeft nog steeds geen enkel recht handtastelijk te worden. walgelijk dat mensen dat goedpraten
Een open en eerlijk gesprek voeren met een kopje thee erbij.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:22 schreef Doc het volgende:
[..]
Wat doejij bij irriitante hangjongeren op je stoep?
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:04 schreef Ulx het volgende:
[..]
Een open en eerlijk gesprek voeren met een kopje thee erbij.
Ach, misschien is een kopje thee drinken voor de gemiddelde powner ook wel te Cohennerig.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:15 schreef Doc het volgende:
[..]zo simpel is het.
Maar met dat antwoord heeft DS4 misschien wat moeite, anders had hij dat allang kunnen geven.
verdorrie doe ik het weer - het verknippen van postsquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:31 schreef Ulx het volgende:
misschien is een kopje thee drinken voor de gemiddelde powner ook wel te Cohennerig.
Nee. Ik heb al lang en breed vastgesteld dat rutger niet keer op keer die kinneging en zijn vrouw lastig heeft gevallen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:24 schreef Doc het volgende:
Ik heb nu al wel duidelijk uitgelegd waarom dit geen appels met peren vergelijken is..
Nou, ik doe dat niet. Maar dat is helemaal niet relevant, omdat het een wezenlijk andere situatie is.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:15 schreef Doc het volgende:
zo simpel is het.
Maar met dat antwoord heeft DS4 misschien wat moeite, anders had hij dat allang kunnen geven.
Dat zeg ik toch ook niet dat hij dat wel gedaan heeft?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:56 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee. Ik heb al lang en breed vastgesteld dat rutger niet keer op keer die kinneging en zijn vrouw lastig heeft gevallen.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:08 schreef Doc het volgende:
Aangezien die vragen je blijkbaar verwarren nog verder toegelicht: als ik het heb over types die dit hinderlijk gedrag keer op keer vertonen dan is dat dus niet in een tijdspanne van 15 minuten maar dus simpelweg veel vaker dan alleen vandaag vertonen. En ik specificeer ook nog eens dat
dit gedrag over deze langere tijdsspanne niet alleen specifiek jouw voordeur betreft, maar dat een heleboel personen eerder met dit hinderlijke ophouden bij de voordeur te maken hebben gehad. Duidelijk?
Als het keer op keer is maar steeds bij anderen zou ik de deur dicht doen, want dan heb ik het weer gehad.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:02 schreef Doc het volgende:
Dat zeg ik toch ook niet dat hij dat wel gedaan heeft?
Ik had speciaal voor jou de uitleg erbij gegeven:
Maar bij klierende jongeren die hinderlijk voor je deur staan en zich denigrerend over het werk van je zwangere vrouw uitlaten doe je dat niet?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:04 schreef DS4 het volgende:
[..]
Als het keer op keer is maar steeds bij anderen zou ik de deur dicht doen, want dan heb ik het weer gehad.
Is het zo duidelijk genoeg voor je?
Als de deur dicht is merk ik daar niets van en is er dus geen probleem.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:05 schreef Doc het volgende:
Maar bij klierende jongeren die hinderlijk voor je deur staan en zich denigrerend over het werk van je zwangere vrouw uitlaten doe je dat niet?
Maar eerder zeg je op de originele vraag: En als iemand zich hinderlijk voor je voordeur ophoudt en na herhaaldelijk vragen niet wil vertrekken: hoeveel agressie is dan veroorloofd?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:58 schreef DS4 het volgende:
Natuurlijk zijn er situaties dat een draai om de oren gerechtvaardigd kan zijn, maar die zijn net zo relevant als hetgeen jij hebt bedacht.
Wat is het verschil in de vragen dat je zulke verschillen antwoorden geeft? Aan de situatie is in de vragen in ieder geval echt geen verschil.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:20 schreef DS4 het volgende:
[..]
0,0. Zeker als de deur dichtdoen heel simpel is.
Ja. Als jouw vrouw tegen klierende jongens/mannen zou zeggen dat ze zich dienen te gedragen, zou jij het heel normaal vinden als ze de dag erop op de stoep staan om even met haar te gaan praten? Dan doe je verder niets: alleen de deur dicht?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:11 schreef DS4 het volgende:
[..]
Als de deur dicht is merk ik daar niets van en is er dus geen probleem.
En dat denigrerend uitlaten... was het naar analogie niet mijn vrouw die dat had gedaan mbt de jongeren? Ja!
Ehhh, NEE!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:23 schreef Doc het volgende:
Dat is namelijk exact de situatie waar we het nu over hebben.
Ik kan het mishebben hoor maar tussen het tegen iemand zeggen dat hij zich dient te gedragen en het via de televisie een oproep doen een bepaalde journalist van het Binnenhof te weren zit dacht ik wel een verschil.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:23 schreef Doc het volgende:
[..]
Ja. Als jouw vrouw tegen klierende jongens/mannen zou zeggen dat ze zich dienen te gedragen, zou jij het heel normaal vinden als ze de dag erop op de stoep staan om even met haar te gaan praten? Dan doe je verder niets: alleen de deur dicht?
Dat is namelijk exact de situatie waar we het nu over hebben.
Maar is dat een reden om te gaan stalken? Castricum kondigde aan "verhaal te halen" volgens de powned website.quote:Op woensdag 7 maart 2012 07:57 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Ik kan het mishebben hoor maar tussen het tegen iemand zeggen dat hij zich dient te gedragen en het via de televisie een oproep doen een bepaalde journalist van het Binnenhof te weren zit dacht ik wel een verschil.
Je kunt Rutger Castrium vervelend vinden maar wat die Naema Tahir deed was ook niet erg netjes.
Ach over een paar jaar komt er een televisie programma die het leuk vind om bij de kinderen van rutger aan te bellen en te vragen wat ze er van vinden dat hun papa een arrogante klootzak zonder fatsoen is. Kijken wat rutger daar van vindt, moet kunnen toch?quote:Op woensdag 7 maart 2012 08:24 schreef Ulx het volgende:
[..]
Maar is dat een reden om te gaan stalken? Castricum kondigde aan "verhaal te halen" volgens de powned website.
Naema Tahir en haar echtgenoot zijn geen mensen die ervoor hebben gekozen anoniem te blijven dat ten eerste, maar als ik dat filmpje zo beluister en hoor, kan ik dat geen stalken noemen hoor!quote:Op woensdag 7 maart 2012 08:24 schreef Ulx het volgende:
[..]
Maar is dat een reden om te gaan stalken? Castricum kondigde aan "verhaal te halen" volgens de powned website.
Nee, maar dat deed Rutger dan ook niet.quote:
Vreemde reacties vind ik dit. Juist dit soort zaken biedt voer voor discussie, omdat er aan alle kanten van het spectrum voor- en tegenstanders zijn. Er zijn veel ernstiger zaken in NWS waar veel minder op gereageerd wordt, omdat iedereen het dan wel eens is.quote:Op woensdag 7 maart 2012 08:47 schreef Godtje het volgende:
9 topics over eigenlijk..... niks. Een vervelend jongetje en een onvolwassen kerel.
Een nieuw FOK! hoogtepunt dieptepunt.
Misschien moeten ze eerst maar eens vragen aan mensen of ze weg willen gaan voordat ze agressief worden.quote:Op woensdag 7 maart 2012 08:36 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Naema Tahir en haar echtgenoot zijn geen mensen die ervoor hebben gekozen anoniem te blijven dat ten eerste, maar als ik dat filmpje zo beluister en hoor, kan ik dat geen stalken noemen hoor!
Maar misschien is jouw definitie van stalken een andere dan de mijne, dat kan en mag![]()
Misschien moeten de stalkslachtoffers maar eens aangifte bij de politie gaan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |