boeit dat wat. Venijn zit meestal in de staart.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:30 schreef stevenmac26 het volgende:
Ga wel een deel missen van Psv-Twente aangezien ik niet binnen 10minuten thuis ben vanuit de ArenA
Adelequote:
Misschien ga ik sowieso nog even de stad inquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
boeit dat wat. Venijn zit meestal in de staart.
Same here: vanuit de Kuip naar huis is minimaal 3 uur...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:30 schreef stevenmac26 het volgende:
Ga wel een deel missen van Psv-Twente aangezien ik niet binnen 10minuten thuis ben vanuit de ArenA
Geplet tussen de dijen van zijn vriendin denk ikquote:
Ik reken op een 3-0. Want je weet dat Roda Vormer mist.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Misschien ga ik sowieso nog even de stad in
Ja, tenzij dit niet het geval is natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
boeit dat wat. Venijn zit meestal in de staart.
Kan mooi zijn.quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, tenzij dit niet het geval is natuurlijk.
Ik houd er niet van maar voor hedendaagse muziek standaarden wat er op de radio komt iig kun je er niet omheen dat het hoogstaand is.quote:
Jaquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik houd er niet van maar voor hedendaagse muziek standaarden wat er op de radio komt iig kun je er niet omheen dat het hoogstaand is.
Veel plezierquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:41 schreef DonRaja het volgende:
Ok i'm off, morgen vroeg op en naar de tempel op Zuid!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |