en bh's in zakjes zodat die haakjes niets kunnen doenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:35 schreef Leandra het volgende:
Ik neem aan dat je in de fijne was geen (spijker)broeken had zitten, maar ik doe altijd de ritsen van broeken (en alle andere kleding) dicht om te voorkomen dat die bij het centrifugeren de shirts beschadigen.
Ja hier ook en vaak is het een kwestie van een paar steekjes en het even netjes ophalen zoals je met kousen vroeger deed.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:00 schreef mignonne het volgende:
proost muks, op jou en een verder heel gelukkig leven
![]()
Miss wat irritant!
Wij hebben vroeger wel eens gehad dat er een haarspeldje in de wasmachine zat, zo'n schuifspeldje zeg maar. Die is toen in 1 van die gaatjes van de trommel komen te zitten en stak zo omhoog met het laatste stukje van t speldjewellicht toch iets wat per ongeluk in de wasmachine heeft gezeten, iets wat nog in een broekzak zat in de vorige was en wat achtergebleven is ofzo?
Ik maak het trouwens wel, een gaatje in kleding. ik ben daar gelukkig redelijk handig in dus ik kan het meestal zo repareren dat het haast niet te zien is. Moet het geen mega-gat zijn op een opvallende plek ofcourse
ohja en ik heb een miljoen kleurtjes garen dus altijd wel een matchook fijn
idem hier..en mijn nieuwe fascinatie is om afbeeldingen van vilt op vieze shirts van elin te naaien (dus vlekken die er niet meer uit kunnen)quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:00 schreef mignonne het volgende:
proost muks, op jou en een verder heel gelukkig leven
![]()
Miss wat irritant!
Wij hebben vroeger wel eens gehad dat er een haarspeldje in de wasmachine zat, zo'n schuifspeldje zeg maar. Die is toen in 1 van die gaatjes van de trommel komen te zitten en stak zo omhoog met het laatste stukje van t speldjewellicht toch iets wat per ongeluk in de wasmachine heeft gezeten, iets wat nog in een broekzak zat in de vorige was en wat achtergebleven is ofzo?
Ik maak het trouwens wel, een gaatje in kleding. ik ben daar gelukkig redelijk handig in dus ik kan het meestal zo repareren dat het haast niet te zien is. Moet het geen mega-gat zijn op een opvallende plek ofcourse
ohja en ik heb een miljoen kleurtjes garen dus altijd wel een matchook fijn
Zag ze voorbijkomen op FB, erg leuk hoor !!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:02 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
idem hier..en mijn nieuwe fascinatie is om afbeeldingen van vilt op vieze shirts van elin te naaien (dus vlekken die er niet meer uit kunnen)
hahah witten is saai idd, veel leuker is het om een muur een tof kleurtje te gevenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:31 schreef k_i_m het volgende:
Hallo, ik heb geen zin meer om te witten.
Vilt vlekt wel enorm in de was! Je kan ook flock-folie gebruiken. Mooi spul!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:02 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
idem hier..en mijn nieuwe fascinatie is om afbeeldingen van vilt op vieze shirts van elin te naaien (dus vlekken die er niet meer uit kunnen)
bloemetjes en strikjes schijnen hip te zijn volgens H&Mquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:40 schreef miss_sly het volgende:
Stoppen van de gaatjes is echt geen optie. Het zijn er meerdere bij elkaar een paar centimeter boven de onderkant, echt waar het zo'n beetje op de knoop rust.
Er zat niets in de wasmachine, zeker weten. Bovendien zouden er dan in meerdere kledingstukken ook op andere plekken gaatjes zitten.
Nou ja, ik hou het dan maar op de knoop. Had gehoopt dat er hier misschien briljante ideeën of tips zouden zijn. Dat van het vilt of die strijkfolie zou nog kunnen, maar wat kan ik er dan op plakken dat niet te belachelijk voor woorden is voor een volwassene?
Ik vind mezelf niet meer echt een bloemetjes en strikjes typequote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:43 schreef moussy het volgende:
[..]
bloemetjes en strikjes schijnen hip te zijn volgens H&M
gewoon je knoop er doorheen steken en zeggen dat het hoortquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:40 schreef miss_sly het volgende:
Stoppen van de gaatjes is echt geen optie. Het zijn er meerdere bij elkaar een paar centimeter boven de onderkant, echt waar het zo'n beetje op de knoop rust.
Er zat niets in de wasmachine, zeker weten. Bovendien zouden er dan in meerdere kledingstukken ook op andere plekken gaatjes zitten.
Nou ja, ik hou het dan maar op de knoop. Had gehoopt dat er hier misschien briljante ideeën of tips zouden zijn. Dat van het vilt of die strijkfolie zou nog kunnen, maar wat kan ik er dan op plakken dat niet te belachelijk voor woorden is voor een volwassene?
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind mezelf niet meer echt een bloemetjes en strikjes typedan maar iets minder hip
ja, dan pinteresten we er ff op los.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:46 schreef mignonne het volgende:
maak anders eens een foto van het shirt? dan kan ik nadenken over wat je ermee kunt
Ik heb dat ook. Onderaan shirts. En het zijn doorgaans ook niet de goedkoopste. Van Esprit enzo.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:40 schreef miss_sly het volgende:
ja dat zou wel kunnenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:00 schreef moussy het volgende:
dat zou mij echt veel te veel werk zijn![]()
wel geinig!
of een popjequote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:08 schreef mignonne het volgende:
of... je maakt er een jurkje voor senna van
die takko broeken doen ook geen goed voor je shirten btw, maar ik heb wel vandaag 1 bij gehaaldquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:26 schreef lady-wrb het volgende:
ik zou iig mijn broeken controleren op knopen met scherpe uitsteekstels
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:29 schreef lady-wrb het volgende:
en als iemand me10 jaar geleden had gezegd dat ik ooit in bloemetjesjurken en rokken zou gaan lopen, had ik die voor gek verklaard.
sinds november draag ik niets anders meer
ik werk erin in de thuiszorg en het staat me ook nog (dat is het ergste)
ik heb een dementerende client die feilloos ziet als ik weer een nieuw exemplaar aanheb
haha ik wil wel een varkentje voor je maken van viltquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:40 schreef miss_sly het volgende:
nee joh, die wolkjes, met druppeltjesquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:34 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
haha ik wil wel een varkentje voor je maken van viltof een leuke pinguin!
metquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:46 schreef moussy het volgende:
bloemetjesjurken en ik passen niet zo goed bij elkaar, ik krijg zo'n hoog ma flodder gehalte er in, kaplaarzen dr bie en gaan!
ik heb er mijn daytona's onderquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:46 schreef moussy het volgende:
bloemetjesjurken en ik passen niet zo goed bij elkaar, ik krijg zo'n hoog ma flodder gehalte er in, kaplaarzen dr bie en gaan!
wil ik ook wel, maar kan je die tegenwoordig nog wel kopen?quote:
haha! Moet kunnenquote:
ja hoor, bij iedere dump. Moet je wel van die ritsjes er bij nemenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:51 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wil ik ook wel, maar kan je die tegenwoordig nog wel kopen?
action? die zijn te kort.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:52 schreef lady-wrb het volgende:
ritsjes? ik heb wel veters met doodskoppen
huuuuu! geen ritsjesquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:51 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wil ik ook wel, maar kan je die tegenwoordig nog wel kopen?
handig als er weer eens een rolstoel over mijn voet rolt
*ril*quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:56 schreef moussy het volgende:
wel man, die ritjes zijn hendig, en maken het net meisjesschoenen
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:59 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb ook nog een paar new rock laarzen staan, die zal ik maar niet aandoen naar mijn werk he?
nee, maar waar maak je je druk om, je vind ze toch om te rillenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:02 schreef simmu het volgende:
daar loop je dan toch ongelofelijk blaren in?
dat rillen was al alleen bij het idee "kist met rits"quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:02 schreef moussy het volgende:
[..]
nee, maar waar maak je je druk om, je vind ze toch om te rillen
is dat een EDC truitje? ik heb namelijk 2 truitjes met zelfde soort gaatjes op precies dezelfde plekquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:20 schreef miss_sly het volgende:
Foto's!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is gewoon zo'n fijn shirt en dat andere antraciete ook. En deze is dus een keer gedragen, een keer in de fijne was gewassen en hangend gedroogd.
of schoenen, gewoon de pen door het leer gejastquote:Op zondag 4 maart 2012 10:19 schreef RockabeIIa het volgende:
Smurgens
Ik baal nog het meest van gaatjes in kleding, nieuwe kleding, waar je net het verkeerd erdoorheen geprikte kaartje van af haalt... Stomme kaartjes.
quote:Op zondag 4 maart 2012 11:08 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Hier was het de riem van mijn wederhelft die allemaal gaatjes in zijn shirts maakte..![]()
Dacht eerst dat het de wasmachine was, dus ben toen met een pantysokje helemaal de trommel rond gegaan op zoek naar scherpe uitsteeksels..
Je zag er prima uitquote:Op zondag 4 maart 2012 11:56 schreef Lois het volgende:
Muks heeft hier net een geweldige broccoli knuffel voor Eva afgegeven (ik was nog charmant in pyjama)
Eva komt over een uurtje, ben benieuwd naar haar reactie
Ja via PM even, of, nee wacht ik gooi hem wel even op mijn Lois FB account. Kijken of dat lukt.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:07 schreef RockabeIIa het volgende:
Wat ontzettend lief. Foto van de knuffel? En van Eva!
dat had ik echt gedaan hoorquote:Op zondag 4 maart 2012 13:28 schreef Spuuglokje het volgende:
En Lady-wrb, ik heb nog dat boekje van de kringloop voor je liggen! Mijn inbox is enigszins geleegd, dus als je het wilt moet je me je adres pmen.
Ik denk dat het komt omdat je het verstuurd had toen mijn inbox nog vol zat.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:12 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat had ik echt gedaan hoor
had je het misschien met de rest de in de prulllenbak gegooid ?
maar ik ga weer pmmen dus
Kijk anders eens bij DA! Daar verkopen ze ook brillen voor ¤45,- inclusief alles. Ik heb er 2 van en ze bevallen erg goed. Enige nadeel wat er is, is dat je ergens anders je ogen moet laten opmeten, want dat doen ze niet. Ze kunnen trouwens wel de sterkte van een oude bril opmeten.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:42 schreef lady-wrb het volgende:
is een bril echt zo duur?
ik wou er eentje voor erbij voor als ik in bed lig en mijn lenzen uit heb.
nu moet ik er maar weer even heel lang over nadenken, vrees ik.
ik wilde een andere tuinset, vind ik toch prettiger dan een nieuwe bril
Ik heb ook een bril voor erbij. Gekocht bij Specsavers. Ik heb wel een 'duur' montuur, maar kreeg hem bijna volledig vergoed van mijn verzekeraar. Glazen waren gratis.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:42 schreef lady-wrb het volgende:
is een bril echt zo duur?
ik wou er eentje voor erbij voor als ik in bed lig en mijn lenzen uit heb.
nu moet ik er maar weer even heel lang over nadenken, vrees ik.
ik wilde een andere tuinset, vind ik toch prettiger dan een nieuwe bril
Jeeeee vick!quote:
Goed verzekerd. Ik moet zeggen dat het ook de eerste keer was dat ik iets declareerde.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:34 schreef lady-wrb het volgende:
hoe kippig moet je zijn om je bril vergoed te krijgen? ik heb nog nooit ook maar ene lens vergoed gekregen
niet kippig, t ligt eraan of je in je aanvullende pakket bril/lenzen mee verzekerd hebt. Dit gaat overigens uit hetzelfde potje, bril en lenzen.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:34 schreef lady-wrb het volgende:
hoe kippig moet je zijn om je bril vergoed te krijgen? ik heb nog nooit ook maar ene lens vergoed gekregen
Voor alle kinderen < 16 jaar: 20% korting op een complete enkelvoudige bril uit de KIDS (¤59,-) reekst of uit elke andere Specsavers montuurreeksquote:Op zondag 4 maart 2012 18:40 schreef lady-wrb het volgende:
http://www.dsw.nl/Consumenten/Default.aspx?page=voordeel_bril
ik vond bovenstaande.
ik mag dus alleen naar specsavers of eyewish groeneveld.
heb ik net mijn ogen laten meten bij Het Huis
Dat klopt, het is wel 'beperkt' tot een aantal brillenzaken. Dat is bij mijn verzekeraar ook.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:40 schreef lady-wrb het volgende:
http://www.dsw.nl/Consumenten/Default.aspx?page=voordeel_bril
ik vond bovenstaande.
ik mag dus alleen naar specsavers of eyewish groeneveld.
heb ik net mijn ogen laten meten bij Het Huis
Gordon heeft al een keer gefaald op het songfestivalquote:Op zondag 4 maart 2012 18:44 schreef lady-wrb het volgende:
jeetje, zit net life en cooking te kijken.
waarom hebben ze verdorie gordon en zijn homo's niet naar het songfestival laten gaan?
DAT IS NOU PAS ECHT EEN SONGFESTIVALNUMMER
wat overigens niet wil zeggen dat ik het mooi vind, maar het is wel een echt traditioneel songfestivalnummer
Ja dat had ik ook. De korting werd direct verrekend. Moest wel mn pasje tonen en dan kunnen zij opzoeken hoe je verzekerd bent.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:08 schreef livelink het volgende:
Het mooie was dat mijn opticien zelf de verzekering al regelde. Ik betaalde dus een lager bedrag en zij declareerden dat bij mijn zorgverzekeraar. Goede service!
Ik denk dat je nu twee dingen door elkaar haalt. Korting en vergoeding zijn twee verschillende dingen. Die max van 100 is de korting van Specsavers zelf (marketingtruukje omdat je zogenaamd bij een bepaalde verzekeraar zit). De vergoeding van je verzekeraar wordt gewoon zo ver opgemaakt als het kan, de opticiën stelt daar geen maximum aan.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook. De korting werd direct verrekend. Moest wel mn pasje tonen en dan kunnen zij opzoeken hoe je verzekerd bent.
Ik geloof zelfs dat ik bij mijn verzerking nog een hoger bedrag zou terugkrijgen. Maar zij gaven max 100 euro korting (bij specsavers was dit). Dus als het goed is, staat er nog een bedrag open dat ik zou kunnen declareren.
Ik lees dit bij mijn verzekeraarquote:Op zondag 4 maart 2012 19:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat je nu twee dingen door elkaar haalt. Korting en vergoeding zijn twee verschillende dingen. Die max van 100 is de korting van Specsavers zelf (marketingtruukje omdat je zogenaamd bij een bepaalde verzekeraar zit). De vergoeding van je verzekeraar wordt gewoon zo ver opgemaakt als het kan, de opticiën stelt daar geen maximum aan.
quote:Uitgebreide Aanvullende Verzekering
Standaard vergoeding van ¤ 100 per drie kalenderjaren
Gratis enkelvoudige bril t.w.v. ¤ 149 of gratis varifocale bril t.w.v. ¤ 178
Gratis montuur uit een montuurreeks tot ¤ 99 met standaard enkelvoudige glazen inclusief ontspiegeling/kraswerende laag t.w.v. ¤ 50 of montuur uit een montuurreeks tot ¤ 99 met standaard varifocale glazen t.w.v. ¤ 79
kan allebei, bv .gz heeft afspraken met een aantal opticiens waar je naast je vergoeding bv een tweede bril gratis krijgtquote:Op zondag 4 maart 2012 19:44 schreef _Ophelia_ het volgende:
Volgens mij is dat óf het één óf het ander, maar ik kan ernaast zitten.
een heleboel opticiens declareren tegenwoordig zelf net als tandartsen en fysiotherapeutenquote:Op zondag 4 maart 2012 19:58 schreef amaranta het volgende:
Ik zal ze morgen eens bellen, om te vragen wanneer ik een nieuwe bril vergoed krijg.
Want volgens mij is dat pas over 2 jaar. En geeft specsavers wel degelijjk iets door.
Ik heb in ieder geval geen bon opgestuurd of een vergoedingsformulier ingevuld oid.
Ik neem morgen contact op en vraag het na, daarna zal ik het hier eens posten.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
een heleboel opticiens declareren tegenwoordig zelf net als tandartsen en fysiotherapeuten
daar moet je mee uitkijken, wij doen steekproeven om te controlleren of de juiste data aangehouden worden ivm fraudequote:Op zondag 4 maart 2012 20:00 schreef Ssserpente het volgende:
Hier geeft Specsavers iig niets door. Ze bellen wel altijd even voor me om te vragen of m'n twee jaar al voorbij zijn. En toen ik in december twee brillen kocht, hebben ze de bon op januari gezet, omdat m'n nieuwe twee jaar dan weer ingingen.
Snapt u?
Wij?quote:Op zondag 4 maart 2012 20:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar moet je mee uitkijken, wij doen steekproeven om te controlleren of de juiste data aangehouden worden ivm fraude
wij, ik werk bij een zorgverzekeraarquote:Op zondag 4 maart 2012 20:10 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Wij?
In dit geval durf ik nog te zeggen dat er van fraude nauwelijks sprake was. Ik heb 'm eind ze eind december betaald en 7 januari opgehaald.
je spreekt in raadselen voor mij. welke datum is nou de voor de verzekering tellende?quote:Op zondag 4 maart 2012 20:14 schreef Ynske het volgende:
Ophalen in jan is niet datum aanpassen, leverdatum geld in dit geval niet de aanmeet/bestel datum
DA kan hooguit je oude bril doormeten, dus je moet wel af en toe ergens je sterkte laten controlerenquote:Op zondag 4 maart 2012 21:18 schreef trui het volgende:
uh oh, ik was ook bij Pearle... maar hebben ze bij de DA jouw sterkte dan toevallig? of kun je die daar bestellen? zou ik niet zo gauw op gekomen zijn!
oh heerlijk juist, rauwe champignons.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:29 schreef livelink het volgende:
Wij hadden ook kaasfondue dit weekend, maar godzijdank niet over de vloer![]()
Ik vind het al zo'n rotwerk om alleen de pan al schoon te maken. Maar ja, het is wel gezellig en lekker eten.
Ik heb bij de kaasfondue ook altijd nog ananas, komkommer en banaan erbij om te dopen. Is ook wel heel erg lekker. Champignons lijkt me dan iets minder eigenlijk.
ja, denk je? ik begon ineens erg te twijfelen of zo'n bloemkool-achtige soep wel te combineren is met een tomaat-achtige soep. naja, we gaan 't gewoon proberen.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:30 schreef Saffier het volgende:
Klinkt als een prima soepje in wording trui!![]()
ja, wat een ramp. er is een hele keukenrol aan opgegaan, en daarna nog een paar keer goed gedweild met sop. maar 't bleef nog een tijdje glad. je ziet er gelukkig weinig meer van, maar dat komt ook wel doordat onze vloer in de keuken al aardig lelijk was.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:29 schreef livelink het volgende:
Wij hadden ook kaasfondue dit weekend, maar godzijdank niet over de vloer![]()
als je de eerste keer gebruik maakt van de vergoedig is bij vgz/isa/izz/cz/unive de datum van betalen de dag waarop je cummulatief. Ingaatquote:Op zondag 4 maart 2012 21:21 schreef trui het volgende:
[..]
je spreekt in raadselen voor mij. welke datum is nou de voor de verzekering tellende?
De meeste verzekeraars houden de datum op de rekening aan als de leidende datum voor de vergoeding.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:21 schreef trui het volgende:
[..]
je spreekt in raadselen voor mij. welke datum is nou de voor de verzekering tellende?
niet als ie gepureerd (quote:
Ja zeg, heb ik nou gefraudeerd of niet? Dat wil mn karma graag weten.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
De meeste verzekeraars houden de datum op de rekening aan als de leidende datum voor de vergoeding.
Euhm ja, maar da's geen fraude, vind ik. Pure marketing voor de H&M.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Googel je ook met kortingscodes bij H&M?want dan is het antwoord ja voor je Karma
oh dat zie je echt zo ja!quote:Op zondag 4 maart 2012 23:25 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Euhm ja, maar da's geen fraude, vind ik. Pure marketing voor de H&M.
ik ook niet en áls ik het al zou doen, dan pikken ze mij er uit en blokkeren mn account of zo.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh dat zie je echt zo ja!
Ik zat echt met stijgende verbazing te lezen laatst, over alle stoere kortingsverhalen. Ik kan dat dus niet.
Niet kunnen omdat je het niet ethisch vind, bedoel je?quote:Op zondag 4 maart 2012 23:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh dat zie je echt zo ja!
Ik zat echt met stijgende verbazing te lezen laatst, over alle stoere kortingsverhalen. Ik kan dat dus niet.
nou, al dat gehannes met opnieuw inloggen, mandje nog wat erbij, nog een code, nog een code en dan trots melden dat je voor 1,47 een broek hebt gekocht.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:35 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Niet kunnen omdat je het niet ethisch vind, bedoel je?
Of het een bewuste marketingstrategie is, weet ik niet, maar het zal me niks verbazen.Ik denk iig serieus dat je H&M alleen maar meer winst maakt door die kortingscodes die overal te vinden zijn idd. Anders hadden ze daar allang een stokje voor gestoken.
Dat van die kinderarbeid heb ik ook.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh hahaha ja, dat zou mij ook overkomen ja.![]()
Maar buiten dat wíl ik het ook niet. Ik heb al het gevoel dat ik kinderarbeiddingen koop bij H&M en dat dan ook nog voor gratis willendan maar wat minder in de kast.
Precies, ik dacht dat je gewoon googlen naar codes bedoelde.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou, al dat gehannes met opnieuw inloggen, mandje nog wat erbij, nog een code, nog een code en dan trots melden dat je voor 1,47 een broek hebt gekocht.![]()
Het voelt voor mij als Fraude. Niks handig of strategie
Oh ja, dat ook nog. Dat mis ik ook.en ik voel me schuldig. En ik schaam me. Plaatsvervangend voor anderen ook.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:40 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Precies, ik dacht dat je gewoon googlen naar codes bedoelde.
Maar ook over dat gehannes zou ik me niet schuldig voelen. Ik ben er alleen niet gehaaid genoeg, of gewoon te lui voor.
Als iemand het nou echt echt echt niet anders kan betalen, prima, lopen je kinderen er ook nog leuk bij, maar ik vind het iets te veel van het goede, ik wacht wel op de sale of zo. René is trouwens klaar met H&M, iedereen loopt er in, zegt ze dan.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:51 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja echt. Daarom hebben mijn jongens nauwelijks kleren en ben ik heel dik.
maar serieus hoor, ik hou daar voor mijzelf echt niet van. Ik ben de 'betaalt altijd de hoofdprijs sukkel' maar goed, ik zou echt niet met mijzelf door een deur kunnen als ik het gevoel had de boel op te lichten. Ik heb drie kinderen, die kleed en voed ik en daar laat ik dingen voor. Daar hoef ik een ander niet voor te benadelen. Dat idee.
quote:Op maandag 5 maart 2012 00:44 schreef k_i_m het volgende:
Kon je die jas dan niet in de winkel kopen?
Ik begreep zelfs van een H&M medewerker dat alles in meerdere distributiecentra ligt, in meerdere landen zelfs. Efficiënt yoquote:Op maandag 5 maart 2012 01:10 schreef mignonne het volgende:
ja achterlijk is dat hè?
ik heb wel eens ergens gelezen dat alles in een distributie-centrum in Polen ligt ofzo (of in Zweden?) en dat het vanuit daar verzonden wordt. En dat ze dan dus eerst je order bij elkaar moeten zoeken en dan pas verzenden vanuit Polen. En als je iets aan je bestelling toevoegt verschuift ie dus weer naar onder aan de wachtrij want dan moeten ze weer opnieuw gaan zoeken en moeilijkmoeilijk.
Op van die simpele dingen of dingen die ik in de winkel gezien heb ga ik idd ook niet wachten.
quote:Op maandag 5 maart 2012 08:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh en ik heb net alledrie de stukken tuig naar school gebracht en nu is het te stil in huisTis ook nooit goed
kut. Eigenlijkquote:Op maandag 5 maart 2012 08:53 schreef mignonne het volgende:
[..]![]()
hoe is t nu, lijf-technisch?
en ik neig idd naar meenemen. B. vindt dat ik haar gewoon naar de gastouder moet brengen maar dat gaat me te ver, ik weet dat ze koortsig is enzo niet helemaal fair tegenover de gastouder.
DMLlief
Zucht... Die ontsteking zit er dus nog? Die injectie heeft niets gedaan?quote:Op maandag 5 maart 2012 09:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
kut. Eigenlijk
Doet wat minder pijn maar ik durf er nog steeds niet mee te lopen want dan wordt het straks weer erger. Heb er nog niet zoveel vertrouwen in iig.
Pff balen zeg.quote:Op maandag 5 maart 2012 09:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
kut. Eigenlijk
Doet wat minder pijn maar ik durf er nog steeds niet mee te lopen want dan wordt het straks weer erger. Heb er nog niet zoveel vertrouwen in iig.
Hoelaat is dat?quote:Op maandag 5 maart 2012 09:06 schreef mignonne het volgende:
ja maar dat is het dus een beetje amaranta, ze kan wel bellen maar dan schieten we neit direct iets op. Ik hoef maar eventjes weg, maar het duurt zeker 2 uur vanaf moment van bellen tot ik weer thuis ben. B.'s telefoon zal uitstaan.
Ik heb maar 1 les, en niet al teveel geld om naar school af te reizen. Ik voel er niet heel veel voor om onverrichter zaken weer terug naar huis te reizen omdat ze toch niet lekker is![]()
Ik twijfel nog tussen idd overleggen met de go, maar dan wel duidelijk maken voor hoe lang het is, of een andere oplossing.
buh taart
fysio?
nouja ze wordt sowieso naar de gastouder gesleept danquote:Op maandag 5 maart 2012 09:09 schreef Diaan73 het volgende:
mignonne, als ze ziek is, is het dan niet beter voor haar dat ze dan bij de go blijft - mits go dat ook goedvindt natuurlijk? Vind het altijd zielig om met zieke kindjes te "slepen".
Je bent er mooi klaar meequote:Op maandag 5 maart 2012 09:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja die ontsteking zit er duidelijk nog..die injectie heeft tnt niet zoveel gedaan behalve voor meer pijn zorgenGa zo de fysio maar eens bellen ja
Maar dan is wel in haar vertrouwde en "eigen" omgeving toch? Ze kan daar wel lekker in de box of wipstoel oid. 1x brengen naar go vind ik ook niet echt slepen. Is wat anders dan met OV naar onbekende omgeving en weer terug. Maar daar heb ik geen ervaring mee.quote:Op maandag 5 maart 2012 09:25 schreef mignonne het volgende:
[..]
nouja ze wordt sowieso naar de gastouder gesleept dan
en daar zijn nog meer kindjes en kan ze zeker niet de hele tijd vastgehouden worden of op schoot gehouden worden, dat gaat gewoonweg niet.
Lief Tico![]()
B. is nu naar de go toe om te overleggen (en oudste sowieso te brengen) en dan zien we wel. Als het niet gaat dan moeten we even kijken, misschien dat k dan toch maar thuis blijf. Ofzo. Voor de tigste keer![]()
ik ga niet met t OV met haar dat scheelt misschienquote:Op maandag 5 maart 2012 09:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Maar dan is wel in haar vertrouwde en "eigen" omgeving toch? Ze kan daar wel lekker in de box of wipstoel oid. 1x brengen naar go vind ik ook niet echt slepen. Is wat anders dan met OV naar onbekende omgeving en weer terug. Maar daar heb ik geen ervaring mee.
Pff TF daar ben je inderdaad mooi klaar mee. Hopelijk helpt fysio wel!
Als je denkt dat ze gaat huilen zou ik haar niet mee nemen.quote:Op maandag 5 maart 2012 09:38 schreef mignonne het volgende:
[..]
ik ga niet met t OV met haar dat scheelt misschien![]()
en ze is niet zo van 'lekker' in de box of wipstoel (afgezien van dat ze 13 maanden oud is inmiddels), mn baby is meer het type huilbaby
Dat scheelt dan inderdaad.quote:Op maandag 5 maart 2012 09:38 schreef mignonne het volgende:
[..]
ik ga niet met t OV met haar dat scheelt misschien![]()
en ze is niet zo van 'lekker' in de box of wipstoel (afgezien van dat ze 13 maanden oud is inmiddels), mn baby is meer het type huilbaby
bambamquote:Op maandag 5 maart 2012 10:28 schreef debuurvrouw het volgende:
Mijn jongens deden geen slaapjes meer en zaten echt niet meer in de wipper of in de box. Jongste liep nog niet, maar had t wel gekund. Heeft even gewacht tot na de grote vakantie, tot z'n broers opgehoepeld waren.
Middelste heeft net zo lang met z'n kont tegen de zijkant van de box staan beuken tot die er gewoon uitviel. Heel de imbus lam gebeuktBamBam is his middle name.
De katten waren er wel dol op, totdat één er in een siamese bui overheen gepiest had. Toen heb ik hem weggemiktquote:Op maandag 5 maart 2012 10:37 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, dat weet ik nogniet gebruikt nee? De wipstoel is hier echt wel vaak gebruikt. Als op tafel meekijkstoel, of tvkijkstoel, of banaanvreetstoel...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Hoe komen jullie toch allemaal aan elkaars mobiele nummers!quote:
ik zou op visite gaan bij buuf maar dat is zo'n takke-eind rijden vanaf hier dat ik mobiele bereikbaarheid wel fijn vondquote:Op maandag 5 maart 2012 12:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hoe komen jullie toch allemaal aan elkaars mobiele nummers!Hele multi-media fabrieken vlgs mij.
Hier, mail, pm, facebook, twitter, whatsapp... Mis ik nog iets?
Anyway, heb je van mij iets nodig ook buuf? Even pm zoeken mobiel.
Ik verbaas me daar ook altijd over. Maarre jij hebt mij zelf uit je lijst gegooid van fb dus ja als je dat bij die anderen ook doet dan heb je niet heel veel van die anderen he.quote:Op maandag 5 maart 2012 12:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hoe komen jullie toch allemaal aan elkaars mobiele nummers!Hele multi-media fabrieken vlgs mij.
Hier, mail, pm, facebook, twitter, whatsapp... Mis ik nog iets?
Anyway, heb je van mij iets nodig ook buuf? Even pm zoeken mobiel.
Tettenpletter stelt echt helemaal niets voor.quote:Op maandag 5 maart 2012 12:15 schreef flowerbox het volgende:
ai, zo''n tettenpletter klinkt niet fijn simmu. Gelukkig geen ervaring mee.
Heb je erg last van die overgangsklachten?
quote:Op maandag 5 maart 2012 12:13 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Ik verbaas me daar ook altijd over. Maarre jij hebt mij zelf uit je lijst gegooid van fb dus ja als je dat bij die anderen ook doet dan heb je niet heel veel van die anderen he.![]()
Nou dan wordt het dus tijd voor meet want dan mag ik vast wel weer in je lijstjequote:Op maandag 5 maart 2012 13:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Ik heb iedereen eruit gegooid van wie de naam me niet direct iets zij. Het voelde raar dat mensen mee lezen en ik andersom evt. ook waarvan ik eig. niet goed weet wie ze zijn. Was verder niets lulligs.
![]()
Dacia is van Renault idd.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:39 schreef Troel het volgende:
Dacia is Renault toch?
en Peugeot Citroen of andersom
quote:Op maandag 5 maart 2012 14:38 schreef Sonnetje85 het volgende:
Volkswagen![]()
T blijft toch tjechisch hedan is Duits een betere keuze dan Frans
Ik bedoelde.om overgenomen te worden hequote:Op maandag 5 maart 2012 15:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
F. 'krijgt' straks een Megane, hebben we van alles een beetje.
flowerbox, idd maar weer eens een meet doen!
Ik heb van de week besloten te stoppen met softbal (moest echt even rust inbouwen want mijn hoofd liep/loopt over van al het geregel in combinatie met ook nog eens werkreizen enzo) en dus hoef ik straks iig geen meets meer te missen vanwege wedstrijden.
Het idee alleen al geeft me zoveel rust. Geen gehaast meer voor trainingen en niet meer in het weekend 4 uur kwijt zijn voor een wedstrijd. Gewoon naar het strand kunnen als de zon schijnt of spontaan eens naar vrienden in Drenthe ofzo.
Ik moet het alleen mijn team nog vertellen.![]()
Altijd lastig, ze zitten al krap met speelsters, maar goed, ik kreeg echt een knoop in mijn maag van het idee van het geregel weer. En da's ook niet goed voor een hobby.
Oh, en dan nog even heel ergdoen! Ik ga volgende week dus weer op reis voor mijn werk en we gaan gewoon eten in een een van de restaurants van Paul Bocuse!
![]()
![]()
Die ellende valt wel mee. In het begin moet je een paar keer mee naar trainen en daarna kun je ze gewoon brengen en halen. En als het op fietsafstand is, op een gegeven moment gewoon zelf laten fietsen. Ik hoef nu alleen nog maar mee naar wedstrijden. En dat vind ik ook gewoon leuk.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:59 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ik bedoelde.om overgenomen te worden he![]()
Ik heb verder geen mening.over Franse auto's![]()
Lijkt.me idd best lastig, softbal combineren met.gezin en spontane acties.
Fijn dat t je nu al rust geeft!
Daarom hou ik ook niet van teamsport trouwens. Altijd dat moeten...heb ooit in een ver verleden competitie badminton gespeeld en dat was precies mooi, gewoon een paar weken per jaar en de rest van t jaar trainen. Als.ik dan zag hoe vriendinnen helemaal opgeslokt werden door training, wedstrijd...niks voor.mij
(ook 1 vd redenen dat ik hoop dat mn kinderen geen teamsport willen doen. Heb ik alsnog die 'ellende')
Ha, ha, ik herken dit zo! Zeggen dat je stopt en vervolgens nog een tijd lang doorgaan voor als ze omhoog zitten. Maar de rust die de beslissing geeft om te stoppen kan inderdaad heel fijn zijn en extra motivatie geven om het dan nog even goed af te maken.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:32 schreef Brighteyes het volgende:
Neuh, zo erg vind ik het ook weer niet. Ik ga gewoon zondag naar de training (ik zou eerst niet gaan want ik vlieg om 14.20, maar ga nu maar wel even) en dan vertel ik het ze wel. Heb voor 18mrt nog een bardienst staan die wil ik ook nog wel gewoon draaien hoor, en daarna is er een wedstrijd en als ze daarvoor omhoog zitten dan wil ik die ook nog best mee doen.
hey hier ook een pandaquote:Op maandag 5 maart 2012 14:50 schreef Troel het volgende:
Ik ben gewoon ontzettend blij met mijn Fiat Panda
Precies groot genoeg zodat alles erin past en niet groter dan dat, goedkoop om te rijden en goedkoop om te blijven rijden en lekker makkelijk parkeren![]()
En zelfs grote afstanden kan je gewoon rijden zonder dat je een zere kont krijgt
Dat vind ik ellende zatquote:Op maandag 5 maart 2012 16:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die ellende valt wel mee. In het begin moet je een paar keer mee naar trainen en daarna kun je ze gewoon brengen en halen. En als het op fietsafstand is, op een gegeven moment gewoon zelf laten fietsen. Ik hoef nu alleen nog maar mee naar wedstrijden. En dat vind ik ook gewoon leuk.
Ik heb gemerkt dat Twan door de teamsport een stuk socialer is geworden. Voor hem was het dus erg goed ook.
Haha dat moet.met onze Opel ook hoor. Volgens.mij ligt.dat vooral aan de auto's van tegenwoordigquote:Op maandag 5 maart 2012 17:50 schreef flowerbox het volgende:
Hoe was het bij de tandarts Estrys? Nu wel geholpen?
Oh, ik heb een nadeel gevonden aan onze Renault trouwens; als er een voorlamp kapot is moet je altijd naar de garage. Manlief belde net dat hij heel snel gaat racen naar de garage want anders zijn ze dicht...
Fiat panda oid als 2e auto lijkt me wel wat. Maar dat is hier (voorlopig) niet aan de orde, 2e auto's enz. Veel te luxe voor ons
Ja, had niks gelukkig. Maar Seb was thuis op de bank in slaap gevallen dus die moest ik wakker maken om te gaan. Hij was not amused dat hij mee moest.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:50 schreef flowerbox het volgende:
Hoe was het bij de tandarts Estrys? Nu wel geholpen?
Dat is ook wel erg bizar. Zo gaat dat bij Twans club niet. Ik moet denk ik 2x per jaar wassen en dat is het. Meerijden, is nooit een probleem want ik ga toch elke wedstrijd kijken. Ik vind het vaak ook wel gezellig langs het veld.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:52 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Dat vind ik ellende zat
Maar als.ze graag.een teamsport willen doen mag,dat hoormaar liever niet
![]()
(mn schrikbeeld.komt.ook voornamelijk door.vriendinnen vroeger waar echt de hele.familie opging in t.handballen..Gewoon dat t niet leuk meer is. Nou ben je er zelf wel bij, maar.ik ben zo niet en R.ook niet. Bv 2 vriendinnen speelden bij een club die.ook wat hoger speelde en die moesten dan ieder weekend op pad, maar 9 vd 10 weekenden speelden ze.niet eens want niet goed genoeg. Dat zou ik echt zonde van mn tijd vinden.
Hoorde laatst een verhaal van mn moeder over een gezin waar de.ouders een eigen bedrijf hadden en geen tijd voor bardiensten hadden. Ze wilden wel wassen enzo, maar dat was niet.goed.genoeg. Mocht t kind ook niet meer voetballen...nja dat soort.dingen staan me.dus ook tegen
Maar zelf verder geen ervaring ermee, dus we zien t allemaal wel...voorlopig zijn ze nog niet zover
Net heel stuk over precies dat gezien tijdens het fietsen op de sportschool. 2 automonteurs die voorlamp gingen verwisselen. 1 bij Golf, ander bij Renault Megane. Golf =43 seconden, Megane 30 minutenquote:Op maandag 5 maart 2012 17:50 schreef flowerbox het volgende:
Oh, ik heb een nadeel gevonden aan onze Renault trouwens; als er een voorlamp kapot is moet je altijd naar de garage
Hè!! Ik keek dat ook. Ik was aan het fietsen.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:22 schreef Lois het volgende:
[..]
Net heel stuk over precies dat gezien tijdens het fietsen op de sportschool. 2 automonteurs die voorlamp gingen verwisselen. 1 bij Golf, ander bij Renault Megane. Golf =43 seconden, Megane 30 minuten![]()
quote:Op maandag 5 maart 2012 20:22 schreef Lois het volgende:
[..]
Net heel stuk over precies dat gezien tijdens het fietsen op de sportschool. 2 automonteurs die voorlamp gingen verwisselen. 1 bij Golf, ander bij Renault Megane. Golf =43 seconden, Megane 30 minuten![]()
Zie je, toch die Duitse autoś die beter gaan hequote:Op maandag 5 maart 2012 20:22 schreef Lois het volgende:
[..]
Simultaan sportenquote:Op maandag 5 maart 2012 20:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hè!! Ik keek dat ook. Ik was aan het fietsen.
Oh ik was alleen maar aan het opwarmen hoor 10 km 25 minuten. Gewoon lager tempo want ik moest nog krachttraining doen.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:55 schreef Lois het volgende:
[..]
Simultaan sporten
Ik kan jouw record lang niet evenaren, maar ik was heel blij met 6 km in 20 minuten en een regelmatige hartslag.
Kan je de bardienst niet afkopen dan?quote:Op maandag 5 maart 2012 17:52 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Dat vind ik ellende zat
Maar als.ze graag.een teamsport willen doen mag,dat hoormaar liever niet
![]()
(mn schrikbeeld.komt.ook voornamelijk door.vriendinnen vroeger waar echt de hele.familie opging in t.handballen..Gewoon dat t niet leuk meer is. Nou ben je er zelf wel bij, maar.ik ben zo niet en R.ook niet. Bv 2 vriendinnen speelden bij een club die.ook wat hoger speelde en die moesten dan ieder weekend op pad, maar 9 vd 10 weekenden speelden ze.niet eens want niet goed genoeg. Dat zou ik echt zonde van mn tijd vinden.
Hoorde laatst een verhaal van mn moeder over een gezin waar de.ouders een eigen bedrijf hadden en geen tijd voor bardiensten hadden. Ze wilden wel wassen enzo, maar dat was niet.goed.genoeg. Mocht t kind ook niet meer voetballen...nja dat soort.dingen staan me.dus ook tegen
Maar zelf verder geen ervaring ermee, dus we zien t allemaal wel...voorlopig zijn ze nog niet zover
Ha bedankt maar ik zit voorlopig weer even "vol"quote:Op maandag 5 maart 2012 21:54 schreef flowerbox het volgende:
Lois, zocht je nog leuke series om te kijken? Wij zijn nu Martin Beck aan het kijken. Zweedse politieserie. Ge-wel-dig!
Elke avond een nieuwe aflevering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |