Nope. Ik ben landschaparchitect .. dit is een boom.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou het geen groot uigevallen cactus zijn?
Ruimtelijke ordening was een groot onderdeel van mijn studie. Dus ik ben nog niet overtuigt.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nope. Ik ben landschaparchitect .. dit is een boom.
Wat heb je gestudeerd?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ruimtelijke ordening was een groot onderdeel van mijn studie. Dus ik ben nog niet overtuigt.
Aha oke..quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naja gestudeerd is een groot woord, maar ik heb een MBO 4 diploma Milieu & Ruimte. School
Hartelijk dank voor deze overwinning.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Aha oke..
Ik studeer Architectuur.Dus denk dat ik jou maar gelijk ga geven... het is een cactus.
Ik denk glitters voor hun bijpassende outfits. De zwarte Lady Gaga zeg maar.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:43 schreef Rickazio het volgende:
Wat is dat paarse spul dan?
Gezien de personen, drugs is een goede understatement?
Lekker tot laat in de nacht maquettes maken ben blij dat mijn vriendin daar mee gekapt isquote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Aha oke..
Ik studeer Architectuur.Dus denk dat ik jou maar gelijk ga geven... het is een cactus.
Maquettes makenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lekker tot laat in de nacht maquettes maken ben blij dat mijn vriendin daar mee gekapt is
Mijn moeder stopte met het maken van mijn verslagen toen ik 21 werdquote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maquettes maken
Ik besteed dat uit man.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn moeder stopte met het maken van mijn verslagen toen ik 21 werd
Oei nu ga je geflamed worden op Fok! jongequote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naja gestudeerd is een groot woord, maar ik heb een MBO 4 diploma Milieu & Ruimte. School
Alsof dat mij iets boeitquote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oei nu ga je geflamed worden op Fok! jonge(niks mis met MBO, maar vinden vele hier wel)
Klapperkutjes weer 3 puntenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog wat laatste woordjes over zaterdag 3 maart 2012?
Is dat de broer van de gast die laatst won van die Engelse neger welke naderhand een levenslange schorsing heeft gekregen of weer dezelfde bokser?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Klapperkutjes weer 3 punten
Klitscko easy win.. matige partij.
3 maart, 2012... Ajacied422 mocht opblijven tot 24;00 uur.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Tweeling broer inderdaad.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat de broer van de gast die laatst won van die Engelse neger welke naderhand een levenslange schorsing heeft gekregen of weer dezelfde bokser?
Tijdens het typen versprong de tijd, net te laat.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Die van de vorige wedstrijd was toch paar jaar ouder en met zijn 41 jaar zelfs bijna te oud om nog door te gaan?.quote:Op zondag 4 maart 2012 00:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tweeling broer inderdaad.
Deze is wel beternu mocht hij een franse negert in elkaar slaan.
Bij die walk in 'Bij hoeverlaken links af'quote:Op zondag 4 maart 2012 00:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die de vorige wedstrijd was toch paar jaar ouder en met zijn 41 jaar zelfs bijna te oud om nog door te gaan?.
Het wist me niet genoeg te boeien om nog een wedstrijd te kijken maar tijdens dat gevecht had ik toch niks beters te doen dus bleef ik bij Koert zijn fascinerende commentaar hangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |