Veel leuker ookquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:00 schreef Isabeau het volgende:
Weer eens wat anders dan een Apple-store
Alleen als je er ook Wordfeud mee kan spelenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:02 schreef golfer het volgende:
Moet je dan ook, net als die Apple-gelovigen, een soort sektarisch lid worden van Kitchen Aid?
Alsof iedereen die Apple gebruik zo een gelovige is.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:02 schreef golfer het volgende:
Moet je dan ook, net als die Apple-gelovigen, een soort sektarisch lid worden van Kitchen Aid?
Gezien de lange rijen vandaag in Amsterdam lijkt het wel een soort geloof.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Alsof iedereen die Apple gebruik zo een gelovige is.
En jullie hebben het ook in huis gehaald!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:05 schreef golfer het volgende:
Gezien de lange rijen vandaag in Amsterdam lijkt het wel een soort geloof.
Pff, BG SunTav hebben een Android......................quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En jullie hebben het ook in huis gehaald!En ik krijg er één deze maand
Het breidt zich uit
Dat is gewoon een andere denominatiequote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:06 schreef LieLie het volgende:
Pff, BG SunTav hebben een Android......................![]()
Tja, Amsterdammers, dan heb je het ook over mensen die gillend achter alles aanrennen wat trend is. Van sonja bakker tot taai-boh.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Gezien de lange rijen vandaag in Amsterdam lijkt het wel een soort geloof.
We hebben niks van Apple in huis. We hebben een Andoidtablet van het JKruidvat voor 89 euro aangeschaft.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:06 schreef Isabeau het volgende:
En jullie hebben het ook in huis gehaald!En ik krijg er één deze maand
Het breidt zich uit
Bejaarden kan je alles aansmeren, zet er aanbieding op en ze rukken het uit je handen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:08 schreef golfer het volgende:
[..]
We hebben niks van Apple in huis. We hebben een Andoidtablet van het JKruidvat voor 89 euro aangeschaft.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Bejaarden kan je alles aansmeren, zet er aanbieding op en ze rukken het uit je handen.
Insert willekeurige straat in Hamsterdam op zaterdag.quote:
Jij denkt echt dat daar alleen Amsterdammers staan?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tja, Amsterdammers, dan heb je het ook over mensen die gillend achter alles aanrennen wat trend is. Van sonja bakker tot taai-boh.
Wij wel, alleen twee ipods. En dat heeft Apple vooral de danken aan Denon. Onze tablet is een HTC met Androidquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:08 schreef golfer het volgende:
[..]
We hebben niks van Apple in huis. We hebben een Andoidtablet van het JKruidvat voor 89 euro aangeschaft.
Ik denk juist dat er voornamelijk provinciaaltjes staan, die op hun vrije dag er een dagje Applestore/Amsterdam tegenaan gooien.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:17 schreef TAV74 het volgende:
Jij denkt echt dat daar alleen Amsterdammers staan?
die kans acht ik vrij groot jaquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik denk juist dat er voornamelijk provinciaaltjes staan, die op hun vrije dag er een dagje Applestore/Amsterdam tegenaan gooien.
De echte Amsterdammers zijn te goochem om op de eerste dag van opening in een rij voor een winkel te gaan staan.
Als je in de buurt woont kan je ook een keer in de komende week gaan iddquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:19 schreef golfer het volgende:
Ik denk juist dat er voornamelijk provinciaaltjes staan, die op hun vrije dag er een dagje Applestore/Amsterdam tegenaan gooien.
De echte Amsterdammers zijn te goochem om op de eerste dag van opening in een rij voor een winkel te gaan staan.
Iets uit de Sechuan-keukenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:08 schreef Isabeau het volgende:
Pfff, wat voor Chinees zal ik vanavond eens koken
Als ik snel ben zou ik nog op de markt kunnen kijken of ik een eend kan kopen.
Dat is een leuke site, net als kayotic en karin!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:11 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb nog niet eens op Robin's website gekeken voor inspiratie
Dat is het probleem met al die apparatenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:52 schreef LieLie het volgende:
Ik wil trouwens ook wel een kitchenaid, maar die kan nergens staan![]()
En nu gaan we eerst maar voor de zomervakantie sparen
Oja, de pasta! Dat ga ik deze week ook nog maken. Morgen gaat er eerst weer wat in de slowcookerquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is het probleem met al die apparaten
Wij hebben de pastamachine nu in de trapkast verhuisd, kunnen er weer wat meer whisyflessen bovenop de ladenkast die toen we hier kwamen wonen gepromoveerd is tot keukenkast.
Dat probleem heb ik nu ook al een week, toen ik een paar keukenspulletjes voor mijn verjaardag kreeg.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:52 schreef LieLie het volgende:
Ik wil trouwens ook wel een kitchenaid, maar die kan nergens staan![]()
Mijn keuken is echt bomvol. Met de wereld aan borden, schaaltjes, bakjes, dingetjes..quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik nu ook al een week, toen ik een paar keukenspulletjes voor mijn verjaardag kreeg.
Begrijp het niet, het huis is groot genoeg.....mss heb ik gewoon teveel rotzooi.
Nu maar eens cupcakes gaan maken voor de verjaardag van mijn moeder
Hoe is het met hem?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:06 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja. Pa heeft dat toestel. Best grappig.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:11 schreef Den_Haag het volgende:
middag
net stukje gewandeld. lekker om weer eens buiten te zijn. wel lullig dat dinnetje alle boodschappen moet tillen
O dat is ook mijn plan dit weekendquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:10 schreef Isabeau het volgende:
Bij de toko allerlei dingen ingeslagen. Dim Sum velletjes, tapioca, edameme, agar agar, oestersaus en een assortiment kant en klare dim sum dingetjes uit de diepvries. Nu nog recepten zoeken. Handige volgorde hè
Denk jij niet dat ik gewoon wannebe Amsterdammer golfer op de kast wil jagen?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat daar alleen Amsterdammers staan?
Hier wist ik dat ze om 5 uur dicht gingen, dus ik moest wel nu gaan. Alleen heb ik no ggeen idee wat ik nou ga koken. Maar we hebben dim sum voorafquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:11 schreef Probability het volgende:
O dat is ook mijn plan dit weekendNu maar hopen dat ze morgen open zijn
Maar woon vlakbij de Zeedijk dus dat zal wel!
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Denk jij niet dat ik gewoon wannebe Amsterdammer golfer op de kast wil jagen?
Hap hap hap, alsof je dat niet altijd weer verteld.quote:
Wat zij zegt.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:16 schreef Sunnythesun het volgende:
ik snap het nut hier niet zo van...
Gewoon een beetje sarren.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:16 schreef Sunnythesun het volgende:
ik snap het nut hier niet zo van...
Ik hoop hetquote:
Krab gekookt.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Hoe gaat je krab golfer? Zijn jullie nu al eens bij de gulle waard geweest? Waren wij gisteren weer
En vergeet het fijnstof van het verkeer niet.quote:
Het kind zal toch intussen wel geboren zijn?quote:
Lekkerquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:10 schreef Isabeau het volgende:
Bij de toko allerlei dingen ingeslagen. Dim Sum velletjes, tapioca, edameme, agar agar, oestersaus en een assortiment kant en klare dim sum dingetjes uit de diepvries. Nu nog recepten zoeken. Handige volgorde hè
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:45 schreef Pietverdriet het volgende:
Mijn zachte botercaramels zijn redelijk geworden, beter dan die taaie krengen uit de supermarkt.
Had caramel gemaakt, daar boter door gesmolten en vervolgens poedersuiker doorgeroerd. Dit gestort op een geboterd bord en al laten koelen. Heb nu zachte caramels. Heupgoud, maar wel lekker
Joh, wat jammer dat er over isquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:58 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Bezoek de deur uit. Isa kan zich morgen tegoed doen aan wat overgebleven sinaasappelyoghurtcake en mogelijk zelfs aan ricotta-tiramisu
Ja. Dacht al dat je dat jammer zou vindenquote:
Geprobeerd met een klein beetje, maar het bleef een grote bonk. Wel heel lekker, maar veel te dik helaas. Grote hoeveelheid durfde ik dus niet aanquote:En wat spijtig van die pasta zeg! Zou dat ook niet meer los komen tijdens het koken?
Zit net de samenvatting te kijken, komen in de beginfase goed weg,quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:37 schreef Stereotomy het volgende:
3-1 AZ
En Bossen je moeder is een hoerrrrrr
Herkenbaarquote:
Het vouwen is niet zo erg, strijken, das ergerquote:
Gaan we schelden?quote:
Als in Lilo & Stitch?quote:
Ik strijk echt alleen het hoognodigequote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Het vouwen is niet zo erg, strijken, das erger
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Als in Lilo & Stitch?
Lilo & Stitch, zoooo'n schattige film!![]()
![]()
KLIKquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:59 schreef Pietverdriet het volgende:
Deze meester zoekt een slaaf voor het huishouden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
Nou.. yuk.. ik had die paella niet opgegetenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:13 schreef Bluezz het volgende:
Dat cateringfoodsel ziet er beter uit dan die zwarte paella
Ik geloof dat ik spontaan geen honger meer zou hebben als dat bord voedsel voor me neer werd gezetquote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:13 schreef Bluezz het volgende:
Dat cateringfoodsel ziet er beter uit dan die zwarte paella
De Paella was prima hoor, zo hoort dat eruit te zien.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:14 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou.. yuk.. ik had die paella niet opgegeten
lllllemon meringuequote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik spontaan geen honger meer zou hebben als dat bord voedsel voor me neer werd gezet
De tapas en catering zien er wel lekker uit en die merengueWas het een vanillesmaak oid? (zo geel)
Nou, het oog wil ik ook wat. Ik had daar geen trek in gehad denk ikquote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De Paella was prima hoor, zo hoort dat eruit te zien.
Dat de keuken verder niet zo hygienisch was, tja
ik vind het er nog wel smakelijk uitzien. zeker als je de keuken in Thailand heb gezienquote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:16 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, het oog wil ik ook wat. Ik had daar geen trek in gehad denk ik
Oh 3x yum!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:15 schreef Stereotomy het volgende:
lllllemon meringue
Bij elke hap dacht ik aan Leintjeuh.
Maar dat zwarte in het algemeen bedoel je? Ik vind het wel wat hebben.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:16 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, het oog wil ik ook wat. Ik had daar geen trek in gehad denk ik
Mijn ouwe pulsar van 12 jaar geleden doet het nog steeds prima en op de seconde gelijk.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:15 schreef z80 het volgende:
even op mp aan het rondneuzen geweest voor een horloge. wordt je plat gegooid met lolex en bleitling klokjes.
een mooi kinetic/automaat horloge is niet te vinden voor een schappelijk prijsje.
zoiets zoek ik ook. maar verzuipt tussen alle klonen uit het verre oosten.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Mijn ouwe pulsar van 12 jaar geleden doet het nog steeds prima en op de seconde gelijk.
Dat is dat ie oplaadt doordat je hem beweegt?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:15 schreef z80 het volgende:
even op mp aan het rondneuzen geweest voor een horloge. wordt je plat gegooid met lolex en bleitling klokjes.
een mooi kinetic/automaat horloge is niet te vinden voor een schappelijk prijsje.
dit, smaakt bestquote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:18 schreef golfer het volgende:
Met inktvisinkt zwart gemaakte rijst of pasta smaakt niks anders dan gewone.
Dus het is vooral effectbejag.
correct. ik heb al een goedkope merkloze voor netjes. maar ik wil er ook een voor dagelijks gebruik.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:23 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat is dat ie oplaadt doordat je hem beweegt?
Oh, die heeft mn. AnneX ook ergens opgedoken.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:26 schreef z80 het volgende:
[..]
correct. ik heb al een goedkope merkloze voor netjes. maar ik wil er ook een voor dagelijks gebruik.
Hoe herkenbaarquote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik strijk echt alleen het hoognodige(en dan meestal vlak voor ik het aantrek, dan hoef ik maar 1-2 dingen te strijken)
Zou Lein nog veel gestreken hebben de afgelopen maanden?quote:
quote:A short history of medicine
"Doctor, I have an earache."
2000 B.C. - "Here, eat this root."
1000 A.D. - "That root is heathen, say this prayer."
1850 A.D. - "That prayer is superstition, drink this potion."
1940 A.D. - "That potion is snake oil, swallow this pill."
1985 A.D. - "That pill is ineffective, take this antibiotic."
2000 A.D. - "That antibiotic is artificial. Here, eat this root!"
Leuk Vork!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:54 schreef Vork het volgende:
Dat skiën ging me eigenlijk nog bijzonder goed af.
Ziet er helemaal niet verkeerd uit voor dat geld.quote:Op zondag 4 maart 2012 00:20 schreef FutureFairytale het volgende:
Bij dit tentje heb ik overigens vandaag geluncht en dat was lekker! Leuke dingen ook op de kaarten.
Ze zijn aangesloten bij Gault Millau of zoiets? Stond een sticker op de deur. Was idd niet duur voor de gerechten die er werden geserveerdquote:Op zondag 4 maart 2012 00:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Ziet er helemaal niet verkeerd uit voor dat geld.
Met van die spannende strakke wielrenbroekiesquote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:38 schreef Isabeau het volgende:
Dat komt door haar vent, die zweet de hele dag door op zijn werk en bezorgt haar volle wasmanden!
Hellelujaquote:Op zondag 4 maart 2012 00:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo.. dat was een grappige avond lokale bandjes schietenLaatste bandje was echt een feestband (hoken en zo) en op het laatst vlogen de koekjes en opgeblazen condooms ons om de oren
tijdens 'Ben je geil of wil je een koekje'
![]()
Toen ben ik maar naar huis gegaan
Misschien wel aangesloten maar geen vermeldeing:quote:Op zondag 4 maart 2012 00:32 schreef FutureFairytale het volgende:
Ze zijn aangesloten bij Gault Millau of zoiets? Stond een sticker op de deur. Was idd niet duur voor de gerechten die er werden geserveerd.
Ach het was best leuk zo'n energieke en grappige band na een heel jong bandje wat ietwat verstijfd van angst voor het eerst op het podium stondquote:
Oh dat kan dan? Want ze hadden zo'n Gault Millau sticker op de deur.quote:Op zondag 4 maart 2012 00:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Misschien wel aangesloten maar geen vermeldeing:
http://www.gaultmillau.nl/gaultmillau_resultaat_restaurant.php
GM is de onderklasse van Michelinster.
quote:Op zondag 4 maart 2012 00:45 schreef Bluezz het volgende:
Awwww
en
Jullie hebben die Angry Birds toch ook gespeeld? Wat een KUT levels,
Jonge klare erbij en opa is weer gelukkigquote:Op zondag 4 maart 2012 00:54 schreef golfer het volgende:
Ik ben eigenlijk wel blij dat ik echt nooit computerspelletjes heb gespeeld of ga spelen, als ik zie hoe fanatiek B. nu alweer is met haar boze vogeltjes.![]()
Laat mij maar lekker scrabbelen.
Nu noem je ook precies de enige 2 spellen die ik speelquote:Op zondag 4 maart 2012 00:54 schreef golfer het volgende:
Ik ben eigenlijk wel blij dat ik echt nooit computerspelletjes heb gespeeld of ga spelen, als ik zie hoe fanatiek B. nu alweer is met haar boze vogeltjes.![]()
Laat mij maar lekker scrabbelen.
Is dat een soort zelfde spelletje als Duck Hunt van de oude Nintendo?quote:Op zondag 4 maart 2012 00:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
er zitten rotlevels tussen ja. Ik vind vooral de levels waar je zo veel mogelijk KAPOT moet schieten leuk
![]()
En soms kijk ik op youtube hoe het moet als ik er echt niet uit kom...![]()
Nope niet bepaald. Check maar ff op youtube, staan veel filmpjes van op.quote:Op zondag 4 maart 2012 00:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Is dat een soort zelfde spelletje als Duck Hunt van de oude Nintendo?
BOEM! KLABAF! *zucht*quote:Op zondag 4 maart 2012 00:58 schreef Bluezz het volgende:
Ja en sommige kan je harder laten vliegen
Of gewoon uit elkaar laten spatten![]()
Nee dat was met zo'n geweerquote:Op zondag 4 maart 2012 00:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Is dat een soort zelfde spelletje als Duck Hunt van de oude Nintendo?
Dit komt me bekend voor, het Tavbletje is meer een Sunbletje zeg maarquote:Op zondag 4 maart 2012 01:00 schreef Bluezz het volgende:
Er gaat dan zo'n wordfeud geluidje maar dan zit ik nog te knallen met Tha Birds
Precies.quote:
Och dat valt best mee..quote:Op zondag 4 maart 2012 01:01 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dit komt me bekend voor, het Tavbletje is meer een Sunbletje zeg maar
Alleen tegen Sun spelen dan, ik controleer streng of ze wel eerlijk speelt. En gelet op haar resultaten is dat zoquote:Op zondag 4 maart 2012 01:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Precies.
En ik zie soms woorden bij tegenstanders voorbij komen die ze never nooit zelf verzonnen kunnen hebben. Dus bestaan er misschien hulpprogramma's voor WF?
Als ik mijn niet al te slimme achternichtje opeen een soort ongelooflijk woord van 7 letters voor 133 punten zie neerleggen ga ik aan de lol van WF twijfelen.
Denk dat ik dan snel de lol ervan ga opgeven.
Bij Sun had/heb ik de ene keer dat ik tegen haar speelde ook niet het gevoel dat ze vals speelde.quote:Op zondag 4 maart 2012 01:03 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Alleen tegen Sun spelen dan, ik controleer streng of ze wel eerlijk speelt. En gelet op haar resultaten is dat zo
Ja daar was ik goed inquote:
Ssssshhhhhhhhquote:Op zondag 4 maart 2012 01:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Bij Sun had/heb ik de ene keer dat ik tegen haar speelde ook niet het gevoel dat ze vals speelde.
De rest van de spellen speelde ze tegen B.
Dan schuif ik gezellig bij golfer aan.quote:Op zondag 4 maart 2012 01:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Precies.
En ik zie soms woorden bij tegenstanders voorbij komen die ze never nooit zelf verzonnen kunnen hebben. Dus bestaan er misschien hulpprogramma's voor WF?
Als ik mijn niet al te slimme achternichtje opeens een soort ongelooflijk woord van 7 letters voor 133 punten zie neerleggen ga ik aan de lol van WF twijfelen.
Zoals ik zei... + je kunt tegelijkertijd woorden googelen.quote:Op zondag 4 maart 2012 01:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Precies.
Als ik mijn niet al te slimme achternichtje opeens een soort ongelooflijk woord van 7 letters voor 133 punten zie neerleggen ga ik aan de lol van WF twijfelen.
Maar jij speelt het dan ook niet, dus dat komt goed uitquote:Op zondag 4 maart 2012 01:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Zoals ik zei... + je kunt tegelijkertijd woorden googelen.
Maar vals spelen en dan winnen voelt niet als winnen vind ik.
Geen behoefte aan idd. Ik ben nooit zo van de hypes, of kom er heel laat mee. Facebook bv nog niet zolang terwijl iedereen dat al 3 jaar gebruikt.quote:Op zondag 4 maart 2012 01:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Maar jij speelt het dan ook niet, dus dat komt goed uit
Voelt als een opluchting, dat het eindelijk is gelukt. Maar ben ook blij want er zijn mensen die nog veel langer solliciteren dan ik in deze rotperiode.quote:Op zondag 4 maart 2012 01:13 schreef AnneX het volgende:
En hoe voelt het nou , FFT?
Om weer een baan te hebben? En inkomen ?
Voor hoelang heb je getekend eigenlijk...?
Of heb ik dat gemist?
Een keertje. Toen stond ik nagenoeg stil en liep ik te klooien. Voor de rest niet, ik ben vooral erg vaak die baan in een moordend tempo naa beneden gegaan (bochtjes? hoezo bochtjes, dan rem je alleenmaar af).quote:Op zondag 4 maart 2012 00:05 schreef Isabeau het volgende:
Leuk Vork!Wel een paar keer gevallen of viel ook dat mee?
Nou, sommige mensen hebben echt heel erg mooie vakantiefoto's hoor! Dan kijk ik graag. Vind ik oprecht leukquote:Op zondag 4 maart 2012 02:32 schreef Bluezz het volgende:
Oh my! the horror om iemand anders vakanitie-foto's te kijken
Maar hopelijk is het leuk werken daar! Je moet maar denken dat een groot gedeelte van je leven op gaat aan werken, it better be good
Al is het voor wat minder geld bijv.
Precies. in tegenstelling tot schaatsen ging dit gewoon vanzelf, alsof ik vorige meer nog in de sneeuw had gestaan.quote:Op zondag 4 maart 2012 08:28 schreef Isabeau het volgende:
En Vork, bochtjes op zo'n stukkie baan is ook nergens voor nodig, lekker knallen!
Yup! Ik lag er gister dan ook op tijd in voor mijn gevoelquote:
je bent er maar druk meequote:Op zondag 4 maart 2012 08:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Yup! Ik lag er gister dan ook op tijd in voor mijn gevoelVoor 00:00 uur iig
En ik moet zo nog ff wat boodschappen doen voor vanavond en nog wat meer huishoudelijk werk
Nee. Heb gisteren iets niet gedaan om tijd te besparenquote:Op zondag 4 maart 2012 08:52 schreef Isabeau het volgende:
Hebben je gasten het gisteren weer zo vies gemaakt, P? tsk
Ja. En waarvoor? Om anderen te pleasen. Waar BEN ik mee bezigquote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 08:58 schreef PdeHoog het volgende:
Ja. En waarvoor? Om anderen te pleasen. Waar BEN ik mee bezig
quote:Op zondag 4 maart 2012 08:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]je bent na je vakantie wel aan vakantie toe denk ik
The Voice of holland, zanger Rinus en skihut hebben inderdaad een hoog undergroundgehaltequote:Op zondag 4 maart 2012 01:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Geen behoefte aan idd. Ik ben nooit zo van de hypes, of kom er heel laat mee. Facebook bv nog niet zolang terwijl iedereen dat al 3 jaar gebruikt.
De vogeltjes fluitenquote:Op zondag 4 maart 2012 09:12 schreef Sunnythesun het volgende:
waarom zit ik al beneden eigenlijk?? Sliep pas na 3'en
Geen vogels, wel wakker gemaakt jaquote:Op zondag 4 maart 2012 09:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De vogeltjes fluiten(en iemand maakte je wakker?)
quote:Op zondag 4 maart 2012 09:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Geen vogels, wel wakker gemaakt ja
Nu ze populair zijn, vind ik het niets meerquote:Op zondag 4 maart 2012 09:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
The Voice of holland, zanger Rinus en skihut hebben inderdaad een hoog undergroundgehalte
Ja, net als met bands die doorbreken, dan zijn ze commercieel en wil ik er niets meer mee te maken hebbenquote:Op zondag 4 maart 2012 09:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nu ze populair zijn, vind ik het niets meer.
Ik had al zo'n vermoedenquote:
Vreselijk inderdaadquote:Op zondag 4 maart 2012 09:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, net als met bands die doorbreken, dan zijn ze commercieel en wil ik er niets meer mee te maken hebben
dan moet je daarmee direct stoppen!quote:Op zondag 4 maart 2012 08:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. En waarvoor? Om anderen te pleasen. Waar BEN ik mee bezig
nee nee, daar moet hij dinsdag mee stoppenquote:Op zondag 4 maart 2012 09:32 schreef MissHobje het volgende:
dan moet je daarmee direct stoppen!
Moet wel aan jezelf denken!
Goed planquote:Op zondag 4 maart 2012 09:32 schreef MissHobje het volgende:
[..]
dan moet je daarmee direct stoppen!
Moet wel aan jezelf denken!
Nou zegquote:Op zondag 4 maart 2012 09:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
nee nee, daar moet hij dinsdag mee stoppen![]()
Ik wil eerst nog een gezellige dag!
quote:Op zondag 4 maart 2012 09:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
nee nee, daar moet hij dinsdag mee stoppen![]()
Ik wil eerst nog een gezellige dag!
en we blijven doorgaan....quote:Op zondag 4 maart 2012 09:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
The Voice of holland, zanger Rinus en skihut hebben inderdaad een hoog undergroundgehalte
ik heb gisteren zelf gevraagd of ik ze vandaag kon kijken zelfsquote:Op zondag 4 maart 2012 08:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, sommige mensen hebben echt heel erg mooie vakantiefoto's hoor! Dan kijk ik graag. Vind ik oprecht leuk
En Vork, bochtjes op zo'n stukkie baan is ook nergens voor nodig, lekker knallen!
Heel goed van je manquote:Op zondag 4 maart 2012 10:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Gisteravond nogal wat pernod gedronken, heel bos omgezaagd, was zo aan het snurken dat ik naar de bank verbannen werd...
gewoon negeren, makkelijkstquote:Op zondag 4 maart 2012 10:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
en we blijven doorgaan....
Zanger Rinus ben ik geen fan van maar lollig dat zo'n man zo bekend wordt (en vind t oprecht leuk voor hem).
Skihut was werk.
Hoevaak moet ik dit nog zeggen voordat dit wordt begrepen?
Ik heb verkeerd gelegen vannacht denk ik.
Pietquote:Op zondag 4 maart 2012 10:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Gisteravond nogal wat pernod gedronken, heel bos omgezaagd, was zo aan het snurken dat ik naar de bank verbannen werd...
Ik vrees zolang je zo lekker blijft happenquote:Op zondag 4 maart 2012 10:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Zanger Rinus ben ik geen fan van maar lollig dat zo'n man zo bekend wordt (en vind t oprecht leuk voor hem).
Skihut was werk.
He Hobje, heb je gelezen dat de eigenaar uit de Zaak is gegooid? Er staat nu een ander in. Woensdag zag ik Samantica trouwens buiten staan, toen dacht ik gelijk aan jequote:
Denk het eerlijk gezegd niet, maar goedquote:Op zondag 4 maart 2012 10:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Denk dat Bluezz bedoeld dat je jaloers wordt als je andermans vakantiefoto's bekijkt
Naar de apotheek gaan en boorwater halen, oog mee spoelen. Het prut is etter waarschijnlijkquote:Op zondag 4 maart 2012 10:18 schreef LieLie het volgende:
Mogguh!
Mijn oog zat voor de derde dag op rij dichtgeplakt met prut toen ik wakker werd. Maar het is verder niet dik of iets.
Verder vandaag niet zoveel doen.. Kijken of ik wat beter kan lopen inmiddelsen dingen in de slowcooker mikken.
/dagboek
Op zondag??quote:Op zondag 4 maart 2012 10:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Naar de apotheek gaan en boorwater halen, oog mee spoelen. Het prut is etter waarschijnlijk
Boorwater? En het is verder gewoon wit van kleur hoor, niet viezig of zo.quote:Op zondag 4 maart 2012 10:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Naar de apotheek gaan en boorwater halen, oog mee spoelen. Het prut is etter waarschijnlijk
Ja, er is altijd wel eentje openquote:
Nee, maar het zit al drie dagen op een rij dichtgeplakt. En boorwater is een normaal oogspoelmiddel. Het desinfecteerd en de plaktroep haal je er goed meer weg.quote:Op zondag 4 maart 2012 10:22 schreef LieLie het volgende:
[..]
Boorwater? En het is verder gewoon wit van kleur hoor, niet viezig of zo.
Hier?quote:
Kan, maar hoeft niet perse.quote:Op zondag 4 maart 2012 10:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Apotheken?? Alleen in het ziekenhuis dan denk ik?
Google op gemeentenaam zondagsdienst apotheek.quote:Op zondag 4 maart 2012 10:26 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hier?![]()
Maar zoals ik zei is het niet pijnlijk, rood, dik, of viezig. Dus volgens mij kan er niet zoveel zijn? Wat overactieve klieren ofzo
In nederland is de volgende stad nooit ver wegquote:Op zondag 4 maart 2012 10:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou, in de dorpjes waar Lie en ik wonen kan ik je verzekeren dat er niets open is hoor
wtf serieus.. haha lachenquote:Op zondag 4 maart 2012 10:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
He Hobje, heb je gelezen dat de eigenaar uit de Zaak is gegooid? Er staat nu een ander in. Woensdag zag ik Samantica trouwens buiten staan, toen dacht ik gelijk aan je.
Goed bezig jullie!quote:Op zondag 4 maart 2012 10:38 schreef Leintjeuh het volgende:
Zo, goedemorgen. We zijn verhuisdDe grootste zaken staan op hun plek, de keuken is ingericht en we hebben goed geslapen. Maandag wordt het internet aangesloten en we gaan even een nieuwe wasmachine kopen, kennelijk heb je die transport bouten toch echt nodig
En nog even terug naar het oude huis om de knieschotten leeg te halen.
quote:Op zondag 4 maart 2012 10:38 schreef Leintjeuh het volgende:
Zo, goedemorgen. We zijn verhuisdDe grootste zaken staan op hun plek, de keuken is ingericht en we hebben goed geslapen. Maandag wordt het internet aangesloten en we gaan even een nieuwe wasmachine kopen, kennelijk heb je die transport bouten toch echt nodig
Feliquote:Op zondag 4 maart 2012 10:38 schreef Leintjeuh het volgende:
Het was best een zielig verhaal eigenlijk, hij schijnt opgelicht te zijn door 2 tussenpersonen. Heeft 2 miljoen betaald en moest nog meer betalen terwijl die tussenpersonen dat geld niet altijd doorgaven aan de uitbater. Hij moest er uiteindelijk uit en de uitbater heeft iemand anders erin gezet.quote:Op zondag 4 maart 2012 10:30 schreef MissHobje het volgende:
[..]
wtf serieus.. haha lachen![]()
Hmm ze vonden de recensies vast niet tof hehe
Wow dat is gaafquote:Op zondag 4 maart 2012 10:38 schreef Leintjeuh het volgende:
hoop dat hij het verder kan bewijzen etc. dan moet er toch wat mee gebeuren zou je denken.quote:Op zondag 4 maart 2012 10:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Het was best een zielig verhaal eigenlijk, hij schijnt opgelicht te zijn door 2 tussenpersonen. Heeft 2 miljoen betaald en moest nog meer betalen terwijl die tussenpersonen dat geld niet altijd doorgaven aan de uitbater. Hij moest er uiteindelijk uit en de uitbater heeft iemand anders erin gezet.
Dat is in ieder geval het verhaal wat in het AD stond. Ik dacht echt 'wtf' zo ook net de dag na de uitzending van het programma.
Ik ookquote:
Waar gaat dit over? Aagje is.quote:Op zondag 4 maart 2012 10:53 schreef MissHobje het volgende:
[..]
hoop dat hij het verder kan bewijzen etc. dan moet er toch wat mee gebeuren zou je denken.
Over een restaurant in Alphen aan den Rijn wat vorige week op tv kwam bij Reimers 'knallen in de horeca'.quote:
Oh sorryquote:
Je hebt je weggelopen hamster terug gevonden?quote:Op zondag 4 maart 2012 11:42 schreef MaximusTG het volgende:
Ieuuuuww, bah bah bah... Net het sifon van de wastafel losgehaald omdat ie niet meer doorliep... Nou, laat ik het er op houden dat de oorzaak vrij duidelijk was.
Ow iieeuuuuwwquote:Op zondag 4 maart 2012 11:45 schreef MaximusTG het volgende:
Nou, tis dat je het zegt, maar wat er uit kwam had goed voor een hamster door kunnen gaan ja!
Bedoel je niet de uitbater er uitgezet omdat het geld niet bij de eigenaar kwam???quote:Op zondag 4 maart 2012 11:38 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Oh sorry
Over grand cafe de zaak in Alphen aan den Rijn, zij waren pas op tv (rtl knallen in de horeca (afgelopen week) bediening ernstig slecht enzo, mare nu blijkt dus dat de eigenaar eruit is gezet omdat het geld niet bij de uitbater kwam nouja zie hierboven, best wel lullig dus als het echt oplichting is.
( en ik kende dan weer degene die de bediening aanstuurde en serieus dat was echt te slecht voor worden hoe zij dat deed/doet!! )
quote:Op zondag 4 maart 2012 11:58 schreef Vork het volgende:
Laten we het er maar op houden dat ik beter ben ik skiën dan in hardlopen.
quote:Op zondag 4 maart 2012 11:58 schreef Vork het volgende:
Laten we het er maar op houden dat ik beter ben ik skiën dan in hardlopen.
oe goede reminder ga ik straks ook ff doen, dan ben ik de meeste troep voorquote:Op zondag 4 maart 2012 11:42 schreef MaximusTG het volgende:
Ieuuuuww, bah bah bah... Net het sifon van de wastafel losgehaald omdat ie niet meer doorliep... Nou, laat ik het er op houden dat de oorzaak vrij duidelijk was.
quote:Op zondag 4 maart 2012 13:01 schreef golfer het volgende:
Die slappe vent die het personeel en de keuken diende aan te sturen van De Zaak is er uitgezet?
Was mijn punt niet, wilde alleen maar aangeven dat ook jij meedoet aan/onderdeel bent van bepaalde hypes, zoals iedereen dat wel eens is.quote:Op zondag 4 maart 2012 10:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Skihut was werk.
Ik heb verkeerd gelegen vannacht denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Snap niet dat ie dan nog aan dat TV-programma meedeed, terwijl hij al maanden bezig was met rechtszaken tegen die fraudeurs en wist wat hem boven het hoofd hing.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:30 schreef FutureFairytale het volgende:
, en ik vind de reden wel sneu voor hem.
Als je een linkje krijgt kan je zelf beslissen hoelang en hoeveel je kijkt... als je bij mensen thuis bent en je krijgt vakantiefoto's te zien waar je echt niet veel mee hebt, vind ik het niet erg leuk en duurt het altijd te langquote:Op zondag 4 maart 2012 10:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Denk dat Bluezz bedoeld dat je jaloers wordt als je andermans vakantiefoto's bekijkt
Oh vreselijk, van die vakantiefoto's waar voor iedere bezienswaardigheid mensen poseren.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:09 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kwam ik gister ook nog tegen bij het sorteren
Van binnen is ie al een halfjaar klaar ja, al ingewijd door de Paus.quote:
Jaquote:Op zondag 4 maart 2012 14:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh vreselijk, van die vakantiefoto's waar voor iedere bezienswaardigheid mensen poseren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Diavoorstellingen haha.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als je een linkje krijgt kan je zelf beslissen hoelang en hoeveel je kijkt... als je bij mensen thuis bent en je krijgt vakantiefoto's te zien waar je echt niet veel mee hebt, vind ik het niet erg leuk en duurt het altijd te langWat wel begrijpelijk is, want je zit er vol van en wilt het graag delen.
Ooit keek ik avonden lang dia's bij kennissen van mijn ouders, pffff er kwam geen eind aan en ze leken allemaal op elkaar, dat is mn trauma
quote:Op zondag 4 maart 2012 14:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja
Pisa en omgeving! Das ook misschien een idee om naartoe te gaan deze maandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op zondag 4 maart 2012 14:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.er zijn uitzonderingen
![]()
Dat is echt mooiquote:Op zondag 4 maart 2012 14:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Pisa en omgeving! Das ook misschien een idee om naartoe te gaan deze maand.
'Stom' doen is leukquote:Op zondag 4 maart 2012 14:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja het mocht eigenlijk niet en ik voelde me heul stom, maar lekker toch gedaan
Bronsttijdquote:Op zondag 4 maart 2012 14:22 schreef Stereotomy het volgende:
Oeh, 't wordt weer lente. Op m'n Facebook vallen de relaties bij bosjes uit elkaar
Je begint pas op 1 april en niet alvast eerder?quote:Op zondag 4 maart 2012 14:18 schreef FutureFairytale het volgende:
Pisa en omgeving! Das ook misschien een idee om naartoe te gaan deze maand.
Es checken... 4-5 dagen wil ik er nog tussenuit voor ik aan mn nwe baan begin.quote:
Is dat vreemd? Is normaal toch, nieuwe maand starten. Ik vind het heerlijk en zij kunnen zich 'voorbereiden' zeiden ze. Ik heb het heus niet zelf verzonnenquote:Op zondag 4 maart 2012 14:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Je begint pas op 1 april en niet alvast eerder?
http://www.kras.nl/specials/50kortingquote:Op zondag 4 maart 2012 14:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Es checken... 4-5 dagen wil ik er nog tussenuit voor ik aan mn nwe baan begin.
Thanks, net al Ryanair gecheckt en die gaan!quote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 14:22 schreef Stereotomy het volgende:
Oeh, 't wordt weer lente. Op m'n Facebook vallen de relaties bij bosjes uit elkaar
gefeliciteerdquote:Op zondag 4 maart 2012 10:38 schreef Leintjeuh het volgende:
Is niet vreemd maar er zijn ook zat bedrijven die bijvoorbeeld iemand op de helft van de maand laten beginnen, bijvoorbeeld 15-3.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:27 schreef FutureFairytale het volgende:
Is dat vreemd? Is normaal toch, nieuwe maand starten. Ik vind het heerlijk en zij kunnen zich 'voorbereiden' zeiden ze. Ik heb het heus niet zelf verzonnen.
Ik heb de verkeerde linkquote:Op zondag 4 maart 2012 14:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Thanks, net al Ryanair gecheckt en die gaan!Nu ff aan het uitzoeken wat er te doen is
Ohquote:Op zondag 4 maart 2012 14:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb de verkeerde linkhttp://www.kras.nl/fly-drive-italie
Is soms nog wel erger dan 200 euroquote:Op zondag 4 maart 2012 14:40 schreef Bluezz het volgende:
Ik zie al dat als je alleen gaat je meteen ruim 200 euro duurder uit bent, idioot zeg
Beetje vreemd als het een sneer was.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:41 schreef Stereotomy het volgende:
Overigens relatiesch reschmaatsies: twee jaar geleden sprak ik met een PR dame in het vliegtuig op weg naar dat congres in Spanje. Ze sneerde een beetje naar me (had ik het idee), dat ik 'op mijn leeftijd' (ja) geen relatie had, en geen vastigheid van een jong gezin etc. etc.
Dit jaar sprak ik haar weer en ze lag in een moeilijke scheiding, twee jonge kinderen, nieuwe woonruimte zoeken etc. etc.
Dus tja, whatevs.
quote:Op zondag 4 maart 2012 14:41 schreef Stereotomy het volgende:
Overigens relatiesch reschmaatsies: twee jaar geleden sprak ik met een PR dame in het vliegtuig op weg naar dat congres in Spanje. Ze sneerde een beetje naar me (had ik het idee), dat ik 'op mijn leeftijd' (ja) geen relatie had, en geen vastigheid van een jong gezin etc. etc.
Dit jaar sprak ik haar weer en ze lag in een moeilijke scheiding, twee jonge kinderen, nieuwe woonruimte zoeken etc. etc.
Dus tja, whatevs.
dat is dan nog een koopje. normaal betaal je bijna de dubbele prijs als je alleen gaat.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:40 schreef Bluezz het volgende:
Ik zie al dat als je alleen gaat je meteen ruim 200 euro duurder uit bent, idioot zeg
Heb jij nog geen relatie dan?quote:Op zondag 4 maart 2012 14:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Beetje vreemd als het een sneer was.
Oh balen Piet! Had je em al lang?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:06 schreef Pietverdriet het volgende:
Fuck, heb net mijn strijkijzer laten vallen. Kaduuk, moet nu een nieuwe kopen
quote:
Jaquote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 15:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaNou ja, misschien mag-ie ook wel meerijden
Alternatief ontbijt is 10min fietsenquote:Op zondag 4 maart 2012 15:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]lief van je hoor!
En verstandig.. Hij gaat immers je ontbijt verzorgen..
quote:Op zondag 4 maart 2012 15:39 schreef Bluezz het volgende:
Hoeveel kcal verbruik is ruim een half uur met mijn brakke lijf woest klimop snoeien![]()
Wat een *&&^% troep is dat toch
Maar ik zie wel overal bloemenpuntjes voorzichtig doorkomen
Veel plezier IsaRoss bij Pee
Hij neemt wraak.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:13 schreef TAV74 het volgende:
Zo fijn dat Ebecilio mocht invallen, wat een talent is dat toch
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |