quote:Op zondag 4 maart 2012 11:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lache, waar ben je allemaal geweest?Amsterdam, Den Haag en Tilburg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamMiley
Whehehehe!quote:Op zondag 4 maart 2012 11:44 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat had ik op mijn werk met sprite.. ik stond ook nog eens te dicht bij een collega.
quote:Op zondag 4 maart 2012 11:43 schreef Outpost76 het volgende:
Fuck, een slok koffie nemen en ja dan zo verslikken dat t via je neus weer naar buiten komt is heul niet leuk...
Derby jongequote:Op zondag 4 maart 2012 11:52 schreef Outpost76 het volgende:
Waarom kon Feyenoord - Groningen nou niet om 12.30 en Vitesse - De Graafschap niet om 14.30?
Wie wil die draak van een wedstrijd nou met plezier kijken?
Ja ok.quote:
Ach ja, ik ga de sopcast maar aangooien.quote:Op zondag 4 maart 2012 11:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja ok.Je snapt dat de KNVB die wedstrijden planned om de hele dag veel kijkers vast te houden? Lijkt me dat er meer mensen naar Feyenoord - Groningen willen kijken dan naar die boeren derby.
Ik straks ook. Want voetbal.quote:Op zondag 4 maart 2012 11:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ach ja, ik ga de sopcast maar aangooien.
C_Aquote:Op zondag 4 maart 2012 11:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gelijke stand is beter
Feyenoord moet winnen en Ajax verliezen
Dat vraag jij je serieus af?quote:Op zondag 4 maart 2012 11:52 schreef Outpost76 het volgende:
Waarom kon Feyenoord - Groningen nou niet om 12.30 en Vitesse - De Graafschap niet om 14.30?
Wie wil die draak van een wedstrijd nou met plezier kijken?
Fixed.quote:Op zondag 4 maart 2012 11:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gelijke stand is beter
Ajax moet winnen en Feyenoord verliezen
Groningen speelt heel erg instabiel (oké, Feyenoord is ook niet echt de meest stabiele club) en eigenlijk kan het alle kanten op gaan.quote:
Ik vind dat hij een punt heeft. Maar dan zou ik het nog iets anders aanpakken.quote:
Ik ben nu ook nog naakt, ben te lui om me aan te kleden (je kent het wel denk ik)quote:Op zondag 4 maart 2012 12:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Feyenoord gewoon half 3.
Ik lig nog in me bed, zo vroeg ga ik niet redden
Ging me niet om Feyenoord maar als je veel kijkers wil trekken de hele dag moet je de zogenaamde top spreiden en niet tegelijkertijd laten spelen.quote:Op zondag 4 maart 2012 12:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Feyenoord gewoon half 3.
Ik lig nog in me bed, zo vroeg ga ik niet redden
Ja maar doe dan Ajax om half 1quote:Op zondag 4 maart 2012 12:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ging me niet om Feyenoord maar als je veel kijkers wil trekken de hele dag moet je de zogenaamde top spreiden en niet tegelijkertijd laten spelen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 maart 2012 12:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ken hetquote:Op zondag 4 maart 2012 12:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben nu ook nog naakt, ben te lui om me aan te kleden (je kent het wel denk ik)
quote:Op zondag 4 maart 2012 12:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
Ik ben ook uit bed hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |