SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.SPOILER: Nieuwe reeks-stats.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niets aan te doenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:44 schreef Henkie94 het volgende:
Het is 17 graden in m'n kamer en ik vind dat warm.
Doe een raam open.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:44 schreef Henkie94 het volgende:
Het is 17 graden in m'n kamer en ik vind dat warm.
Kus op je kontjequote:
Vraag het aan jouw mama.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:47 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ben ik te lam voor.
[..]
Ik ben gewoon te heet, dat is het.
lekker bipsie hebbie welquote:
Helemaal lauw.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:47 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ben ik te lam voor.
[..]
Ik ben gewoon te heet, dat is het.
Jwzquote:
Gescheiden ouders.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Papa dan?
En wanneer kom je PtR, Cash en mij meeten?
Gezeik enzoquote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:56 schreef Angel-Joy het volgende:
Waarom maar heel misschien?
Ik accepteer geen nee
Hoeft niet per sé met Pasen toch.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Daar weet ik alles van
Zoek jij maar een datum uit dan
Ja, zal kunnenquote:Op zondag 4 maart 2012 00:03 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Hoeft niet per sé met Pasen toch.Gewoon een random weekend?
Gangbang bij jou thuis.quote:Op zondag 4 maart 2012 00:12 schreef 2Happy4U het volgende:
De gedachte om met Pasen wat te gaan doen kwam omdat mijn ouders dan van vrijdag t/m maandag weg zouden zijnMaar ik kan elk weekend wel eigenlijk.
Ben je bang om ons te meeten ofzoquote:Op zondag 4 maart 2012 00:13 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Gangbang bij jou thuis.
Maar AJ: ik kan misschien wel hè.Dus moeten we even kijkon nog.
Er lopen tuiniers vrij rond in zijn wijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |