Niks mis mee trouwens.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:24 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Kapiteintje is een oude geest in een jong lichaam
Zo iets.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:24 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Kapiteintje is een oude geest in een jong lichaam
Alleen leuk als je zelf ook stoned bent. Nuchter tussen spacende mensen zitten is echt niet tofquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:13 schreef BasEnAad het volgende:
Blowend tuig op je feestje uitnodigenVreselijk dat slome en domme gelul.
Nope, doe ik ook niet.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:24 schreef BasEnAad het volgende:
Ik zou zo snel geen feestje geven met mensen die ik niet vertrouw eigenlijk, is dat een rare gedachte?
Nee, dat zou ik zelf ook niet doen. Dan ben je heel de avond wantrouwend aan het kijken naar een paar mensen en dan kan ik het nooit naar m'n zin hebben. Je hebt al genoeg regelwerk aan je kop voor en na zo'n feestje. Als je tijdens dat feest ook nog telkens bezig moet zijn met opletten en nadenken dan kun je 't net zo goed niet geven.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:24 schreef BasEnAad het volgende:
Ik zou zo snel geen feestje geven met mensen die ik niet vertrouw eigenlijk, is dat een rare gedachte?
Dan zijn we het opzich eens ja.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohh hier ben ik het wel mee eens hoor, maar dat geldt ook voor vet dronken op een tafel hangen.
Als je een Jointje deelt met 5 man ofso is dat toch gezellig?
Je hoeft ook niet gelijk naar de kk te gaan ofso.
Ken genoeg die boven de 30 zijn en nog steeds wel eens smoken en ook drinken... nou en?
Nie gelijk associeren met junkies en straatratten.
Wat betreft jenever op jongere leeftijd, sws niet slim... sterke drank.
Al deden wij dit wel vroeger mixen met cassis.
Als je ouder word, word je smaak ook vaak beter maar ook omdat je steeds meer probeert.
Logisch gevolg dus.
Na het uitgaan is zeker een aanrader. Verder zou ik het niet weten, het maakt alleen maar de rest van je dag waardeloos.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dan zijn we het opzich eens ja.Bedoelde meer dat je vroeger op elk feestje met z'n allen 'stoer' ging blowen en zuipen, puur om het blowen en zuipen. Als je iets ouder bent, kom je er wel achter dat blowen niet leuk is op een thuisfeest met 20-30 man, en beperk je het tot die keren dat je gezellig met z'n zessen ofzo lekker chill buiten zit. Of je kapt er helemaal mee.
Eens. Daarom doe ik het zelf ook helemaal niet meer... niet omdat ik er tegen ben ofzo, maar gewoon omdat ik de meerwaarde ervan niet meer zie. De combi met alcohol is bij mij echt helemaal niets, dus dan houdt het verder wel op.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:36 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Na het uitgaan is zeker een aanrader. Verder zou ik het niet weten, het maakt alleen maar de rest van je dag waardeloos.
Ooh, dat heb ik dan weer niet. Alcohol overheerst bij mij vrijwel altijd.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:39 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Eens. Daarom doe ik het zelf ook helemaal niet meer... niet omdat ik er tegen ben ofzo, maar gewoon omdat ik de meerwaarde ervan niet meer zie. De combi met alcohol is bij mij echt helemaal niets, dus dan houdt het verder wel op.
waar fix je dat en voor hoe veel personen?quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:44 schreef EDMAN- het volgende:
Heb het ook niet zo op zelf feestjes geven (duh, iedereen gaat liever naar andermans feest).
Laatst toch gedaan, met z'n tweeën bovenverdieping café afgehuurd. Bier / fris / wijn gratis + 4 maal bittergarnituur. Heeft ons 150 euro de man gekost uiteindelijk. Alles was kapot. Hoefde niks op te ruimen.
Als mijn maten pils willen, tappen zij hun eigen pils maarquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:41 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
Als mijn maten pils willen, pakken ze dat zelf maar uit de koelkast
Ach jij woont in zo'n wereldstad waar ze avondwinkel hebben. Geen probleem dusquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Of van die feestjes: 11 uur, de stemming komt er lekker in "Ja. De wijn is op hoor..."
Dude WTF?!
Tuurlijk is dat wel een probleem. Als ik mn eigen drank mee moet nemen, zet dat dan op de uitnodigingquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ach jij woont in zo'n wereldstad waar ze avondwinkel hebben. Geen probleem dus
Ja boeiend, als ik dronken ben maak ik mij daar echt niet druk omquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:10 schreef classpc het volgende:
Als je zelf moet opruimen na een feestje dan is het sowieso niet leuk. Want dan heb je dat dus de hele avond al in het vooruitzicht.
Drink gewoon bier.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Of van die feestjes: 11 uur, de stemming komt er lekker in "Ja. De wijn is op hoor..."
Dude WTF?!
Ik moest hardop lachenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:45 schreef Jahr00n het volgende:
Op mijn feestjes vliegen soms de potten kwark en kipfilet in de rondte. Vind mijn moeder niet zo leuk met schoonmaken de volgende dag.
Ja is goed, draai ik er een lekker shaggy bij...quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |