Vandaar dat ik ook boven de 140 uit ben gekomen.quote:Op zondag 4 maart 2012 00:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vannacht al heel actief geweest tot een uurtje of 4 dus dan krijg je dat.
Maakt niet uit word ik gewoon een fulltime alcoholist.quote:Op zondag 4 maart 2012 00:38 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik denk dat een ban ons goed zal doen... ban van 6 maanden.
De top 500?quote:Op zondag 4 maart 2012 00:33 schreef GGMM het volgende:
Nog een maandje, hooguit, dan sta ik in de top 500.
Jordii moet het goedmaken.quote:Op zondag 4 maart 2012 00:38 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik denk dat een ban ons goed zal doen... ban van 6 maanden.
Sowieso zijn we als VBL-users sterk bezig vind ik.quote:Op zondag 4 maart 2012 00:34 schreef ajacied4lf het volgende:
Morgen (vandaag) zullen er 7 VBL'ers in de top 10 zitten denk ik.
True. Forum wordt steeds leuker.quote:Op zondag 4 maart 2012 00:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sowieso zijn we als VBL-users sterk bezig vind ik.
Beter dan Fok!quote:Op zondag 4 maart 2012 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maakt niet uit word ik gewoon een fulltime alcoholist.
quote:
Domme users, zelfde aanvallen/kinderachtig gedrag dat al 2 jaar het zelfde isquote:
Jaquote:Op zondag 4 maart 2012 00:42 schreef ajacied4lf het volgende:
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
Verandert dat ook in 'Ja' als hij geblesseerd is?
quote:Op zondag 4 maart 2012 00:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Domme users, zelfde aanvallen/kinderachtig gedrag dat al 2 jaar het zelfde is![]()
Ik vond je toch leuker als Geo3kantquote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 00:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja
[..]
[..]
Ik vond je toch leuker als Geo3kant![]()
Jij bent nog wel oke, maar ik heb het nu wel gehadmet users als Caland, Inzanity e.d. elke keer dezelfde dingen aanhalen, altijd maar negatief doen.. of PSVérs met hun strootman gefap etc.quote:Op zondag 4 maart 2012 00:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat loop je gelijk weer zuur te doen man.Begon je net weer een beetje sympathiek te vinden.
Ah, je neemt dingen te serieus dus.quote:Op zondag 4 maart 2012 00:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Domme users, zelfde aanvallen/kinderachtig gedrag dat al 2 jaar het zelfde is![]()
heb het zelf vaak wel gehad, of dat ik echt facepalm als mr stylo e.d. dingen posten.
Ach...je hebt wel een beetje gelijk dat het in de clubtopics wat eentonig kan worden en meer een herhaling van discussies dan nieuwe relevante discussies, maar daarom vind ik deze SC zo leuk.quote:Op zondag 4 maart 2012 00:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij bent nog wel oke, maar ik heb het nu wel gehadmet users als Caland, Inzanity e.d. elke keer dezelfde dingen aanhalen, altijd maar negatief doen.. of PSVérs met hun strootman gefap etc.
Move on bitches
Da's grappig..ik ookquote:Op zondag 4 maart 2012 01:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Omg ik dacht al dat ik in de verkeerde SC zat
Jij dacht het niet alleen. Jij bent ook daadwerkelijk in de verkeerde SC.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2012 01:04:45 ]
Het schaken van jonkvrouw JoJoortje. We hebben een geschiedenis, dus back off!quote:Op zondag 4 maart 2012 01:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waar denken wij mee bezig te zijn jongeman?!![]()
Zo, welkome lui manquote:Op zondag 4 maart 2012 01:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij dacht het niet alleen. Jij bent ook daadwerkelijk in de verkeerde SC.
Long time agoquote:Op zondag 4 maart 2012 01:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het schaken van jonkvrouw JoJoortje. We hebben een geschiedenis, dus back off!
Interesseert me niet. Ik sta met Jojoortje in een tekening van GGMM. Dat kun jij niet zeggen.quote:Op zondag 4 maart 2012 01:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het schaken van jonkvrouw JoJoortje. We hebben een geschiedenis, dus back off!
Voorstellen is helemaal nergens voor nodig. Dat doen hooligans ook niet, die stormen ook zomaar ergens binnen.quote:Op zondag 4 maart 2012 01:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Stel je eens netjes voor joh... zomaar binnenstormen.
Komt door je uitnodigende UI.quote:Op zondag 4 maart 2012 01:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo, welkome lui man
Echt, je voelt je hier gelijk thuis
Sorry Nem, deze kinderen proberen zich allemaal te bewijzen.quote:Op zondag 4 maart 2012 01:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo, welkome lui man
Echt, je voelt je hier gelijk thuis
Say what da fuuuuuggg?quote:Op zondag 4 maart 2012 01:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Interesseert me niet. Ik sta met Jojoortje in een tekening van GGMM. Dat kun jij niet zeggen.
Aah, een hooligan dus.quote:Op zondag 4 maart 2012 01:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Voorstellen is helemaal nergens voor nodig. Dat doen hooligans ook niet, die stormen ook zomaar ergens binnen.
Steek 'm dan maar lekker in je reet Jojoortje.quote:Op zondag 4 maart 2012 01:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Sorry Nem, deze kinderen proberen zich allemaal te bewijzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |