Heerlijk man die Rogan.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:01 schreef vivelafete het volgende:
Om bij zo'n gaaf event toch nog maar wat te zeiken: Rogan begint me steeds minder te bevallen. Wat een idioot geschreeuw zeg, met die greatest comeback. Had hij weer teveel aan de AlphaBrain gezeten ofzo? Ook de hele tijd dat ge-OH! bij een (iets hardere) stoot, vaak vol op de dekking. Tenenkrommend! Meer mensen hier die dit vinden?
Ja ik ga ook stoppen met alleen maar op underdogs wedden, zo domquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:56 schreef Geo4kant het volgende:
Als je zo doorgaat kun je leuk centje verdienen als je elke keer de juiste picked en erop bet.
Ja, niet elke underdog kiezen.. je moet ze af en toe pakken als je denkt dat die fighter echt gaat winnenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:57 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja ik ga ook stoppen met alleen maar op underdogs wedden, zo dom
Ja ik wed altijd heel dom. Ik zie dan 2 vechters met 2-3x odds ofzo en dan leg ik daar voor de lulz gewoon wat cash opquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, niet elke underdog kiezen.. je moet ze af en toe pakken als je denkt dat die fighter echt gaat winnen
Maar meeste geld is vaak te verdienen aan de undercard. (Daar weet jij genoeg van dus)
Conditquote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:11 schreef Geo4kant het volgende:
Dana bij post press zegt dat hij het goed vind dat Condit wil wachten op GSP.
Dacht dat we de vorige draws niet mee telden?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:56 schreef Jajong het volgende:
Oh en we zijn 3/4 niet 3/3... Dat het verkeerd is voorgelezen betekent niet dat ie niet meetelt. Tis gewoon een draw.
Wat een mongool. Professioneel vechter of niet, als man sla je geen vrouwen. Als je meissie niet voor zichzelf kan opkomen, is dat haar probleem.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:03 schreef Geo4kant het volgende:
Die vriend, die zenuwpees uit TUF, Bryan Caraway had blijkbaar op Twitter gezegd dat hij ook wel tegen Rousey wil vechten om der tanden uit der smoel te slaan
Dat denk ik ook. Veel meer ervaring, en een goede wrestling-basis is de beste stijl om het gevaar van Rousey's judo weg te nemen.quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:44 schreef Fenomeno het volgende:
looool ik wist niet dat Tate iets met die vent had, wat een figuur was dat ja
Rogan heeft een bet verloren?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:57 schreef THEFXR het volgende:
[b]Dana white goes taekwondo![/b]
[ afbeelding ]
Hoeveel heb je erop staan?quote:
Nothing too crazyquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoeveel heb je erop staan?
Champ @ 3.3 is schandalig, maarja.. ik durf er niet veel op te zetten.. Rousey heeft de hype goed voor mekaar
Wat weet jij nou van wedden..quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:32 schreef Jajong het volgende:
Lol u niggaz crazy, Rousey destroyed Tate finaal man. Die bettinglines zijn niet voor niks.
hij staat met straatlengte voor in de TUP en dan twijfel je nog keihard aan zijn pik?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:32 schreef Jajong het volgende:
Lol u niggaz crazy, Rousey destroyed Tate finaal man. Die bettinglines zijn niet voor niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |