Ja. Eindhoven is wel een eindje karren, maar ik ga met een paar maten van vroeger, dus dat is wel lachen. Ol' times! (ik word ook oudquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:08 schreef brother52 het volgende:
1 april in het klokgebouw toch?
Helaas kan ik dan niet. Had ze graag nog een keer gezien. De laatste keer dat ik ze zag is alweer 14 jaar geleden. (damn, ik word oud...)
Pathé Amsterdam?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:14 schreef The_Dean het volgende:
Met Menno én stefanhaan in een bioscoop. En nog 597 andere Fok!kers
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:36 schreef Braddie het volgende:
Brother, nog bedankt man!, sorry dat ik er niet was!
Blijft inderdaad een erg toffe band.quote:
Ja, zorgen dat hij linkshandig is en dan heel snel aan mij geven!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:28 schreef Ulx het volgende:
Mooi, mijn laatste opdrachtgever heeft mijn rekening betaald. Ik kan dus wel een gitaartje kopen. Ik ga dus (wat ik al in een eerder topique schreef) voor een Dano 59 (reissue) die ik voor zo'n 300 pop ergens heb zien staan. En waar ik met mijn gelimiteerde gitaarspeeltalent wat accoordjes op heb zitten aanslaan. Ik ga er met een vriend van me naartoe -die man heeft met z'n band net de tweede/derde cd met erg goede reviews uitgebracht, dit ter promotie- een dezer dagen.
Heeft iemand nog tips, dingen waarop ik moet letten/aan moet denken voordat ik hem betaal?
Het gaat dus om zo'n gitaar:
[ afbeelding ]
Yeah, I'm goodquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, zorgen dat hij linkshandig is en dan heel snel aan mij geven!
Was het een witte V geweest, had jij hem mogen hebbenquote:
Je doet serieus toch maar wat...toch?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:52 schreef Braddie het volgende:
http://www.facebook.com/photo.php?v=301126703288030
YEAAH!, ik ben weer blij.
Sorry voor het geluid(Galaxy S2) en sorry dat hij omviel(Precies bij de laatste noot)
Ja, ik klooide maar wat aan, had de gitaar sinds 1 maand weer in m`n handen, en die backingtrack leek me wel wat om gewoon wat te kutten.quote:
Moet kunnen toch?, persoonlijk vind ik dat je doormiddel van gewoon wat rondkloten prima je scales en dergelijke kan leren kennenquote:
Dat doe je toch echt zelf man... je hoeft het niet te luisteren, maar blijkbaar ben je toch wel enigzins benieuwd naar wat ik doe op gitaarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |