Nee wel een tijdje die talenten show op RTL7 gevolgd, Ultimate fighter? maar dat leek op zijn tijd meer knuffelen dan vechten. Voor dit soort sporten moet je er gewoon inzitten zoals je voetbal kijkt want als je niet alle regels en technieken kent is er weinig aan. Iets waar ik dus nog niet de moeite voor heb genomen.quote:
Werd wel moe van Kieft en zijn vriendje vandaag. Blijf ervan balen dat je op XS4all IPtv niet naar Engels commentaar kunt schakelen zoals je bij Ziggo bijv. wel kunt doen.quote:
Ik had Engels commentaar, Kieft was idd erg irritant.quote:Op zondag 4 maart 2012 00:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee wel een tijdje die talenten show op RTL7 gevolgd, Ultimate fighter? maar dat leek op zijn tijd meer knuffelen dan vechten. Voor dit soort sporten moet je er gewoon inzitten als je voetbal kijkt want als je niet alle regels en technieken kent is er weinig aan. Iets wat ik dus nog niet de moeite voor heb genomen.
[..]
Werd wel moe van Kieft en zijn vriendje vandaag. Blijf ervan balen dat je op XS4all IPtv niet naar Engels commentaar kunt schakelen zoals je bij Ziggo bijv. wel kunt doen.
Leukquote:Op zondag 4 maart 2012 00:09 schreef GGMM het volgende:
Vanaf volgende week heb ik ook gewoon Sport 1
Bij BBC net vergrootte ze het beeld. Leek er niet op dat hij geraakt werd, eigenlijk. Hoe dan ook is Suarez gewoon een held natuurlijk.quote:Op zondag 4 maart 2012 00:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij werd geraakt, alleen viel hij zwaar overdreven.
True, worstelen en jiu jitsiu zijn er onderdeel van, en dat kun je aanvallend en entertainting doen (ala Ajax) of iemand controleren en erop blijven liggen (Utrecht tegen top clubs)quote:Op zondag 4 maart 2012 00:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee wel een tijdje die talenten show op RTL7 gevolgd, Ultimate fighter? maar dat leek op zijn tijd meer knuffelen dan vechten. Voor dit soort sporten moet je er gewoon inzitten zoals je voetbal kijkt want als je niet alle regels en technieken kent is er weinig aan. Iets wat ik dus nog niet de moeite voor heb genomen.
Speelde wel erg goed jammer dat hij tussen beperkte spelers als Downing moet staan welke overigens meer heeft gekost dan Suarezquote:Op zondag 4 maart 2012 00:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij werd geraakt, alleen viel hij zwaar overdreven.
quote:Op zondag 4 maart 2012 00:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
True, worstelen en jiu jitsiu zijn er onderdeel van, en dat kun je aanvallend en entertainting doen (ala Ajax) of iemand controleren en erop blijven liggen (Utrecht tegen top clubs)
Dat zeker.quote:Op zondag 4 maart 2012 00:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij BBC net vergrootte ze het beeld. Leek er niet op dat hij geraakt werd, eigenlijk. Hoe dan ook is Suarez gewoon een held natuurlijk.
Ok, dan geloof ik jou.quote:Op zondag 4 maart 2012 00:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat zeker.
Maar je zag zijn scheenbeschermer bewegendus geraakt.
Moet jij niet al in je bed liggen en slaapjes doen?quote:Op zondag 4 maart 2012 00:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kon ook een bewegend bot zijn of de wint.
Hij mag nog even opblijven totdat de cijfers bekend zijn.quote:Op zondag 4 maart 2012 00:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Moet jij niet al in je bed liggen en slaapjes doen?
Dus je bent minimaal 19 jaar oud. Op een of andere manier ben ik teleurgesteld.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naja gestudeerd is een groot woord, maar ik heb een MBO 4 diploma Milieu & Ruimte. School
Dat wist je al. Het valt alleen moeilijk te geloven.quote:Op zondag 4 maart 2012 00:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dus je bent minimaal 19 jaar oud. Op een of andere manier ben ik teleurgesteld.
nee.quote:Op zondag 4 maart 2012 00:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Moet jij niet al in je bed liggen en slaapjes doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |