natuurlijk wel.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dit was hoe je het ook draait geen huisvredebreuk.
Je kunt ook overdrijven.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:43 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
natuurlijk wel.
De huiselijke vrede is ernstig verstoord door die stalkerds met camera en microfoon
Maar jij bent een aanhanger van hufterigheid ?
Nou en?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:41 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Als je dit uitzendt weet ik je te vinden....
dat kan ... je kunt ook de onbeschoftheid goed praten..quote:
jouw mening boeit me geen lor. en leg me geen woorden in de mond. daarbij steun ik pownieuws van harte. powned heeft de meest toegevoegde waarde aan het publieke bestel geleverd van de afgelopen 10 jaar, als je daar alleen de negatieve kanten van wilt zien is dat jouw probleem.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:43 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
natuurlijk wel.
De huiselijke vrede is ernstig verstoord door die stalkerds met camera en microfoon
Maar jij bent een aanhanger van hufterigheid ?
ik leg je geen woorden in de mond...quote:Op zondag 4 maart 2012 15:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
jouw mening boeit me geen lor. en leg me geen woorden in de mond. daarbij steun ik pownieuws van harte. powned heeft de meest toegevoegde waarde aan het publieke bestel geleverd van de afgelopen 10 jaar, als je daar alleen de negatieve kanten van wilt zien is dat jouw probleem.
http://frontpage.fok.nl/c(...)uit-de-jaren-50.htmlquote:Tahir en Kinneging: duo uit de jaren '50
Geschreven door op 03-03-2012 @ 19:00
Lachwekkende tv bij Pauw en Witteman. Als gasten: twee pratende pamfletten uit de jaren '50. Te weten, Naema Tahir en haar bodyguard, vriend Andreas Kinneging. Als de Stasi nog zou recruteren zouden die twee na de uitzending onmiddellijk door een zwart, geblindeerd busje zijn opgehaald. Hahaha, wat een prachttelevisie. Zelden twee mensen zichzelf zo in alle ernst voor schut zien zetten. Oh, u kent ze niet. U heeft haar vast wel eens gezien. Tahir is dat superserieuze meisje met dat eeuwige ernstige hoofd die via het tv-programma Buitenhof allerlei dwaze ideetjes de huiskamer in mag slingeren.
je begrijpt geen kloot van wat het doel van goede journalistiek is. ga met je barbiepoppen spelen ofzo.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:48 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
ik leg je geen woorden in de mond...
waar dan ?
en je geeft nu wel antwoord
je bent een aanhanger van een hufterige organisatie.
ga eens denken over begrippen als 'beleefdheid', mensen in hun waarde laten,
fatsoenlijke journalistiek,
Ik denk dat jij er nog minder van snapt.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:49 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
je begrijpt geen kloot van wat het doel van goede journalistiek is. ga met je barbiepoppen spelen ofzo.
fijn voor je.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat jij er nog minder van snapt.
mja ik vond het nogal een zeik stukje. pownews heeft 25% toppers, 25% zo-zo, 25% wel grappig en 25% regelrechte vuilnisbakitems imo.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:56 schreef Ziba het volgende:
Treiteren kan ook journalistiek zijn om zo iets uit te lokken wat misschien wel weer relevant is.
groot gelijk. je moet met je tengels van ander(en)(mans spullen) afblijven.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:59 schreef manny het volgende:
Rutgertje huilie huilie. Iedereen lopen zieken en dan moeilijk lopen doen als iemand een keer een tikkie uitdeelt / je even vastpakt.
Dat is nou de hufterigheid die geenstijl/powned promoot: mensen beledigen en afzeiken...quote:Op zondag 4 maart 2012 15:49 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je begrijpt geen kloot van wat het doel van goede journalistiek is. ga met je barbiepoppen spelen ofzo.
Het is inderdaad heel simpel. Opbokken als iemand zegt dat ie niet van je camera gediend is. Wie niet luisteren wil, moet voelen.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
groot gelijk. je moet met je tengels van ander(en)(mans spullen) afblijven.
Op woorden reageer je niet met vuisten. Hoe moeilijk is dat nu?quote:Op zondag 4 maart 2012 16:03 schreef Bluesdude het volgende:
Dan krijg je wel dat mensen agressief terugbijten.
Aha, die marokkanen die vrouwen voor hoer uitmaken zijn eigenlijk journalistiek bezig.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:56 schreef Ziba het volgende:
Treiteren kan ook journalistiek zijn om zo iets uit te lokken wat misschien wel weer relevant is.
Werd er met vuisten gereageerd?quote:Op zondag 4 maart 2012 16:17 schreef DS4 het volgende:
Op woorden reageer je niet met vuisten. Hoe moeilijk is dat nu?
je mag gewoon filmen op straat en aanbellen is ook niet verboden. hij had gewoon de wijste moeten zijn en de deur dichtdoen ipv even laten merken hoe politiek correct hij wel niet denkt over journalistiek en dit duidelijk te maken met dreigementen en geweld.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:16 schreef Ringo het volgende:
[..]
Het is inderdaad heel simpel. Opbokken als iemand zegt dat ie niet van je camera gediend is. Wie niet luisteren wil, moet voelen.
er werd in ieder geval een camera hardhandig vastgehouden. die handjes hadden daar niets te zoeken.quote:
Die arme camera, die zou me daar een trauma aan hebben overgehouden.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
er werd in ieder geval een camera hardhandig vastgehouden. die handjes hadden daar niets te zoeken.
het was niet op straat, het was in een portiek.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:21 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je mag gewoon filmen op straat en aanbellen is ook niet verboden. hij had gewoon de wijste moeten zijn en de deur dichtdoen ipv even laten merken hoe politiek correct hij wel niet denkt over journalistiek en dit duidelijk te maken met dreigementen en geweld.
fijn dat jij aan andermans spullen zitten en dreigen als normaal en acceptabel beschouwt. niet mijn normen en waarden though en ook niet die van de wet.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die arme camera, die zou me daar een trauma aan hebben overgehouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |