abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 3 maart 2012 @ 18:39:28 #1
37843 lady-wrb
kortaf
pi_108671749
ik ben op zoek naar een scoutingblouse voor mijn zoon.
op marktplaats kom ik ze nooit tegen, dus wie weet heeft er hier wel eentje ergens in een hoekje liggen, die ik voor een leuk prijsje over kan nemen.
het gaat om een blauwe zeeverkennersblouse, bij voorkeur in de oude kleur blauw.
de nieuwe vind ik niet zo geweldig.
dus welke user is ooit bij de zeeverkenners geweest en heeft een blouse in maat 146/152 ergens achter in de kast liggen en wil er vanaf?
wij zouden er heel blij mee zijn :Y
pi_108672018
Lijkt me niet eens heel handig ivm insignes enzo? :P
  zaterdag 3 maart 2012 @ 18:53:48 #3
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_108672179
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 18:48 schreef erikkll het volgende:
Lijkt me niet eens heel handig ivm insignes enzo? :P
is toch chill als je gelijk al wat insinges hebt, wordt echt niet zo serieus genomen ofzo. Ik heb er nog wel een maar wil hem eigenlijk wel bewaren. probeer het anders aan zijn scoutinggroep te vragen, hebben meestal wel dingen liggen toch?
  † In Memoriam † zaterdag 3 maart 2012 @ 19:55:13 #4
37843 lady-wrb
kortaf
pi_108674034
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 18:53 schreef borbit het volgende:

[..]

is toch chill als je gelijk al wat insinges hebt, wordt echt niet zo serieus genomen ofzo. Ik heb er nog wel een maar wil hem eigenlijk wel bewaren. probeer het anders aan zijn scoutinggroep te vragen, hebben meestal wel dingen liggen toch?
natuurlijk ben ik begonnen met vragen bij de club, maar helaas, daar hebben ze ook niks :N

insignes vind ik absoluut niet interessant, dus mocht iemand van zijn blouse afwillen, maar de insignes willen houden, ook geen probleem, desnoods haal ik ze er zelf af en stuur ze retour.

een nieuwe kopen doe ik liever niet. niet omdat ik er geen geld voor heb, maar omdat de scoutfit (ja zo heet die blouse dus tegenwoordig :') ) van kleur gewijzigd is van mooi helder blauw naar blauw in een kleur die lijkt of hij te lang met produkt X gewassen is :{ en de mooie blauwe blouse alleen nog tweedehands circuleert (en dan nog maar heel zelden :{ )
pi_108675259
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 19:55 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

natuurlijk ben ik begonnen met vragen bij de club, maar helaas, daar hebben ze ook niks :N

insignes vind ik absoluut niet interessant, dus mocht iemand van zijn blouse afwillen, maar de insignes willen houden, ook geen probleem, desnoods haal ik ze er zelf af en stuur ze retour.

een nieuwe kopen doe ik liever niet. niet omdat ik er geen geld voor heb, maar omdat de scoutfit (ja zo heet die blouse dus tegenwoordig :') ) van kleur gewijzigd is van mooi helder blauw naar blauw in een kleur die lijkt of hij te lang met produkt X gewassen is :{ en de mooie blauwe blouse alleen nog tweedehands circuleert (en dan nog maar heel zelden :{ )
de 'oude' groene blouses zijn ook vervangen door een verwassen exemplaar.. :{
  † In Memoriam † zaterdag 3 maart 2012 @ 21:02:56 #6
37843 lady-wrb
kortaf
pi_108676428
ik weet het. we hebben wel zo'n groen exemplaar, maar mijn zoon is van de esta's naar de zeeverkenners gegaan, dus nu moeten we een blauwe :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')