Nouja, een boekenkast/CD rek is natuurlijk ook een eyecatcher. Je wilt bezoekers imponeren met je smaak.quote:
Ik zit mobiel he.quote:Op zondag 4 maart 2012 11:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
http://www.openstreetmap.(...)33333333333&layers=M
Ok, de foto was genomen met een iPhone die GPS aan had staan, dus vandaar dat het makkelijk was om dat linkje te pakken.quote:
Daarom juist, binnenkort even wat essentiele cd's inkopen.quote:Op zondag 4 maart 2012 11:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nouja, een boekenkast/CD rek is natuurlijk ook een eyecatcher. Je wilt bezoekers imponeren met je smaak.
PSV wint sowieso wel van twentequote:
Chillburg, ik weet het niet. Misschien ben ik niet op de goede plekken geweest.quote:
Schoenen hebben wij ook.quote:Op zondag 4 maart 2012 11:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
En ik moest nog schoenen en camera's kijken...
Oui.quote:
Viva la tapas ofzo?quote:Op zondag 4 maart 2012 11:42 schreef Intronic het volgende:
[..]
Was ik ook in de stad, waar geweest?
Met Cola is het leuker.quote:Op zondag 4 maart 2012 11:43 schreef Outpost76 het volgende:
Fuck, een slok koffie nemen en ja dan zo verslikken dat t via je neus weer naar buiten komt is heul niet leuk...
Dat is geen fijn gevoelquote:Op zondag 4 maart 2012 11:43 schreef Outpost76 het volgende:
Fuck, een slok koffie nemen en ja dan zo verslikken dat t via je neus weer naar buiten komt is heul niet leuk...
Lache, waar ben je allemaal geweest?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat had ik op mijn werk met sprite.. ik stond ook nog eens te dicht bij een collega.quote:Op zondag 4 maart 2012 11:43 schreef Outpost76 het volgende:
Nee man, dat prikt als de tering.quote:
Mooi!quote:Op zondag 4 maart 2012 11:44 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Dat is geen fijn gevoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |