Says who?quote:Op zondag 4 maart 2012 11:58 schreef Copycat het volgende:
Neuh. Een openbare column rechtvaardigt niet direct een huisbezoek met draaiende camera.
Nee, jij doet dat. Persvrijheid is niet relevant in dit geval, aangezien dat woord niet rechtvaardigt dat je alles en overal maar mag filmen en uitzenden.quote:Op zondag 4 maart 2012 12:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, weltschmerz haalt er zaken bij die niet relevant zijn in dit geval.
Correct en vervolgens huilde weltschmerz over filmen in toiletten.quote:Op zondag 4 maart 2012 12:01 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ben je nu serieus of zit je te stangen?
Jij begon toch over persvrijheid?
Om jou te vragen: waar houdt persvrijheid dan op? En vervolgens ga jij doen alsof dat geen relevante vraag is. Dat is het natuurlijk wel en bovendien een interessant discussiepunt.quote:Op zondag 4 maart 2012 12:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Correct en vervolgens huilde weltschmerz over filmen in toiletten.
Is dat gebeurd?quote:Op zondag 4 maart 2012 12:02 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nee, jij doet dat. Persvrijheid is niet relevant in dit geval, aangezien dat woord niet rechtvaardigt dat je alles en overal maar mag filmen en uitzenden.
Aha, zoals ik al eerder melde, gesundes volksempfindenquote:
Er is in het huis gefilmd naar mijn weten want mevrouw was zichtbaar zittend op de trapquote:
De openbare ruimte is redelijk goed gedefinieerd. Daar dus.quote:Op zondag 4 maart 2012 12:03 schreef Taurus het volgende:
[..]
Om jou te vragen: waar houdt persvrijheid dan op? En vervolgens ga jij doen alsof dat geen relevante vraag is. Dat is het natuurlijk wel en bovendien een interessant discussiepunt.
Als WS met een relevant was gebleven, ja.quote:Op zondag 4 maart 2012 12:03 schreef Taurus het volgende:
[..]
Om jou te vragen: waar houdt persvrijheid dan op? En vervolgens ga jij doen alsof dat geen relevante vraag is. Dat is het natuurlijk wel en bovendien een interessant discussiepunt.
Is de deurpost openbare ruimte? Waarbij iemand aangeeft niet gefilmd te willen worden?quote:Op zondag 4 maart 2012 12:05 schreef waht het volgende:
[..]
De openbare ruimte is redelijk goed gedefinieerd. Daar dus.
Nee, men stond voor de deur.quote:Op zondag 4 maart 2012 12:05 schreef Re het volgende:
[..]
Er is in het huis gefilmd naar mijn weten want mevrouw was zichtbaar zittend op de trap
Ik dus.quote:
Meer de leidraad van de Raad voor de Journalistiek, die vinden dat namelijk ontoelaatbaar.quote:Op zondag 4 maart 2012 12:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Aha, zoals ik al eerder melde, gesundes volksempfinden
Ik ken de definitie niet. Maar is je voortuin bijvoorbeeld openbare ruimte?quote:Op zondag 4 maart 2012 12:05 schreef waht het volgende:
[..]
De openbare ruimte is redelijk goed gedefinieerd. Daar dus.
Met draaiende camera ergens naartoe gaan is breed verbreid, anderen werken zelfs met verstopte camera.quote:Op zondag 4 maart 2012 12:07 schreef moussie het volgende:
[..]
Meer de leidraad van de Raad voor de Journalistiek, die vinden dat namelijk ontoelaatbaar.
Men stond duidelijk naar binnen te filmen, kijk het filmpje anders nog even.quote:
Dan is er sprake van een verschil van mening.quote:Op zondag 4 maart 2012 12:08 schreef Re het volgende:
[..]
Dan heb je alsnog niet naar binnen te filmen me dunkt
Dat zijn dan wel wat andere onderwerpen dan even persoonlijk verhaal komen halen vanwege een column ...quote:Op zondag 4 maart 2012 12:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Met draaiende camera ergens naartoe gaan is breed verbreid, anderen werken zelfs met verstopte camera.
De deurpost mag redelijkerwijs gefilmd worden.quote:Op zondag 4 maart 2012 12:06 schreef Taurus het volgende:
[..]
Is de deurpost openbare ruimte? Waarbij iemand aangeeft niet gefilmd te willen worden?
Naar binnen filmen is wat anders dan binnen filmen. Als je het zo smal ziet mag je geen gebouwen filmen.quote:Op zondag 4 maart 2012 12:10 schreef Ludd het volgende:
[..]
Men stond duidelijk naar binnen te filmen, kijk het filmpje anders nog even.
Hun kapstok heeft niets met openbare ruimte te maken.
Dus jij wilt je adres wel posten, zodat we iemand met een camera bij langs kunnen sturen?quote:Op zondag 4 maart 2012 12:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dan is er sprake van een verschil van mening.
Als jij in een colomn zegt dat 1 specifieke journalist de schuld is van de verhuftering en meent dat de persvrijheid moet worden ingeperkt kan je verwachten dat er een reactie komt.quote:Op zondag 4 maart 2012 12:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zijn dan wel wat andere onderwerpen dan even persoonlijk verhaal komen halen vanwege een column ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |