Ja, want om 17.00 is de kringloop nog open.quote:Op zondag 4 maart 2012 11:35 schreef Outpost76 het volgende:
Goed en Morgen
[..]
Dan had je verdikke naar mijn werk kunnen komen.(Als je al in Den Haag bent is de "stap" naar Nootdorp niet groot.
) Wij hebben heel veel boeken en voor kleine prijsjes. 1 tm 4 eu en hoe meer je er koopt hoe goedkoper ze worden.
Staat ook in de top 10 van mooiste boeken winkels ter wereld.quote:Op zondag 4 maart 2012 11:33 schreef ValHallen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
That's what i call a bookstore.
Ja weet ik veul hoe laat hij daar was.quote:Op zondag 4 maart 2012 11:35 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja, want om 17.00 is de kringloop nog open.
Alleen mijn favoriete boeken komen in de kast. Boeken die ik kan en wil herlezen. Dus ik wil wel een Biebpas als ik in een stad ga wonen.quote:Op zondag 4 maart 2012 11:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ow, ja, als je liever boeken in de kast hebt dan ze leest is een bibliotheekkaart niet handig.
Achja, als je in een dorp woont is het wat onhandig. Daar stond ik niet zo bij stil.quote:Op zondag 4 maart 2012 11:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Alleen mijn favoriete boeken komen in de kast. Boeken die ik kan en wil herlezen. Dus ik wil wel een Biebpas als ik in een stad ga wonen.
En ik moest nog schoenen en camera's kijken...quote:Op zondag 4 maart 2012 11:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja weet ik veul hoe laat hij daar was.Dat staat er niet bij moppie.
Jep. En daarna mogen ze blijven gelijkspelen.quote:Op zondag 4 maart 2012 11:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je hoopt neem ik aan op een gelijkspel?
Dat heb ik dus met cd'squote:Op zondag 4 maart 2012 11:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Alleen mijn favoriete boeken komen in de kast.
Waar is dat?quote:Op zondag 4 maart 2012 11:33 schreef ValHallen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
That's what i call a bookstore.
Jonge wat doe je nouquote:
Nouja, een boekenkast/CD rek is natuurlijk ook een eyecatcher. Je wilt bezoekers imponeren met je smaak.quote:
Ik zit mobiel he.quote:Op zondag 4 maart 2012 11:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
http://www.openstreetmap.(...)33333333333&layers=M
Ok, de foto was genomen met een iPhone die GPS aan had staan, dus vandaar dat het makkelijk was om dat linkje te pakken.quote:
Daarom juist, binnenkort even wat essentiele cd's inkopen.quote:Op zondag 4 maart 2012 11:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nouja, een boekenkast/CD rek is natuurlijk ook een eyecatcher. Je wilt bezoekers imponeren met je smaak.
PSV wint sowieso wel van twentequote:
Chillburg, ik weet het niet. Misschien ben ik niet op de goede plekken geweest.quote:
Schoenen hebben wij ook.quote:Op zondag 4 maart 2012 11:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
En ik moest nog schoenen en camera's kijken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |