2.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:37 schreef stevenmac26 het volgende:
grote vraag is natuurlijk, hoeveel heb je er gescoord
Tokkies bij korfbalquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
2.
10-1 winst![]()
Moest tegen een tokkiebende.
Dit, ontelovelijk wat verziekt die kerel de sfeer. Zonder hem in het Feyenoord- en ook hier in het SC-topic veel betere sfeer.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De_Kromme heeft bij mij elke sympathie voor ADO doen versmelten.
quote:
Zat een dikke bij man.quote:
Nee die Hockey kakkers neuken altijd heel dat dames team dat weet ieddereen.quote:
Is je vriendin ongesteld jaquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:45 schreef Tarado het volgende:
Ik was ook van plan om er een lekker voetbalmiddagje van te maken maar ik zit hier thuis met een bloedvloeiende draak
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:45 schreef Tarado het volgende:
Ik was ook van plan om er een lekker voetbalmiddagje van te maken maar ik zit hier thuis met een bloedvloeiende draak
Teveel om op te noemen,quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]![]()
Welke verwijten heb je al naar je hoofd geslingerd gekregen vandaag?
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Teveel om op te noemen,
hoe zeggen ze dat ook alweer?
How can you trust a creature that bleeds 5 days a month and does not die?
Neequote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:42 schreef kapiteintje het volgende:
Zijn er nog mensen die eventueel geïnteresseerd zijn in 2 tickets voor Kasabian vanavond om 20:00 in HMH? (Uiteraard tegen een Fok!-vriendenprijsje)
Waar dan trouwensquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wij hebben hier in Tilburg ook gaybars e.d. Betekent toch ook niet dat ik daar direct fan van moet zijn?
Nee, dat is iets dat ik al 4 jaar van plan ben ofzo, maar om een of andere reden is het er nog nooit naar gekomen. Schijnt best grappig te zijn dus misschien moet ik er meer eens werk van maken.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Waar dan trouwens. Ga jij wel eens kijken bij de ice hockey?
Idd Liverpool speelt goed, Arsenal bagger, lucky voor hun hebben ze RVPquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:24 schreef stevenmac26 het volgende:
Mooie pot tot nu toe
Slechte schwalbe van suarez maar kuyt miste toch penalty
Kan je de kinders nog aan? Je moet maar denken gelukkig hebben ze geen active mascotte moet je voorstellen dat je nu in Disneyland loopt en Mickey mouse komt er aan.quote:
quote:
Wel een geweldig doelpunt uit het niets was hetquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:36 schreef Grifte het volgende:
[..]
Idd Liverpool speelt goed, Arsenal bagger, lucky voor hun hebben ze RVP
quote:
Vol een ram op die neus, kutmuisquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kan je de kinders nog aan? Je moet maar denken gelukkig hebben ze geen active mascotte moet je voorstellen dat je nu in Disneyland loopt en Mickey mouse komt er aan.
I don't know mang, ik heb net een fokking uur bij de wc's gestaan omdat ze alle 6 tegelijk moeten...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gaan alle achtbanen nu al? Of staan er nog dingen stil. Kan me er altijd prima vermaken zolang het niet druk is.
Zeker. Ben zelf overgeschakeld naar DSC1 (sport1 stream) voor beter beeld. Kun jij op sport1 zelf het commentaar kiezen dan?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:56 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb nu Engels commentaar en merk gewoon dat het sowieso 1000x beter is dan dat constante Nederlandse gezwets en nietszeggende feitjes die dan elke keer voorbij komen
Ben je met 6 koters op pad dan?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
I don't know mang, ik heb net een fokking uur bij de wc's gestaan omdat ze alle 6 tegelijk moeten...
Nee zit nu ook op streamquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zeker. Ben zelf overgeschakeld naar DSC1 (sport1 stream) voor beter beeld. Kun jij op sport1 zelf het commentaar kiezen dan?
Steven! Niet zo hard neerloffen op die bank! Je ziet wat ervan komt.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee zit nu ook op stream
Bank is doorgezakt dus lig nu op bed met laptop
Nee was van de week al gebeurd, snel ff nieuwe fixen want het ligt gewoon niet meer lekkerquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Steven! Niet zo hard neerloffen op die bank! Je ziet wat ervan komt.
Tip: gewoon op Marktplaats een tweedehandse bank kopen. Tweedehands banken zijn echt goedkoop, omdat om de een of andere reden die dingen gebruikt totaal niet in trek zijn. Er staan best mooie dingen voor een lage prijs op.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee was van de week al gebeurd, snel ff nieuwe fixen want het ligt gewoon niet meer lekker
tevens word ik soort van bedreigd in deze topic
FC Zwolle en Real Madrid samenwerking
Oh dat was ik sowieso van plan hoor, ga serieus echt geen 1000euro of meer betalen voor een bank terwijl het ook voor 100euro kanquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tip: gewoon op Marktplaats een tweedehandse bank kopen. Tweedehands banken zijn echt goedkoop, omdat om de een of andere reden die dingen gebruikt totaal niet in trek zijn. Er staan best mooie dingen voor een lage prijs op.
Ja als je 1e helft bekijkt wel, maar 2e helft vond ik Liverpool zeer zwakquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit. Onverdiende overwinning toch?
2 mooie goals sowiesoquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:44 schreef Caland het volgende:
Wat een baas man die Van Persie. Rolt letterlijk in z'n eentje Liverpool op.
Kuyt speelde ook sterk. Op zich positief dat er toch nog een paar spelers hun vorm krijgen of vasthouden met oog op het EK.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:44 schreef Caland het volgende:
Wat een baas man die Van Persie. Rolt letterlijk in z'n eentje Liverpool op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |