Neeh.quote:
Bij die live versie toch niet?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Adelle is best oke om soms te luisteren maar die overkill is gewoon kut
Mooier dan die van RvP?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Zo dat doelpunt van Maher is lekker.
Geen idee hoe ze live klinkt maar die versie in de supermarkt in het algemeen wel.quote:
Niet te vergelijken. Wat een kut wedstrijd was dat eigenlijk Liverpool mist 30 open kansen en Arsenal schoot er 2 binnen uit 3 kansenquote:
Klik mijn filmpje dan aan?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Geen idee hoe ze live klinkt maar die versie in de supermarkt in het algemeen wel.
Kan je toch verwachten, wedstrijd is 'n kwartiertje gelede nafgelopenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Pfft zit ik in alle aardigheid Az - Heracles op te nemen voor de herhaling van het doelpunt komen de reacties later pas.
Nog meer opies dan?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:52 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik kan er wel wat leven in gooien... alleen denk ik dat iemand dat niet zo leuk zal vinden. Dus laat ik dat maar niet doen.
Rij je weer langs Tilburg?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:41 schreef DonRaja het volgende:
Ok i'm off, morgen vroeg op en naar de tempel op Zuid!
Leuk man.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:00 schreef ajacied4lf het volgende:
Vinden jullie 'Dit was het nieuws' ook zo grappig?
Nee maar durf geen kritiek te leveren dan wordt Pberends weer boosquote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:00 schreef ajacied4lf het volgende:
Vinden jullie 'Dit was het nieuws' ook zo grappig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |