Vroeger bij de tros wel altijd kijken samen met me paquote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:00 schreef ajacied4lf het volgende:
Vinden jullie 'Dit was het nieuws' ook zo grappig?
Ik ook hopelijk komt het nogquote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wil de reactie van Verbeek zien, NOS.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:06 schreef Helpmefok het volgende:
Net terug uit de stad met mijn broer en onze vriendinnetjes. Beide met de motor weg. Broerlief heeft nog niet zo lang zijn motorrijbewijs.
Deden we een sprintje, laat die kloothommel zijn koppeling véél te snel opkomen. Die stond dus kaarsrecht op zijn achterband met zijn gillende vriendin achterop![]()
![]()
.
Heb keihard gelachen.
Tevens: HET LIED VAN FEIJENOORD!!! inzetten terwijl naast je een of andere mongool met een ADO-auto naast je staat. Zingen uit volle borst
Wat een eikelquote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:06 schreef Helpmefok het volgende:
Net terug uit de stad met mijn broer en onze vriendinnetjes. Beide met de motor weg. Broerlief heeft nog niet zo lang zijn motorrijbewijs.
Deden we een sprintje, laat die kloothommel zijn koppeling véél te snel opkomen. Die stond dus kaarsrecht op zijn achterband met zijn gillende vriendin achterop![]()
![]()
.
Heb keihard gelachen.
Tevens: HET LIED VAN FEIJENOORD!!! inzetten terwijl naast je een of andere mongool met een ADO-auto naast je staat. Zingen uit volle borst
Echt geweldig, ik verslik me net weer in mijn drinken. Ze is een Surinaams meisje en kan HARD gillen.quote:
Jojoortjequote:
Gelukkig liet hij de motor gelijk zakken ja door het gas dicht te draaien. Hij was wel héél erg geschrokken.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een eikelmaar goed afgelopen dus?
Gillende surinaamse vrouwen zijn altijd geweldig.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Echt geweldig, ik verslik me net weer in mijn drinken. Ze is een Surinaams meisje en kan HARD gillen.
En daarna ook die typisch Surinaamse "WHHHHAAA-T DOE JE!!!".
Ohja?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gillende surinaamse vrouwen zijn altijd geweldig.
Alleen verstoorde het een keer mn nachtrust.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ohja?![]()
Ik irriteer me er meestal aan.
Die Hi reclame alleen al...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ohja?![]()
Vrijwel al het 'zwart' in deze stad ergert me als ze gaan gillen. Dit is echter zo'n on-ge-lo-fe-lijk lief meisje. Is ook 'schone' import uit Suriname, woont hier pas sinds een jaar of 5 en is net afgestudeerd aan de TUDelftquote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ohja?![]()
Het leven is zwaar jongen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vrijwel al het 'zwart' in deze stad ergert me als ze gaan gillen. Dit is echter zo'n on-ge-lo-fe-lijk lief meisje. Is ook 'schone' import uit Suriname, woont hier pas sinds een jaar of 5 en is net afgestudeerd aan de TUDelft. Geweldig lief meisje.
Ik ben nu weer AFK want mijn vriendin komt 'innen' wat ik haar vanochtend wegens tijdsgebrek niet kon geven. Ik ben godverdomme helemaal kapot van de verbouwing, wil ze haar kut nog verbouwd zien.
Laters jongens
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vrijwel al het 'zwart' in deze stad ergert me als ze gaan gillen. Dit is echter zo'n on-ge-lo-fe-lijk lief meisje. Is ook 'schone' import uit Suriname, woont hier pas sinds een jaar of 5 en is net afgestudeerd aan de TUDelft. Geweldig lief meisje.
Ik ben nu weer AFK want mijn vriendin komt 'innen' wat ik haar vanochtend wegens tijdsgebrek niet kon geven. Ik ben godverdomme helemaal kapot van de verbouwing, wil ze haar kut nog verbouwd zien.
Laters jongens
Morgen erop en erover. Dat ga ik nu trouwens doen met mijn vriendin die in een UILTJESPYJAMA (WTF) naar me toe gelopen komt. Serieus, een GROTE ROZE NACHTJAPON met UILTJES erop afgebeeld. What the hell mankeert vrouwenquote:
Ik ook. Vind het leuk om te kijken, maar blijf er niet voor thuis. Voor geen enkel tv-programma overigens.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vroeger bij de tros wel altijd kijken samen met me pa
Als TopGear niet binnen 10 minuten op de nieuwsgroepen zou staan zou ik daar wel voor thuisblijven.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ook. Vind het leuk om te kijken, maar blijf er niet voor thuis. Voor geen enkel tv-programma overigens.
Dat zijn anti's die je bedoelt.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ohja?![]()
Ben je gelijk weer weg jongen? En staat je telefoon uit ofzo? Of hebben ze in Rotterdam geen zendmasten?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Laters jongens
Hier kan ik echt niet tegenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
nee... en die rooie ten Rouwelaar weer een blunderIrritant figuur.
4e wedstrijd op rijquote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
VVV dat geweldig speelt en leuk is om naar te kijken!
Ik ben inderdaad nobelquote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben je gelijk weer weg jongen? En staat je telefoon uit ofzo? Of hebben ze in Rotterdam geen zendmasten?
Toffe trainer ookquote:
Ja succes enzoquote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Morgen erop en erover. Dat ga ik nu trouwens doen met mijn vriendin die in een UILTJESPYJAMA (WTF) naar me toe gelopen komt. Serieus, een GROTE ROZE NACHTJAPON met UILTJES erop afgebeeld. What the hell mankeert vrouwen. Ze wil toch seks?
. Ze gaat zich verdomme maar eerst omkleden in iets geils. Hier trek ik de grens.
Kijk Kapitein / Stevenmac26, da's aanpakken die handel!
Ok. Enjoy man.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad nobelEn nog bedankt voor je SMS. Kon niet reageren omdat ik weg was
. Ik whatsapp morgen wel effe met je
Jeweetzelf.
Nu nog even wat lichaamsbeweging voor het slapen. Laterr
Zijn marktwaarde was 5 miljoen, gewoon omdat het zo is.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Musa is er ook niet meer om open kansen te missen en daar vangen ze dan 5+ miljoen voor
Mooi dat skieen.quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Denk niet dat Friso het met jou eens is.
is een gif met 2 negersquote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ken ik niet .... wel een hele vette foto
Zou het geen groot uigevallen cactus zijn?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Met een mooie boom op de achtergrond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |