Ja, ik heb ook een klein weekje niet gereageerd maar ik vind wel dit incident exemplarisch voor de maatschappij. Het maakt veel los.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hehe.. weekje vakantie ... ik kijk ff ... en ja hoor... het draadje loopt nog steeds.
Ok. Ik dacht dat je in de mode zat van Trouw-columnist Ephimenco en zijn aanhangers. Ja Kinniging had minder snel agressief/intimidered kunnen reageren. Maar mijn vraag blijft : hoe moet je reageren als figuren als Castricum begrafenissen komt verstoren? Of kinderfeestjes? Moet je als gepeste altijd geweldloosheid aanhouden.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 07:17 schreef DS4 het volgende:
[..]
Welk commentaar? Ik had het nl. niet gepost.
[..]
Dat is een aparte beschuldiging aan het adres van iemand die hier meerdere keren heeft aangegeven dat het niets met links/rechts te maken heeft...
Misschien moet je iets nauwkeuriger lezen wie wat heeft gepost, want ik vermoed dat je posts aan mij toerekent die ik niet heb gepost...
Soit, ik kwam al eerder tot een soortgelijke conclusie, en beperkte het niet tot de Mediaquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:23 schreef 3-voud het volgende:
Sylvain Ephimenco is de enige die het begrijpt:
[..]
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)/Tv-pestkoppen.dhtml
Duidelijk en helder. De hypocrisie omtrent Rutger viert hoogtij.
Nee hoor. Hij mag blij zijn dat hij niet ter plekke de grond in wordt gestampt.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:08 schreef Skillstorm het volgende:
Maar bij de keel grijpen gaat toch ook net wat te ver?
Wat is dat nu weer voor een agressief geleuter?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:59 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Nee hoor. Hij mag blij zijn dat hij niet ter plekke de grond in wordt gestampt.
Er is geen enkel bewijs daarvan. Alleen het woord van Ruktor en dat hij graag overdrijft weet iedereen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:08 schreef Skillstorm het volgende:
Hij kan ook wel hatelijk zijn. Maar bij de keel grijpen gaat toch ook net wat te ver?
Het zijn natuurlijk volledig verschillende situaties.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:35 schreef skrn het volgende:
[..]
Ok. Ik dacht dat je in de mode zat van Trouw-columnist Ephimenco en zijn aanhangers. Ja Kinniging had minder snel agressief/intimidered kunnen reageren. Maar mijn vraag blijft : hoe moet je reageren als figuren als Castricum begrafenissen komt verstoren? Of kinderfeestjes? Moet je als gepeste altijd geweldloosheid aanhouden.
Ik denk dus van niet.
Mensen als jij die zitten te geilen op dit soort geweld zijn de reden dat er dit soort krawal TV is.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:35 schreef Mint_Clansell het volgende:
Jammer dat Ruktor niet echt in de plomp is gegooid. Wat voor een discussie met hoeveel pagina's zou dat wel niet opleveren? Het verbaast me sowieso zeer dat hij nog nooit een klap heeft ontvangen.
Wie is er nou agressief Pietje?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor een agressief geleuter?
Jijquote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:59 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Hij mag blij zijn dat hij niet ter plekke de grond in wordt gestampt.
Voor de goede orde, ik had al aangegeven dat er situaties denkbaar zijn waarbij een draai om de oren gepast is,quote:
Ben ook een tijd weggeweest en verbazingwekkend inderdaad. ik snap trouwens niet waarom mensen zo spastisch doen met die Rutger, je kunt hem ook gewoon zien als de clown die hij is in plaats van enorme verhalen over censuur te beginnen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hehe.. weekje vakantie ... ik kijk ff ... en ja hoor... het draadje loopt nog steeds.
Dat is dan ook niet gebeurd.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:08 schreef Skillstorm het volgende:
Hij kan ook wel hatelijk zijn. Maar bij de keel grijpen gaat toch ook net wat te ver?
Selectieve verontwaardiging.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:23 schreef 3-voud het volgende:
Sylvain Ephimenco is de enige die het begrijpt:
[..]
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)/Tv-pestkoppen.dhtml
Duidelijk en helder. De hypocrisie omtrent Rutger viert hoogtij.
quote:Dezelfde mensen die nu huiliehuilie doen omdat Rutger aan de premier vraagt of hij nog heeft geneukt, klapten hun handjes blauw voor de progressieve stalkverslaggevers van de VPRO, BNN en natuurlijk schockprogrammamakers als Paul de Leeuw en Giel Beelen.
'Progressief Nederland'. 'Links'. Er wordt niemand met naam en toenaam genoemd. Dat vind ik pas onfatsoenlijk, dat is laf, dat is stemmingmakerij.quote:Op zondag 11 maart 2012 07:50 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Selectieve verontwaardiging.
http://www.bbrussen.nl/20(...)ogressief-nederland/
[..]
Nou, ik zie anders wel namen staan hoor.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:33 schreef skrn het volgende:
[..]
Meer vraag ik niet als dit toch een links-rechtsdiscussie is.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |