Jawel joh! Trouwens, hier en daar heb je kledingsvoorschriften, man draagt een pak (ik niet) en een vrouw draagt een mantelpakjequote:Op donderdag 8 maart 2012 18:45 schreef R0N1N het volgende:
[..]![]()
Vrouwen moeten vooral gewoon vrouw zijn. Niet proberen om je als "man" te gedragen in een "mannenwereld". Dan ben je niet bezig met emancipatie maar met "meelopen".
Sowieso ziet het er gewoon niet uit. Zo'n grijze muis
Ja! Met mooie hakken onder die mooie benenquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Met je eens wat het werken betreft.
Wat mantelpakjes betreft: niet eens. Dat staat toch hartstikke leuk, met een mooie hoge hak er onder?
N E E !!!!!!quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:49 schreef Lavenderr het volgende:
Met je eens wat het werken betreft.
Wat mantelpakjes betreft: niet eens. Dat staat toch hartstikke leuk, met een mooie hoge hak er onder?
Ja, daar weiger ik dus ook te werken.quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jawel joh! Trouwens, hier en daar heb je kledingsvoorschriften, man draagt een pak (ik niet) en een vrouw draagt een mantelpakje![]()
De baan waar ik ging solliciteren kwam ik gewoon in een gebreid vest binnenlopen, zo ben ik ook gewoon.quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:57 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ja, daar weiger ik dus ook te werken.
Heb er zelfs ooit per direct ontslag voor genomen
IK bepaal wat ik aantrek, en dat is zeker geen "zakenmans uniform".
Dankjewel, manspersoonquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:04 schreef Ferdo het volgende:
Gelukkig Vrouwendag nog voor alle dames hier!
Scheelt veel bij wíe je die punten scoort denk ikquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:20 schreef Bastard het volgende:
En in de eerste week zat ik met een roze Hello Kitty broodtrommel in de kantine omdat ik de mijne niet kon vinden
Scoor je toch best wel punten mee hoor![]()
Het ijs was meteen gebroken zeg maar.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Scheelt veel bij wíe je die punten scoort denk ik
Om te vieren dat ook jullie je mannetje staan!quote:
We hebben soms van die dagen he, dan kunnen we jullie aan . Wat zeg ik: we lusten jullie rauwquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:35 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Om te vieren dat ook jullie je mannetje staan!
Ach joh, het is gewoon flauwekul, stelt niks voorquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:42 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik wist niet eens dat er een Vrouwendag bestond! In ieder geval, gefeliciteerd dan!
Inderdaad, en de befaamde 'Hitlerscène' in één van de afleveringen van Fawlty Towers blijft geniaal vind ik!quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:45 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat méén je niet!
Not the nine o'clock news, Fawlty Towers.. Mr. Bean dan? Rowan Atkinson is groot geworden door Not the Nine O'clock en Blackadder..
Maar ja, als je niks hebt met Engels humor, dan zul je het niet leuk vinden. Ik kan me alleen slecht voorstellen dat iemand dat echt niet leuk vindt..
In dit (bastards) geval bij de juiste. Je collega'squote:Op donderdag 8 maart 2012 19:24 schreef Lavenderr het volgende:
Scheelt veel bij wíe je die punten scoort denk ik
Best een tof nummer!quote:
Oh, oké.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ach joh, het is gewoon flauwekul, stelt niks voor
Maar ja, een man met een motorjack is natuurlijk ook onweerstaanbaar, dus daar scoorde je al punten mee.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:44 schreef R0N1N het volgende:
[..]
In dit (bastards) geval bij de juiste. Je collega's
Ik kreeg zelfs van mijn huidige baas het "verzoek" om vooral NIET in mijn motorbroek op een "sollicitatie" te gaan zitten (Ik werk (vast) voor een detacheringsbureau)
Nou doe ik dat uit mezelf al niet zo snel, maar een enkele keer gaat het niet anders. En tot mijn eigen verbazing ging zo'n gesprek eigenlijk altijd goed en voor de helft over motors.
Dus dat zei ik ook zo tegen m'n bureau, maar als jullie dat willen, prima hoor.
Dus zo gezegd, zo gedaan. Het eerst volgende gesprek, waar de assistent-personeelschef (of wat het ook mag heten) van kantoor, die ik toe aan de telefoon had, ook bij was speciaal op een parkeerplaats afgesproken, daar m'n motor broek uit gedaan (gewone zat er onder) en het laatste stukje met haar in de auto mee gereden.
Ik had echter m'n motor jas nog wel aan ...
Afijn, het halve gesprek ging weer over motors.
Ik kon het ook niet laten om bij vertrek te zeggen:
"Zie je, dat bedoel ik nou. Ik kan 'm eigenlijk beter wel aanhouden."
Dat weet ze wel goed te camoufleren.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh boy![]()
Wel een aantrekkelijke vrouw![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |