Da's grappig..ik ookquote:Op zondag 4 maart 2012 01:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Omg ik dacht al dat ik in de verkeerde SC zat
Jij dacht het niet alleen. Jij bent ook daadwerkelijk in de verkeerde SC.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2012 01:04:45 ]
Het schaken van jonkvrouw JoJoortje. We hebben een geschiedenis, dus back off!quote:Op zondag 4 maart 2012 01:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waar denken wij mee bezig te zijn jongeman?!![]()
Zo, welkome lui manquote:Op zondag 4 maart 2012 01:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij dacht het niet alleen. Jij bent ook daadwerkelijk in de verkeerde SC.
Long time agoquote:Op zondag 4 maart 2012 01:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het schaken van jonkvrouw JoJoortje. We hebben een geschiedenis, dus back off!
Interesseert me niet. Ik sta met Jojoortje in een tekening van GGMM. Dat kun jij niet zeggen.quote:Op zondag 4 maart 2012 01:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het schaken van jonkvrouw JoJoortje. We hebben een geschiedenis, dus back off!
Voorstellen is helemaal nergens voor nodig. Dat doen hooligans ook niet, die stormen ook zomaar ergens binnen.quote:Op zondag 4 maart 2012 01:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Stel je eens netjes voor joh... zomaar binnenstormen.
Komt door je uitnodigende UI.quote:Op zondag 4 maart 2012 01:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo, welkome lui man
Echt, je voelt je hier gelijk thuis
Sorry Nem, deze kinderen proberen zich allemaal te bewijzen.quote:Op zondag 4 maart 2012 01:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo, welkome lui man
Echt, je voelt je hier gelijk thuis
Say what da fuuuuuggg?quote:Op zondag 4 maart 2012 01:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Interesseert me niet. Ik sta met Jojoortje in een tekening van GGMM. Dat kun jij niet zeggen.
Aah, een hooligan dus.quote:Op zondag 4 maart 2012 01:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Voorstellen is helemaal nergens voor nodig. Dat doen hooligans ook niet, die stormen ook zomaar ergens binnen.
Steek 'm dan maar lekker in je reet Jojoortje.quote:Op zondag 4 maart 2012 01:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Sorry Nem, deze kinderen proberen zich allemaal te bewijzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |