Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Luisteren in een media player?Dat kan,
klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte
VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door
robdriessen en kan ook bediend worden door
Ishimaru,
ACT-F,
Melting en
Jofunu-kun. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar
mr-green,
Samzz of
Charmed_Angel. Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals
SAM of
VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
SPOILER: Het huishoudelijke hoekje
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
![op_luisteren.png]()
![op_rooster.png]()
![op_verzoekjes.png]()
SPOILER: De Gupdate van Januari
naatje_1
Naatzipiraat
4o, hoe zit het nou met inlogcodes etc.?
Hier schreef
Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
GODVERDOMME, hij zegt nog steeds twee besturingssystemen te hebben. Waar de fuck zit die dan?!
Baby darling doll face honey
quote:
Ja leg uit hoe wat waar moet ik weghalen, dat verhaal van wietparkiet snap ik geen kut van
quote:
Op zondag 4 maart 2012 01:40 schreef Ishimaru het volgende:[..]
heb je een andere partitie? Zo ja dan staart ie daarop. Zo niet dan moet je boot file aangepast worden.
Ik snap dit niet

.
naatje_1
Naatzipiraat
Diegene die controleert ben jij toch 4o?
Hier schreef
Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
heloef
20, Een omgekeerde Saab
Dat was even een hele lastige schijtbeurt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:
Okay nou ik mn laptop opnieuw installeren. Op schijf D stonden al mn belangrijke gegevens die ik wilde bewaren (foto's, muziek blabla) op C stond besturingsysteem. Toen heb ik van alles gedaan (volgens mij C geformatteerd maar zal wel niet?!

) en ja laptop opstarten huppelepup. Moet ik bij het opstarten kiezen welk besturingssysteem ik wil opstarten en ik kan kiezen uit Windows xp en windows xp. Nou ondertussen zijn mn schijf C en D omgedraaid waardoor belangrijke shit nu op schijf C staat en D is onzin. Maar op schijf D stond dacht ik het oude besturingssysteem dus die heb ik net geformatteerd maar dat verandert niks en ik moet nog steeds uit twee kiezen

.
Is dit een goed verhaal want ik typ snel en weenie hoe anders

.
Stiffler1988
The Instrument Of Doom