Dit was geen harde koers, 250 kilometer bollen en dan een explosie. Dit maakt hem een kanshebber voor San Remo, voor AGR/LBL vind ik het niets betekenen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:38 schreef marcodej het volgende:
Ok, Sagan kan dus nu ook lange koersen aan.
Zoveel gebeurt er ook niet in AGR of LBL tot de finale, nou ja, in Luik is het tegenwoodig dan een kilometer of 20 koersen. In de Gold Race heb je vaak genoeg een halve groepssprint. Sagan laat hier in ieder geval wel zien dat hij zeer sterk verbeterd is op dit terrein.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dit was geen harde koers, 250 kilometer bollen en dan een explosie. Dit maakt hem een kanshebber voor San Remo, voor AGR/LBL vind ik het niets betekenen.
twitter:TeamSky twitterde op zondag 11-03-2012 om 12:15:06Some pretty spectacular snowy scenery at #Tirreno today http://t.co/sOr5veIG - our man Dario Cioni (@TeamSkyItalia) might need some skis! reageer retweet
ik welquote:
Poels en Hoogerland zullen hier kort eindigen. Beide ook goede kans op top10 eindklassement.quote:
Hij schuift nu wat op.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:15 schreef Tricycle het volgende:
Kruijswijk zit altijd achterin, niets om je zorgen over te maken
quote:
Het houdt een keer op.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:27 schreef Chiappucci het volgende:
Niks voor Evans om in zo'n koers totaal niet mee te doen voor de prijzen.
Inderdaad, alleen Hoogerland kan nog enigzins meequote:Op zondag 11 maart 2012 15:30 schreef knep het volgende:
Hm, ik had Poels wel wat beter ingeschat, jammer.
Jaquote:Op zondag 11 maart 2012 15:39 schreef franklop het volgende:
zegt die co-commentator van Sporza nou ook kreuzinger?
is toch ook mooierquote:Op zondag 11 maart 2012 15:39 schreef franklop het volgende:
zegt die co-commentator van Sporza nou ook kreuzinger?
poels bolt net toch pas binnen?quote:
Helemaal mee eens, toen was hij zo goed! Ik dichtte hem wel een podiumplek toe.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:53 schreef wimderon het volgende:
Horner![]()
Eeuwig zonde van zijn valpartij in de Tour vorig jaar, toen was hij nog veel beter in vorm
Dat is straf inderdaad!quote:Op zondag 11 maart 2012 20:50 schreef wimderon het volgende:
Di Luca dus toch ook veel beter dan verwacht. Uiteindelijk nog 15e op 1.15 nadat hij met ruim 2 minuten achterstand aan de klim was begonnen door een val in de afdaling.
Ik denk toch dat Sky alles op Cav gaat zetten. Hij heeft aangekondigd dat hij MSR in de regenboog zou winnen dus... In het verleden heeft ie zulk soort uitspraken nog vrijwel allemaal waar gemaakt.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:01 schreef Leatherface het volgende:
Ik gok voor zaterdag een beetje op Boasson Hagen of Sagan.
Sky en Liquigas hebben meerdere troefkaarten en ik denk dat Sky het wel aandurft om EHB i.p.v. Cavendish uit te spelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |