zou ik eerst eens goed kijken naar wattage/ampère/voltage anders blaas je de boel zo opquote:Op woensdag 7 maart 2012 01:34 schreef Braddie het volgende:
Ok.. ik weet niet waarom me dit opeens te binnen schiet maar:
Wat zou er gebeuren als ik in mijn speaker een Celestion G12 gooi?
Heb een speaker liggen (Philips) met 12" woofer, Hoe zou dat klinken?..
Ongeveer de kleur van mijn SGquote:Op woensdag 7 maart 2012 02:23 schreef guitarist het volgende:
Donders wat een mooi kleurtje:
http://www.fender.com/products/search.php?partno=0178200790
Bedoel je deze pagina?quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:18 schreef BurnaBoy het volgende:
Ik moet echt stoppen met elke keer naar de ibanez pagina te kijken.
Straks heb ik weer een gitaar erbij maar geen geld.
Jaquote:
Dezelfde als backup ernaast lijkt me wel vet.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:12 schreef brother52 het volgende:
Maar dat hoeft toch ook helemaal niet. Dan zit je straks met een stuk of 5 soortgelijke gitaren.
Je kunt veel beter om je heen kijken voor iets wat hele andere karakteristieken heeft. Dat geeft je veel meer mogelijkheden.
Anders is het net hetzelfde als bijvoorbeeld 5 paar All Stars kopen. Dat doe je toch ook niet?
Wacht....verkeerd voorbeeld....
Vorm, pickup configuratie, houtsoorten, type pickups om een paar te noemen...quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:20 schreef ssebass het volgende:
Ik heb al de beste gitaar die ik ooit gehoord en gezien heb. Extra is altijd leuk, wil nog wel een jazzbak en nog een scheurijzer. Wat is trouwens het verschil tussen de ibanez rg, rgd en rga series?
Ik heb nog een supergaaf scheurijzer voor jequote:Op woensdag 7 maart 2012 15:20 schreef ssebass het volgende:
Ik heb al de beste gitaar die ik ooit gehoord en gezien heb. Extra is altijd leuk, wil nog wel een jazzbak en nog een scheurijzer. Wat is trouwens het verschil tussen de ibanez rg, rgd en rga series?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |