Correct, goed te doen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:42 schreef Rave_NL het volgende:
En naar de Kattenburg is nog geen kwartiertje lopen vanaf CS.
PM maar welke vrouwen er zijn hoor. Lotusss kan die niet lezenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:03 schreef ErwinRommel het volgende:
vanavond bieren met een oude maat van me. Zonder vrouwen!!
Donna Air huren we vanavond inquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
PM maar welke vrouwen er zijn hoor. Lotusss kan die niet lezen
* belt naar Ouwe in een poging verlof te krijgen.quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
* belt naar Ouwe in een poging verlof te krijgen.
Helaas.....quote:
Thanksquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
"Lijn 2". Brengt je overal waar je moet zijn in A'dam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dat je pretendeert een kaasboer te hebben wijst al op behoorlijke zelfoverschatting" - Wijnand_Bierenstein
Vergeet dat! Durf zelf iets uit te zoekenquote:
Dat stukkie van CS naar de Kattenburgstraat loop je toch ff?quote:
Aspirant-pleun..quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:17 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Dat stukkie van CS naar de Kattenburgstraat loop je toch ff?
Ik kreeg vorige zomer in de trein nog twee keer de vraag van aspirant-landmachtertjes of ze wel in de goede trein zaten... Die waren nog nooit uit de provincie geweest of zo. Dan vraag ik me toch af hoe dat soort jochies ooit leren navigeren op kaart en kompas, als ze al moeite hebben met de NS-reisplannerquote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:11 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Vergeet dat! Durf zelf iets uit te zoeken
Ik doe niet aan pleunentermen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:27 schreef hoogvlieger het volgende:
Rave doet het gewoon in de robbengang.
Het doosje liegt niet, NS-reizigersinformatie daarintegen...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:29 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Ik kreeg vorige zomer in de trein nog twee keer de vraag van aspirant-landmachtertjes of ze wel in de goede trein zaten... Die waren nog nooit uit de provincie geweest of zo. Dan vraag ik me toch af hoe dat soort jochies ooit leren navigeren op kaart en kompas, als ze al moeite hebben met de NS-reisplanner.
De NS-reizigersinformatie laat inderdaad soms te wensen over... Maar als er 'Breda' als eindbestemming op het infobord staat verwacht ik toch van een aspirant-militair dat 'ie niet meer hoeft te vragen of 'dit de trein naar Breda is'. Enfin, ze zagen er goed zenuwachtig uit. Waren zeker bang te laat te komen op de AMO, of zo.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:31 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Het doosje liegt niet, NS-reizigersinformatie daarintegen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |