SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Het officiele GAM SC anthem voor de vrijdag:
De GAM SC SOAPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben D. S. op FBquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:17 schreef Reintji het volgende:
Zeg Shar, bij jij het nagelmeisje op feesboek?
Hahaha daar ging mijn thee bijna over mijn toetsenbordquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ohja sorry fruit!
Ik ben Me Zelda op facebook![]()
mannen op motorquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:49 schreef Kuukske het volgende:
Lol! Rossdale haalt ons net in op z'n motor. Sexy hoor Ross
Wat kuuks zegt, wat is het?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:28 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Iemand zin om een keertje mee naar body's world te gaan?
Ben er al geweestquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:28 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ben al een keer geweestquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:28 schreef Lotje-Plusone het volgende:
http://www.wheelstandpro.(...)g-wheel-for-xbox-360quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:50 schreef Pettigrew81 het volgende:
[ afbeelding ]
En deze heeft mijn vader ervoor gemaaktprima te doen zo
Ik zag een zwarte kliko met een heideroosjes patch achter het raam. Kon niet missenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:49 schreef Kuukske het volgende:
Lol! Rossdale haalt ons net in op z'n motor. Sexy hoor Ross
Ben ik 2 jaar terug naartoe geweest. Erg indrukwekkende tentoonstellingquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:28 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik ben zelf ook al 2 keer geweest, maar ik wil mijn anatomische kennis nog even goed testenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ben ik 2 jaar terug naartoe geweest. Erg indrukwekkende tentoonstelling
Een (zeer enge) patholoog-anatoom heeft tentoonstelling gemaakt met menselijk lichamen. Hij heeft ze zo geprepareerd dat alle systemen goed te zien zijn. Erg vet!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:33 schreef GameBabe het volgende:
Wat is dat voor iets, zit in de trein dus kan niet zoeken.
Heb net een backpack gekocht, mag ik al weg, mag ik al weg?
Wanneer je ooit eens richting het warme zuiden durft te komen?quote:
Gunther von Hagens toch? Al weet niemand waar 123 de lichamen vandaan komenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:35 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Een (zeer enge) patholoog-anatoom heeft tentoonstelling gemaakt met menselijk lichamen. Hij heeft ze zo geprepareerd dat alle systemen goed te zien zijn. Erg vet!
Moet op een tank lukkenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wanneer je ooit eens richting het warme zuiden durft te komen?
Ja die verhalen gaan rond, maar volgens mij is dat allemaal bullshit.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gunther von Hagens toch? Al weet niemand waar 123 de lichamen vandaan komen
Ja meneer heeft ook al een keer vast gezeten schijnbaar, pas weer weg na een borgsom van 20.000quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:42 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja die verhalen gaan rond, maar volgens mij is dat allemaal bullshit.
Maar ik vind die vent er wel echt eng uitzien!'Hij had zo'n programma op tv waarbij in de studio lijken prepareerde dat was wel echt heel vet!
Ik vind zulke dingen altijd heel gaaf om te zien.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja meneer heeft ook al een keer vast gezeten schijnbaar, pas weer weg na een borgsom van 20.000
Heb het ooit gezien bij DWDD, hoe ze dat precies doen.
Is van dezelfde maker. Alleen een andere financiering geloof ik.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:54 schreef Fallen het volgende:
Maar je hebt de tentoonstelling "Bodies" en de tentoonstelling "Body Worlds".
De meeste controverse over mogelijk geëxecuteerde Chinese gevangenen ging over "Bodies" volgens mij.
"Bodies" was een jaar of wat (5-6?) ook in Amsterdam, daar ben ik wel heen geweest.
Volgens mij niet. Er zijn zelfs copyright-claims / rechtszaken geweest.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:56 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Is van dezelfde maker. Alleen een andere financiering geloof ik.
Bij BodyWorlds ging het ook over Chinese gevangenenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:54 schreef Fallen het volgende:
Maar je hebt de tentoonstelling "Bodies" en de tentoonstelling "Body Worlds".
De meeste controverse over mogelijk geëxecuteerde Chinese gevangenen ging over "Bodies" volgens mij.
"Bodies" was een jaar of wat (5-6?) ook in Amsterdam, daar ben ik wel heen geweest.
eet smakelijk!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:21 schreef Poit het volgende:
Kip uit de oven en verse zelfgemaakte frietatjes
Lekker verwend worden door mama is nooit verkeerdquote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:39 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Lekker verwend worden door mama is nooit verkeerd
Oefen maar.. I'm coming to get ya!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:46 schreef SocialDisorder het volgende:
Potdikkie wat is SSX toch ontzettende awesomesauce!!
quote:
Doe maar welquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:29 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ben pleitos, zal proberen hier niet dronken te posten
Fijne avond all![]()
Misschien toch maar halen dan.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:46 schreef SocialDisorder het volgende:
Potdikkie wat is SSX toch ontzettende awesomesauce!!
Die wil ik ook nog eens spelen de reviews geven wel aan dat het een raar maar tof spel is/quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:24 schreef wc-eend het volgende:
Catherine uitgespeeld... Amai wat een game![]()
![]()
Eens.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:05 schreef donald_dick het volgende:
Nah, ssx speelt beter met een gamecube controller dan met een Xbox controller
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
JE WEET TOCH!quote:
ik ben er mee bezig. Vind die puzzels nog best lastig somsquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:24 schreef wc-eend het volgende:
![]()
Ik heb de eerste helft op normal gedaan... daarna easy... ik wilde gewoon verder in het verhaal en die puzzels achter me latenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:32 schreef Poit het volgende:
[..]
ik ben er mee bezig. Vind die puzzels nog best lastig soms
Na 30 minuten uitgezet, wat een onzinquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:24 schreef wc-eend het volgende:
![]()
Tis echt zo'n game waar je van houdt of een hekel aan hebt...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Na 30 minuten uitgezet, wat een onzin
zat dusquote:Op zondag 4 maart 2012 01:14 schreef Sharana_LV het volgende:
Vijf minuten door de telefoon lopen praten en dan pas door hebben dat hij uitgevallen is omdat de batterij op was
Grinn.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik zag een zwarte kliko met een heideroosjes patch achter het raam. Kon niet missen
klinkt als het begin van een mop.quote:Op zondag 4 maart 2012 12:28 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.whitelinefirm.nl/node/203708
Vallen 2 kinderen uit een rijdende wagen
Gewoon kop of munt:Dquote:Op zondag 4 maart 2012 14:13 schreef Nebo het volgende:
SSX voor de PS3 of 360, twijfels, luxeprobleem
Verkoop je PS3, opgelost, slotjequote:Op zondag 4 maart 2012 14:13 schreef Nebo het volgende:
PS3, omdat Poit en SDquote:Op zondag 4 maart 2012 14:13 schreef Nebo het volgende:
Zulke tips moet je geven nadat je eerst je eigen verkocht hebtquote:
Bijna, een goed bod gekregen iig.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:24 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Zulke tips moet je geven nadat je eerst je eigen verkocht hebtOf had je hem al verkocht
2 hot 2 handlequote:
Tain is van de mannenliefdequote:
quote:
omdat applequote:Op zondag 4 maart 2012 21:04 schreef AQuila360 het volgende:
Gofferdomme waarom werkt m'n MyAt niet op de ipad die shit is helemaal verkeerd steeds.
Werkt hier gewoon perfect hoor ?quote:Op zondag 4 maart 2012 21:04 schreef AQuila360 het volgende:
Gofferdomme waarom werkt m'n MyAt niet op de ipad die shit is helemaal verkeerd steeds.
Dat inderdaad!quote:
Bij mij ook. Hij zal wel een Chinees Android-ding hebben met een iPad UI.quote:
Vraag het dan ook nietquote:Op zondag 4 maart 2012 14:43 schreef Nebo het volgende:
360 geworden. PS3 is van mijn broertje en mijn 360 gaat volgende week twee maanden mee naar appartementje!
om my ... Die zag ik laatst liggen ja. Ik ben zo blij dat ik het nog kon weerstaan maar het lijkt mij zooooo lekker.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:50 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Deze chocolade is echt EPIC!!
[ afbeelding ]
heb je nog meer problemen met browser of alleen fok? Hier werkt hij namelijk wel goed. Je had complete reboot al geprobeerd? En browser update?quote:Op zondag 4 maart 2012 21:04 schreef AQuila360 het volgende:
story of my lifequote:Op maandag 5 maart 2012 07:56 schreef Pheno het volgende:
Fijn, mijn nek begint weer te op slot te geraken.
Mijn manager kijkt me nu raar aan. Ik vroeg het nog met alsjeblieft op het eind van de zin...quote:Op maandag 5 maart 2012 08:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
story of my life
Maar vervelend zegeven door iemand laten masseren?
het was te proberenquote:Op maandag 5 maart 2012 08:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn manager kijkt me nu raar aan. Ik vroeg het nog met alsjeblieft op het eind van de zin...
shit dan weet ik het ook niet meerquote:Op maandag 5 maart 2012 08:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn manager kijkt me nu raar aan. Ik vroeg het nog met alsjeblieft op het eind van de zin...
SSX!quote:Op maandag 5 maart 2012 08:20 schreef Pheno het volgende:
Gelukkig maar tot 12 uur werken, daarna huishouden, boodschappen en post doen. Om daarna eens te verzinnen wat te gamen
Gamenquote:Op maandag 5 maart 2012 08:20 schreef Pheno het volgende:
Gelukkig maar tot 12 uur werken, daarna huishouden, boodschappen en post doen. Om daarna eens te verzinnen wat te gamen
Chill, ik krijg hem vandaag binnen voor de xdoos.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:43 schreef Nebo het volgende:
360 geworden. PS3 is van mijn broertje en mijn 360 gaat volgende week twee maanden mee naar appartementje!
Nein. Die heb ik niet en ik ga geen vijftig euro voor een game betalen. Ik haal de GotY welquote:
je bent gewoon bang dat je ass gewhoopt wordt door de heilige vierkantsmacht SD-SB-P-SLV!quote:Op maandag 5 maart 2012 08:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nein. Die heb ik niet en ik ga geen vijftig euro voor een game betalen. Ik haal de GotY wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:Op maandag 5 maart 2012 08:55 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
je bent gewoon bang dat je ass gewhoopt wordt door de heilige vierkantsmacht SD-SB-P-SLV!Dat vooral. Plus dat ik nog aardig wat heb liggen. Ik heb me voorgenomen die zooi eerst weg te werkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Estimated time: 2014
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Post? Kerstprijsvraag?quote:Op maandag 5 maart 2012 08:20 schreef Pheno het volgende:
Ik bijt me helemaal nergens op stuk! Misschien ben jij nu de grootste SSX-nerd in de crew, maar voordat ik vertrok, was ik dat kerelquote:Op maandag 5 maart 2012 08:35 schreef StefanW het volgende:
[..]
Chill, ik krijg hem vandaag binnen voor de xdoos.
DM mij anders je gamertag door, dan kan ik je wat tijden geven om je op stuk te bijten
Hoe vind je hem? Hij begint hier en daar flink in prijs te zakken en wil hem ooit nog wel eens spelen, als ik er ooit aan toe zou komen.quote:Op maandag 5 maart 2012 09:21 schreef Rossdale het volgende:
Gisteren Dead Island gespeeld die ik met de KPV heb gewonnen.
* Rossdale is happy met zijn prijsje
Zie het echt als een soort Borderlands, maar dan in een ander jasje. De gameplay is eigenlijk hetzelfde. De game is ontzettend leuk om co-op met wat anderen te spelen, maar in je eentje is het supersaai.quote:Op maandag 5 maart 2012 09:22 schreef Nebo het volgende:
[..]
Hoe vind je hem? Hij begint hier en daar flink in prijs te zakken en wil hem ooit nog wel eens spelen, als ik er ooit aan toe zou komen.
Ja, daar heb ik ook nog wat voor liggen. Niet veel meer, de laatste dingen moeten in wat grotere enveloppen die dit weekend weer aangevuld waren bij het postkantoorquote:
veel te veel bugs naar mijn smaak.quote:Op maandag 5 maart 2012 09:21 schreef Rossdale het volgende:
Gisteren Dead Island gespeeld die ik met de KPV heb gewonnen.
* Rossdale is happy met zijn prijsje
Spannend!quote:Op maandag 5 maart 2012 09:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik ook nog wat voor liggen. Niet veel meer, de laatste dingen moeten in wat grotere enveloppen die dit weekend weer aangevuld waren bij het postkantoor
Dit weekend weer wat persoonlijk wezen wegbrengen, andere kant van de stad, dus een litho opsturen is duurder dan even het gas intrappen
Nog geen bugs tegengekomen moet ik bekennen. Maar volgens mij is de game ook al een aantal keer gepatched. De duplicatebug is er uit iigquote:Op maandag 5 maart 2012 09:26 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
veel te veel bugs naar mijn smaak.
new guyquote:
Sharquote:
Geen idee, had je wat gewonnenquote:
Die ligt niet bij mij, dus geen idee hoe wat waarquote:
Vraag me af hoe ze dat gaan doen. De burgeroorlog waren toch voornamelijk grote veldslagen? Ik hoop niet dat je een hoop van die tower-defense stukken krijgt zoals dat in Revelations zat... die waren echt strontsaai namelijk...quote:
Eeej dude!!quote:
quote:
Heb jij je gegevens dan al wel gemailed naar fokgames@gmail.com? Want ik heb niks van je ontvangen en je staat ook niet in mijn lijst als prijswinnaar (alhoewel ik wel kan zien dat je Stoked hebt gewonnen)...quote:
Gedaan, dank!quote:Op maandag 5 maart 2012 11:09 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Heb jij je gegevens dan al wel gemailed naar fokgames@gmail.com? Want ik heb niks van je ontvangen en je staat ook niet in mijn lijst als prijswinnaar (alhoewel ik wel kan zien dat je Stoked hebt gewonnen)...
Stuur me ff een DM met je gegevens en dan zorg ik dat Stoked naar je opgestuurd wordt..
Hebben ze al bevestigd; Den Defence is er compleet uit geslooptquote:Op maandag 5 maart 2012 11:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vraag me af hoe ze dat gaan doen. De burgeroorlog waren toch voornamelijk grote veldslagen? Ik hoop niet dat je een hoop van die tower-defense stukken krijgt zoals dat in Revelations zat... die waren echt strontsaai namelijk...
Dit dus, als Assassin zal je vast niet meedoen aan de grote veldslagen. Ik moet Brotherhood nog steeds uitspelen en daarna nog aan Revelations beginnen. Maar ik ben wat Assassin's Creed-moe. Ik hoop dat deze game écht iets nieuws te bieden heeft, dan lees ik me wel in wat betreft het plot van Revelations, en dan ga ik lekker verder met 3quote:Op maandag 5 maart 2012 11:15 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Hebben ze al bevestigd; Den Defence is er compleet uit gesloopt
En ja, er waren voornamelijk grote veldslagen, maar dat was tijdens de Kruistochten ook. Betekent niet dat er nog een hoop achter de schermen gebeurde
Ah gelukkig maarquote:Op maandag 5 maart 2012 11:15 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Hebben ze al bevestigd; Den Defence is er compleet uit gesloopt
En ja, er waren voornamelijk grote veldslagen, maar dat was tijdens de Kruistochten ook. Betekent niet dat er nog een hoop achter de schermen gebeurde
Als je het nodig hebt weet je mij te vindenquote:Op maandag 5 maart 2012 10:03 schreef Solique het volgende:
[..]
Shar![]()
Mwa, het gaat. (geen zin om alles op fok te smijten)
How come?quote:Op maandag 5 maart 2012 10:26 schreef wc-eend het volgende:
Twee uur wakker en alweer een kut-dag
Maarja... dadelijk maar weer eens verder met Amalur..
Ex.. zoals altijd...quote:Op maandag 5 maart 2012 11:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als je het nodig hebt weet je mij te vinden
[..]
How come?
exenquote:Op maandag 5 maart 2012 11:54 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ex.. zoals altijd...
Maarja..
Dadelijk opnieuw beginnen met hardlopen... hopelijk blijf ik nu wel blessure-vrij
quote:Op maandag 5 maart 2012 12:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
exen
gewoon voor altijd single blijven
Poitquote:
Gedeeltelijkquote:Op maandag 5 maart 2012 11:42 schreef Sharana_LV het volgende:
Als je het nodig hebt weet je mij te vinden
quote:Op maandag 5 maart 2012 12:11 schreef Solique het volgende:
[..]
Gedeeltelijk![]()
Weet alleen niet of jij daar op zit te wachten
Iets hogerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
quote:Op maandag 5 maart 2012 12:12 schreef Solique het volgende:
[..]
Iets hoger
Ja tuurlijk, geen probleem! Ik moet als ik thuis wel ff nog werken, maar dat duurt niet zo langSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kick mij maar ff op whatsapp of skype ofzoMocht je IRL willen praten lukt het helaas vanavond niet
![]()
Zal je zachtjes kicken danquote:Op maandag 5 maart 2012 12:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, geen probleem! Ik moet als ik thuis wel ff nog werken, maar dat duurt niet zo lang
Kick mij maar ff op whatsapp of skype ofzoMocht je IRL willen praten lukt het helaas vanavond niet
checkquote:Op maandag 5 maart 2012 12:42 schreef Solique het volgende:
[..]
Zal je zachtjes kicken dan
IRL gaat bij mij momenteel ook even lastig.
PS3 versie wel jaquote:Op maandag 5 maart 2012 09:26 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
veel te veel bugs naar mijn smaak.
ik had hem op de PC gespeeldquote:
Had ik het over jou danquote:
Dude, voel je niet zo aangevallen, diequote:Op maandag 5 maart 2012 13:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Had ik het over jou dan? Tijdens de release zag je de forums vol staan met gezeik over de PS3 versie
Nee, die is leuker omdat oogballikken een underrated fenomeen is!quote:Op maandag 5 maart 2012 13:26 schreef Sharana_LV het volgende:
en daarom is de oogbal-liksmiley leuker dan de
smiley
gebruik de oogballik smiley en iedereen blijft liefquote:Op maandag 5 maart 2012 13:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee, die is leuker omdat oogballikken een underrated fenomeen is!
Herkenbaar, samen niet draaien?quote:Op maandag 5 maart 2012 13:32 schreef Sharana_LV het volgende:
OMFG spier doet fucked up in nek, nou kan ik mijn hoofd niet meer draaien en het voelt net alsof het in de fik staat
Yea ... mijn collega die heel goed kan masseren is ook echt net een uur geleden naar huis gegaanquote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 13:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Had ik het over jou dan? Tijdens de release zag je de forums vol staan met gezeik over de PS3 versie
Ik ben net thuis en ik ga eens een poging doen om te slapen. Zooi pijnstillers en ik ga tukken. Cya all laterquote:Op maandag 5 maart 2012 13:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Yea ... mijn collega die heel goed kan masseren is ook echt net een uur geleden naar huis gegaan
Slaap lekker!quote:Op maandag 5 maart 2012 14:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben net thuis en ik ga eens een poging doen om te slapen. Zooi pijnstillers en ik ga tukken. Cya all later
Sterktequote:Op maandag 5 maart 2012 14:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben net thuis en ik ga eens een poging doen om te slapen. Zooi pijnstillers en ik ga tukken. Cya all later
wtf? Wie zegt dat ik me aangevallen voel?quote:Op maandag 5 maart 2012 13:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Dude, voel je niet zo aangevallen, diegaat over de bugs in de game, niet over je ps3 opmerking..
jij. true story.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
wtf? Wie zegt dat ik me aangevallen voel?
Oke danquote:
Sorry?quote:Op maandag 5 maart 2012 15:53 schreef Sharana_LV het volgende:
WTF HOE KAN 1 PERSOON JE HELE DAG VERPESTEN![]()
![]()
![]()
![]()
Met een shotgun.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:53 schreef Sharana_LV het volgende:
WTF HOE KAN 1 PERSOON JE HELE DAG VERPESTEN![]()
![]()
![]()
![]()
Ah ja, dat was de andere optie idd. Maar zo erg danquote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 15:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah ja, dat was de andere optie idd. Maar zo erg dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 maart 2012 16:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]Wat een lamlul die teamleider van jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Djehoetie / Jehuty -
[..]Heb je dezelfde teamleider als ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
Misschien!quote:
Ah babe.. Wat een drama zeg.. Te belachelijk voor woorden dat ze zo met studenten omspringenquote:Op maandag 5 maart 2012 18:14 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Eerst even zelf stoom afblazen! Fontys is echt TE kut voor woorden, ik kan er niet meer tegen.
Ik zit ondertussen aan mijn 3e scriptiebegeleider terwijl mijn casus nog niet eens is goed gekeurd (of eigenlijk niet nagekeken want ik heb de afgelopen 6 weken niets van die eikels gehoord), dat terwijl ik mijn projectplan als 2e deadline ook al lang en breed in had moeten leveren.
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Als ik vertraging oploop dan word ik echt gek.
quote:Op maandag 5 maart 2012 17:59 schreef SuperFruitig het volgende:
Shar >> Is je teamleider een klapjosti?
quote:Op maandag 5 maart 2012 18:14 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Eerst even zelf stoom afblazen! Fontys is echt TE kut voor woorden, ik kan er niet meer tegen.
Ik zit ondertussen aan mijn 3e scriptiebegeleider terwijl mijn casus nog niet eens is goed gekeurd (of eigenlijk niet nagekeken want ik heb de afgelopen 6 weken niets van die eikels gehoord), dat terwijl ik mijn projectplan als 2e deadline ook al lang en breed in had moeten leveren.
Echt he? Ze zijn zo bang voor slechte publiciteit dat het ze gewoon niet meer boeit hoe het voor ons voelt!quote:Op maandag 5 maart 2012 18:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Ah babe.. Wat een drama zeg.. Te belachelijk voor woorden dat ze zo met studenten omspringen
Wat laml*lquote:Op maandag 5 maart 2012 17:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Misschien!
Het is gweoon irritant, hij laat zich altijd om praten en staat nooit achter zijn personeel. Dit onderwerp is al zo vaak ter sprake gekomen, het werk hoort niet bij ons, toen heeft die afdeling er iemand voor aan mogen nemen om dat werk te doen, en nou probeert die persoon het alsnog naar ons te gooien, en nou is het nog gelukt ook. En da n ook nog van een overleg van 2 weken terug, dat vandaag dus deze werkwijze in zou gaan, maar ons niet inlichten, en ik zat alleen dus ik krijg de bagger over mij heen!
Altijd een drama met scholen terwijl de studenten zich kapot werkenquote:Op maandag 5 maart 2012 18:14 schreef Lotje-Plusone het volgende:
quote:Op maandag 5 maart 2012 20:27 schreef Solique het volgende:
Avond
[..]
Wat laml*l
[..]
Altijd een drama met scholen terwijl de studenten zich kapot werken![]()
voor de dames
OH MY YES PLEASE PLEASE PLEASEquote:Op maandag 5 maart 2012 20:32 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Shar zullen we ons in een hoekje gaan verstoppen met thee en een doos chocolade?
quote:Op maandag 5 maart 2012 20:27 schreef Solique het volgende:
Avond
[..]
Wat laml*l
[..]
Altijd een drama met scholen terwijl de studenten zich kapot werken![]()
voor de dames
Kan er niets tussen zittenquote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 21:04 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Kan er niets tussen zitten
Een gamergirl die wel meisje-meisje is zoals Shar?
Tuurlijkquote:Op maandag 5 maart 2012 21:04 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
quote:
Kijk, vrolijkt gelijk de dames op.quote:
Best of both worldsquote:Op maandag 5 maart 2012 21:04 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Aanwezigquote:Op maandag 5 maart 2012 21:14 schreef Sharana_LV het volgende:
Wie van de GAM gaan morgen nou allemaal mee naar de film?
Wie nog meer dan?quote:
Niet zo moeilijk doen joh kom bij mij gewoon lasagne eten!quote:Op maandag 5 maart 2012 21:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Wie nog meer dan?
Moet sowieso nog kijken waar te eten.
Dat is altijd goedquote:Op maandag 5 maart 2012 21:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk doen joh kom bij mij gewoon lasagne eten!
hoe laat ben je klaar? mijn collega gaat ook mee die komt ook eten, en volgens mij heb ik nog wat mensen uitgenodigd, ik moet denk zo maar ff gaan opruimenquote:
Tussen 16:00 - 16:30 meestal.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hoe laat ben je klaar? mijn collega gaat ook mee die komt ook eten, en volgens mij heb ik nog wat mensen uitgenodigd, ik moet denk zo maar ff gaan opruimen
Ja dan ben ik nog niet thuis, maar il aat je ff weten hoe laat wij er zijn okay? Dan kunnen jullie gamen, ga ik wel eten makenquote:Op maandag 5 maart 2012 21:27 schreef Solique het volgende:
[..]
Tussen 16:00 - 16:30 meestal.
Eerder gaat lastig, later kan altijd.
Gamen is altijd een strak plan, komt wel goed allemaalquote:Op maandag 5 maart 2012 21:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja dan ben ik nog niet thuis, maar il aat je ff weten hoe laat wij er zijn okay? Dan kunnen jullie gamen, ga ik wel eten maken
John Carterquote:Op maandag 5 maart 2012 21:30 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Film? welke film? Niet dat ik mee kan want jullie wonen allemaal veel te ver weg.
Je kan toch blijven slapen?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:30 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Film? welke film? Niet dat ik mee kan want jullie wonen allemaal veel te ver weg.
Ik moet woensdag om 08.00 weer beginnen dus dat lijkt me niet zo'n goed planquote:
ik moet toch ook om 6 uur mijn nest uitquote:Op maandag 5 maart 2012 21:33 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik moet woensdag om 08.00 weer beginnen dus dat lijkt me niet zo'n goed plan
Ookal had je een spijkerbed gehad had ik nog naast je willen liggen!quote:Op maandag 5 maart 2012 21:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik moet toch ook om 6 uur mijn nest uit
IK HEB EEN HARDSTIKKE LEKKER BED HOOR
Ik zou dan om 06.08 de trein moeten hebben, dus ik weet niet hoe dicht je bij het station woont maar dan zou ik zo rond 5 uur half 6 op moeten staan.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik moet toch ook om 6 uur mijn nest uit
IK HEB EEN HARDSTIKKE LEKKER BED HOOR
Je bent zo op het stationquote:Op maandag 5 maart 2012 21:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik zou dan om 06.08 de trein moeten hebben, dus ik weet niet hoe dicht je bij het station woont maar dan zou ik zo rond 5 uur half 6 op moeten staan.
Dat gaat me toch iets te ver
Maar thnx babe, je bent een schatje
Jij gaat anders ook heul niet naar de film!quote:Op maandag 5 maart 2012 21:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Ookal had je een spijkerbed gehad had ik nog naast je willen liggen!
quote:Op maandag 5 maart 2012 21:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik zou dan om 06.08 de trein moeten hebben, dus ik weet niet hoe dicht je bij het station woont maar dan zou ik zo rond 5 uur half 6 op moeten staan.
Dat gaat me toch iets te ver
Maar thnx babe, je bent een schatje
Ik ook!quote:Op maandag 5 maart 2012 21:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Ookal had je een spijkerbed gehad had ik nog naast je willen liggen!
quote:
Wie nietquote:
Tja wat zal ik zeggenquote:
ja ik weet het, ze passen goed bij mij, maar wtf zegquote:
Dat klinkt echt bizar... heb jij een grote opleiding dat het zo ingewikkeld is... Bij de kleine opleidingen heb ik het gevoel dat dit veel minder speelt, of lijkt dat maar zo?quote:Op maandag 5 maart 2012 18:14 schreef Lotje-Plusone het volgende:
quote:Op maandag 5 maart 2012 21:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja ik weet het, ze passen goed bij mij, maar wtf zeg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hij keek net ook echt zo van JA HALP DAN IK ZIT VAST!
Tuurlijkquote:Op maandag 5 maart 2012 21:50 schreef Sharana_LV het volgende:
Oh en ik ben blij dat jullie iig bij mij durven te tukken
quote:Op maandag 5 maart 2012 21:51 schreef GameBabe het volgende:
Pff trouwens 2 dagen in bed gelegen van de koorts terwijl ik een enorme todo lijst had, nu voel ik mij mega nutteloos
Ah Babe toch! Inmiddels wel wat opgeknapt??quote:Op maandag 5 maart 2012 21:51 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dat klinkt echt bizar... heb jij een grote opleiding dat het zo ingewikkeld is... Bij de kleine opleidingen heb ik het gevoel dat dit veel minder speelt, of lijkt dat maar zo?
Pff trouwens 2 dagen in bed gelegen van de koorts terwijl ik een enorme todo lijst had, nu voel ik mij mega nutteloos
Zo'n soort actie?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja ik weet het, ze passen goed bij mij, maar wtf zeg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hij keek net ook echt zo van JA HALP DAN IK ZIT VAST!
Ja zoietsquote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 21:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja zoietshij was achter de keukenlade gaan zitten, en hij wou terug, dus hij stapte met voorpoten in de keukenlade, maar als hij dn ging lopen rolde de lade terug en dan zat hij vast, dus je zag alleen twee voorpootjes en een hopeloos hoofd
![]()
![]()
![]()
![]()
nu vette knokpartij hier
Wat een beestenquote:Op maandag 5 maart 2012 21:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja zoietshij was achter de keukenlade gaan zitten, en hij wou terug, dus hij stapte met voorpoten in de keukenlade, maar als hij dn ging lopen rolde de lade terug en dan zat hij vast, dus je zag alleen twee voorpootjes en een hopeloos hoofd
![]()
![]()
![]()
![]()
nu vette knokpartij hier
ach, ben wel wat gewend. Maar ben benieuwd.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
je ziet ze morgen wel, dan merk je het snel genoeg
Ja het gaat wel, alleen nog snel moe, geen honger en die k-hoest over... geen rillingen gloeiingen en alleen maar willen slapen meer gelukkigquote:Op maandag 5 maart 2012 21:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Ah Babe toch! Inmiddels wel wat opgeknapt??
Goed stofvrij houden, tenzij je het pas net hebt ingesteld.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:02 schreef Tain het volgende:
Meh, mijn CPU vindt de overclock van 3GHz naar 3.7GHz niet meer fijn
Heb ik al gedaan, maar PC begint steeds vaker vast te lopenquote:Op maandag 5 maart 2012 22:03 schreef Solique het volgende:
[..]
Stofvrij maken als je het na een lange tijd begint te merken.
Toch niet helemaal stabiele OC dus.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:04 schreef Tain het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan, maar PC begint steeds vaker vast te lopen
Half jaartje volgehouden op deze snelheidquote:
Dat sowiesoquote:Op maandag 5 maart 2012 22:02 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ja het gaat wel, alleen nog snel moe, geen honger en die k-hoest over... geen rillingen gloeiingen en alleen maar willen slapen meer gelukkigVolgens mij had ik echt even hele hoge koorts.
Voor die hoest ook nog even naar de ha geweest nadat ik vanmorgen een rugspier verrekte bij het hoesten, ik was er helemaal klaar mee. Volgens hem heb ik gewoon een beetje gevoelige longen dat ik 1-2 maanden per jaar elke dag bijna kotst van het hoesten omdat er niets te horen of te zien is... ben gewoon een beetje een raar kind denk...
Inmiddels kan ik weer zelf mijn bed uit. gister in bed nog met de man 3 uur magic liggen spelen als een zoutzak, ik was niet zo goed en hij had ook totaal geen genade met me....quote:Op maandag 5 maart 2012 22:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat sowieso
Maar balen meissie.. Als ik een kopje soep moet komen brengen hoor ik het wel!
Geen idee, heb geen androidquote:Op maandag 5 maart 2012 22:13 schreef Sharana_LV het volgende:
wat is een relaxte app om screenshots te maken met android?
Geen functie van de phone zelf? powerbutton + homeknop?quote:Op maandag 5 maart 2012 22:13 schreef Sharana_LV het volgende:
wat is een relaxte app om screenshots te maken met android?
Binnenkort maar een eetdate regelen jaquote:Op maandag 5 maart 2012 22:08 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Inmiddels kan ik weer zelf mijn bed uit. gister in bed nog met de man 3 uur magic liggen spelen als een zoutzak, ik was niet zo goed en hij had ook totaal geen genade met me....
Morgen maar weer naar mijn werk denk, wel weer genoeg thuis geweest. Maar een keer samen eten lijkt me wel gezelligheb je al veel te lang niet echt gesproken!
geen ideE? ff proberenquote:Op maandag 5 maart 2012 22:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Geen functie van de phone zelf? powerbutton + homeknop?
dankquote:Op maandag 5 maart 2012 22:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Welcomequote:
quote:
Waarom kan dit niet op mijn foon?quote:Op maandag 5 maart 2012 22:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Mwah valt wel mee zo groot is de opleiding niet. Maar ons jaar valt altijd over een beetje in de shit. Wij moeten steeds de weg vrij maken voor de jaren achter ons, gaat nergens over.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:51 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dat klinkt echt bizar... heb jij een grote opleiding dat het zo ingewikkeld is... Bij de kleine opleidingen heb ik het gevoel dat dit veel minder speelt, of lijkt dat maar zo?
Gisteren gezien, ben enorm benieuwd.quote:
Kan me weinig boeien.. Vind vooral de kledingstijl van de assassin niet passen bij de restquote:
Weet niet wat het is , heb deel 1&2 gespeeld en was er een beetje klaar mee..quote:
Tofquote:Op dinsdag 6 maart 2012 08:17 schreef GameBabe het volgende:
http://www.metronieuws.nl(...)rZkkc!gSCpb6LCc17Lc/
Ik wil!Stiekem is astronaut worden altijd mijn grote droom geweest
heb zelfs overwogen om sterrenkunde te gaan studeren en geprobeerd om stage te lopen bij de ESA...
Wat zou een goed argument zijn, dat ik een astronautenspel wil maken en dat ik wil weten hoe het echt voelt
Wij kunnen praten GB! Heb op een voorlichting voor de middelbare school Wubbo Ockels de hand mogen schudden, maar sterrenkunde zelf is niet mijn ding. Ik doe er nu een losse gooi naar op de André Kuipers manier.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 08:17 schreef GameBabe het volgende:
http://www.metronieuws.nl(...)rZkkc!gSCpb6LCc17Lc/
Ik wil!Stiekem is astronaut worden altijd mijn grote droom geweest
heb zelfs overwogen om sterrenkunde te gaan studeren en geprobeerd om stage te lopen bij de ESA...
Wat zou een goed argument zijn, dat ik een astronautenspel wil maken en dat ik wil weten hoe het echt voelt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien kan Ross wat voor ons bouwen!![]()
quote:
The criteria for what constitutes human spaceflight vary. The Fédération Aéronautique Internationale (FAI) Sporting Code for astronautics recognizes only flights that exceed an altitude of 100 kilometers (62 mi).[3] In the United States, professional, military, and commercial astronauts who travel above an altitude of 50 miles (80 km)[4] are awarded astronaut wings.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:50 schreef SocialDisorder het volgende:
nieuwe gameplay footage van Star Wars Kinect
[ afbeelding ]
Er loopt een rechtszaak om die eis te verlagenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:39 schreef Reintji het volgende:
Overigens behaal je met de Lynx vanaf Curaçao geen astronautenschap. Gaat namelijk tot 60km.
[..]
Neeee,.. oh de commerciequote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Er loopt een rechtszaak om die eis te verlagen
SD!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:50 schreef SocialDisorder het volgende:
nieuwe gameplay footage van Star Wars Kinect
[ afbeelding ]
The D!!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
SD!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tenacious D 3 juni in de HMH! Ga je ook?
Klok gezet, zeker aanwezig.quote:
AAAAAAAAAAHquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:35 schreef Kn0x het volgende:
GAM SC-MEET IN DE HMH?!
ANYBODY?!
EVERYBODY?!
SCREAAAAAAAAM!
HELLL YEAHHHHquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:35 schreef Kn0x het volgende:
GAM SC-MEET IN DE HMH?!
ANYBODY?!
EVERYBODY?!
SCREAAAAAAAAM!
Dealquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:41 schreef Sharana_LV het volgende: