Veel leuker ookquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:00 schreef Isabeau het volgende:
Weer eens wat anders dan een Apple-store
Alleen als je er ook Wordfeud mee kan spelenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:02 schreef golfer het volgende:
Moet je dan ook, net als die Apple-gelovigen, een soort sektarisch lid worden van Kitchen Aid?
Alsof iedereen die Apple gebruik zo een gelovige is.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:02 schreef golfer het volgende:
Moet je dan ook, net als die Apple-gelovigen, een soort sektarisch lid worden van Kitchen Aid?
Gezien de lange rijen vandaag in Amsterdam lijkt het wel een soort geloof.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Alsof iedereen die Apple gebruik zo een gelovige is.
En jullie hebben het ook in huis gehaald!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:05 schreef golfer het volgende:
Gezien de lange rijen vandaag in Amsterdam lijkt het wel een soort geloof.
Pff, BG SunTav hebben een Android......................quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En jullie hebben het ook in huis gehaald!En ik krijg er één deze maand
Het breidt zich uit
Dat is gewoon een andere denominatiequote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:06 schreef LieLie het volgende:
Pff, BG SunTav hebben een Android......................![]()
Tja, Amsterdammers, dan heb je het ook over mensen die gillend achter alles aanrennen wat trend is. Van sonja bakker tot taai-boh.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Gezien de lange rijen vandaag in Amsterdam lijkt het wel een soort geloof.
We hebben niks van Apple in huis. We hebben een Andoidtablet van het JKruidvat voor 89 euro aangeschaft.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:06 schreef Isabeau het volgende:
En jullie hebben het ook in huis gehaald!En ik krijg er één deze maand
Het breidt zich uit
Bejaarden kan je alles aansmeren, zet er aanbieding op en ze rukken het uit je handen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:08 schreef golfer het volgende:
[..]
We hebben niks van Apple in huis. We hebben een Andoidtablet van het JKruidvat voor 89 euro aangeschaft.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Bejaarden kan je alles aansmeren, zet er aanbieding op en ze rukken het uit je handen.
Insert willekeurige straat in Hamsterdam op zaterdag.quote:
Jij denkt echt dat daar alleen Amsterdammers staan?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tja, Amsterdammers, dan heb je het ook over mensen die gillend achter alles aanrennen wat trend is. Van sonja bakker tot taai-boh.
Wij wel, alleen twee ipods. En dat heeft Apple vooral de danken aan Denon. Onze tablet is een HTC met Androidquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:08 schreef golfer het volgende:
[..]
We hebben niks van Apple in huis. We hebben een Andoidtablet van het JKruidvat voor 89 euro aangeschaft.
Ik denk juist dat er voornamelijk provinciaaltjes staan, die op hun vrije dag er een dagje Applestore/Amsterdam tegenaan gooien.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:17 schreef TAV74 het volgende:
Jij denkt echt dat daar alleen Amsterdammers staan?
die kans acht ik vrij groot jaquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik denk juist dat er voornamelijk provinciaaltjes staan, die op hun vrije dag er een dagje Applestore/Amsterdam tegenaan gooien.
De echte Amsterdammers zijn te goochem om op de eerste dag van opening in een rij voor een winkel te gaan staan.
Als je in de buurt woont kan je ook een keer in de komende week gaan iddquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:19 schreef golfer het volgende:
Ik denk juist dat er voornamelijk provinciaaltjes staan, die op hun vrije dag er een dagje Applestore/Amsterdam tegenaan gooien.
De echte Amsterdammers zijn te goochem om op de eerste dag van opening in een rij voor een winkel te gaan staan.
Iets uit de Sechuan-keukenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:08 schreef Isabeau het volgende:
Pfff, wat voor Chinees zal ik vanavond eens koken
Als ik snel ben zou ik nog op de markt kunnen kijken of ik een eend kan kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |