veel plezierquote:
Jep op Sport1quote:Op zondag 4 maart 2012 16:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nou dat was genieten zeg.
Op naar echt voetbal
Nee die vorige met RODAAAAquote:
Actiever dan mikki welquote:Op zondag 4 maart 2012 16:19 schreef tralalala het volgende:
Hopelijk betekent dit niet dat Ebecilio meer speelminuten krijgt.
Die vond ik een stuk beter jaquote:Op zondag 4 maart 2012 16:20 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nee die vorige met RODAAAAwas goed.
En natuurlijk is Ebe nu de held, deze wedstrijd in ieder geval. heeft het toch weer goed gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
quote:Op zondag 4 maart 2012 16:20 schreef Saekerhett het volgende:
Waarom gooit Vermeer nou weer zo snel uit?
Neem de tijd man
Veel scheelt het niet met Sulejmani inderdaad, zolang ze maar niet meer in de basis staan als boerrigter terug is.quote:
een tegen nul.quote:
1-0 voor. Dus, ebecillio met 4-1 ook nog, de nieuwe held hebben ze daar ook weerquote:
Gewoon helemaal nietquote:Op zondag 4 maart 2012 16:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Veel scheelt het niet met Sulejmani inderdaad, zolang ze maar niet meer in de basis staan als boerrigter terug is.
quote:Op zondag 4 maart 2012 16:22 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Hatrick van Ebe!!!
Gefeliciteerd Geo
De verdediging van Rodaquote:Op zondag 4 maart 2012 16:22 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ebecilio speelt echt nooit meer zo'n 2e helft hoor
feli idd. nooit verwachtquote:Op zondag 4 maart 2012 16:22 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Hatrick van Ebe!!!
Gefeliciteerd Geo
nog steeds aan het janken vanwege het gelijkspel van Juve?quote:Op zondag 4 maart 2012 16:23 schreef bianconeri het volgende:
Ongelofelijk wat een zwak feyenoord en komen weer goed weg.
Partijdige(pro-feyenoord) fluitende scheids ook weer.
40 (hadden er 75 moeten zijn, kut arbitrage)quote:Op zondag 4 maart 2012 16:23 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Hoeveel heb je gewonnen dan?
idd, maar goed... Wel de punten... Als het moet, dan maar op de PSV manierquote:Op zondag 4 maart 2012 16:23 schreef Bombvis het volgende:
Feyenoord gewoon 3 punten, niet best, geen wraak kunnen nemen voor eerder dit seizoen..
Zet nu 40 euro op PSV danquote:Op zondag 4 maart 2012 16:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
40 (hadden er 75 moeten zijn, kut arbitrage)
Daarom, punten zijn het belangrijkstquote:Op zondag 4 maart 2012 16:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
idd, maar goed... Wel de punten... Als het moet, dan maar op de PSV manier
Cry me a riverquote:Op zondag 4 maart 2012 16:24 schreef detulp050 het volgende:
Van Hulten heeft er echt alles aan gedaan om de punten in Rotterdam te houden. Missie geslaagd.
Flikker toch een end op man. Arbitrage was goedquote:Op zondag 4 maart 2012 16:24 schreef detulp050 het volgende:
Van Hulten heeft er echt alles aan gedaan om de punten in Rotterdam te houden. Missie geslaagd.
Hij had toch net aan z'n reet gezeten?quote:Op zondag 4 maart 2012 16:24 schreef exile79 het volgende:
Kan iemand een gifje maken van Guidetti die de scheidsen een hand geeft? Met trollface dan.
wat ben jij een slechte verliezerquote:Op zondag 4 maart 2012 16:24 schreef detulp050 het volgende:
Wat een onzin. Alleen de laatste 20 min. was feijenoord zwak, de rest vd wedstrijd hebben ze gewoon gedomineerd.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:23 schreef bianconeri het volgende:
Ongelofelijk wat een zwak feyenoord en komen weer goed weg.
Partijdige(pro-feyenoord) fluitende scheids ook weer.
quote:Op zondag 4 maart 2012 16:24 schreef detulp050 het volgende:
quote:Op zondag 4 maart 2012 16:25 schreef Geo4kant het volgende:
Nu word ik weer 3 maanden ouder deze wedstrijd ben ik bang.![]()
Hup PSV
Ja, goed genoeg om jullie aan de punten te helpenquote:Op zondag 4 maart 2012 16:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Flikker toch een end op man. Arbitrage was goed
Lijkt wel een Ajax-spelerquote:Op zondag 4 maart 2012 16:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
wat ben jij een slechte verliezer.
quote:
Ja, we hadden hier met een goede scheids gewoon een punt kunnen halen.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
wat ben jij een slechte verliezer.
Ach hou toch gewoon je mond man zielepiet. Wat een onzin zeg.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:24 schreef detulp050 het volgende:
nee, was gewoon een zuiver doelpuntquote:Op zondag 4 maart 2012 16:24 schreef detulp050 het volgende:
quote:Op zondag 4 maart 2012 16:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Rot eens gauw op..veel te veel risico, heb al 5euro op gelijkspelletje staan.
Als je had ingezet op een hattrick van ebe had je gelijk 100 keer je inzet teruggekregenquote:Op zondag 4 maart 2012 16:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
40 (hadden er 75 moeten zijn, kut arbitrage)
Gewoon op eigen kracht man. Groningen heeft maar 1 schot op goal gekregen ofzo.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:25 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Ja, goed genoeg om jullie aan de punten te helpen
"wij" hebben niets. Feyenoord heeft gewonnen. Ik heb er niets aan bijgedragen.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:25 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Ja, goed genoeg om jullie aan de punten te helpen
quote:Op zondag 4 maart 2012 16:25 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Ja, we hadden hier met een goede partijdige scheids gewoon een punt kunnen halen.
Weet ik niet, maar Huistra was aan het zeuren bij de scheids en hij kwam er lekker lomp tussendoor.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hij had toch net aan z'n reet gezeten?
Ik ben een van de weinige realistische supporters andere zouden zeggen pessimist of twijfelen of ik wel voor PSV ben..quote:
geflatteerd? roda had een geparkeerde bus voor het doel, bij ajax ging het niet goed nee de eerste helft maar je kunt niet zeggen dat de uitslag onterecht is.quote:
een goede scheids fluit dan pro groningen?quote:Op zondag 4 maart 2012 16:25 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Ja, we hadden hier met een goede scheids gewoon een punt kunnen halen.
Ik heb ze mentaal gesteund van voor mijn pcquote:Op zondag 4 maart 2012 16:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
"wij" hebben niets. Feyenoord heeft gewonnen. Ik heb er niets aan bijgedragen.
2, 1 eerste helft, 1 tweede helftquote:Op zondag 4 maart 2012 16:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gewoon op eigen kracht man. Groningen heeft maar 1 schot op goal gekregen ofzo.
Een goede scheids had geen rood aan Kappelhof gegeven en wel aan de ene die met gestrekt been op Luciano inkwam. Scheelt toch een boel.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
een goede scheids fluit dan pro groningen?
Wat zeur je dan? Alle jullie kansen hebben jullie zelf verprutst, niet de scheids.quote:
haha lekker voor jequote:Op zondag 4 maart 2012 16:27 schreef Elusive het volgende:
eredivisielive.nl stuk? ik kom maar niet bij de knop voor PSV - twente, iemand anders een linkje van de PSV Twente knop?
Dat was zuiver geel. Had hij die eerste maar niet moeten pakken. De mongoolquote:Op zondag 4 maart 2012 16:27 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Een goede scheids had geen rood aan Kappelhof gegeven en wel aan de ene die met gestrekt been op Luciano inkwam. Scheelt toch een boel.
Aah.. durft iemand boos te doen over je clubje?quote:Op zondag 4 maart 2012 16:27 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ritmo heeft ook het IQ van iemand met down, of niet dan?
Hoe scheel kan je zijnquote:Op zondag 4 maart 2012 16:27 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Een goede scheids had geen rood aan Kappelhof gegeven en wel aan de ene die met gestrekt been op Luciano inkwam. Scheelt toch een boel.
Scheids zag dat gewoon goed. Was een duel voor de bal en absoluut niet met de intentie om Luciano te blesseren of wat dan ook. Geel was een terechte straf.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:27 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Ik zal de spelers van Groningen vragen om zelf de rode kaarten mee te nemen de volgende potquote:Op zondag 4 maart 2012 16:27 schreef eight het volgende:
[..]
Wat zeur je dan? Alle jullie kansen hebben jullie zelf verprutst, niet de scheids.
Niet gezien maar schijnen toch echt terecht gewonnen te hebben.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:26 schreef Ritmo het volgende:
Pff, wat een klote-team is dat ajax... elke week matig spelen en toch standaard 3 a 4 doelpunten netjes cadeau aangeleverd krijgen van de tegenstander.
Oh krijgen we deze jank-argumenten weer.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:28 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Ik zal de spelers van Groningen vragen om zelf de rode kaarten mee te nemen de volgende pot
Ik kijk nooit via streamsquote:Op zondag 4 maart 2012 16:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]Beter help je die jongen gewoon even.
Dat had net zo goed rood kunnen/mogen zijn. Feyenoord mag niet klagen over die gele kaart.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Scheids zag dat gewoon goed. Was een duel voor de bal en absoluut niet met de intentie om Luciano te blesseren of wat dan ook. Geel was een terechte straf.
FRUSTI FRUSTI FRUSTIquote:Op zondag 4 maart 2012 16:29 schreef detulp050 het volgende:
Wat een hoop Feyenoorddames hier opeens, gaat het opeens beter in Rotjeknor? Maar goed, het maakt mij niet uit wat jullie vinden. Sterkte nog!
Je praat altijd zo gefrustreerd veel onzin zonder uberhaupt de wedstrijd te hebben gezien. Maar dat is wel een beetje het stereotype feyenoorder.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Aah.. durft iemand boos te doen over je clubje?
Onzin. Kappelhof kreeg terecht rood. Schaken had idd rood kunnen krijgen.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:27 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Wel altijd netjes een cadeautje teruggeven he!quote:Op zondag 4 maart 2012 16:26 schreef Ritmo het volgende:
Pff, wat een klote-team is dat ajax... elke week matig spelen en toch standaard 3 a 4 doelpunten netjes cadeau aangeleverd krijgen van de tegenstander.
Jelly?quote:Op zondag 4 maart 2012 16:26 schreef Ritmo het volgende:
Hier de EL link: http://eredivisielive.nl/live/index/play/1622177quote:Op zondag 4 maart 2012 16:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]Beter help je die jongen gewoon even.
quote:Op zondag 4 maart 2012 16:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Je praat altijd zo gefrustreerd veel onzin zonder uberhaupt de wedstrijd te hebben gezien. Maar dat is wel een beetje het stereotype feyenoorder.
Het maakt ons ook geen reet uit wat jij vindt. Wij hebben 3 punten en Groningen niks. Fijne zondag nog kiddo.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:29 schreef detulp050 het volgende:
Wat een hoop Feyenoorddames hier opeens, gaat het opeens beter in Rotjeknor? Maar goed, het maakt mij niet uit wat jullie vinden. Sterkte nog!
Nu doet hij het welquote:Op zondag 4 maart 2012 16:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hier de EL link: http://eredivisielive.nl/live/index/play/1622177
Maar ik krijg wel een 404
quote:Op zondag 4 maart 2012 16:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het maakt ons ook geen reet uit wat jij vindt. Wij hebben 3 punten en Groningen + Roda niks. Fijne zondag nog kiddo.
Been gebroken?quote:Op zondag 4 maart 2012 16:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het maakt ons ook geen reet uit wat jij vindt. Wij hebben 3 punten en Groningen niks. Fijne zondag nog kiddo.
Scheids mag dat gewoon beoordelen als Geel hoor. Zulke duels komen wel eens voor.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat had net zo goed rood kunnen/mogen zijn. Feyenoord mag niet klagen over die gele kaart.
vreemde mensen idd.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:32 schreef Daywalk3r het volgende:
Ajax fanseerst speler uitfluiten en daarna adoreren.
Imbecilio bakt er normaal ook echt geen pepernoot van. Dat is hetzelfde als Manolev die oppeens 10 goede voorzetten in een wedstrijd zou geven.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:32 schreef Daywalk3r het volgende:
Is voetbal-fan eigen. Niet specifiek Ajaxquote:Op zondag 4 maart 2012 16:32 schreef Daywalk3r het volgende:
Klopt, maar rood was ook niet onterecht geweest. Wees eerlijk en geef dat toequote:Op zondag 4 maart 2012 16:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Scheids mag dat gewoon beoordelen als Geel hoor. Zulke duels komen wel eens voor.
Ja, ik heb de wedstrijd gekeken.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:34 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Je bent net een scheids die na de 90e minuut pas het veld opstapt
Zuur hé, verliezen...quote:Op zondag 4 maart 2012 16:34 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Zou gek zijn als verliezen niet zuur is. Dan is winnen ook niet leukquote:
Ja, maar jullie kotsten hem in dezelfde wedstrijd nog uitquote:Op zondag 4 maart 2012 16:34 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Je bent zo goed als je laatste wedstrijd
Ik geef hem geen ongelijkquote:Op zondag 4 maart 2012 16:34 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Gelijkspel.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:35 schreef ajacied4lf het volgende:
Voor wie moet ik zijn? Twente of PSV ...
Ehm...beetje rare redenatie. Volgens jou moet er altijd een negatieve tegenhanger van iets zijn voordat het andere positief kan aanvoelen?quote:Op zondag 4 maart 2012 16:35 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Zou gek zijn als verliezen niet zuur is. Dan is winnen ook niet leuk
Je moet hopen op een gelijk spel.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:35 schreef ajacied4lf het volgende:
In een ander topic moet je zijnquote:Op zondag 4 maart 2012 16:35 schreef ajacied4lf het volgende:
Oh.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Verkeerde topic. Is een apart topic voor.
Heb je ook vrij weinig aan, dan moet je op doelsaldo gaan hopenquote:
Wordt het nu een filosofische discussie?quote:Op zondag 4 maart 2012 16:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ehm...beetje rare redenatie. Volgens jou moet er altijd een negatieve tegenhanger van iets zijn voordat het andere positief kan aanvoelen?
Bij voetbal wel, jaquote:Op zondag 4 maart 2012 16:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ehm...beetje rare redenatie. Volgens jou moet er altijd een negatieve tegenhanger van iets zijn voordat het andere positief kan aanvoelen?
Idd, als Feyenoord terecht verliest, kan ik me daar niet zuur om voelenquote:Op zondag 4 maart 2012 16:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die zijn we de laatste 4 wedstrijden ook al aan het goedmaken.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Heb je ook vrij weinig aan, dan moet je op doelsaldo gaan hopen
waarom eigenlijk?quote:Op zondag 4 maart 2012 16:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Verkeerde topic. Is een apart topic voor.
Waarom, als er maar één wedstrijd in de eredvisie is, heb je daar een apart topic voor? Dat is toch oenig?quote:
Mja, achteraf gezien wellicht. Het programma is dan niet helemaal goed in de gaten te houden, maar wat boeit het?quote:Op zondag 4 maart 2012 16:37 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Waarom, als er maar één wedstrijd in de eredvisie is, heb je daar een apart topic voor? Dat is toch oenig?
Pak nog een chupachup vent.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:36 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Bij voetbal wel, ja
En een gelijk spel kan zowel zuur als zoet zijn.
In het juiste topic: [Topper 4/3] PSV - FC Twente #2 Titelstrijd ontwikkelt zich verderquote:Op zondag 4 maart 2012 16:55 schreef napoleonfour het volgende:
whahah waar zijn die stoere psvers nu?
In dit topic: [Topper 4/3] PSV - FC Twente #2 Titelstrijd ontwikkelt zich verdershopquote:Op zondag 4 maart 2012 16:55 schreef napoleonfour het volgende:
whahah waar zijn die stoere psvers nu?
ik zie het. thq.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
In het juiste topic: [Topper 4/3] PSV - FC Twente #2 Titelstrijd ontwikkelt zich verder
Eredivisielive.nl of firstrowsports.eu, genoeg sitesquote:
Na 300 herhalingen was het gewoon stom natrappen van Douglas.. niet zwaar, wel natrappen dus extreem stom als je 0-4 voor staatquote:Op zondag 4 maart 2012 17:46 schreef kornuitbuffel het volgende:
Mensen, weet iemand waar die rode kaart op sloeg?
Schakelde net in, en zag Douglas tegen Toivonen op springen in de lucht.
Leek mij een gewoon duel.
Dus was de rode kaart volgens jullie terecht of onterecht?
Rode kaart was wegens natrappen, miniem trapje van Douglas, maar toch...quote:Op zondag 4 maart 2012 17:46 schreef kornuitbuffel het volgende:
Mensen, weet iemand waar die rode kaart op sloeg?
Schakelde net in, en zag Douglas tegen Toivonen op springen in de lucht.
Leek mij een gewoon duel.
Dus was de rode kaart volgens jullie terecht of onterecht?
Ja, vandaar dat er al mensen wegliepen na de 0-2.. Sorry hoor, maar het komt door de rode kaart en de snelle goal dat ze er in geloven, maar daarvoor was het helemaal niks hoorquote:Op zondag 4 maart 2012 17:50 schreef kornuitbuffel het volgende:
Geweldig om een club te zien, die er blijft in geloven.
Zoals PSV nu.
Daar heb je gelijk aan.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:51 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ja, vandaar dat er al mensen wegliepen na de 0-2.. Sorry hoor, maar het komt door de rode kaart en de snelle goal dat ze er in geloven, maar daarvoor was het helemaal niks hoor
Frankenstein is die dokter hè, dat monster heeft officieel geen naam (of bedoel je de dokter uit het verhaal..)quote:
Het monster idd.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:59 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Frankenstein is die dokter hè, dat monster heeft officieel geen naam (of bedoel je de dokter uit het verhaal..)
Was hij maar bij Feyenoord gebleven.quote:
Hoezeer ik hem ook niet mag, moet ik het wel degelijk krediet geven hiervoor. Net compleet vernedert en wel meteen voor de camera verschijnen. Niets op aan te merkenquote:
Bewust. Volgend seizoen gaat ie lekker ballen bij Vites.quote:
Liever zie ik hem bij Feyenoord, maar die kan dat niet betalenquote:Op zondag 4 maart 2012 18:51 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Bewust. Volgend seizoen gaat ie lekker ballen bij Vites.
Dan weer terug bij Fct. Maar denk dat het Vites wordt. Guidetti ruilen tegen Theo mag ook wel.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Liever zie ik hem bij Feyenoord, maar die kan dat niet betalen
no way, SuperG moet blijvenquote:Op zondag 4 maart 2012 18:54 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dan weer terug bij Fct. Maar denk dat het Vites wordt. Guidetti ruilen tegen Theo mag ook wel.
Waarom zou dat niet kunnen? NAC is niet echt in bloedvorm. PSV ook niet maar dan zijn ze nog beter.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:15 schreef TLC het volgende:
Zul je zien dat Ajax dit weekend punten gaat verspelen tegen RKC en PSV gewoon uit bij NAC wint
Mja.quote:
In DWDD topic moet je kijken users wenen dat ik hier ff niet wasquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Triest dat iemand zo glashard tegen je liegt.
en dan is ie pas 20quote:
Feijenoord had ook zo'n periode dat alle andere clubs dachten van: nou, hier valt nu wat te halen.quote:
VVV en RKC allebei hoog. De Graafschap en Excelsior om de laatste plaats. Maar wie wordt er 16e?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tering, als VVV vanavond wint staan ze ineens ff 12e
quote:
Het kan niet anders.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik dacht nog: "Malki zeker?", en jahoor
Als dat toch eens zou kunnen. Dat zou echt prachtig zijn, als ze ondanks het gemeentelijke suikeroompje toch gewoon wegzakken in een diepe poel van ellende.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |