quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:03 schreef Dribbel_ het volgende:
No way dat je die toen perfect kon spelen
Nee ok, perfect is een groot woordquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:03 schreef Dribbel_ het volgende:
No way dat je die toen perfect kon spelen
Misschien moet je je gitaar omdraaien want nu zit je hoge E laag maar hij klinkt ook laag dan zit je hoge E dus hoog misschien klinkt hij dan hoger. Als het hoger is is het niet per definitie harder maar jekan het proberen !quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:12 schreef Braddie het volgende:
Trouwens, mijn hoge E klinkt vèèl lager in volume dan de rest van de snaren, enig idee?
quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Misschien moet je je gitaar omdraaien want nu zit je hoge E laag maar hij klinkt ook laag dan zit je hoge E dus hoog misschien klinkt hij dan hoger. Als het hoger is is het niet per definitie harder maar jekan het proberen !
Dan doet men iets dat heet oefenen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:11 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee ok, perfect is een groot woordmaar het lukte me in elk geval zonder te veel fuck-ups bij het loopje, en nu heb ik cònstant last van die fuck-ups.
Hij lukt alweerquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:02 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Dan doet men iets dat heet oefenen.
Schijnt te helpen heb ik vernomen
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:30 schreef Cynic het volgende:
Heel fijn, wilde gisteren verder gaan met zang opnemen voor mijn eigen bandje, crasht de computer waar alle opnames opstaan waar we al 1,5 jaar mee bezig zijn....![]()
De enige backups die ik heb zijn waar alleen de drums en guides op staan, hopen dat de boel nog van de harde schijf af gehaald kan worden...
En anders alles opnieuw vrees ik....
Ik bied 5 euro.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:07 schreef Gitaarmat het volgende:
Iemand een idee wat een Blue Marvel 12" speaker oplevert?
Zoquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:51 schreef The_Dean het volgende:
Ik zit al een tijd te GAS'sen op dat TightMetal pedaal wat Mark gebruikt!
Vaak is er nog behoorlijk wat terug te halen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:30 schreef Cynic het volgende:
Heel fijn, wilde gisteren verder gaan met zang opnemen voor mijn eigen bandje, crasht de computer waar alle opnames opstaan waar we al 1,5 jaar mee bezig zijn....![]()
De enige backups die ik heb zijn waar alleen de drums en guides op staan, hopen dat de boel nog van de harde schijf af gehaald kan worden...
En anders alles opnieuw vrees ik....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |