Oh, zeker wel. Van dronkenschap ga je jagen, kan geen kwaad dus.quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:41 schreef Broodje_Zaad het volgende:
Ik ging altijd pillen vreten op mn eigen party's. Hilarischen feestjens waren dat vroegah
ja zo komen we er nooit uitquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:42 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ook dat is idd een beetje triest.Maar toch anders.
Het heeft denk ik te maken met het gedrag wat er op volgt. Dat 'hangerige'/slome heeft iets puberaals. Aangeschoten of dronken ook wel, maar dat zorgt tenminste nog een beetje voor sociaal gedrag.quote:
pardon¿quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:42 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Oh, zeker wel. Van dronkenschap ga je jagen, kan geen kwaad dus.
ja, of het is sociaal geaccepteerd. Men ziet liever een dronken persoon dan een persoon die sloom en high is (vaak in verband gebracht met junksquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:45 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het heeft denk ik te maken met het gedrag wat er op volgt. Dat 'hangerige'/slome heeft iets puberaals. Aangeschoten of dronken ook wel, maar dat zorgt tenminste nog een beetje voor sociaal gedrag.
stronkenquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:47 schreef lol_wut het volgende:
Eerst zuipen, daarna avond afsluiten met een dikke jonko
Ook dat telt mee idd.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:46 schreef wise het volgende:
[..]
ja, of het is sociaal geaccepteerd. Men ziet liever een dronken persoon dan een persoon die sloom en high is (vaak in verband gebracht met junks¡¡¡¡¡ )
Ohh hier ben ik het wel mee eens hoor, maar dat geldt ook voor vet dronken op een tafel hangen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:40 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Er zit toch wel een wereld van verschil tussen stoned en dronken hoor
Gast wat loop je tof te doen. Je bent net 18 ofzo.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:50 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Krijg altijd weer de behoefte om te smoken als ik gezopen heb. Niet normaal soms.
Stronken
quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast wat loop je tof te doen. Je bent net 18 ofzo.
Never dat er ooit nog gasten binnen komen die ik niet ken. Zo ben ik afgelopen O&N een camera verloren.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:42 schreef Piye het volgende:
Zeer terechte klacht. Overigens zijn de leukste feesten die waarvan je de gastheer/vrouw niet kent.
Zulken zijn echt triestheid ten top manquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Never dat er ooit nog gasten binnen komen die ik niet ken. Zo ben ik afgelopen O&N een camera verloren.
Ik heb dat nou precies andersom. Niet zozeer met bier, maar bij shotjes zie je toch vaak de gezichten vertrekken. Wiet daarentegen is gewoon fucking lekker.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:45 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het heeft denk ik te maken met het gedrag wat er op volgt. Dat 'hangerige'/slome heeft iets puberaals. Aangeschoten of dronken ook wel, maar dat zorgt tenminste nog een beetje voor sociaal gedrag.
Bovendien vinden denk ik de meeste mensen die een biertje drinken dat ook lekker, bij een joint vraag ik me af hoeveel mensen dat écht lekker vinden.
Goeien grap. Neemt niet weg dat je met je 18 jaar niet zo tof moet lopen doen over smoken en zuipen. You ain't seen shit yet.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:01 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Jij bent zeker van de generatie die zich niet kan voorstellen dat mensen van '85 al geneukt hebben.
Ach ja veel mensen beginnen rond die leeftijd juist een beetje tot inkeer te komen, minder te gaan drinken en te stoppen met blowen dus ik denk dat dat best meevalt met dat laatste.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Goeien grap. Neemt niet weg dat je met je 18 jaar niet zo tof moet lopen doen over smoken en zuipen. You ain't seen shit yet.
Pfff, ben 19. Doe helemaal niet tof, zuipen en blowen (op z'n tijd tegenwoordig) blijft gewoon leuk om te doen. Zuipen om te zuipen en dat soort 'stoerdoenerij' ben ik alweer voorbij.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Goeien grap. Neemt niet weg dat je met je 18 jaar niet zo tof moet lopen doen over smoken en zuipen. You ain't seen shit yet.
Was ook maar aan 't grappen man.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:14 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Pfff, ben 19. Doe helemaal niet tof, zuipen en blowen (op z'n tijd tegenwoordig) blijft gewoon leuk om te doen. Zuipen om te zuipen en dat soort 'stoerdoenerij' ben ik alweer voorbij.
Klopt. Mooie tijd was dat stiekem ook wel. Gewoon bezopen in je bed gaan liggen en de volgende dag fit opstaan.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:13 schreef Piye het volgende:
[..]
Ach ja veel mensen beginnen rond die leeftijd juist een beetje tot inkeer te komen, minder te gaan drinken en te stoppen met blowen dus ik denk dat dat best meevalt met dat laatste.
Kapiteintje is een oude geest in een jong lichaamquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:01 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Jij bent zeker van de generatie die zich niet kan voorstellen dat mensen van '85 al geneukt hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |