Heerlijk man die Rogan.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:01 schreef vivelafete het volgende:
Om bij zo'n gaaf event toch nog maar wat te zeiken: Rogan begint me steeds minder te bevallen. Wat een idioot geschreeuw zeg, met die greatest comeback. Had hij weer teveel aan de AlphaBrain gezeten ofzo? Ook de hele tijd dat ge-OH! bij een (iets hardere) stoot, vaak vol op de dekking. Tenenkrommend! Meer mensen hier die dit vinden?
Ja ik ga ook stoppen met alleen maar op underdogs wedden, zo domquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:56 schreef Geo4kant het volgende:
Als je zo doorgaat kun je leuk centje verdienen als je elke keer de juiste picked en erop bet.
Ja, niet elke underdog kiezen.. je moet ze af en toe pakken als je denkt dat die fighter echt gaat winnenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:57 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja ik ga ook stoppen met alleen maar op underdogs wedden, zo dom
Ja ik wed altijd heel dom. Ik zie dan 2 vechters met 2-3x odds ofzo en dan leg ik daar voor de lulz gewoon wat cash opquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, niet elke underdog kiezen.. je moet ze af en toe pakken als je denkt dat die fighter echt gaat winnen
Maar meeste geld is vaak te verdienen aan de undercard. (Daar weet jij genoeg van dus)
Conditquote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:11 schreef Geo4kant het volgende:
Dana bij post press zegt dat hij het goed vind dat Condit wil wachten op GSP.
Dacht dat we de vorige draws niet mee telden?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:56 schreef Jajong het volgende:
Oh en we zijn 3/4 niet 3/3... Dat het verkeerd is voorgelezen betekent niet dat ie niet meetelt. Tis gewoon een draw.
Wat een mongool. Professioneel vechter of niet, als man sla je geen vrouwen. Als je meissie niet voor zichzelf kan opkomen, is dat haar probleem.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:03 schreef Geo4kant het volgende:
Die vriend, die zenuwpees uit TUF, Bryan Caraway had blijkbaar op Twitter gezegd dat hij ook wel tegen Rousey wil vechten om der tanden uit der smoel te slaan
Dat denk ik ook. Veel meer ervaring, en een goede wrestling-basis is de beste stijl om het gevaar van Rousey's judo weg te nemen.quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:44 schreef Fenomeno het volgende:
looool ik wist niet dat Tate iets met die vent had, wat een figuur was dat ja
Rogan heeft een bet verloren?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:57 schreef THEFXR het volgende:
[b]Dana white goes taekwondo![/b]
[ afbeelding ]
Hoeveel heb je erop staan?quote:
Nothing too crazyquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoeveel heb je erop staan?
Champ @ 3.3 is schandalig, maarja.. ik durf er niet veel op te zetten.. Rousey heeft de hype goed voor mekaar
Wat weet jij nou van wedden..quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:32 schreef Jajong het volgende:
Lol u niggaz crazy, Rousey destroyed Tate finaal man. Die bettinglines zijn niet voor niks.
hij staat met straatlengte voor in de TUP en dan twijfel je nog keihard aan zijn pik?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:32 schreef Jajong het volgende:
Lol u niggaz crazy, Rousey destroyed Tate finaal man. Die bettinglines zijn niet voor niks.
Perfect! Ik slaap moeilijk de laatste tijd..quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
Vanavond boksen. Dat is ten minste een olympische discipline!
Nice.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:52 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Perfect! Ik slaap moeilijk de laatste tijd..
Ben je nu gestopt met MMA Playground of was je het vergeten? Het begon net spannend te wordenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:52 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik zag al een grap/opmerking aankomen maar je kwam met een goedequote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:52 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Hij heeft ze prijsje binnen hoor.. stopt er meteen mee..quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:53 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ben je nu gestopt met MMA Playground of was je het vergeten? Het begon net spannend te worden
Vergeten.. geen tijd.. pissedquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:53 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ben je nu gestopt met MMA Playground of was je het vergeten? Het begon net spannend te worden
Kan ik ook eens een keer champ wordenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:54 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Vergeten.. geen tijd.. pissed
Haha
Je hebt winnen en shinen. Zo fel dat je deze moet dragen >quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:50 schreef Geo4kant het volgende:
Het is niet voor niets dat de meeste goede vechters altijd 7 tot 9 op rij winnen in het begin van hun carrière.. die eerste 4/5 zijn vaak cans.
Moet van uncle Dana.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:19 schreef Fenomeno het volgende:
Maar op zich kan ik hem geen ongelijk geven om op LHW te blijven zolang hij het gewicht haalt
Nog wel inderdaad.. maar na die 3 mogelijke fights denk ik dat hij Bones wel naar HW laat gaan omdat er niemand meer is en de fans het dan gaan demanden.. plus als hij blijft trainen (zeker zijn chicken legs) wordt hij ook zwaarder en zwaarder.quote:
Dat zijn volgens mij ook de enige twee die hem zouden kunnen verslaanquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:32 schreef Fenomeno het volgende:
Ik denk dat ik een beetje in m'n broekje kom als Junior of Alistair Bones zijn arrogante bakkes KO zou slaan
Andy ook wel denk ik, op dit moment, maar dat moet niet te lang meer duren.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:34 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dat zijn volgens mij ook de enige twee die hem zouden kunnen verslaan
Andy is slim genoeg om dat waarschijnlijk niet te doen, als hij de rematch wint tegen Sonnen zou ik als ik hem was met pensioen gaan.. het kan alleen maar achteruit gaan nu, dat merk je al aan al zijn blessures.. Stoppen op je hoogte punt en undefeated in de UFC is gewoon ziekquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:36 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Andy ook wel denk ik, op dit moment, maar dat moet niet te lang meer duren.
Tja, als je een paar miljoen krijgt per gevecht en het gaat je nog zo makkelijk af (ik denk dat Andy Sonnen gruwelijk gaat slopen) dan is stoppen zo makkelijk nog niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Andy is slim genoeg om dat waarschijnlijk niet te doen, als hij de rematch wint tegen Sonnen zou ik als ik hem was met pensioen gaan.. het kan alleen maar achteruit gaan nu, dat merk je al aan al zijn blessures.. Stoppen op je hoogte punt en undefeated in de UFC is gewoon ziek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond er weinig aan.. toch maar die screener gekeken.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:32 schreef Cardizzle14 het volgende:
Wat een kutevent voor mijn picks
Net Andy's Docu gezien, toch wel een paar interessante dingen in terug gezien:o
Nee ik heb me wel vermaakt met die docu, DW die Anderson loopt te bashen in zijn eigen documentaire hahaquote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vond er weinig aan.. toch maar die screener gekeken.
Klopt! Ik had wel het gevoel dat het soms niet helemaal oprecht was, zoals dat er heel erg nadruk gelegd werd op zijn rib blessure en dat hij al zei dat hij Chael zou subben, maar voor de rest vond ik m iig wel vermakelijk..quote:Op zondag 4 maart 2012 00:36 schreef Geo4kant het volgende:
Je moet niet alleen het goede laten zien he.. en DW zijn bash was wel terecht, daar betalen mensen geen grof geld voor om zoiets te zien..
Dat is selectief monteren inderdaad.. maarja hij kwam wel met zijn Gi naar buiten wat hij voglens mij daarvoor nooit deed.. Maarja, daar hecht ik niet te veel waarde aanquote:Op zondag 4 maart 2012 00:52 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Klopt! Ik had wel het gevoel dat het soms niet helemaal oprecht was, zoals dat er heel erg nadruk gelegd werd op zijn rib blessure en dat hij al zei dat hij Chael zou subben, maar voor de rest vond ik m iig wel vermakelijk..
Haha ja tsja die gi was soieso een statement, met of zonder sub. En hij verteld het tegen Nog alsof hij een keus heeft, en dat had ie niet, dus een beetje cheesy omdat zo te monterenquote:Op zondag 4 maart 2012 00:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is selectief monteren inderdaad.. maarja hij kwam wel met zijn Gi naar buiten wat hij voglens mij daarvoor nooit deed.. Maarja, daar hecht ik niet te veel waarde aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |